Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

konec oktobra sem in?taliral avtokamero DMX14803 DMAX DashCam OBD. Kamera se napaja preko OBD-ja ter obenem bele?i tudi hitrost in ostale parametre (na video posnetek). Danes zjutraj (ko je miroval celi vikend) mi avto ni hotel v?gati - izpraznjena baterija. Pregled akumulatorja naj bi pokazal, da je akumulator ?e popolnoma dober, vendar naj bi ga "nekaj" izpraznilo.

 

Sedaj me zanima ali bi lahko to bila OBD kamera. Malo mi je sicer nenavadno, saj se kamera samodejno ugasne, ko se motor ustavi. Niti nimam aktiven "parking monitor". Akumulator je sicer star skoraj 4 leta.

 

Kak?na ideja, kako bi lahko meril elektri?no porabo energije, medtem, ko je avto v mirovanju?

 

lp

Andrej

Napisano

sam ima OBD priklopljen neprekinoma  in sem pa tja otroc pustijo pri?gano kak?no stropno lu?ko (ni LED) pa zutraj v?ge normalno, tako da  obd je definitivno premali porabnik da bi spraznil cel akomulator.

Najbolje da sname? - klemo dol  pa vmes Amper meter in pomerit ?e je , koliko je porabe. Seveda ?e ima? opcijsko lahko tudi s tokovnimi kle??ami pomeri?-oz se zapelji do enega avtoelektri?arja , ali kakega servisa pa naj pomerijo. 

 

najprej to potem pa naprej.

 

lp

uro?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

sam ima OBD priklopljen neprekinoma  in sem pa tja otroc pustijo pri?gano kak?no stropno lu?ko (ni LED) pa zutraj v?ge normalno, tako da  obd je definitivno premali porabnik da bi spraznil cel akomulator.

Najbolje da sname? - klemo dol  pa vmes Amper meter in pomerit ?e je , koliko je porabe. Seveda ?e ima? opcijsko lahko tudi s tokovnimi kle??ami pomeri?-oz se zapelji do enega avtoelektri?arja , ali kakega servisa pa naj pomerijo. 

 

najprej to potem pa naprej.

 

lp

uro?

 

Nekje sem sicer zasledil, da aktiven OBD priklop onemogo?a, da bi ?el ECU v "sleep mode", kar naj bi vodilo v izpraznitev akumulatorja. Po drugi teoriji lahko priklop na OBD prisili avto da gre v "diagnostic mode", kar bojda tro?i elektriko. 

Napisano

samo  ?e je v?tekan OBD  je nedejaven in  tro?i samo napajanje samega adapterja-aktiven je ?ele takrat ko se ta pove?e z neko aplikacijo (napravo)  takrat je  ECU v rabi seveda pa motor takrat lavfa.

ne vem, mo?no je pa vse ...

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Predlagam, da si nabavi? tale kabel s stikalom

 

https://www.banggood.com/OBD2-16-Pin-Male-to-Female-with-Switch-Cord-Extension-Cable-Adapter-Connector-p-1361851.html?utm_source=google&utm_medium=cpc_fashion&utm_content=gin&utm_campaign=gin-snew-ds-fashion-0918&gclid=CjwKCAiAqqTuBRBAEiwA7B66hWIabZoPDqHY3e5SkoJwgfK2BdVkS0xajhI8cKseejVcmbO0R3RxnRoCok8QAvD_BwE&cur_warehouse=CN

 

Stalno priklju?ena OBD naprava "vle?e" tudi ob izklju?enem avtu nekje okoli 20mA toka. ?e pa se mu je kaj sfuzljalo pa lahko preklopi ECu v diagnosti?ni re?im, takrat zna biti pa poraba kar precej visoka in komot sprazni baterijo.

 

Jaz osebno bi imel ta kabel s stikalom in bi ga vsaki? izklopil.

