Skoči na vsebino

Nakup mazde3 mps

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

No pa ti bom jst odgovoril, sem imel tudi sam idejo kupit M3 MPS in sem se malo bolj pozanimal o tem kaj lahko pri?akujem, kupil pa je nisem ker so vmes pri?le druge stvari (otroci, hi?a...) .

Prvo preveri rjo (spodnji robovi vrat, pragi, zadnji robovi blatnikov) - po letniku 2006 so to izbolj?ali, vendar je vseeno fajn preverit kak?no je stanje.

Glede motorja pa so pri teh MPS 2.3 turbo motorjih problemati?ni injektorji, veriga,turbo, sklopka, rad popapa olje, pa ?e se ?ipa in goni, pol serijske ojnice ne zdr?ijo dolgo.

?e injektorji delejo pravilno zna bit velik problem, ker lahko motor zariba. Preverijo pa se lahko samo na napravah za testiranje injektorjev. Kolikor se spomnim se priporo?a na vsakih 80kkm preverit injektorje.

Veriga se rada raztegne, to so izbolj?ali v novej?ih M3 BL MPSkah po l.2010.

Turbo na?eloma ni problemati?en je pa? odvisno kako je bil vo?en lahko zdr?i 300kkm lahko pa samo 30kkm.

Sklopka isto kot turbo, ?e je bil avto vo?en po mestu od semaforja do semaforja z polnim gasom, je bolj obremenjena. Sicer ima v 1.prestavi malo omejen navor prav zaradi ?uvanja sklopke, ampak ?e je ?ipan se ta blokada ponavadi odpravi, posledi?no avto bolj gre in bolj trpi sklopka.

Rad popije olje, odvisno od ma?ine in vo?nje, ?e ga na polno ?ge? je normalno da popije nekaj olja, pri lepi vo?nji na?eloma ne bi smel.

Glede ?ipanja pa gre brezproblema na 300hp, vendar ob kvalitetnem ?ipanju in pod pogojem da ga tako ?ipanega ne goni? cel ?as, ker so serijske ojnice bolj ?voh.

?e si ?e ?eli? ve? mo?i kot serijsko, bi svetoval ?ipanje do 280km ali pa menjavo ojnic, pol zdr?i tuning ?ez 300hp.

Drga?e pa gre M3 MPS ?e v original stanju zelo dobro.

Tale na avto.netu mi zgleda ljubiteljsko vozilo, kar je vredu, samo vseeno je pa za preverit kaj in kako je dejansko stanje.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Nevem ce je ljubiteljsko vozena, ker jo velikokrat vidim parkirano pred obcino ( predvidevam, da dela tam) doma je pa 2 km stran :). Sem pa do sedaj vedno videl zensko voznico tako da predvidevam, da ga ne goni ravno, kar pa ne pomeni, da sklopka ne trpi :P (zenske pa avto ) :D. Mal sale.

Napisano

No, predvideval sem da je bolj ljubiteljsko, ker se na slikah vjdi da se je nekaj vlagalo v avto.

Se strinjam, ?e je voznica ?enska je za nekatere stvari dobro, za nekatere pa ne. Goni ga ziher ne tkk kot kak mlad mulo, zna pa res sklopka bolj trpet, ?e posebej ?e ?enska vozi v petkah.

Saj pri takem avto je itak fajn pridobit ?imve? info o zgodovini kaj se je delalo, menjalo...kak je lastnik...pa pol ?e preverit tehni?no plat avta.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sem sel gledat avto. Rje ni, na podvozju je samo povrsinska, turbo je bil obnovljen, pelje se lepo edino kar je ko v kaksni visji prestavi pod nizkimi obrati das na polno gas trese(pomoje vztrajnik?)

Napisano

Aha. Pa se to, ko je mraz zjutraj ko se je avto prizgal je cca 10sekund malo glasneje lavfal(kot kaksen star dizel =P) ko sem probal se enkrat po minuti voznje je bilo vse ok.

Napisano

Ko mrzlega v?ge? se a sli?i tako (tkttkktktkt)?? Ko se segreje pa neha?

?e se tko sli?i so verjetno ventili, jih je treba nastavit, verjetno ?e niso bli nastavljeni. Je pa nastavljanje ventilov malo zapleteno, ker mora? menjat podlo?ke razli?nih debelin(1=20? jih nimajo na zalogi). Prvo se preveri kak je razmik ventilov in kolk je razlika od predpisanega razmika, nato se naro?i podlo?ke ustrezne debeline, da pride? znotraj predpisanih toleranc.

Dela je mal ve? ker mora? demontirat odmi?ne.

Glede tresenja bi prvo posumil na dvomasni vztrajnik, ?e se ga menja je bolje vzet enomasnega kako Fidanzo npr.

