Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav. Imam slede? problem imam mazdon3 cd 110konjev. Rac porabe na avtu ne deljuje pravilno. Vsasih dela ok vcasih ne. Kaze preveliko porabo. Npr ko spustim gas ?e je vse ok ka?e porabo 0.0. Nato za?ne ?ez ?as kazat 2.2 1.7 cist kak mu je. To govoril ko motor zavira npr po klancu navzdol. Po ravnini pa ce dela ok ka?e npr 3.5 ko ne dela ok kaze 8 al 9.

?e ze ?e kdo imel tak primer zakaj enkrat kaze ok drugi? ne. Oz kaj bi lahko bilo narobe. Avto ne kadi dela ok sam prorabe ne kaze vredu. Zaj se morem naredit test ce kaze skupno ok al tut ne. ?akam da spraznim tank pa da naro?im polnega.

Napisano

Ko je tak?na situacija kot si opisal, ni dobro, da uga?a? avto. Pusti, da se dokon?a.

 

 

Napisano

?e se ti to dogaja na vsakih par 100km in traja recimo 15 minut ali 20km je to regeneracija DPF in se obna?a tako kot opisuje?. To je tudi edini na?in, da ve?, da se regeneracija ravno izvaja in sicer, da po klancu navzdol ni poraba 0,0 in da se po ravnem dvigne kar za nekaj litrov od obi?ajne.

33112_1.png

Napisano

?e se ti to dogaja na vsakih par 100km in traja recimo 15 minut ali 20km je to regeneracija DPF in se obna?a tako kot opisuje?. To je tudi edini na?in, da ve?, da se regeneracija ravno izvaja in sicer, da po klancu navzdol ni poraba 0,0 in da se po ravnem dvigne kar za nekaj litrov od obi?ajne.

Kako edini?... kaj pa done? zvok auspuha?... pa, ko menjava? navzgor, ko avto ne potegne takoj?... pa i-eloop non ready?

 

 

Napisano

Glede na podatke iz njegovega opisa je to dizel prve ali druge generacije, kjer ni i-loop. Druga?e pa pri moji nisem zaznal, da je kaj bolj done? zvok pa tudi glede pospe?kov ni bilo ni? kaj razli?no ali se regeneracija izvaja ali ne. Ne re?em, da pri zadnji generaciji pa je mogo?e res tako.

33112_1.png

Napisano

Glede na podatke iz njegovega opisa je to dizel prve ali druge generacije, kjer ni i-loop. Druga?e pa pri moji nisem zaznal, da je kaj bolj done? zvok pa tudi glede pospe?kov ni bilo ni? kaj razli?no ali se regeneracija izvaja ali ne. Ne re?em, da pri zadnji generaciji pa je mogo?e res tako.

Ja, to pri zadnji generaciji je kar izrazito.Ne more? spregledati enega od teh pokazateljev.

 

 

Napisano

Avto je letnik 2010 diesel 1.6cd 110konjev. Skoz to po?ne. Npr do sluzbe imam 25km. Prvih 10km ok. Pol zacne kazati vecjo porabo. Recimo nekje zadne 5km pa spet ok. Tak pribli?no. Zvok avta je nekje enak. Edin vcaih ne potegne ce pade v tako imenovano turbo lukno v nizkih obratih kar je znano za te motorje. Ampak tak se pelje od kar ga imam. Edin kar opazim je da ko avto ugasnem se ?ez sekundo 2 nazaj prizge ventilator motorja in deluje ?e kakih 2-3min.

Napisano

Naredi eno dalj?o turo vsaj kak?nih 60-70km pa poro?aj kako se obna?a zadeva.

33112_1.png

Napisano

Sicer avto ima eno leto garancije. Moram pogledat kaj vse vsebuje. Pa bom ga peljal k Freku v mb kjer sem ga kupil pa naj pogledajo. Pa ce zajema garancija bo. ?e ne pa bom pa? pla?al. Drga?e avto ima 150.000. Vozim pa tut dinami?no se pravi ga tu pa tam skurim. Tak da ga ne "pacam" z nizkimi obrati.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo sprazno tank gorivo prera?unal porabo in je dejsnko 7l tak kot ka?e. Se pravi ka?e prav ampak poraba je nekej 1.5 do 2l vecja od prej. Torej mi porabi ve?. Sem se naroco na servis da pogledajo kaj bi lahko bil vzrok.

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz šel  po celi študiji in menjavah diskov sedaj po priporočilu mojega mehanika pristal na čisto navadnih Textar (brez lukenj, nenaretzane). Šestka sedaj bremza fenomenalno brez najmanjših tresljajev. Ko bodo za zamenjati bom enake montiral tudi na cx30. Zaenkrat originalne Ate tudi super bremzajo. Tako, da te dve firmi so vsaj zame super. In pa Ferodo tudi. Sem jih imel na stari 6-ki.
    • Ja, naša ekipa je s takim vodenjem bolj boga. Je pa kar nekaj potencialov med mladimi.   
    • V naši družini smo imeli ford mondeo letnik 2008, ki je imel skrivljene zavorne diske, ki so tresli. Ker smo predolgo odlašali s popravili, so vibracije povzročile dodatno škodo – uničile so zavorne čeljusti in volansko letev, ki je začela dobivati zračnost. Ogromno stroškov.   Zato bi priporočal, da v primeru zavor, ki povzročajo tresenje, težavo čim prej odpraviš. Če želiš, da je tvoj avto v vrhunskem stanju, sta na prvem mestu ključnega pomena dve stvari: gume in zavore. Na teh dveh stvareh ni za šparat.   V razmislek – če se voziš  150 km/h po avtocesti in se pred teboj nenadoma pojavi ovira (npr. avto pred teboj nenadno zavira), si gotovo želiš imeti možnost pravočasno in varno ustaviti. Če imaš dobre zavore, a slabe pnevmatike, se boš težko ustavil. Če imaš dobre pnevmatike, a slabe zavore, so tvoje možnosti sicer nekoliko boljše, a še vedno daleč od idealnega. Najboljše pa je, da imaš oboje kot se zagre.   Mi gre pa na živce, da je to serijska težava na mazdah. To, da imaš vroče diske in zapelješ čez lužo se zgoi vsakemu, vsi se vozimo tudi po dežju. Razen, če si zares divjal in konkretno segrel zavore, ali pa ravno iz ogromne hitrosti na polno zaviral in nato zapeljal čez lužo, bi morali vsi solidni diski to brez težav prenesti.   Če je dejsnko kriv samo disk, in jih nisi pregrel, je skoraj zagotovo slaba roba... Material ima lahko zaostale napetosti, ki se pri normalnih temperaturnih ciklih sprostijo in skriviijo disk. Trenutno imam na moji mazdi kriv samo en sprednji disk, zamenjal sem ju skupaj, prišla sta v paketu. Slaba sreča s kosi, ki sem jih dobil, očitno je brembo res zanič roba.
    • Se malo dopisujem z eno šjorco pa se začneva menit, da se dobiva na pijači. Da jo bom prepoznal, mi pošlje svojo fotografijo. Nekaj časa gledam tisto sliko, potem ji napišem: - "Ko se srečava v živo in ne boš izgledala tako kot na sliki, plačuješ pijačo, dokler ne boš videti enako."   Ne vem, zakaj, ampak od takrat dalje se mi ni več oglasila...
    • Če bi pa hodil v šolo, bi pa mogoče znal kakšno vejico in piko postavit.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.