Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni, imam trenutno te?avo s svojo Mazdo 6 2013 letnik karavan in sicer 2 dni nazaj mi je na poti iz ?e?ke v Slovenijo na avtocesti po?akal avto. Med prehitevanjem vozila na voznem pasu ob pritisku na pedal za plin(ravno sem hotel pospe?it) avto ostane ?isto brez mo?i, vr?e napako rde? trikotnik in napi?e dolgo rde?e sporo?ilo check oil level ali pressure. Obrati padejo po?asi na nulo. Pritisnem takoj sklopko in vse ?tiri, popustim sklopko, pritisnem na plin, avto ne pospe?uje, kot bi stiskal v prazno, nazaj sklopka?. Ker je bil ta odsek avtoceste navzdol uspem varno ustaviti na SOS placu, ugasnem avto, po?akam malo, poskusim nazaj avto zagnat, ?tarta, rde?a napaka ostane, pritisnem na plin, obrati na nulo, spet kot v prazno?ugasnem

 

Pustim vse pri miru 20 minut, doto?im olje za probo(imam vedno 1L za vsak slu?aj s sabo), enih 7 deci, po?akam malo? poskusim ponovno zagnat, motor v?ge, rde?a napaka ostane, stisnem na plin, v prazno spet, obrati na nulo, vendar motor dela, ugasnem spet? poskusim tretji?, rde?a napaka izgine, poka?e "Engine inspection required", plin spet v prazno, vendar motor dela, ugasnem, ne posku?am ve? ni?, avto s asistenco do Mazde v MB...

 

Prvi dan: klic s Mazde, skoraj ni? olja, doto?ili 2 litra(kar mi je ?udno, imel sem ?e skoraj 5000km do rednega servisa in menjave olja 167000km bil zadnja menjava, trenutno stanje 182000km), avto ?e ne ?tarta pravi(?eprav meni je), pravijo jutri naprej? da bi kje opazil kak?no olje na tleh pod avtom, ko sem gledal pod avto, ni bilo, pogledal pod pokrov ni? kaj sumljivega, kam bi te toliko olja spil avto?

 

Drugi dan: klic, da motor obra?a, ampak ne zalaufa, da morajo spodaj pri posodi za olje raz?raufat, sumijo, da ni kje verigo utrgalo in da ni motorna gred zaribala, pravi?. ne vem, saj ko se mi je zgodilo to, ni bilo nobenega ropota sli?ati ali da bi kje kaj letelo, ali ?udni zvok motorja, samo pa? plin v prazno in napaka, pa ?e 3x je meni ?tartal motor...

 

Tako da, sedaj ?akam nove ugotovitve, bi pa rad povpra?al tudi vas po mnenju?

 

Servisi so bili redni pri njih, tudi vse vpoklice sem naredil, razen tega zadnjega iz oktobra, ko sem dobil po?to za Intake Shutter Valve Concern kot mi ?e sedaj pi?e v MyMazda aplikaciji?

 

Sem pa med prebiranjem foruma naletel na ta problem s odmi?no gredjo, kar mi niso nikoli kaj povedali za to ali da bi jo menjali pri vpoklicih, ?e je slu?ajno ta problem...

Imel pa sem tudi jaz saje na loputah in mi je avto ugasnil, to so mi uredili s ?i??enjem letos, kar mi tudi ?udno, saj delam dolge razdalje(1-2 mese?no do ?e?ke),ampak potem nisem imel ve? te?av s tem, in bilo kaj drugega ni bilo narobe z avtom, redni servisi samo do sedaj, ko mi je ?isto po?akal?

 

Hvala za kak?no informacijo.Lp

Napisano

Pozdravljen, hm, tole zveni dokaj ?udno. Baje so bili neki problemi z odmi?nimi gredmi na za?etnih letnikih ja, ampak to bodo vedli ve? ostali povedat.