Lahko pa je tudi sklopka ?e mal drsi, samo tisto se lep?e vidi ker obrati mal posko?ijo.

Aja kak pa je z verigo?? Nisi vpra?al ?e ?e ni bila menjana, bi jo zdaj moral, ker so teli motorji do l.2010 imeli slabe verige, ki so se raztegovale kar posledi?no pripelje do okvare motorja.

Verigo lahko za silo enostavno sam preveri?, ko je motor topel, malo po?aka? da se ne ope?e?, in pol odpre? pokrov za nalivanje olja in pol s prstom proba? med zobniki dvignit gor-dol, ?e gre gor-dol je verjetno raztegnjena veriga ali pa slab ?paner, vendar glede na znane slabe verige je 99%raztegnjena.

Tudi injektorje bi blo potrebno preverit pri teh kilometrih, samo jih je potrebno demontirat in dat testirat.

 

Tak da ?e se odlo?i? za tak avto si mora? malo prera?unat kolk ? ?e mora? vlo?it da se lahko pol brezskrbi vozi?.

Tak da na tem avtu recimo bi jst naredil:

-menjava sklopke in vztrajnika 500-800?+delo

-preverit in po potrebi nastavit ventile 320? podlo?ke+delo

-menjava verige ?e je raztegnjena material 350?+delo

-kontrola in ?i??enje injketorjev cca150?+delo +pri tem je potrebno ?e menjat oringe na injektorjih cca30?/kom=120?

 

To je cca 1500-1800? samo material pol pa ?e delo.

Potem bi bil avto recimo v stanju za brezskrbno vo?njo.

Lahko pa ne vlo?i? ni? in se enostavno vozi? dokler kaj ne crkne, pa? ima? tudi take ljudi.

Mora? pa se zavedat da MPS zahteva nekaj ve? vzdr?evanja in tudi deli so mal dra?ji.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sodelavec jo je imel.L.2012. In jo je samo gonil ?tiri leta in je vozila brez enega samega problema.Edino,ko je moral menjati gume je bentil, ker je bila izbira gum zelo boga pa ?e cena astronomska. Pa ne pozabimo na porabo. :) On je naredil povpre?no 350 km z enim tankom. Sicer ne vem, koliko tank dr?i a je bila poraba zeloooo velika.

Avto je pa res ?gal.Z penzionisti?no vo?njo je pri?el na 10-11 litrov. Edino, kar me je motilo je bilo to, da je bila Mps-ka zelo tiha.Od tako navite ma?ine bi pri?akoval bolj"mo?ki" glas iz auspuha.V ovinkih mora? bit zelo previden, ker ti ho?e izpuliti volan iz rok.Druga?e pa jo je res gu?t vozit. :)

 

 

Napisano

Ja, tak zvok kot bi nekaj klenkalo, pa tudi vzig je trajal cca 3-4sekunde preden je zalavfal pa se to bl cudn=)

Napisano

No pa ti bom jst odgovoril, sem imel tudi sam idejo kupit M3 MPS in sem se malo bolj pozanimal o tem kaj lahko pri?akujem, kupil pa je nisem ker so vmes pri?le druge stvari (otroci, hi?a...) .

Prvo preveri rjo (spodnji robovi vrat, pragi, zadnji robovi blatnikov) - po letniku 2006 so to izbolj?ali, vendar je vseeno fajn preverit kak?no je stanje.

Glede motorja pa so pri teh MPS 2.3 turbo motorjih problemati?ni injektorji, veriga,turbo, sklopka, rad popapa olje, pa ?e se ?ipa in goni, pol serijske ojnice ne zdr?ijo dolgo.

?e injektorji delejo pravilno zna bit velik problem, ker lahko motor zariba. Preverijo pa se lahko samo na napravah za testiranje injektorjev. Kolikor se spomnim se priporo?a na vsakih 80kkm preverit injektorje.

Veriga se rada raztegne, to so izbolj?ali v novej?ih M3 BL MPSkah po l.2010.

Turbo na?eloma ni problemati?en je pa? odvisno kako je bil vo?en lahko zdr?i 300kkm lahko pa samo 30kkm.

Sklopka isto kot turbo, ?e je bil avto vo?en po mestu od semaforja do semaforja z polnim gasom, je bolj obremenjena. Sicer ima v 1.prestavi malo omejen navor prav zaradi ?uvanja sklopke, ampak ?e je ?ipan se ta blokada ponavadi odpravi, posledi?no avto bolj gre in bolj trpi sklopka.

Rad popije olje, odvisno od ma?ine in vo?nje, ?e ga na polno ?ge? je normalno da popije nekaj olja, pri lepi vo?nji na?eloma ne bi smel.

