Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Naj vam povem samo to da je Puri? na Hrva?kem edini avtoriziran za servis Denso tehnologije na na?em koncu, eden je v Italiji, Nem?iji.

Dal pa sem na servis v Lj, dvakrat ?e, v drugo so nekaj klepali skupaj, priponka, pa je nekaj ?asa delal vredu, potem pa spet enako, eden ne dela prav.

 

post-6207-0-10233600-1576057521_thumb.jpg

Napisano

Boss pa so pri tvoji ?e bile potrebne obnove?

oz na koliko km ste jih obnavljali, jaz se bli?am 290.000 pa jih ?e nebi dal na obnovo, ?e se mene vpra?a.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Pri meni je bila dolga zgodba... sum je padel na injektorje, ki naj bi povzro?ili preve? dimljenja in posledi?no se je DPF regeneriral v zelo hitrih intervalih.

 

So mi pri obnovi potem rekli, da en od njih je bil na meji, ostali trije pa ?e OK. Sam, ker je bilo vse razdrto sem nato dal obnovit vse. Je pa zagotavljal, da bi morali po obnovi delovat brez te?av vsaj 150kkm.

33112_1.png

Napisano

Na?eloma so obnovljeni enako dobri kot novi, seveda ?e je narejeno tako, kot se spodobi. 150k na?elom zdr?ijo tudi novi, nekateri pa? 100k, drugi pa lahko ve? kot 200k.

Napisano

Pri meni je bila dolga zgodba... sum je padel na injektorje, ki naj bi povzro?ili preve? dimljenja in posledi?no se je DPF regeneriral v zelo hitrih intervalih.

 

So mi pri obnovi potem rekli, da en od njih je bil na meji, ostali trije pa ?e OK. Sam, ker je bilo vse razdrto sem nato dal obnovit vse. Je pa zagotavljal, da bi morali po obnovi delovat brez te?av vsaj 150kkm.

Kaj pa je bilo krivo za tvoje prehitre regeneracije?? Na koliko ti jih je pa delal?

 

Glede injektorjev zdr?ijo ponavadi ve? kot 200kkm, vsaj za MB cdi motorje vem iz izku?enj zdr?ijo tudi do 300k brez problemov.

Na?eloma pa pri vseh proizvajalcih do 200k bi mogli zdr?at, ni pa nujno.

Pri obnovi injektorjev pa je pomembno ali so obnovljeni po tovarni?kih specifikacijah z tovarni?ko kvalitetnimi deli ali pa obnovljeni pri splo?nih dizel mojstrih. Pri tem je treba imeti ustrezne naprave za testiranje in nastavitev in kodiranje recimo Denso injektorjev ki se razlikujejo od siemens, bosch...

?e so recimo Densojevi injektorji obnovljeni je potrebno tudi vpisat novo kodo injektorja v ECU, kodo ti morajo dati zraven injektorja..

?e so obnovljeni po tovarni?ki spec pol je delovanje in pri?akovana ?ivljenska doba enaka novemu.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Vse kar si napisal je res, in tudi  kode sem dobil in jih vnesel noter. Po enih 10.000 km ko sem vkopil klimo pa je eden tolkel kot s kladivom.

Napisano

Ker se pri Hrvatih vle?e obnova oz. sploh rezultati testa injektorjev ?e ni(v?eraj so jih testirali), sem se odlo?il da pokrpam ?e eno zadevo in sicer prazen izpu?ni lonec kot posledica odstranjenega filtra in katalizatorja pred leti.Pred ?asom sem vas ?e povpra?eval o tej zadevi,ni bilo odgovora, ampak poizkusil bom ?e enkrat. Kako naj ustrezno nadomestim luknjo v ?irokem delu izpuha? Mogo?e je kdo zasledil,bi lahko kdo koga povpra?al, pozna kdo koga, kakega mehanika?

Napisano

?aki zdaj te ne razumem najbolje.

Ti si odstranil notranjost DPF in katalizatorja in bi zdaj rad dal noter cev ali kako?

V tem primeru bi jst dal v notranjost cev enakega premera kot je izpu?na cev ki pride do Dpfa in katalizatorja.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Verjetno ?eli ustvariti upor ki, ga nudita dpf in Kat.

?al pa nimam podatka kako izgleda

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To?no tako kot je povedal Mazdaman, rad bi naredil upor,nadomestil dpf in katalizator,katera sta bila odstranjena pred leti.

Pred ko pride v ?iroki del je fi 70, ven pa gre fi 47mm, prej bi dal fi 47 od za?etka.

Napisano

Ja najla?je je dati tako cev kot je ta od avstralcev, vendar zna bit da se kdo zapi?i v to na tehni?nem.

 

Jst bi odprl kat in dpf in v notranjost zavaril cev fi47, tako ne bi bilo vidno.

 

Btw: Kolk pa ima? pritisk turbine zdaj ko ima? prazno notranjost kat in dpfa???

Ponavadi se malo pove?a boost.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

To?no to bom naredil kot si rekel, sem ga ?e odprl.

Nisem gledal koliko tlaka imam. Lahko bi primerjal prej in potem.

Kolik?en je tlak pri v nekem to?no dolo?enem pogoju? Ali se da nastavljat boost preko OBD?

V realnosti je bilo ?utiti tako da je avto imel dosti ve?jo turbo luknjo.

Napisano

Ja lahko bi primerjal tlak prej potem, dtga?pa je tlak (gas do konca v bilokteri prestavi, pri cca. 2000rpm) pri meni M6 GH 2.0 je 1.5-1.6bara.

Boosta se ne da nastavljati, razen pri ?ipanju.

Zanimivo da je pri tebi bila turboluknja, ponavadi ?e ni backpressurja se turbina prej zavrti in lahko malo dvigne boost, vendar ?e je preve? odprto se lahko zgodi da se turbina prevrti v vi?je vrtljaje kot je za njo zdravo, posledi?no lahko prej crkne

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Okej, ko bom dal noter cev, bom preveril tlak, ?e bo premajhen kaj je pametno narediti, ?ipati na nominalni tlak ali manj?ati fi  na koncu izpuha, da dobim primernega in potem vgraditi  ustrezen reducir nekam na spoj?

Napisano

Pomoje ?e bo? dal enak fi kot je sama cev, bi moral tlak ostat enak kot je tovarni?ko. Premajhen nebi smel biti ?etudi bi dal malo manj?i fi, ker ECU je prej moral kompenzirat pritisk tudi ko je napolnjen dpf.

 

Zanimivo bi bilo to experimentirat na kakih valjih kjer bi se vidlo kaka je turbo luknja in kje pridobis moc in navor.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

potemtakem kot pravi? bi morala turbina(senzor) kompmenzirati ve?jo luknjo?

Ne ker tudi nov DPF ima dolo?en upor ki je shranjen v ECU, na podlagi senzorja pritiska v Dpf (PID differential dpf pressure) Ecu vidi kolk je napolnjen Dpf in prilagodi podatke za pravilno delovanje motorja.

Zato verjetno ne more skompenzirati ?e je premalo upora. Dalo bi se pa verjetno s ?ipanjem.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.