Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

Imam vpra?anje glede zadnjih zavor na Mazdi 3, 2016 G120, prevo?enih 75000km. Ob menjavi gum sem preveril ?e stanje zavor. Prednje plo??ice sem menjal pred cca. pol leta in so OK.

Zadnjih ?e nisem menjal in so zelo neenakomerno obrabljene. Na obeh straneh je zunanja plo??ica povsem obrabljena (do kovine), notranja pa je ?e skoraj kot nova. Na eni strani se poznajo ?e po?kodbe na disku.

Je to opazil ?e kdo drug?

 

?e slike

 

post-8357-0-22443700-1573711886_thumb.jpg

post-8357-0-39303800-1573711925_thumb.jpg

post-8357-0-41393700-1573711937_thumb.jpg

Napisano

Izgleda res tako, torej za?tekana vodila. Razstaviti, o?istiti in dobro namazati. Verjetno ni povsem za?tekano, tko da se bo dalo re?iti. Pozimi (sol in ostala nesnaga na cesti) ne ?kodi na 14 dni z visokotla?nim ?istilcem oz. v samopostre?ni avtopralnici s pi?tolo temeljito obdelat predvsem zadnje ?eljusti in ne zategovat ro?ne pozimi. Works for me, do sedaj ?e z nobenim avtom nisem imel te?av z zavorami.

 

Novi diski in plo??ice naj bodo ATE ali textar, nikakor ne ve? original mazdina prvovgradnja ali podobno slab ekvivalent. Diski bodo bistveno lep?i in ne povsem zarjaveli po 3 zimah, ?e vedno pa to seveda ne re?i te?ave z vodili.

Napisano

Ce so vodila lepo premikajo je zastekal batek. Klasika pri mazdi. Samo z menjavo diskov in ploscic nebos nic resil, ampak bos samo se en komplet bremz zjebu. Jest bi zamenjal komplet vodila (cca. 7e) in pa batek. Glede na to da je to zadnja celjust je vrjetno ceneje zamenjati celo celjust. Jest sem dal 65e za komplet obe zadnji (mazda 6).

 

Evo primer zanic vodil. Ja ok lahko jih zbrusis in so ko nove, ampak za koliko casa. Prevec poskodb (por) imajo in se hitro spet nabere voda, sol in zarjavi.

Kar se pa tice firme pa tudi jest priporocam ate :prstgor:

 

 

post-7623-0-27076500-1573719314_thumb.jpg

Napisano

Hmh, dokaj nov avto pa sranje z zavorami. Mazda klasika.

Kot povedano, ?e so vodila ok, pol batek ?teka in ga je potrebno menjat ali pa kr cele ?eljusti.

?alostno da se te te?ave z zadnjimi zavorami vle?ejo ?e 15let.

Jst iz preventive vsaki? ko premenjam gume, razderem in s?istim zavore.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hvala vsem za pomo?.

Sem v?eraj ?e enkrat razdrl in vodila so dobra...o?itno je res problem v batku.

 

Je pa kar malo ?alostno, da bo treba ?eljusti rihtat pri 3 leta starem avtu

 

post-8357-0-51639700-1573802021_thumb.jpg

Napisano

Vodila so v super stanju. Lahko tudi razdres celjusti pa spucas in namazes batek. Lahko, da samo ni dobr namazan.

Napisano

Ja z bremzami je pomojem tak k z korozijo, japonci o?itno mislijo, da se furamo zgolj po suhem ... da se pa cesta z soljo in drugimi raznimi razjedajo?imi substancami posipava, pa vrjetno tut nevedo ... kr poglejte, kak?ne japonske turiste, ko pridejo v EU pa prvi? vidjo sneg :D

Napisano

Ne bit sedaj se ti kot alex :P. Ni edina, definitivno pa izstopa.

Sej je res. Mogo?e ne toliko kot pri mazdi ampak vseeno se dogaja. Pri nekaterih nizkocenovnikih je tega ?e ve?.

Pri meni na mk1 mi je tudi blokirala ?eljust in sem se z tem zafrkaval, dokler ni en pravi model od mehanika ugotovil, da je problem z zajlo od ro?ne, ki ?teka. Ko smo to re?ili je bil mir...