33112_1.png

Napisano

Porabo v mirovanju lahko zmeri? z multimetrom, sname? minus klemo na akum, in da? vmes med minus kablom in minusom od akuja multimeter narihtan na merjenje amperov, tako vidi? kolk ti pobira ?troma.

Vendar ko vzame? kontakt poraba ?ez ?as pade, ker se razni moduli avta izklopijo po nekaj ?asa.

 

Glede porabe na OBDju, je mo?no da kamerca pobira ?trom, ?e se ne izklopi.

Je pa tako kot je Uklopko povedal, da ?e nima? vkloplenega kontakta, dobi? na OBD vti?nici samo napajanje, diagnostike ne more? aktivirat brez kontakta.

 

Jst sem na svoji M6 meril porabo v mirovanju (z v?tekanim OBDLink vmesnikom) in je bila 49mA.

Samo OBDLink porabi v mirovanju (sleep mode) 2mA. Ko pa je aktiven za diagnostiko pa 62mA.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Porabo v mirovanju lahko zmeri? z multimetrom, sname? minus klemo na akum, in da? vmes med minus kablom in minusom od akuja multimeter narihtan na merjenje amperov, tako vidi? kolk ti pobira ?troma.

Vendar ko vzame? kontakt poraba ?ez ?as pade, ker se razni moduli avta izklopijo po nekaj ?asa.

 

Glede porabe na OBDju, je mo?no da kamerca pobira ?trom, ?e se ne izklopi.

Je pa tako kot je Uklopko povedal, da ?e nima? vkloplenega kontakta, dobi? na OBD vti?nici samo napajanje, diagnostike ne more? aktivirat brez kontakta.

 

Jst sem na svoji M6 meril porabo v mirovanju (z v?tekanim OBDLink vmesnikom) in je bila 49mA.

Samo OBDLink porabi v mirovanju (sleep mode) 2mA. Ko pa je aktiven za diagnostiko pa 62mA.

 

Ravno danes sem nabavil multimeter  :jupiii: in bom ob prvem lep?em vremenu testiral. A mogo?e kdo ve ali je problem, ?e avto odklopim iz akumulatorja (vpisovanje kak?nih varnostnih kod pri ponovnem priklopu, spomin MZD connecta ali podobno)?

Napisano

Jap. Odklopis minus klemo iz aku. in nanjo polozis plus palcko od multimetra. Na minus polo (nipel) pa polozis minus palcko od multimetra. Multimeter seveda nastavis na AC voltage (alternating current) 10A. Ce se ti slucajno izpise kaksna vrednost bos dobil dejansko koliko ti avto kuri stroma v mirovanju. Pri tem bodi pozoren, da je v avtu res vse izklopljeno (stropne luci, luci v vratih itd.). Problem pa najlazje odpravis tako, da nekdo ves cas spremlja multimeter ti pa odklapljas vsako varovalko posebi. Ce vrednost na multimetru izgine si odkril porabnika. Seveda zacnes prvo odklapljati  tiste zadeve na katere sumis, da ti porabljajo strom :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Update:

V?eraj sem testiral porabo toka pri ugasnjenem avtu in je bila okoli 2 mA konstantno. Nato sem pri?gal kamero in prakti?no ni bilo zaznanega ve?jega odjema toka, zato sem se odlo?il, da jo ponovno pustim ?ez no? (sicer ugasnjeno, ampak priklopljeno na OBD). Napetost na akumulatorju je padla iz 12.4 V (zaradi merjenja toka, ve?kratne vzpostavitve kontakta in 3X zagona s takoj?njo ugasnitvijo sem ?e preko dneva izpraznil akumulator iz 12,7 V na 12,4 V). Preko no?i mi je tok padel iz 12,4 V na 12,2 V!

 

?e povzamem:

Zadnji teden sem preverjal vsakodnevno (zjutraj pred zagonom) napetost akumulatorja in je bila konstantno okoli 12,6 V, kar je super.

