Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?e ima? na avto vedno svetijo dnevne lu?i, ?e le nima? v P in zategnjene ro?e, ko zapade mrak (odvisno od tvoje nastavitve) se pri?gejo ?e kratke lu?i (dnevne ?e vedno svetijo polek)

 

image.jpeg

 

Napisano

Ja samo meni podnevi ni svetilo cisto nic, ce sem imel na auto. Preverim jutri kako bo.

Napisano

Pokrij senzor z roko in se bojo prizgale. Lahko da delujejo na svetlobni senzor in ko je dovolj svetlobe gorijo samo dnevne luci. Ko se pa svetilnost zmanjsa pa se aktivirajo se kratke.

Napisano

Kaj so to za ene glupe fore z rocno?

 

 

Zakaj glupe fore? Saj je nekako logicno. Zakaj bi dnevne luci svetile, ko imas avto oz. menjalnik v parkirnem polozaju z zategnjeno rocno? 

 

Sicer pa... v navodilih za CX-5 pise tole:

 

Pasted_Image_16_12_2019__10_05_23A78069.

 

Na strani 9-13 pa pise, da dnevne luci lahko izklopis... vendar to lahko naredijo samo na pooblascenem servisu ... 

 

CX-5_Navodila_za_uporabo_8FY4-EE-17E-SI_

 

CX-5_Navodila_za_uporabo_8FY4-EE-17E-SI_

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Prav tako ni logicno, da ko gorijo kratke luci istocasno gorijo tudi dnevne...

 

Saj ne gorijo z enako svetilnostjo... ampak se zmanjsa ... 

Hm... meni ni logi?no. ?e motor te?e, naj pa? svetijo ?e dnevne lu?i, ne glede na to ali ima? zategjneno ro?no ali ne.

 

Podnevi??? Zakaj ze? Ce je avto ustavljen z zategnjeno rocno? 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

In kaj je dobra stran tega , da se dnevne lu?i ugasnejo, ob zategnjeni ro?ni?

 

Btw; tega nisem vedel,pa tudi ne spomnim se, da bi kdaj videl kako ustavljeno novej?o Mazdo , ki ji spredaj nebi ni? svetilo.

Napisano

In kaj je dobra stran tega , da se dnevne lu?i ugasnejo, ob zategnjeni ro?ni?

 

Btw; tega nisem vedel,pa tudi ne spomnim se, da bi kdaj videl kako ustavljeno novej?o Mazdo , ki ji spredaj nebi ni? svetilo.

 

Kdaj pa das v ler (ali v P pri avtomatskem menjalniku) in zategnes rocno, ko se ustavis v prometu? Taki primeri so zelo redki... sploh ker imajo novejsi itak tudi autohold, ki sam drzi avto na mestu... iptako da ni potrebe, da bi recimo ori semaforju zategnil rocno,,,

 

Se pa strinjam s TiEn-om glede tega, kako lahko neka situacija nekoga ?spravi iz tira?  :jupiii: ...  Vidi se pa tudi, koliko nekateri poznajo svoja vozila... ;)

 

Aja... kaj je dobra stran tega? Nevem... tako si je pac nekdo to zamislil... Sicer pa... kaj je pa slaba stran tega?  :vesel:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Kdaj pa das v ler (ali v P pri avtomatskem menjalniku) in zategnes rocno, ko se ustavis v prometu? Taki primeri so zelo redki... sploh ker imajo novejsi itak tudi autohold, ki sam drzi avto na mestu... iptako da ni potrebe, da bi recimo ori semaforju zategnil rocno,,,

 

Se pa strinjam s TiEn-om glede tega, kako lahko neka situacija nekoga ?spravi iz tira? :jupiii: ... Vidi se pa tudi, koliko nekateri poznajo svoja vozila... ;)

?? Jaz osebno velikokrat... Ne vidim razloga zakaj bi stal na bremzi in s stop lu?mi svetil v obraz tistemu zadaj. Pri avtomatiku pa sploh dam skoraj vedno v P (brez ro?ne), pri ro?nem pa v ler in ro?no (?e vidim da bom stal ve? kot kak?no minuto).

 

Aja pa nimam/ne vozim Mazde, za svoj avto pa vem kdaj gorijo kak?ne luci :)

 

Slaba stran? Spredaj si neosvetljen. Ja,vem... voznik mora spremljati kaj mu gori in verjamem da vse pi?e v navodilih za uporabo.

 

Ampak a ni zanimivo, kako je napredovala varnost, po drugi strani pa dnevne lu?i in manjko senzorjev za svetlobo (oziroma njihova muhavost) ne oproscajo slamparije in napake uporabnika?

 

Malo morje zadaj neosvetljenih vozil v megli,tunelih,mraku pa tudi pono?i, pri?a o tem.

 

Ker nekateri zagovarjajo neosvetljenost zadaj ob pri?ganih dnevnih luceh in ker so dejansko zato bolje vidne zavorne lu?i (?eprav se mi ?e zmeraj zdi bedarija da zadaj lu?i ne svetijo nonstop) in ker konec koncev to dovoljenje zakon,pac naj bo tako... Ampak kaj bi se meni zdelo OK; dnevne lu?i so namenjene vo?nji podnevi v dobri vidljivosti. Zato naj takrat ne svetijo merilniki in ostale komande. Tako bi ljudem (vsaj upam) kapnilo da nekaj ne ?tima in se nebi vozili z dnevnimi pono?i...