Glede ?ipanja pa gre brezproblema na 300hp, vendar ob kvalitetnem ?ipanju in pod pogojem da ga tako ?ipanega ne goni? cel ?as, ker so serijske ojnice bolj ?voh.

?e si ?e ?eli? ve? mo?i kot serijsko, bi svetoval ?ipanje do 280km ali pa menjavo ojnic, pol zdr?i tuning ?ez 300hp.

Drga?e pa gre M3 MPS ?e v original stanju zelo dobro.

Tale na avto.netu mi zgleda ljubiteljsko vozilo, kar je vredu, samo vseeno je pa za preverit kaj in kako je dejansko stanje.

Mojster imam M6 MPS, ?e 10 let in prakti?no ne vem za druge probleme kot so gume in preredko postavljene ?rpalke.

? avta nisi imel ne modruj, je pa res da je VSAK avto treba vzdr?evati ne glede a je MPS ali ne.

PS. moja ima 350 KM na serijskem motorju samo turbo sem "izbolj?al" in vse laufa?e cca 100 kkm BP, od kar jo imam sem naredil ?e preko 135 kkm.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ko mrzlega v?ge? se a sli?i tako (tkttkktktkt)?? Ko se segreje pa neha?

?e se tko sli?i so verjetno ventili, jih je treba nastavit, verjetno ?e niso bli nastavljeni. Je pa nastavljanje ventilov malo zapleteno, ker mora? menjat podlo?ke razli?nih debelin(1=20? jih nimajo na zalogi). Prvo se preveri kak je razmik ventilov in kolk je razlika od predpisanega razmika, nato se naro?i podlo?ke ustrezne debeline, da pride? znotraj predpisanih toleranc.

Dela je mal ve? ker mora? demontirat odmi?ne.

Glede tresenja bi prvo posumil na dvomasni vztrajnik, ?e se ga menja je bolje vzet enomasnega kako Fidanzo npr.

Lahko pa je tudi sklopka ?e mal drsi, samo tisto se lep?e vidi ker obrati mal posko?ijo.

Aja kak pa je z verigo?? Nisi vpra?al ?e ?e ni bila menjana, bi jo zdaj moral, ker so teli motorji do l.2010 imeli slabe verige, ki so se raztegovale kar posledi?no pripelje do okvare motorja.

Verigo lahko za silo enostavno sam preveri?, ko je motor topel, malo po?aka? da se ne ope?e?, in pol odpre? pokrov za nalivanje olja in pol s prstom proba? med zobniki dvignit gor-dol, ?e gre gor-dol je verjetno raztegnjena veriga ali pa slab ?paner, vendar glede na znane slabe verige je 99%raztegnjena.

Tudi injektorje bi blo potrebno preverit pri teh kilometrih, samo jih je potrebno demontirat in dat testirat.

 

Tak da ?e se odlo?i? za tak avto si mora? malo prera?unat kolk ? ?e mora? vlo?it da se lahko pol brezskrbi vozi?.

Tak da na tem avtu recimo bi jst naredil:

-menjava sklopke in vztrajnika 500-800?+delo

-preverit in po potrebi nastavit ventile 320? podlo?ke+delo

-menjava verige ?e je raztegnjena material 350?+delo

-kontrola in ?i??enje injketorjev cca150?+delo +pri tem je potrebno ?e menjat oringe na injektorjih cca30?/kom=120?

 

To je cca 1500-1800? samo material pol pa ?e delo.

Potem bi bil avto recimo v stanju za brezskrbno vo?njo.

Lahko pa ne vlo?i? ni? in se enostavno vozi? dokler kaj ne crkne, pa? ima? tudi take ljudi.

Mora? pa se zavedat da MPS zahteva nekaj ve? vzdr?evanja in tudi deli so mal dra?ji.

VSI DISI mazdino motorji so glasni takoj ko po?ene? hladnega, ker je tako narejeno in ima motor v?ig za zgornjo mrtvo to?ko in ne pred kot je pri "navadnih" bencinskih motorjih. Ventili se nastavijo SAMI s pomo?jo hidravlike, je pa res da rad zvoni in ro?lja pri zagonu sistem za zamik odmi?nih gredi in pa veriga, kar sicer NI narobe je pa mogo?e kako sekundo mote?e. Meni to v?asih dela ?e od prvega dne in ni te?av.

Od kje tebi take cene?

Injektorji sploh niso problemati?ni ampa tesnila na injektorjih, rada spustijo, sem zamenjal pri 170 kkm in samo na eni ?obi se je malenkost poznalo da ni bilo 100% tesnenja.

NE POSPLO?EVATI POSNETKOV Z YOUTUBA, PREDVSEM AMERI?KIH, KER MPS MODELI ZA AMERIKO SO NAREJENI V AMERIKI IN VE?INI MOTOR RAZPADE, KER JE NEKVALITETEN MATERIAL, SELENI CRKAVAJO K V RISANKI, pri modelik narenenih na japonskem teh te?av NI.

