Skoči na vsebino

Mazda cx5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Lp

Sem nov na forumu, in me tako na splosno zanima par stvari. Rad bi kupil mazdo cx5 in me zanima vase mnenje glede tega avtomobima, kaksne so napake in na kaj moram biti pozoren pri nakupo le tega.iscem pa nekje 2013-2014 letnik, dizel ali bencin(ceprav se bencinarji ne prodajajo rabljeni) , pa da ima cim vec opreme

Napisano

Preberi si ve? tem na forumu a kratek povzetek za diesle:

Prevri stanje odmi?nih gredi (ali so bile zamenjane pod garancijo)

Ali je bila turbina zamenjana (zaradi lopute)

kje se je vato vozil (kratke razdalje - dpf)

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

To o odmi?nih in turbinah velja za letnike 2013 in delno 2014.Jaz bi se teh letnikov izogibal, da si siguren. Raje malo ve? denarja za 2015.

A si gledal kaj za jo uvozit iz Nem?ije?

 

 

Napisano

Mislim da so bile pri tem letniku ?e odpravljene te?ave z odmi?no gredjo in turbino

 

image.jpeg

 

Napisano

Mislim da so bile pri tem letniku ?e odpravljene te?ave z odmi?no gredjo in turbino

Mo?no, da res. Ne vem to?no, do katerega meseca v 2014 so bili problemati?ni motorji.

 

 

Napisano

Kot lastnik treh bencinskih mazd ti vsekakor priporo?am bencinarja, pa ne bo? rabil preverjati odmi?nih gredi pa turbin pa pdf filtrov.... Na mobile.de jih ima? kot v pravljici, samo izbrati mora?.

Napisano

Na forumu je kar nekaj tem... gledas lahko recimo tudi teme sestic iz tega obdobja... ker so motorji prakticno enaki ... Recimo tukaj >> http://www.mazda-si.net/topic/14374-mazda6-l2014-rabljeno-vozilo-nakup-da-ali-ne/


Mo?no, da res. Ne vem to?no, do katerega meseca v 2014 so bili problemati?ni motorji.

 

Pri CX-5 so bile problematicne menda tele:

 

CX-5:

EU Spec: bis JMZKE**** ** 248119 / 17. Sept. 2013

UK Spec: bis JMZKE**** ** 163230 / 17. Sept. 2013

ADR Spec: bis JM0KE**** ** 224059 / 17. Sept. 2013

 

Vir: http://www.cx5-forum...r-etc-2715.html  

 

 

http://www.mazda-si.net/topic/14374-mazda6-l2014-rabljeno-vozilo-nakup-da-ali-ne/?p=382464 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

1. Definitivno bi preveru v kakem stanju je DPF, na koliko km dela regeneracije, ?e ?e obd scannerja nebi pustil priklju?it.

2. Bluetooth modul, nekateri so imeli probleme z priklju?itvijo telefonov, drugi pa smo imeli probleme z za?etkom predvajanja iz USB naprav. Zmeraj ti je za?el predvajat od za?etka in ne kjer si ostal. Da tole preveri?, mora? avto izklopit vsaj za 2 minute potem pa ponovno zagnat, pa vidi? al gre od prvega komada al ne.

Napisano

1. Definitivno bi preveru v kakem stanju je DPF, na koliko km dela regeneracije, ?e ?e obd scannerja nebi pustil priklju?it.

2. Bluetooth modul, nekateri so imeli probleme z priklju?itvijo telefonov, drugi pa smo imeli probleme z za?etkom predvajanja iz USB naprav. Zmeraj ti je za?el predvajat od za?etka in ne kjer si ostal. Da tole preveri?, mora? avto izklopit vsaj za 2 minute potem pa ponovno zagnat, pa vidi? al gre od prvega komada al ne.

Kako bi pa preveril stanje DPF?

 

 

Napisano

@Alex: Pogleda? DPF PIDe z forscannom ali pa torque, pa vidi? kaj se dogaja (moje razlage pidov: PM_ACC - koli?ina akumuliranih delcev, PM_ACC_DSD - predvidevana koli?ina akumuliranih delcev, PM_GEN - tovarni?ko programirana zgornja meja akumuliranih delcev za trenutno prevo?ene kilometre od regeneracije).

 

Regeneracija se spro?i, ko je ali PM_GEN ali PM_ACC nekaj nad 6. Zej ?e je vse okay, potem mora biti indikator za spro?enje regeneracije PM_GEN, PIDa PM_ACC in PM_ACC_DSD pa morata v tem trenutku biti ?im ni?je. Na kratko, v vsakem trenutku pred/po regeneraciji, morata vrednosti PM_ACC in PM_ACC_DSD biti krepko pod PM_GEN, kar pomeni da se filter zadeluje manj kot je predpisana vrednost in to posledi?no pomeni, da je DPF ?e v finem stanju. Ve? o tem je v tejle temi (ja, je dolga ampak se spla?a prebrat): http://www.mazda-si.net/topic/14953-kraj%C5%A1i-interval-regeneracije/page-2

 

?e pa ne pusti na obd prklopit, potem pa brez prevo?enih 300-400 km bolj te?ko.

Napisano

Tako da od septembra 2013 naprej teh tezav ni vec. Glede dpf pa vrjetno najbolse da, ko se avto gre gledat, da se ga pelje na pregled na mazda servis, ker pa testerja nimam.

Napisano
Napisano

Zal koroska. Ampak vseeno hvala. Sem danes klical na uradni servis, in so bili sila prijazni. Gospod mi je povedal celotno zgodovino vozila. Avto bp,bil na servisu 5.12.19,razen 2x menjava zadnji odbijac, ampak je rekel da nic posebnega. Tezave z odmicno in turbino pa so odpravili septembra 2013,tako da ta model je ze popravljen.Me pa se vseeno zanima kaj je boljse rocni menjalnik ali avtomacki. Bencin ali dizel. In ne glede na to da je avto"bp" bi bilo smiselno pred nakupom peljat avto na tester.

Napisano

Avto je letnik 2014 te?ave z odmi?no so odpravili 2013?

 

imajo pa tudi 2014 avti te?ave z turbinami, preverjeno..

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Aja pa ?e povpra?aj, ?e se mu nivo olja kaj dviguje. Je lahko posledica veliko nedokon?anih regeneracij. ?e ga bo? pa ?el pogledat, pa le potegni ?ibko ven, ?e je olje med MAX in X oznako, je to lahko znak veliko regeneracij in posledi?no problema z DPF.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Danes sem sel pogledat to mazdo cx5. KATASTROFA.sploh nismo prisli tako dalec, da bi avto priklopili na tester. Avto je bil razbit, spredaj, zadaj, xel sovoznikov bok, in tudi streha barvana.uhlavnem katastrofa

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.