Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav. Imam slede? problem imam mazdon3 cd 110konjev. Rac porabe na avtu ne deljuje pravilno. Vsasih dela ok vcasih ne. Kaze preveliko porabo. Npr ko spustim gas ?e je vse ok ka?e porabo 0.0. Nato za?ne ?ez ?as kazat 2.2 1.7 cist kak mu je. To govoril ko motor zavira npr po klancu navzdol. Po ravnini pa ce dela ok ka?e npr 3.5 ko ne dela ok kaze 8 al 9.

?e ze ?e kdo imel tak primer zakaj enkrat kaze ok drugi? ne. Oz kaj bi lahko bilo narobe. Avto ne kadi dela ok sam prorabe ne kaze vredu. Zaj se morem naredit test ce kaze skupno ok al tut ne. ?akam da spraznim tank pa da naro?im polnega.

Napisano

Ko je tak?na situacija kot si opisal, ni dobro, da uga?a? avto. Pusti, da se dokon?a.

 

 

Napisano

?e se ti to dogaja na vsakih par 100km in traja recimo 15 minut ali 20km je to regeneracija DPF in se obna?a tako kot opisuje?. To je tudi edini na?in, da ve?, da se regeneracija ravno izvaja in sicer, da po klancu navzdol ni poraba 0,0 in da se po ravnem dvigne kar za nekaj litrov od obi?ajne.

33112_1.png

Napisano

?e se ti to dogaja na vsakih par 100km in traja recimo 15 minut ali 20km je to regeneracija DPF in se obna?a tako kot opisuje?. To je tudi edini na?in, da ve?, da se regeneracija ravno izvaja in sicer, da po klancu navzdol ni poraba 0,0 in da se po ravnem dvigne kar za nekaj litrov od obi?ajne.

Kako edini?... kaj pa done? zvok auspuha?... pa, ko menjava? navzgor, ko avto ne potegne takoj?... pa i-eloop non ready?

 

 

Napisano

Glede na podatke iz njegovega opisa je to dizel prve ali druge generacije, kjer ni i-loop. Druga?e pa pri moji nisem zaznal, da je kaj bolj done? zvok pa tudi glede pospe?kov ni bilo ni? kaj razli?no ali se regeneracija izvaja ali ne. Ne re?em, da pri zadnji generaciji pa je mogo?e res tako.

33112_1.png

Napisano

Glede na podatke iz njegovega opisa je to dizel prve ali druge generacije, kjer ni i-loop. Druga?e pa pri moji nisem zaznal, da je kaj bolj done? zvok pa tudi glede pospe?kov ni bilo ni? kaj razli?no ali se regeneracija izvaja ali ne. Ne re?em, da pri zadnji generaciji pa je mogo?e res tako.

Ja, to pri zadnji generaciji je kar izrazito.Ne more? spregledati enega od teh pokazateljev.

 

 

Napisano

Avto je letnik 2010 diesel 1.6cd 110konjev. Skoz to po?ne. Npr do sluzbe imam 25km. Prvih 10km ok. Pol zacne kazati vecjo porabo. Recimo nekje zadne 5km pa spet ok. Tak pribli?no. Zvok avta je nekje enak. Edin vcaih ne potegne ce pade v tako imenovano turbo lukno v nizkih obratih kar je znano za te motorje. Ampak tak se pelje od kar ga imam. Edin kar opazim je da ko avto ugasnem se ?ez sekundo 2 nazaj prizge ventilator motorja in deluje ?e kakih 2-3min.

Napisano

Naredi eno dalj?o turo vsaj kak?nih 60-70km pa poro?aj kako se obna?a zadeva.

33112_1.png

Napisano

Sicer avto ima eno leto garancije. Moram pogledat kaj vse vsebuje. Pa bom ga peljal k Freku v mb kjer sem ga kupil pa naj pogledajo. Pa ce zajema garancija bo. ?e ne pa bom pa? pla?al. Drga?e avto ima 150.000. Vozim pa tut dinami?no se pravi ga tu pa tam skurim. Tak da ga ne "pacam" z nizkimi obrati.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo sprazno tank gorivo prera?unal porabo in je dejsnko 7l tak kot ka?e. Se pravi ka?e prav ampak poraba je nekej 1.5 do 2l vecja od prej. Torej mi porabi ve?. Sem se naroco na servis da pogledajo kaj bi lahko bil vzrok.

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po rallyju s tapravim dinozavrom paše eno pivce  
    • Fantje, če so kakšne težave, snemite kos dol (po možnosti brez žage) in mi ga pošljite. Čiščenje katalizatorja je 80€, nov katalizator za BTjca je 200€. Pri filtrih trdih delcev so podobne cene. Tako da brez spraševanja o stroškovni upravičenosti in brez zganjanja nepotrebne panike. Bolj je problem, da je avto en teden nevozen kot pa strošek...
    • Pri nas smo imeli Gorenje. Po petnajstih letih neprekinjenega dela je potem prišlo do udara strele in je skurilo avtomatiko. Ker bi bilo popravilo zelo drago, smo kupili drugega:   Žena je zadovoljna, težav skoraj ni. Enkrat je serviser (še v garanciji) menjal tipalo temperature. Ta je pri hiši zdaj pet let. Smo pa pred dvema letoma ... ... ... recimo temu "podedovali" skoraj nov pralni stroj:   Ta je pa zdaj star štiri leta, imel je eno manjšo težavo: na cevi je nek "aquastop" ventil, da če bi slučajno cev počila, da se voda ne bi razlila po kopalnici. In ta ventil se je sprožil, kar pomeni, da je zaprl pretok vode...   Glede na to, da pri nas nismo uporabljali Pampersk ampak pralne plenice (Racmanke), in glede na to, da je pri nas šest otrok, je bilo malo več žeht. Tako da smo z Gorenjem zelo zadovoljni. No, saj tudi Candy dela, ampak zdaj si delo delita dva stroja, prejšnji je pa vse opral sam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.