 

?e koga ?e kaj zanima naj vpra?a ?loveka ki ima tak model avta, ne pa kr posplo?evat vse povprek. M3 MPS ima sosed pri mazda servisu v BTC Ljubljana, pojdi do njega in izvedel bo? vse iz prve roke.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

=) ma ne bom vec govoru da sem sel samo gledat avto ampak sem ga kupil in par stvari opazil sele po nakupu=P cena je bila ugodna napram drugima ki se prodajata pri nas zato sem uzel... Zanima me ce kdo pozna kaksnega mojstra da bi komplet pregledal avto in ocenil dejansko stanje(placam pregled), da vidim na cem sem... Najraje gorenjska ali ljubljana.

Napisano

=) ma ne bom vec govoru da sem sel samo gledat avto ampak sem ga kupil in par stvari opazil sele po nakupu=P cena je bila ugodna napram drugima ki se prodajata pri nas zato sem uzel... Zanima me ce kdo pozna kaksnega mojstra da bi komplet pregledal avto in ocenil dejansko stanje(placam pregled), da vidim na cem sem... Najraje gorenjska ali ljubljana.

Mojster Simon Pelko (Avto Pelko d.o.o.) Senica nad Medvodami, obvlada na?o najljub?o znamko v detajle.  :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ej..Ajvar dobro napisano in obrazlo?eno za MPS Mazdo.

Sem te ?e malo pogre?al na forumu.he he ..ja vem....itd .zoom zoom

Napisano

Mojster imam M6 MPS, ?e 10 let in prakti?no ne vem za druge probleme kot so gume in preredko postavljene ?rpalke.

? avta nisi imel ne modruj, je pa res da je VSAK avto treba vzdr?evati ne glede a je MPS ali ne.

PS. moja ima 350 KM na serijskem motorju samo turbo sem "izbolj?al" in vse laufa?e cca 100 kkm BP, od kar jo imam sem naredil ?e preko 135 kkm.

Moj post ni bil namenjen modrovanju, ampak podat informacije ki sem jih sam dobil, ko sem se ?e zanimal za M3MPS. Te informacije sem dobil od nemcev iz mps foruma: https://mazda-mps.de/

Nemci priporo?ajo redno kontrolo injektorjev in verige, pa? zaradi mo?nih te?av, turbo in sklopka pa kot sem napisal da je itak odvisna od vo?nje.

?e pravi? da to ni potrebno ti verjamem, saj si lastnik MPSke in verjetno lepo skrbi? za njo.

 

Ventili se nastavijo SAMI s pomo?jo hidravlike, je pa res da rad zvoni in ro?lja pri zagonu sistem za zamik odmi?nih gredi in pa veriga, kar sicer NI narobe je pa mogo?e kako sekundo mote?e. Meni to v?asih dela ?e od prvega dne in ni te?av.

Od kje tebi take cene?

 

Cene so iz https://mazda-mps.de/, mo?no da so cene v Nem?iji mal ve?je, sem jih napisal informativno kolk lahko kaj pride, lahko je manj lahko je ve?.

 

No to glede nastavitve ventilov pa mi ni jasno, pravi? da se hidravli?no nastavlajo.

Sem ?el gledat v EPC in MPSka nima dro?nikov ampak podlo?ke (?alce po na?e) :) razli?nih debelin??

Pravtako service manualu je opisan postopek nastavitve ventilov z menjavo podlo?k.

post-5522-0-89086100-1577948942_thumb.jpg

post-5522-0-18405100-1577948961_thumb.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

=) ma ne bom vec govoru da sem sel samo gledat avto ampak sem ga kupil in par stvari opazil sele po nakupu=P cena je bila ugodna napram drugima ki se prodajata pri nas zato sem uzel... Zanima me ce kdo pozna kaksnega mojstra da bi komplet pregledal avto in ocenil dejansko stanje(placam pregled), da vidim na cem sem... Najraje gorenjska ali ljubljana.

?estitke, rukni kak?no fajn fotko gor :)

 

Varno vo?njo, za servis pa kot so ti ?e rekli; Pelko-okolica medvod.

Napisano

Bom slikce naredu k bo oprana pa postimana, se prej pa do Pelkota morm peljat da mi pove kako pa kaj (Upam da me ne vrze na rit)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tega kukija sploh nisem želel načeti, ker če damo še to zraven ... ma ni da ni. Samo denarju je treba sledit ni druge pa se vidi vsa pritlehnost tako imenovanih "dobrih fantov".
    • So 225/40/18, cena je bila cca 125 po gumi.... 👍
    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.