vzupan3 Napisano 11. november, 2019 Prijavi Napisano 11. november, 2019 Pozdravljeni, konec oktobra sem in?taliral avtokamero DMX14803 DMAX DashCam OBD. Kamera se napaja preko OBD-ja ter obenem bele?i tudi hitrost in ostale parametre (na video posnetek). Danes zjutraj (ko je miroval celi vikend) mi avto ni hotel v?gati - izpraznjena baterija. Pregled akumulatorja naj bi pokazal, da je akumulator ?e popolnoma dober, vendar naj bi ga "nekaj" izpraznilo. Sedaj me zanima ali bi lahko to bila OBD kamera. Malo mi je sicer nenavadno, saj se kamera samodejno ugasne, ko se motor ustavi. Niti nimam aktiven "parking monitor". Akumulator je sicer star skoraj 4 leta. Kak?na ideja, kako bi lahko meril elektri?no porabo energije, medtem, ko je avto v mirovanju? lpAndrej Citiraj
uklopko Napisano 11. november, 2019 Prijavi Napisano 11. november, 2019 sam ima OBD priklopljen neprekinoma in sem pa tja otroc pustijo pri?gano kak?no stropno lu?ko (ni LED) pa zutraj v?ge normalno, tako da obd je definitivno premali porabnik da bi spraznil cel akomulator.Najbolje da sname? - klemo dol pa vmes Amper meter in pomerit ?e je , koliko je porabe. Seveda ?e ima? opcijsko lahko tudi s tokovnimi kle??ami pomeri?-oz se zapelji do enega avtoelektri?arja , ali kakega servisa pa naj pomerijo. najprej to potem pa naprej. lpuro? Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
vzupan3 Napisano 11. november, 2019 Avtor Prijavi Napisano 11. november, 2019 sam ima OBD priklopljen neprekinoma in sem pa tja otroc pustijo pri?gano kak?no stropno lu?ko (ni LED) pa zutraj v?ge normalno, tako da obd je definitivno premali porabnik da bi spraznil cel akomulator.Najbolje da sname? - klemo dol pa vmes Amper meter in pomerit ?e je , koliko je porabe. Seveda ?e ima? opcijsko lahko tudi s tokovnimi kle??ami pomeri?-oz se zapelji do enega avtoelektri?arja , ali kakega servisa pa naj pomerijo. najprej to potem pa naprej. lpuro? Nekje sem sicer zasledil, da aktiven OBD priklop onemogo?a, da bi ?el ECU v "sleep mode", kar naj bi vodilo v izpraznitev akumulatorja. Po drugi teoriji lahko priklop na OBD prisili avto da gre v "diagnostic mode", kar bojda tro?i elektriko. Citiraj
SpEkTr Napisano 11. november, 2019 Prijavi Napisano 11. november, 2019 ?isto mo?no. Ko nimam ve? elm327 adapterja notri, zjutraj la?je v?ge Sent from my SM-G950F using Tapatalk Citiraj
uklopko Napisano 11. november, 2019 Prijavi Napisano 11. november, 2019 samo ?e je v?tekan OBD je nedejaven in tro?i samo napajanje samega adapterja-aktiven je ?ele takrat ko se ta pove?e z neko aplikacijo (napravo) takrat je ECU v rabi seveda pa motor takrat lavfa.ne vem, mo?no je pa vse ... Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Boss Napisano 11. november, 2019 Prijavi Napisano 11. november, 2019 Predlagam, da si nabavi? tale kabel s stikalom https://www.banggood.com/OBD2-16-Pin-Male-to-Female-with-Switch-Cord-Extension-Cable-Adapter-Connector-p-1361851.html?utm_source=google&utm_medium=cpc_fashion&utm_content=gin&utm_campaign=gin-snew-ds-fashion-0918&gclid=CjwKCAiAqqTuBRBAEiwA7B66hWIabZoPDqHY3e5SkoJwgfK2BdVkS0xajhI8cKseejVcmbO0R3RxnRoCok8QAvD_BwE&cur_warehouse=CN Stalno priklju?ena OBD naprava "vle?e" tudi ob izklju?enem avtu nekje okoli 20mA toka. ?e pa se mu je kaj sfuzljalo pa lahko preklopi ECu v diagnosti?ni re?im, takrat zna biti pa poraba kar precej visoka in komot sprazni baterijo. Jaz osebno bi imel ta kabel s stikalom in bi ga vsaki? izklopil. 1 Citiraj
