Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne, ne pri?gejo se pri ve?ji hitrosti. Odvisno je od tega kolk ma gospodar rad avto. Jaz ga vsako jutro pobo?am pa se takoj pri?gejo.

 


image.jpegpngimg.com - shovel_PNG108901.png

 

Napisano

Ce zej ze tako kompliciramo ti policaj lahko kamot napise kazen. Je ze res da je avto homologiran, ampak na tebi je da prizges luci ce le te ne gorijo na auto. Prav tako bi lahko 3/4 ljudem napisal kazen, ko se pri zmanjsani vidljivosti (dez) furajo z dnevnimi lucmi, ker "neznajo" rocno dati luci na ON

Napisano

Ljudje so tako odvisni od teh pomagal in elektronike, da jim je vsako tako opravilo kot obrniti ro?ko ro?no na kratke lu?i odve?. Va?no je, da se telefon pove?e z avtom v treh milisekundah, da so lahko "povezani" s svetom. Brez tega si mrzel in si out.

 

 

Napisano

Js bi pa pogledu z drugega zornega kota. Rad bi clovk, da se to dela samo, ker pac hoces napredvat v tehniki.

Zej pa, tudi js sm dans ugotovil, da se full adaptivne led luci pri najnovejsi mazdi, niso prizgane, dokler senzor ne presodi, da bi lahko ble. Se vec, v navodilih sem komaj nasel tabelo kdaj je kaj prizgano ... in zej 90% ludiem je gladko malo vseen za navoduila, majo auto stikalo in ima da dela! hkrati pa ko sedis v avtu ne ves kaj gori kaj ne, danes sm mogu zeno prosit, da mi je pogledala med tem ko sn se pelal.

Se vec v navodilih nic ne pise kje se da obcutljivost spremenit in kaksna vrednost obcutljivosti kaj dela.

Napisano

Ma ste zakompliciral. Ko se pelje? in ima? stikalo na Auto, gorijo dnevne spredaj. Ko se pri?gejo zasen?ene, se ti pri?ge lu?ka na armaturi. Kaj manjka?

Napisano

Ma ste zakompliciral. Ko se pelje? in ima? stikalo na Auto, gorijo dnevne spredaj. Ko se pri?gejo zasen?ene, se ti pri?ge lu?ka na armaturi. Kaj manjka?

Ni?, eni pa? ne vedo kaj je kaj.

Napisano

Ma ste zakompliciral. Ko se pelje? in ima? stikalo na Auto, gorijo dnevne spredaj. Ko se pri?gejo zasen?ene, se ti pri?ge lu?ka na armaturi. Kaj manjka?

Se strinjam . In kriv je ?lovek ki ne gleda katera Lu?ka mu Sveti.

 

Ampak... Ko se ob zategnjeni ro?ni ugasnejo ?e dnevne lu?i ... Pa lahko zgolj po branju navodil za uporabo (oziroma te teme) ve? , da si spredaj popolnoma neosvetljen.

Napisano

Pa ne ze spet no...  :mi pijemoo:

 

Nekako podobno kot ored casom, ko je nekdo pisal cez sistem ?Coming home? ali ?Leaving home? ali kaj je ze... da ne dela tako, kot pri drugem... in ce se prav spomnim, je celo Mazdo3 takrat prodal zaradi tega ;) ...

 

Manj kot se obremenjujes s tem, bolje je...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sej vidi? na armaturni lu?ki, ki ti da na znanje, da kratke lu?i delujejo. In, ko se nenadoma zmra?i(mogo?e sne?i, je full obla?no) pri?ge? lu?i in to je to.Razmi?ljatije treba malo ve? s svojo glavo.

 

 

Napisano

Sej vidi? na armaturni lu?ki, ki ti da na znanje, da kratke lu?i delujejo. In, ko se nenadoma zmra?i(mogo?e sne?i, je full obla?no) pri?ge? lu?i in to je to.Razmi?ljatije treba malo ve? s svojo glavo.

V sodobnem svetu je prepovedano razmi?ljati :)

Napisano

Ej a ?e ro?no med vo?njo zategnes, a pol tud ugasnejo lu?i ali je to samo ?e jo zategnes pri stoje?em vozilu?

 

Driftanje pa to....

Napisano

Uff ja to bi pa rad videl - driftanje z el. ro?no. Karambol zagotovljen.