 

Vendar, pa je Pelko ?e imel primer, da je ?raufal eno, ki mu je utrgalo verigo za oljno ?rpalko, imel pa je nekje 143k km. Tole mi zveni po tem, sicer je ?udno zakaj bi spilo olje. Kolk si ga pa meu na ?ibki, preden si dolival?

 

PS: "Imel pa sem tudi jaz saje na loputah in mi je avto ugasnil, to so mi uredili s ?i??enjem letos," -> o ?em ti to? na kak?nem ?i??enju si biu, pa kje?

Napisano

Predlagam obiska mojstra Pelka, ki ima ze tudi precej strank s Skyactive motorji in ve kje iskati tezavo.

 

041 667 335 - Simon

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pozdravljen, hm, tole zveni dokaj ?udno. Baje so bili neki problemi z odmi?nimi gredmi na za?etnih letnikih ja, ampak to bodo vedli ve? ostali povedat.

 

Vendar, ko sem bil pred kratkim pri Pelku in sva se pogovarjala, je omenil, da je pred kratkim ?raufal eno, ki mu je utrgalo verigo za oljno ?rpalko, imel pa je nekje 143k km. Tole mi zveni po tem, sicer je ?udno zakaj bi spilo olje. Kolk si ga pa meu na ?ibki, preden si dolival?

 

PS: "Imel pa sem tudi jaz saje na loputah in mi je avto ugasnil, to so mi uredili s ?i??enjem letos," -> o ?em ti to? na kak?nem ?i??enju si biu, pa kje?

 

Nisem gledal, ker se mi je vse to v temi zgodilo, in sem si nekak s mobitelom svetil, preve?, ga tako ali tako nisem mogel doliti, ?e so ti rekli, da so ga 2 litra dolili, spu??alo, pa ni nikjer, ko sem gledal, tudi oni niso rekli, kaj? do sedaj pa nisem rabil, kaj dolivat ko sem preverjal, pa ?e 5000km pred rednim servisom, kam bi ga lahko toliko ?lo, ?e ni ni? po?eno saj gre not 4,5 litre?

 

Tu na forumu sem zasledil tudi, da je nekdo imel isti problem, te za zrak lopute in je motor ugasnil, ker so bile zama?ene, kao da ga moram bolj na plin stisnit motor in ga ne ?parat, ?eprav ga nisem kaj ?paral, da bi se ?isto po?asi vozil, sploh do ?e?ke ne.... to so mi na servisu na Mazdi v MB, so rekli, da so jih ?e dosti ?istili...

 

aaa verigo za oljno ?rpalko? sem mislil, da samo ta ena glavna?. no se mi zdi da je to omenjal ja.... jutri bom kaj ve? izvedel in napi?em? samo kak lahko to kar utrga verigo, spet slaba kvaliteta izdelave ali kako? pa do sedaj sem bil res zadovoljen z Mazdo, res da imam prvo?

 

Kako pa je bilo z motorjem, pri tem katerem je utrgalo to verigo? po spletu tukaj berem, da ponekod vse bilo treba menjat :( motor, itd?), kak jim lahko to utrga nekaj tak pomembnega in ?e servis za to ni? ne predvidijo... tu mam same kljukice po servisni knji?ici.... torej me ni? dobrega ne ?aka :(

Napisano

Sem zdele mojstru Pelku pisal sms, upam da kmalu odgovori kaj bi bilo tole z izginotjem olja neznano kam.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Porocam kaj je napisal dr. Pelko, ki sem ga vprasal;

 

"Zelo verjetno je odtrgalo verigo oljne crpalke in je posledicno zaribal"

 

(Strosek ocenjuje cca. 3000?).

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Na hitro sem na?el ?e en tak, primer, sicer mazda3, a enak 2.2 skyactiv dizel. Malo po izteku garancije, tudi ta je dobil opozorilo prenizek tlak olja:

 

https://www.mazda-forum.info/threads/mazda-2-2l-diesel-oelpumpenkette-gerissen.76851/

 

Tu je pri?lo bistveno ceneje, kot pa ocenjuje Pelko, okrog 1400 EUR, res pa je da mi je delal kolega (a ?e vseeno 300 EUR za delo).

