Skoči na vsebino

Rabljen avto

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kupujem rabljeno Mazdo 3, 2010,150000km,1.6 dizla oznaka 110 Ce. 5500?. Prav da je uvo?en iz Francije, pa nima nobene servisne knjige. Na zunaj avto ohranjen, lep. A se spla?a, pa a lahko ke preveri? servise

Napisano

?e je bil servisiran na uradnem servisu, lahko preveri?. Naj ti da VIN. ?e ga ne da, obvoz od takega prodajalca.

 

p.s. vzemi raje bencinarja, ?e kupuje? 9 let star uvo?en avto. Manj stresa na dolgi rok.

Napisano

Nakup rabljenega dizla, 10 let starega in z nepreverljivo servisno zgodovino je lahko hitro brez dna. Mogo?e bi bilo za kupit, ?e ga preveri nekdo, ki obvlada mazde npr. Pelko.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Razen, ?e vzame nemca, ki ga bojo ?raufali izku?eni kozol?arji... :ph34r: :ph34r: :ph34r:

 

Kupuj znan avto. Ni problem starost, ampak lastnik avta. Kupil sem 11 let staro mazdo6 od prvega lastnika v SLO s 243000 km, pa ima sedaj po 4 letih mojega lastni?tva ?e 310000...pa sem bil z njo v Tallinu, Ki?njevu, Istanbulu, Constanti...

:mi pijemoo: :notworth:

  • 2 tedna kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samokolnica tud plava...v kombinaciji z mešalcem in mazgo? 
    • Sem se spomnil slikat šele tik pred koncem. No, bolje pozno kot nikoli...      
    • Sam, da se dogaja....   
    • Sem napisal dolg komentar zraven slik,pa je očitno izbrisalo,al kaj...🙄   Ajd-še enkrat. Gre za ogled 2TDK 09.04. ki ga je organiziral SSSLO OO-Ljubljana za aktivne strojevodje (in nekaj bivših strojevodij v penziji...da smo popolnili avtobus). Moram se zahvaliti izjemno informativnem in strokovnem vodenju in razlagi samostojnega strokovnega sodelavca za viadukte g. Ljubo Žnidar-ja-res "stručko".👌   Moram omeniti meni tehnično najimpresivnejši viadukt Gabrovica,ki so ga "sestavili" z t.i. "narivanjem". Gre za 13 elementov posamezne teže 1700ton,ki so jih enega za drugim betonirali,napenjali,armirali itd...in "v breg" in "v ovinek" z hidravliko rinili na stebre. Absolutno nor tehnični detajl je pa "pogrešek" na koncu tega 416m dolgega viadukta-pogrešek je bil 3cm...na sredi loka pa 6cm😲...glede na dimenzije in tehnično zahtevnost-absolutno noro.  
    • Mislim,da je drugi steber (z Divaške smeri) na viaduktu Vinjan. Najgloblje sidranje v "vodnjak"...planiranih je bilo 35m,a so ugotovili,da še ni dovolj trdna podlaga,in šo šli še globlje na cca 39,5m...torej steber je skoraj 40m v vodnjaku preden "pokuka" na prosto. Gre za to,da če se površinske zemeljske mase kaj premaknejo,je okoli in okoli stebra min. 2m "zraka",da se ne nasloni na steber....seveda vse redni monitoring itd....ni to,da narediš,pol pa pozabiš... Brežina se trenutno odvodnjava,sidri itd...ne vem vsega,a baje ni tak problem,in da bodo "zrihtali",kot mora biti...   Tudi ena slika prej je ista lokacija...stojimo na servisnem pokrovu "vodnjaka".
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.