Preko no?i mi je zaradi OBD-kamera povezave napetost padla za 0,2 V, kar nakazuje na pomemben odjem toka.

Sama OBD kamera tro?i minimalni tok, ?e posebej, ko je ugasnjena in ne more biti razlog za drasti?en upad napetosti.

Sklepam, da priklju?ek kamere na OBD onemogo?a nekemu avt. podsistemu, da gre v spanje in mi konkretno tro?i tok.

Zadnjega sklepa ne morem testirati, ker moram avto v?gati in ugasniti (skupaj s priklju?eno kamero) brez, da izklopim akumulator (sku?al sem pri?gati avto z aktivnim multimetrom, ampak je prevelik tok in so se kabli od multimetra segreli :blink:  :zvizga: ).

 

Edina re?itev po mojem mnenju:

Navadna vezava kamere na eno izmed varovalk (kar naredi ve?ina).

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Update:

V?eraj sem testiral porabo toka pri ugasnjenem avtu in je bila okoli 2 mA konstantno. Nato sem pri?gal kamero in prakti?no ni bilo zaznanega ve?jega odjema toka, zato sem se odlo?il, da jo ponovno pustim ?ez no? (sicer ugasnjeno, ampak priklopljeno na OBD). Napetost na akumulatorju je padla iz 12.4 V (zaradi merjenja toka, ve?kratne vzpostavitve kontakta in 3X zagona s takoj?njo ugasnitvijo sem ?e preko dneva izpraznil akumulator iz 12,7 V na 12,4 V). Preko no?i mi je tok padel iz 12,4 V na 12,2 V!

 

?e povzamem:

Zadnji teden sem preverjal vsakodnevno (zjutraj pred zagonom) napetost akumulatorja in je bila konstantno okoli 12,6 V, kar je super.

Preko no?i mi je zaradi OBD-kamera povezave napetost padla za 0,2 V, kar nakazuje na pomemben odjem toka.

Sama OBD kamera tro?i minimalni tok, ?e posebej, ko je ugasnjena in ne more biti razlog za drasti?en upad napetosti.

Sklepam, da priklju?ek kamere na OBD onemogo?a nekemu avt. podsistemu, da gre v spanje in mi konkretno tro?i tok.

Zadnjega sklepa ne morem testirati, ker moram avto v?gati in ugasniti (skupaj s priklju?eno kamero) brez, da izklopim akumulator (sku?al sem pri?gati avto z aktivnim multimetrom, ampak je prevelik tok in so se kabli od multimetra segreli :blink:  :zvizga: ).

 

Edina re?itev po mojem mnenju:

Navadna vezava kamere na eno izmed varovalk (kar naredi ve?ina).

Jaz bedak, pa sem zato menjal verjetno ?e ?isto dober akumulator...

Napisano

Jaz sem tudi menjal akomulator...in kljub novemu ?e vedno imam ob?utek da zjutraj pri -3 komaj obrne.....o?itno tako mora bit.

Druga?e pa porabnik kj je vreden omembe je od 1A naprej

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Jaz sem tudi menjal akomulator...in kljub novemu ?e vedno imam ob?utek da zjutraj pri -3 komaj obrne.....o?itno tako mora bit.

Druga?e pa porabnik kj je vreden omembe je od 1A naprej

 

Kolikor sem uspel prebrati je zgornja meja 50 mA pri ugasnjenem avtu. Kar je ve? kot to, gre za "parazitskega porabnika el. toka", npr. kratek stik.

Napisano

Jaz sem tudi menjal akomulator...in kljub novemu ?e vedno imam ob?utek da zjutraj pri -3 komaj obrne.....o?itno tako mora bit.

Druga?e pa porabnik kj je vreden omembe je od 1A naprej

Ufff, a si ziher, ker tak porabnik ti ?ez vikend sprazni akumulator. 50mA je namre? 0,05A in tukaj pa res ne bi smelo biti te?av.