 

Edit: pod Youtube videom je nekdo pisal "This happened to my 2015 Mazda 6 too .At around 55k miles it started making constant rattling noise and when I send it to the dealer I was told it the oil pump stoped working and caused a mess therefore a new engine is needed .I was lucky it was still under warranty otherwise I would have been left with thousands of dollars to pay for repair .I did change the oil regularly and did all the service as the manual suggests .I suspect is a bigger problem then the Mazda dealer would like you to believe ."

 

O?itno se ta napaka kar dogaja, 2015 pa je prelomno leto, zato je lahko pisal o FL verziji M6 ali pa tudi ne.

Napisano

Pozdravljeni, danes so me klicali... to?no to se je zgodilo, po?ena veriga oljne ?rpalke, posledi?no pri?lo do okvare motorja... preden se je to zgodilo, nisem ?util ni?esar neobi?ajnega, nobena lu?ka ni svetila, avto je normalno pospe?eval, za olje tudi njim ni jasno, v intercooler ga ni potegnilo, so rekli...

Stro?ek bom imel okoli 3000?, ?e mi uspe sploh najti drug motor...

Je smisleno ?e dat izmerit kompresijo, ?e vseeno se da kaj re?iti?

Napisano

Ajajaj :/

 

Ja zgleda, da se jih vedno ve? bli?a k temule momentu, dost stare postajajo in s pravimi kilometri, se morem pozanimat, kaj se da preventivno nardit.

 

Torej ti mora? poiskat zej drug motor, oni ti ga pa zmontirajo za tri jurje, al kaj? o.O

 

Druga?e pa za ostale:

Napisano

:// pa tako sem bil vesel tega avta... vse skupaj(do ~2000? za motor in ~1000? za delo)... samo teh motorjev najbr? ni na pretek...

 

Sam sem gledal v manual v tabelo,ta veriga ni nikjer omenjena, da bi kaj bilo potrebno dat pregledat... tako, da najbr? te?ko predvidet pri katerih km bi lahko ?lo kaj narobe...

Napisano

Res da ni tega v tabelah, zdaj po enih teorijah, si js razlagam, da gre veriga zato k vragu, ker se zadela tist "oil seeker" (tam kjer se srka olje v pumpo) in je naenkrat ve?ji upor na pumpi in bam. Zadelala bi se pa naj zato, ker se pri podlo?kah injektorjev nabirajo saje pa drek in to za?ne uhajat v motor, posledi?no enkrat pride na podn, kjer ta seeker to pobira in se enostavno zadela.

 

In ja tole je o?itno kr problem teh motorjev, vedno ve? tega najdem in sli?im, vsaj pri za?etnih letnikih. Nimam pa pojma, ?e so kej re?l po FL, 2014 letnikih ter z 2018 verzijo o.O

Napisano

Res da ni tega v tabelah, zdaj po enih teorijah, si js razlagam, da gre veriga zato k vragu, ker se zadela tist "oil seeker" (tam kjer se srka olje v pumpo) in je naenkrat ve?ji upor na pumpi in bam. Zadelala bi se pa naj zato, ker se pri podlo?kah injektorjev nabirajo saje pa drek in to za?ne uhajat v motor, posledi?no enkrat pride na podn, kjer ta seeker to pobira in se enostavno zadela.

 

In ja tole je o?itno kr problem teh motorjev, vedno ve? tega najdem in sli?im, vsaj pri za?etnih letnikih. Nimam pa pojma, ?e so kej re?l po FL, 2014 letnikih ter z 2018 verzijo o.O

Se pravi, da bo potrebno zamenjati bakrene podlo?ke kot pri prvi seriji(mk1).Kot je meni znano je to z odmi?nimi in zaribanimi motorji bolj problem pri za?etni seriji(do 2014).Pozneje naj bi bilo to odpravljeno.