Aless Napisano 12. november, 2019 Prijavi Napisano 12. november, 2019 Porabo v mirovanju lahko zmeri? z multimetrom, sname? minus klemo na akum, in da? vmes med minus kablom in minusom od akuja multimeter narihtan na merjenje amperov, tako vidi? kolk ti pobira ?troma.Vendar ko vzame? kontakt poraba ?ez ?as pade, ker se razni moduli avta izklopijo po nekaj ?asa. Glede porabe na OBDju, je mo?no da kamerca pobira ?trom, ?e se ne izklopi.Je pa tako kot je Uklopko povedal, da ?e nima? vkloplenega kontakta, dobi? na OBD vti?nici samo napajanje, diagnostike ne more? aktivirat brez kontakta. Jst sem na svoji M6 meril porabo v mirovanju (z v?tekanim OBDLink vmesnikom) in je bila 49mA.Samo OBDLink porabi v mirovanju (sleep mode) 2mA. Ko pa je aktiven za diagnostiko pa 62mA. 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
vzupan3 Napisano 12. november, 2019 Avtor Prijavi Napisano 12. november, 2019 Porabo v mirovanju lahko zmeri? z multimetrom, sname? minus klemo na akum, in da? vmes med minus kablom in minusom od akuja multimeter narihtan na merjenje amperov, tako vidi? kolk ti pobira ?troma.Vendar ko vzame? kontakt poraba ?ez ?as pade, ker se razni moduli avta izklopijo po nekaj ?asa. Glede porabe na OBDju, je mo?no da kamerca pobira ?trom, ?e se ne izklopi.Je pa tako kot je Uklopko povedal, da ?e nima? vkloplenega kontakta, dobi? na OBD vti?nici samo napajanje, diagnostike ne more? aktivirat brez kontakta. Jst sem na svoji M6 meril porabo v mirovanju (z v?tekanim OBDLink vmesnikom) in je bila 49mA.Samo OBDLink porabi v mirovanju (sleep mode) 2mA. Ko pa je aktiven za diagnostiko pa 62mA. Ravno danes sem nabavil multimeter in bom ob prvem lep?em vremenu testiral. A mogo?e kdo ve ali je problem, ?e avto odklopim iz akumulatorja (vpisovanje kak?nih varnostnih kod pri ponovnem priklopu, spomin MZD connecta ali podobno)? Citiraj
Scr3am Napisano 12. november, 2019 Prijavi Napisano 12. november, 2019 Jap. Odklopis minus klemo iz aku. in nanjo polozis plus palcko od multimetra. Na minus polo (nipel) pa polozis minus palcko od multimetra. Multimeter seveda nastavis na AC voltage (alternating current) 10A. Ce se ti slucajno izpise kaksna vrednost bos dobil dejansko koliko ti avto kuri stroma v mirovanju. Pri tem bodi pozoren, da je v avtu res vse izklopljeno (stropne luci, luci v vratih itd.). Problem pa najlazje odpravis tako, da nekdo ves cas spremlja multimeter ti pa odklapljas vsako varovalko posebi. Ce vrednost na multimetru izgine si odkril porabnika. Seveda zacnes prvo odklapljati tiste zadeve na katere sumis, da ti porabljajo strom 1 Citiraj
vzupan3 Napisano 24. november, 2019 Avtor Prijavi Napisano 24. november, 2019 Update:V?eraj sem testiral porabo toka pri ugasnjenem avtu in je bila okoli 2 mA konstantno. Nato sem pri?gal kamero in prakti?no ni bilo zaznanega ve?jega odjema toka, zato sem se odlo?il, da jo ponovno pustim ?ez no? (sicer ugasnjeno, ampak priklopljeno na OBD). Napetost na akumulatorju je padla iz 12.4 V (zaradi merjenja toka, ve?kratne vzpostavitve kontakta in 3X zagona s takoj?njo ugasnitvijo sem ?e preko dneva izpraznil akumulator iz 12,7 V na 12,4 V). Preko no?i mi je tok padel iz 12,4 V na 12,2 V! ?e povzamem:Zadnji teden sem preverjal vsakodnevno (zjutraj pred zagonom) napetost akumulatorja in je bila konstantno okoli 12,6 V, kar je