 

 

Napisano

Sicer se to nebi smelo dogajati ampak, batek ima zarezo (kriz) in v to zarezo s more lepo vsesti "nipel" od ploscic. Ploscica ima na hrbtni strani eno bunkico. Vcasih se to dogaja k menjajo ploscice in stisnejo batek nazaj notri in ne gledajo na te linije.

 

post-7623-0-01945000-1573822650_thumb.jpg

 

Sicer je to stara slika ploscic, ampak se vidi.

 

post-7623-0-27014800-1573822907_thumb.jpg

Napisano

Plo??ico zagrabi v nosilcu, nekako takole kot na sliki:

To ze samo batek ima utor kateri zagrabi ploscico in ta utor se more vsest v ploscico. Pac pozicija batka je pomembna.

Napisano

Napaka odpravljena. Te?ava je bila res v nosilcu ?eljusti in plo??ic. Pod plo?evinasti nosilec plo??ic se nabere rja in onemogo?i plo??ici da bi se premikala.

Pobrusil in o?istil sem nosilec pod plo?evinami, ter vse skupaj namazal z bakreno mastjo. Po tem plo??ice lepo sedejo na svoje mesto :jupiii:

Seveda, kot je opozoril Scr3am je treba paziti na polo?aj bata, da se utor lepo vsede na plo??ico.

post-8357-0-33224600-1574059336_thumb.jpg

post-8357-0-78250000-1574059359_thumb.jpg

Napisano

Zato pa jaz isto naredim, kot je rekel aless in vsako leto, ko premontiram pnevmatike razderem se zavore in spucam ter vse namazem. Jest recimo odstranim plocevinasti nosilec in pod njim samo pobrusim in nic ne namazem. Namazem samo rob ploscic in pa po plocevinastem nosilcu oz. namazem sticisca med ploscico in nosilcem. Problem se mi je zgodil, ko sem isto pod nosilcem namazal se potem nosilec ni lepo zataknil, ampak se je kar malo premikal, ker je bilo vse mastno pod njim :).

Evo, recimo ena slikca po enemu letu.

 

 

post-7623-0-20535400-1574060746_thumb.jpg

 

post-7623-0-72336500-1574060626_thumb.jpg

 

post-7623-0-14119100-1574060693_thumb.jpg

 

P.S. ti pa nisi sparu z bakreno :D. Ce te slucajno moti bakrena barva, lahko kupis mast ATE plastilub, katera je prozorna :)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Zato pa jaz isto naredim, kot je rekel aless in vsako leto, ko premontiram pnevmatike razderem se zavore in spucam ter vse namazem. Jest recimo odstranim plocevinasti nosilec in pod njim samo pobrusim in nic ne namazem. Namazem samo rob ploscic in pa po plocevinastem nosilcu oz. namazem sticisca med ploscico in nosilcem. Problem se mi je zgodil, ko sem isto pod nosilcem namazal se potem nosilec ni lepo zataknil, ampak se je kar malo premikal, ker je bilo vse mastno pod njim :).

Evo, recimo ena slikca po enemu letu.

 

 

IMG_20191116_144433.jpg

 

IMG_20191116_145148.jpg

 

IMG_20190706_151604.jpg

 

P.S. ti pa nisi sparu z bakreno :D. Ce te slucajno moti bakrena barva, lahko kupis mast ATE plastilub, katera je prozorna :)

Vodila si z bakreno namazal?

Napisano

Ne to je rja. Bog ne daj z bakreno. Imam od TRW prav posebi mast za vodila oz. ta dva "sraufka". Tiste plehke pa na tanko namazem z ATE pasto, ki je kao namesto bakrene.

 

 

 

post-7623-0-01676600-1574877558_thumb.png

Napisano

Ok, je zgledala ?udna barva pinov, kot da bi neko ?udno mast tla?il gor, ker nekaterim je res vseeno kaj naba?ejo not v ta vodila.

Napisano

Ne govor...ne samo nekateri, celo na bartogu ti kaj takega znajo poturiti in pravijo "pri nas to vsi mehaniki kupujejo". Za zavore rabis tri razlicen masti. Bakrena oz. ATE plastilube za utore kjer se ploscica vsede in za zadnjo stran ploscic. Posebna mast za vodila (to je zelo pomembno) in pa ate bremszylinder paste za mazanje batka.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
    • Ej to z OSRAM se je tudi meni zgodilo, samo se ne morem spomniti a so bile Night Breaker ali Cool Blue...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.