Tukaj je nekaj napisano o te?avah prvih skyactiv dizlov.

http://www.mazda-si.net/topic/14199-te%C5%BEave-kvalitete-odmi%C4%8Dnih-gredi-pri-22-d-skyactive-agregatih/?hl=%2Bodmi%C4%8Dna+%2Bgred+%2Bmazda+%2B6&do=findComment&comment=387342

 

 

Napisano

@Danny, kolikor jaz razumem ima? v osnovi glede sanacije okvarjenega motorja 2 opciji; popravilo obstoje?ega ali nakup novega (verjetno rabljenega) in monta?o.

 

Pri tem vidim te?avo pri tem novem oz. rabljenem, da tudi pri njem ne bo? vedel v kak?nem stanju so vitalni deli in bo kaj potrebno ?e preventivno obnoviti, hkrati ga te?ko najde?.

 

Po drugi strani pa ?e gre? obnavljati obstoje?ega, bo? vsaj vedel kaj ima? in ti naj bi delalo potem leta in leta.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pri teh cenah bi bilo bolj? cel avto kupit, zamenjat motor pa ostalo po kosih zdilat.

33112_1.png

Napisano

@Danny, kolikor jaz razumem ima? v osnovi glede sanacije okvarjenega motorja 2 opciji; popravilo obstoje?ega ali nakup novega (verjetno rabljenega) in monta?o.

 

Pri tem vidim te?avo pri tem novem oz. rabljenem, da tudi pri njem ne bo? vedel v kak?nem stanju so vitalni deli in bo kaj potrebno ?e preventivno obnoviti, hkrati ga te?ko najde?.

 

Po drugi strani pa ?e gre? obnavljati obstoje?ega, bo? vsaj vedel kaj ima? in ti naj bi delalo potem leta in leta.

Ti dve opciji so samo, na ?alost... obnova obstoje?ega tu na Mazdi se mi ne spla?a, so mi rekli cifro 7500? od oka...

 

Tako, da sem bolj nagnjen k drugi opciji... po ebayu sem nekaj v Nem?iji na?el, pri nas ni?, sem pa naletel na en obnovljen motor te Mazde v sosednji dr?avi dru?insko podjetje, se ukvarjajo samo z Mazdami, jutri ali v nedeljo grem gledat ta motor, skupaj z vgradnjo bi me pri?lo 2400?-2500? z delom(za delo bi mi ra?unali 300? samo), na tem rabljenem motorju pa so zamenjani deli, tako da ne bi imel dodatnega stro?ka...

 

Ko pa sem klical, so to?no vedeli, brez,da sem kaj razlagal zakaj rabim motor, ?e mi je slu?ajno to verigo utrgalo...

Napisano

Daj vmes ?e Avto Pelko d.o.o. kontaktiraj, ker 7500 napram 3000 je pa krepko velika razlika in naj Simon razlo?i kako bi se on lotil.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
    • https://www.caszazemljo.si/zelena-energija/kako-v-rotterdamu-s-pomocjo-rastlin-osvetljujejo-park.html
    • Ja, pa cukri iz Hoferja.... 😉
    • Je na sopotnikovi strani, tako da ni moteče za vožnjo....če zalijejo vem da bo pika, ne menja se mi trenutno zdaj cele šipe :), to še vedno lahko naredim kdaj kasneje, no razen če je preveč globoko in mi bo počila v vsakem primeru.....sem se zdaj naročil na carglass pa da vidim kaj bodo mojsti povedali (na spletu ko oddaš obrazec, menijo, da če je manjša razpoka kot eur kovanec potem naj bi to lahko popravili), no bom videl ko bom tam opravil pregled....če bo potrebna menjava bom zahteval original šipo (vem da ste nekateri že pisali o tem), kako je mnenje je bolje iti k ličarju/kleparju, kjer se s tem tudi profi ukvarjajo ali carglass?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.