super.Preko no?i mi je zaradi OBD-kamera povezave napetost padla za 0,2 V, kar nakazuje na pomemben odjem toka.Sama OBD kamera tro?i minimalni tok, ?e posebej, ko je ugasnjena in ne more biti razlog za drasti?en upad napetosti.Sklepam, da priklju?ek kamere na OBD onemogo?a nekemu avt. podsistemu, da gre v spanje in mi konkretno tro?i tok.Zadnjega sklepa ne morem testirati, ker moram avto v?gati in ugasniti (skupaj s priklju?eno kamero) brez, da izklopim akumulator (sku?al sem pri?gati avto z aktivnim multimetrom, ampak je prevelik tok in so se kabli od multimetra segreli ). Edina re?itev po mojem mnenju:Navadna vezava kamere na eno izmed varovalk (kar naredi ve?ina). Citiraj
Dare Kosterca Napisano 3. december, 2019 Prijavi Napisano 3. december, 2019 Update:V?eraj sem testiral porabo toka pri ugasnjenem avtu in je bila okoli 2 mA konstantno. Nato sem pri?gal kamero in prakti?no ni bilo zaznanega ve?jega odjema toka, zato sem se odlo?il, da jo ponovno pustim ?ez no? (sicer ugasnjeno, ampak priklopljeno na OBD). Napetost na akumulatorju je padla iz 12.4 V (zaradi merjenja toka, ve?kratne vzpostavitve kontakta in 3X zagona s takoj?njo ugasnitvijo sem ?e preko dneva izpraznil akumulator iz 12,7 V na 12,4 V). Preko no?i mi je tok padel iz 12,4 V na 12,2 V! ?e povzamem:Zadnji teden sem preverjal vsakodnevno (zjutraj pred zagonom) napetost akumulatorja in je bila konstantno okoli 12,6 V, kar je super.Preko no?i mi je zaradi OBD-kamera povezave napetost padla za 0,2 V, kar nakazuje na pomemben odjem toka.Sama OBD kamera tro?i minimalni tok, ?e posebej, ko je ugasnjena in ne more biti razlog za drasti?en upad napetosti.Sklepam, da priklju?ek kamere na OBD onemogo?a nekemu avt. podsistemu, da gre v spanje in mi konkretno tro?i tok.Zadnjega sklepa ne morem testirati, ker moram avto v?gati in ugasniti (skupaj s priklju?eno kamero) brez, da izklopim akumulator (sku?al sem pri?gati avto z aktivnim multimetrom, ampak je prevelik tok in so se kabli od multimetra segreli ). Edina re?itev po mojem mnenju:Navadna vezava kamere na eno izmed varovalk (kar naredi ve?ina).Jaz bedak, pa sem zato menjal verjetno ?e ?isto dober akumulator... Citiraj
uklopko Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Jaz sem tudi menjal akomulator...in kljub novemu ?e vedno imam ob?utek da zjutraj pri -3 komaj obrne.....o?itno tako mora bit. Druga?e pa porabnik kj je vreden omembe je od 1A naprej Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
vzupan3 Napisano 4. december, 2019 Avtor Prijavi Napisano 4. december, 2019 Jaz sem tudi menjal akomulator...in kljub novemu ?e vedno imam ob?utek da zjutraj pri -3 komaj obrne.....o?itno tako mora bit.Druga?e pa porabnik kj je vreden omembe je od 1A naprej Kolikor sem uspel prebrati je zgornja meja 50 mA pri ugasnjenem avtu. Kar je ve? kot to, gre za "parazitskega porabnika el. toka", npr. kratek stik. Citiraj
Boss Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Jaz sem tudi menjal akomulator...in kljub novemu ?e vedno imam ob?utek da zjutraj pri -3 komaj obrne.....o?itno tako mora bit.Druga?e pa porabnik kj je vreden omembe je od 1A naprejUfff, a si ziher, ker tak porabnik ti ?ez vikend sprazni akumulator. 50mA je namre? 0,05A in tukaj pa res ne bi smelo biti te?av. druga?e pa reklama gor ali pa dol... ?e ima? notri metabond ti tud mrzel motor obrne kot, da je segret in ravno podmazan z oljem. To sem na prvi ?estki ?e mislil menjat aku, ker je ?tarter na -20 stopinj komaj obrnil motor pa sem dal notri to ma?o in je brez te?ave nato ta aku zdr?al ?e tri sezone ter kresnil kot zme?an vsaki?. Citiraj