33112_1.png

Napisano

Sej vidi? na armaturni lu?ki, ki ti da na znanje, da kratke lu?i delujejo. In, ko se nenadoma zmra?i(mogo?e sne?i, je full obla?no) pri?ge? lu?i in to je to.Razmi?ljatije treba malo ve? s svojo glavo.

Mimogrede, lepa slika, lepa MAZDA....
Napisano

Ro?no sprobu med vo?njo in ne dela, kot smo v temi v povezavi z ro?no ?e govorili. Samo kratek pisk se zasli?i in lu?ka posveti. Probu sem na zasne?eni cesti na ravnini za vsak slu?aj in seveda pri majhni hitrosti.

Napisano

Ro?no sprobu med vo?njo in ne dela, kot smo v temi v povezavi z ro?no ?e govorili. Samo kratek pisk se zasli?i in lu?ka posveti. Probu sem na zasne?eni cesti na ravnini za vsak slu?aj in seveda pri majhni hitrosti.

He, he, samo enim pa vam res ne da mir in morate stvar sprobati. :)

Dobro, tak?ne raziskovalce rabimo, tako, da sedaj vemo eno ve?.Dobro,da je bil sneg, da se v vsakem primeru ne more zgoditi kaj hudega.

 

 

Napisano

Pa ne no, da se ne bo kdo pojavu na 24ur na konc, v kakem ?lanku "zdrsnil s ceste zaradi zategnjene e-ro?ne" :P

Pa ?e na?li ga ne bodo v jarku , zaradi ugasnjenih dnevnih lu?i...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Vozil sem avtomobile, ki si jih ti videl le na daleč. 😉 Če malo poguglaš po netu (upam, da še znaš) in poiščeš teste za cx30 ali mazde 3, boš v vseh lahko prebral, da močno priporočajo ročni menjalnik, ki je med najboljšimi na tržišču (precej podoben kot v mazdi mx5). Za zastarelega 6 stopenjskega avtomatskega pa so vsi enotni, da je vožnja z njimi precej anemična in ga ne priporočajo. Druga zgodba pa je z novim avtomatskim menjalnikom, ki je v cx60.  Tudi v mazdi 6, dizelci je vrhunski. Niti ne veš, kdaj menjaš. 😊
    • Imaš enega v MB na Gosposki je Urar Jože Vidovič, ki dela čudeže.   NA 40 let stari stenski uri je menjaval zobnike, ležajne osi brusil.....
    • Vse iz prve roke.  Ko @Alex tako opeva ta Mazdin ročni menjalnik res ne vem, ali živiva na različnih svetovih, ali pa: - je ročni menjalnik na CX-30 res eno stopnjo boljši, izboljšan v primerjavi z ročnim menjalnikom na Mazdi CX-3 G120, Mazdi 3 G120, Mazdi 6 G165 in CD175 (poznam iz 1. roke ) - je Alex pred Mazdami vozil le YUGO-te 45 in podobne "drvarnice".    
    • Še moja 2 centa smetenja 😎   Hondin na 2.2 dizlu v Acordu je bil vrhunski. Malenkost slabši na Giulietti 1.4 MA. i20n je poseben, zaradi različnih sinhronov med predstavami, je potreben navajanja. Je skoraj tako trd kot Hondin. Vodlji z povratno informacijo. 1.5 182 Ford, je ročni poezija, ravno prav povratne, ne pretrd, ne premehak. Ne zatika. Edino lahko bi bili malo krajši hodi.   Mazdi na 1.5 104 konjskem bencinu, je bil kratek kot na i20n, se pa je rikverc zatikal. Lahko ga umestim pod te zgornje štiri.   Vse ostalo kar sem vozil. Mnjaaa. Pa je lahko PSA ročni, BMW, Peugeot 405,....   Najslabši pa je bil 1.2 Clio2, čudno mehak, lahko si ga potisnil preko prestave, med 3 in 4 je šla ročka diagonalno....
    • Uradno je tudi tam bila H2: https://www.dars.si/Zgrajene_AC_in_HC/H2_Hitra_cesta_skozi_Maribor   Če se mogoče spomniš, so včasih še bili semaforji na Pobrežju, pred tunelom. Zdaj je tam samo uvoz/izvoz za smer Šentilj. Semaforje so umaknili, ko so naredili uvoz nižje, direktno pod pokopališčem.   Imaš pa prav, da za semaforiziran del ni bilo potrebna vinjeta.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.