Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ni problem v ceni verige tle, kolk razumem. Ampak v tem, da je motor trenutno uni?en, glede na to, da je ?e potem laufal brez ?rpanja olja, in ja vrjetno je zdej celo sranje v motorju.

 

Drga? pa veriga za oljno pumpo, 14-151 CHAIN,OIL PUMP:
https://www.ilcats.ru/mazda/?function=getParts&market=euro&model=AEGA12&cd=A1&group=K1&subgroup=1200C&language=en

Napisano

Sem pre?ekiral malo forume in ugotovil sem, da je to bil problem ve? ali manj pri prvem etniku 2013.Pozneje nisem ve? zasledil tega problema. To naj bi se zgodilo predvsem zaradi tega, ker so bile prve serije odmi?nih slabe kvalitete(kar vemo ?e od prej),kovinski delci in ostala nesnaga se nalagajo na sito olja,ta se zama?i, pumpa ne ?rpa ve? olja, gre nekaj ?asa na "suho", zariba in posledi?no naj bi se utrgala veriga pumpe. .Kot jaz razumem jecto samo posledica in ne vzrok okvare motorja, ki itak se ve, da ne more delovat na suho.

Podobno se je dogajalo pri 1.generaciji Mazd 6 dizel,ko je zmanjkovalo olja zaradi prekurjenih bakrenih podlo?k in kdor ni kontroliral vsaj enkrat na 14. dni olja in ugotovil, da manjka liter olja na 1000 km, je ?la ma?ina, po doma?e je zaribala. Bilo je ne?tero primerov.

 

 

Napisano

Ma glede na to, da Mazda ve za to napako in bi jo lahko z "vpoklicem re?ila", obstaja kak?na mo?nost, da bi z prito?bo uspel popraviti na stro?ke Mazde (npr. samo z delnim lastnim sofinanciranje razlike)?

Saj za to gre za okvaro, ki uporabnik ne more vplivati.  

Napisano

No upam, da ti tale plan rata ;)

 

O kterem dru?inskem podjetju pa se pogovarjamo?

Bom jutri ali v nedeljo dal linke ko se vrnem iz ogleda... morda kdaj komu drugemu pride prav, ker imajo same Mazde...

Ma glede na to, da Mazda ve za to napako in bi jo lahko z "vpoklicem re?ila", obstaja kak?na mo?nost, da bi z prito?bo uspel popraviti na stro?ke Mazde (npr. samo z delnim lastnim sofinanciranje razlike)?

Saj za to gre za okvaro, ki uporabnik ne more vplivati.

Se strinjam popolnoma, morda bi bilo dobro povpra?ati direkt na Mazdo Slovenija odkoder sem dobil vpoklice in bi lahko resno razmislili tudi o tem vpoklicu... saj ta veriga bi naj bila lifetime ali pac napa?no razumem...

 

Pa sem ?el gledat ?e star manual za Laguno 3:) (pa ta je imela na 30km servise z original oljem) in tudi za glavno verigo je tam predpisana v servisni tabeli po kilometrini vsaj pregled, tukaj pri Mazdi pa ?isto ni? predvidenega, pa sem nekje zasledil, da se lahko raztgne po nekem ?asu?

Napisano

Se strinjam, da pritisne? na mazda slovenoja, da ti vsaj nekaj stro?kov krijejo oni, ker jim je stvar sigurno poznana.

V nekaterih dr?avah je bil mislim da celo vpoklic zaradi teh te?av.

 

 

Napisano

Dr?i. Ne mojem linku iz te teme so nemcu na mazdi povrnili 50 %, a je bilo govora o 1.900 soudele?be, saj tam motor o?itno ni zaribal.

Ne zariba, ?e pogleda? enkrat na vsaka dva tedna ali tri nivo olja. ?e zaradi tega, da ni nivo previsok zaradi pogostih prekinitev regeneracije. ?e pa opazi?, da se nivo olja drasti?no zni?uje je to alarm, da je oz. bo nekaj hudo narobe.Takrat ?e lahko re?i? motor pred po?kodbo.Ko se enkrat pri?ge rde?a lu? stop in znak za olje, je ponavadi ?e prepozno. Zato pravim, raje poglejte nivo olja bolj pogosto, kot pa niti enkrat med intervaloma rednega servisa. Veliko ljudi misli, da je dovolj, da vsako leto enkrat peljejo avto k mehaniku, ko zasveti lu?ka za redni servis in to je to. Da bi vrgli eno oko na posodico z zavorno teko?ino, pa pogledali nivo hladilne teko?ine to je pa ?e preve?. Marsikatero te?avo in stro?ek si prihrani? s tem. Avto je treba tudi poslu?ati in se vsakr?ni spremembi v zvoku ali obna?anju posvetiti. A kaj, ko je ve?ina voznikov taka, da samo pali in vozi. Pa tudi, ?e gre z napol prazno pnevmatiko naprej.