uklopko Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 A ve? da sem to tud rzmi?ljal ?e. A ti si ?e nalil Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Boss Napisano 4. december, 2019 Prijavi Napisano 4. december, 2019 Na?eloma ni dobro pri novem motorju, saj se morajo deli najprej dobro ule?at in zbrusit tam kjer je potrebno. MIslim, da je nekje bilo tako priporo?ilo. Namre?, ?e ga da? prehitro notri se gibljivi deli preslabo "ule?ejo" med sabo. Sam bom dal verjetno takrat, ko bo ?e nekje 20kkm za mano. Citiraj
iceman22 Napisano 5. december, 2019 Prijavi Napisano 5. december, 2019 Ker metabond pa? Citiraj www.trziskisladoled.si
Boss Napisano 5. december, 2019 Prijavi Napisano 5. december, 2019 V?asih je bil Gold, zdaj pa se mu menda re?e Eco (no ja ?emu se pa danes ne re?e eco). 1 Citiraj
Alex Napisano 5. december, 2019 Prijavi Napisano 5. december, 2019 V?asih je bil Gold, zdaj pa se mu menda re?e Eco (no ja ?emu se pa danes ne re?e eco).Pa je to dobro tudi za na?e razcartane skayactiv dizel motorje? Se ne bodo kaj skujali? Kaj je ?e prednost teh "?upc"?Manj?e trenje?... manj?a poraba?... Citiraj
Boss Napisano 5. december, 2019 Prijavi Napisano 5. december, 2019 Ko motor te?e in se normalno ma?e je ?ist vseeno al ma? to notri al ne, saj olje naredi svoje. Je pa zadeva fina ravno pri hladnih zagonih, ko bati na suho zalaufajo. ?e ima? metabond gor, ta namre? ne ste?e v karter po kon?ani vo?nji ampak ostane na kovini in zato je naslednje jutro zagon skoraj tak?en, kot ?e bi pri?gal ?e ogreto ma?ino. Odli?no se obnese, ko so nizke temperature in se starter ?e tako matra. Jaz sem recimo pri prvem dodajanju ob menjavi dal notri celo piksno, ob vsakem naslednji menjavi olja pa le pol, tako da tudi stro?ek ni bavbav. Citiraj
SpEkTr Napisano 5. december, 2019 Prijavi Napisano 5. december, 2019 Jaz ga imam notri, pa se mi zdi da se kar matra zjutraj. Citiraj
50keda Napisano 5. december, 2019 Prijavi Napisano 5. december, 2019 Ja, na moji je blo isto, zjutri je blo tak kot bi mene nekdo s pojstle vleku, k bi ?e spal. Prvih par obratov, dokler grelne sve?ke ne zagrejejo na 1000 stopinj in ne kresne, je blo mu?nih Citiraj
Alex Napisano 6. december, 2019 Prijavi Napisano 6. december, 2019 Meni ta teden, ko je tudi na obali zjutraj okoli nule, kresne kar v redu in ni? ne jamra. Pa ?e na 2 jurja obratov ne gre, kar mi je v?e?.Druga?e pa, po mojem bi se moralo poznati malo tudi pri sami porabi, ?e je manj?e trenje zaradi filma in posledi?no naj bi bilo manj napora za bate.Noben opazil? Citiraj
Boss Napisano 6. december, 2019 Prijavi Napisano 6. december, 2019 Ne, pri porabi se ne pozna... vsaj jaz nisem opazil. SEj motorna olja so danes zelo dobra, tako da na tem podro?ju ne pridobi? ni?. Citiraj
Alex Napisano 6. december, 2019 Prijavi Napisano 6. december, 2019 Ne, pri porabi se ne pozna... vsaj jaz nisem opazil. SEj motorna olja so danes zelo dobra, tako da na tem podro?ju ne pridobi? ni?.Potem to ni glih neka investicija. Kot pravi? sam, dan danes so olja ?e tako dobra in predvsem viskozna, da je po mojem mazanje hipno in ni bojazni, da bi se kaj nenormalno obrabilo. Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.