Napisano

vozniki mazd raje zategujte rocno, ker cene bo cilinder spet zastekal, ker se premalo uprorablja in bojo spet eni in isti problemi iz leta 2002 :D

Napisano

Saj pravim, da pri novejsih ni potrebe po tem, ker za to poskrbi funkcija autohold, ki poskrbi, da se avto ne premakne.. seveda pri avtomatskem menjalniku... Ne rabis dajat v P, niti stati na bremzi... Ko pohodis stopalko za plin, se avto spet premakne...

 

Ne vem pa, kako je pri rocnem... samo ce se prav spomnim, ko sem enkrat imel nadomestni avto z rocnim menjalnikom, da je isto... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Saj pravim, da pri novejsih ni potrebe po tem, ker za to poskrbi funkcija autohold, ki poskrbi, da se avto ne premakne.. seveda pri avtomatskem menjalniku... Ne rabis dajat v P, niti stati na bremzi... Ko pohodis stopalko za plin, se avto spet premakne...

 

Ne vem pa, kako je pri rocnem... samo ce se prav spomnim, ko sem enkrat imel nadomestni avto z rocnim menjalnikom, da je isto...

?akaj,cakaj... Vozim starega avtomatika brez Hill holderja,ampak a ni tako da HH zadr?i avto za 3sekunde, toliko da prestavis nogo iz bremze na gas in ti ne uide nazaj?

 

Torej ?e ti ustavis v "D" in spusti? bremzo... Se avto takoj premakne ali po treh sekundah,ne? Ali ga HH dr?i v nedogled dokler ne pohodis plina? Ker napisal si "ko pohodis stopalko za plin, se avto premakne".

Napisano

Hill holder je eno... to je za speljavanje v klancu... Autohold je drugo... da takrat, ko se ustavis, zadrzi avto na mestu in ni treba dajat v N ali P...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hill holder je eno... to je za speljavanje v klancu... Autohold je drugo... da takrat, ko se ustavis, zadrzi avto na mestu in ni treba dajat v N ali P...

Aa,ok.... Moja napaka. Nisem vedel da to sploh obstaja. In zadr?i avto na mestu v nedogled?

Kaj pa ?e vmes ugasnes avto ? Vr?e v "P" verjetno ,ne?

Napisano

Aa,ok.... Moja napaka. Nisem vedel da to sploh obstaja. In zadr?i avto na mestu v nedogled?

Kaj pa ?e vmes ugasnes avto ? Vr?e v "P" verjetno ,ne?

 

V P Mazda nikoli ne vrze... ker je rocica se vedno mehanska... Avto itak ugasne, ce je aktiven Start&Stop oz. iStop... Ce pa ga sam ugasnes, se pa pomoje zategne rocna ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pri ro?nem menjalniku na klancu zategne? ro?no na klancu v kri?i??u, ko ?aka? na zeleno oz. da lahko spelje? (pustimo pomo? ob speljevanju v klanec, tisto ima drugo funkcijo). Zakaj je ?e smiselno, da ob ?akanju z zategnjeno ro?no dnevne lu?i ugasnejo? Smiselne razlage verjetno ni, prav tako je samo pri mazdi tako re?eno.

Napisano

Nevem zakaj je tako... ampak tako je...  :rolleyes: Sem preprican, da Mazda ni edina, ki ima kaksno stvar narejeno tako, kot jo ima... Me pa bolj cudi, kako to, da ene to tako zelo moti, sedaj, ko vedo, kako deluje  :rolleyes: ... Dokler niso vedeli, je bilo pa vse OK ;) ...

 

sicer pa mogoce je pa pri rocnem menjalniku kaj drugace... Jaz sem napisal, kako je pri meni... in kaj pise v prirocniku...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Nevem zakaj je tako... ampak tako je... :rolleyes: Sem preprican, da Mazda ni edina, ki ima kaksno stvar narejeno tako, kot jo ima... Me pa bolj cudi, kako to, da ene to tako zelo moti, sedaj, ko vedo, kako deluje :rolleyes: ... Dokler niso vedeli, je bilo pa vse OK ;) ...

 

sicer pa mogoce je pa pri rocnem menjalniku kaj drugace... Jaz sem napisal, kako je pri meni... in kaj pise v prirocniku...

Ja,to je zato ker sedaj vemo, da se zlahka zgodi,da ljudje stojijo tudi spredaj neosvetljeni. Je pa res; pred uporabo je treba prebrati navodila za uporabo.

Sej neke blazni koristi tudi ni, ?e so spredaj dnevne pri?gane.

No,ja. Avto je bolje viden in predvsem da okolico vedeti,da je ustavljen in ne parkiran ter da lahko vsak trenutek spelje?.

Pri ro?nem menjalniku na klancu zategne? ro?no na klancu v kri?i??u, ko ?aka? na zeleno oz. da lahko spelje? (pustimo pomo? ob speljevanju v klanec, tisto ima drugo funkcijo). Zakaj je ?e smiselno, da ob ?akanju z zategnjeno ro?no dnevne lu?i ugasnejo? Smiselne razlage verjetno ni, prav tako je samo pri mazdi tako re?eno.

X2

Napisano

Ma, kaj ?e je avto pred teboj na semaforju? Isti k Al je dnevna lu? Al ne. Tisti, ki avta podnevi ne vidi, vemo kako je. Ajde med vo?njo recimo da je OK, ?e pa stoji na miru pa res ne vem.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.