Nekaterim modelom gori samo ena lu? in tega sami ne opazijo lahko tudi mesec dni... dokler jih kdo ne opozori.

In tako naprej...

 

 

Napisano

Ne zariba, ?e pogleda? enkrat na vsaka dva redna nivo olja. ?e zaradi tega, da ni nivo previsok zaradi pogostih prekinitev regeneracije. ?e pa opazi?, da se nivo olja drasti?no zni?uje je to alarm, da je oz. bo nekaj hudo narobe.Takrat ?e lahko re?i? motor pred po?kodbo.Ko se enkrat pri?ge rde?a lu? stop in znak za olje, je ponavadi ?e prepozno. Zato pravim, raje poglejtecnivonolja bj pogosto, kot pa niki med intervaloma rednega servisa. Veliko ljudi misli, da je dovolj, da vsako leto enkrat peljejo avto k mehaniku, ko zasveti lu?ka za redni servis in to je to. Da bi vrgli eno oko na posodico z zavorno teko?ino, pa pogledali nivo hladilne teko?ine to je pa ?e preve?. Marsikatero te?avo in stro?ek si prihrani? s tem. Avto je treba tudi poslu?ati in se vsakr?ni spremembi v zvoku ali obna?anju posvetiti. A kaj, ko je ve?ina voznikov taka, da samo pali in vozi. Pa tudi, ?e gre z napol prazno pnevmatiko naprej.

Nekaterim modelom gori samo ena lu? in tega sami ne opazijo lahko tudi mesec dni... dokler jih kdo ne opozori.

In tako naprej...

...in kopica senzorjev in sistemov za pomo? vozniku, dostikrat ?e potencira ta dar dolo?enih ljudi,ki NIKOLI ne pogledajo pod haubo, se nikoli ne sprehodijo okoli avta....

Napisano

Kaj je to hauba...in kje je???

He, he, to je vpra?anje velike ve?ine voznic in voznikov, ki dosrikrat ne vedo niti tega, kje je motor v njihovem avtu. :)

 

 

Napisano

Ja sej vecina renoldov ima pogon zadaj.

 

Ko jih rines, ker se skoz kvarijo ane

 

?e enkrat spra?ujem. A nek avto vesoljskega dizajna s tehnologijo 22stoletja, z asisten?nimi pripomo?ki 23stoletja in s 26 tiso? senzorji ne premore senzorja tlaka olja, ki bi pravo?asno zaznal da se cedilo ma?i?

 

Kar se renoldov ti?e je pa res problem ta da njihovi vozniki ne vedo, kako se odpre hauba oz kje sploh je. . Med rednimi servisi jim ni treba gledat nivo olja. Kaj ?ele da bi to morali po?eti vsak teden. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Renoji ti zadnjih 20 let nivo olja grafi?no prika?ejo ob zagonu, tako da razen za dolivanje vitrexa havbe res ni potrebno odpirati dvakrat tedensko. :)

Napisano

Kot sodelavka,ki mi je na sveto zatrjevala,da scenic ima pogon zadaj...

Mogo?e je pa mislila Twingo.

 

Druga? mi pa ?e danes gre nasmeh, ko me kli?e kolegica pred nekaj leti in me vpra?a kako odpre havbo od motorja Twingota.

 

Jaz: odpre? pokrov, dvigne? oblogo in spodaj je ?e en pokrov, ki ga mora? od?raufat.

Ona: serje?, kak?no oblogo, saj ?e havbe ne morem odpreti.

Pol se mi posveti, da ne ve kje je motor.

Jaz: Zadaj ima? motor, odpri prtlja?nik in dvigni poden. Spodaj je ?e en pokrov.