 

druga?e pa reklama gor ali pa dol... ?e ima? notri metabond ti tud mrzel motor obrne kot, da je segret in ravno podmazan z oljem. To sem na prvi ?estki ?e mislil menjat aku, ker je ?tarter na -20 stopinj komaj obrnil motor pa sem dal notri to ma?o in je brez te?ave nato ta aku zdr?al ?e tri sezone ter kresnil kot zme?an vsaki?.

33112_1.png

Napisano

A ve? da sem to tud rzmi?ljal ?e. A ti si ?e nalil

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Na?eloma ni dobro pri novem motorju, saj se morajo deli najprej dobro ule?at in zbrusit tam kjer je potrebno. MIslim, da je nekje bilo tako priporo?ilo. Namre?, ?e ga da? prehitro notri se gibljivi deli preslabo "ule?ejo" med sabo. Sam bom dal verjetno takrat, ko bo ?e nekje 20kkm za mano.

33112_1.png

Napisano

V?asih je bil Gold, zdaj pa se mu menda re?e Eco (no ja ?emu se pa danes ne re?e eco).

33112_1.png

Napisano

V?asih je bil Gold, zdaj pa se mu menda re?e Eco (no ja ?emu se pa danes ne re?e eco).

Pa je to dobro tudi za na?e razcartane skayactiv dizel motorje? Se ne bodo kaj skujali?

Kaj je ?e prednost teh "?upc"?

Manj?e trenje?... manj?a poraba?...

 

 

Napisano

Ko motor te?e in se normalno ma?e je ?ist vseeno al ma? to notri al ne, saj olje naredi svoje. Je pa zadeva fina ravno pri hladnih zagonih, ko bati na suho zalaufajo. ?e ima? metabond gor, ta namre? ne ste?e v karter po kon?ani vo?nji ampak ostane na kovini in zato je naslednje jutro zagon skoraj tak?en, kot ?e bi pri?gal ?e ogreto ma?ino. Odli?no se obnese, ko so nizke temperature in se starter ?e tako matra. Jaz sem recimo pri prvem dodajanju ob menjavi dal notri celo piksno, ob vsakem naslednji menjavi olja pa le pol, tako da tudi stro?ek ni bavbav.

33112_1.png

Napisano

Ja, na moji je blo isto, zjutri je blo tak kot bi mene nekdo s pojstle vleku, k bi ?e spal. Prvih par obratov, dokler grelne sve?ke ne zagrejejo na 1000 stopinj in ne kresne, je blo mu?nih :)

Napisano

Meni ta teden, ko je tudi na obali zjutraj okoli nule, kresne kar v redu in ni? ne jamra. Pa ?e na 2 jurja obratov ne gre, kar mi je v?e?.

Druga?e pa, po mojem bi se moralo poznati malo tudi pri sami porabi, ?e je manj?e trenje zaradi filma in posledi?no naj bi bilo manj napora za bate.Noben opazil?

 

 

Napisano

Ne, pri porabi se ne pozna... vsaj jaz nisem opazil. SEj motorna olja so danes zelo dobra, tako da na tem podro?ju ne pridobi? ni?.

33112_1.png

Napisano

Ne, pri porabi se ne pozna... vsaj jaz nisem opazil. SEj motorna olja so danes zelo dobra, tako da na tem podro?ju ne pridobi? ni?.

Potem to ni glih neka investicija. Kot pravi? sam, dan danes so olja ?e tako dobra in predvsem viskozna, da je po mojem mazanje hipno in ni bojazni, da bi se kaj nenormalno obrabilo.

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
    • Pa kaj vam je ljudje. Rusija ima pravico do samoobrambe. Res pa, da je pri tem sila nespretna - za samoobrambo pobije precej manj otrok in žensk kot to za samoobrambo uspeva judovki državi. V opravičilo, vodkarji za pobijanje pač nimajo na razpolago superiornega ameriškega orožja, kot ga imajo židje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.