Pol pa po?as tud men kliker potegne:

Jaz: Zakaj pa rabi? motor odpirat? Saj tam ni ni? takega kar lahko sama zrihta??

Ona: Prijateljici je crknil avto pa bi ga radi na kleme v?gali.

Jaz: Aja, aku je pa spredaj.

Ona: Ma ti se norca dela?.

Jaz: Ne, ne resno, samo baje je cel postopek, kako to odpre?. Sem sli?al, da so neki zati?i, pa klju? mora? uporabit.

Ona: Ma dej se zajebavat, bom raj? enga druzga poklicala.

Klik...

Jaz:?????

33112_1.png

Napisano

Mogo?e je pa mislila Twingo.

 

Druga? mi pa ?e danes gre nasmeh, ko me kli?e kolegica pred nekaj leti in me vpra?a kako odpre havbo od motorja Twingota.

 

Jaz: odpre? pokrov, dvigne? oblogo in spodaj je ?e en pokrov, ki ga mora? od?raufat.

Ona: serje?, kak?no oblogo, saj ?e havbe ne morem odpreti.

Pol se mi posveti, da ne ve kje je motor.

Jaz: Zadaj ima? motor, odpri prtlja?nik in dvigni poden. Spodaj je ?e en pokrov.

Pol pa po?as tud men kliker potegne:

Jaz: Zakaj pa rabi? motor odpirat? Saj tam ni ni? takega kar lahko sama zrihta??

Ona: Prijateljici je crknil avto pa bi ga radi na kleme v?gali.

Jaz: Aja, aku je pa spredaj.

Ona: Ma ti se norca dela?.

Jaz: Ne, ne resno, samo baje je cel postopek, kako to odpre?. Sem sli?al, da so neki zati?i, pa klju? mora? uporabit.

Ona: Ma dej se zajebavat, bom raj? enga druzga poklicala.

Klik...

Jaz:?????

Ne,ne , je kar prvo generacijo scenica mislila, ki ga imajo doma.

 

Nov Twingo; a nima spredaj odprtine za nalivanje vitrexa in olja? Vem da je nek glup/cenen na?in odpiranja nekega miniaturnega pokrova.

 

Motor in pogon sta zadaj, nimam pa pojma kje je AKU,oziroma plac za kleme....

Napisano

Kar se renoldov ti?e je pa res problem ta da njihovi vozniki ne vedo, kako se odpre hauba oz kje sploh je. . Med rednimi servisi jim ni treba gledat nivo olja. Kaj ?ele da bi to morali po?eti vsak teden.

Itak da ne, renold se ni vidu rednega servisa, to je 15.000km kar noben renild ne premore.

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pozdravljeni danes sem bil na ogledu motorja... izgleda ok, na njem je zamenjana ?e novej?i model te ?rpalke in verige, tako, da naj nebi pri?lo ve? do trga te verige... ko dobim serijske teh delov napi?em... da si lahko ?e kdo drug preventivno zamenja... 2 dni potrebujejo za zamenjavo motorja in 2 dni za test avta po vgradnji, da vse ?pila ok... so mi pa rekli, da so ?e re?evali nekih 50 primerov trga te verige in ravno vmes stopi gospod z istim problemom, in mi pove, da je totalno razo?aran in da po popravilu gre avto takoj v prodajo...

Napisano

Pozdravljeni danes sem bil na ogledu motorja... izgleda ok, na njem je zamenjana ?e novej?i model te ?rpalke in verige, tako, da naj nebi pri?lo ve? do trga te verige... ko dobim serijske teh delov napi?em... da si lahko ?e kdo drug preventivno zamenja... 2 dni potrebujejo za zamenjavo in 2 dni za test avta po vgradnji, da vse ?pila ok... so mi pa rekli, da so ?e re?evali nekih 50 primerov trga te verige in ravno vmes stopi gospod s istim problemom, in mi pove, da je totalno razo?aran in da po popravilu gre avto takoj v prodajo...

Torej ne bo nekega hudega stro?ka?

Napisano

Torej ne bo nekega hudega stro?ka?

3000EUR se mi zdi kar precej zverinska cifra (je zgoraj navajal da naj bi motor dobil za 2000 in 1000 potem ?e vgradnja). Sicer ne vem zakaj bi vgradnja stala 1000 pri identi?nem motorju, ampak ok :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.