Skoči na vsebino

Dizel vs. bencin

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

stran od dizla, japonci so bili vedno znani po bencinarjih, traktorje so za?eli delat ?ele ko so ti ratali popularni v evropi

Napisano

stran od dizla, japonci so bili vedno znani po bencinarjih, traktorje so za?eli delat ?ele ko so ti ratali popularni v toevropi

Ti ne pozna? Japoncev.

Oni so tiho, gledajo, se u?ijo,tuhtajo,dajo skupaj glave, stvar naredijo in to ponavadi-najbolj?e. Tako jim je uspelo tudi z dizli skayactiv motorji, naredili so najbolj?e. :)

 

 

Napisano

Mogoce 20 let nazaj. Sedaj pa ni neke razlike med drugo znamko. Pac money, money.

Govorim za dizel Skayactiv motor., ki ima svetovni rekord najhitreje vo?enih krogov.

To pomeni,da so tudi zelo vzdr?ljivi motorji, drugi bi najbr? ?e na pol poti pri takih hitrostih zaribali.

 

 

Napisano

Seveda je 2.2D v redu motor, ampak nekateri so zdr?ali malo ve?, kot samo 24h vo?nje z maksimalno hitrostjo.

 

223.345 km/h   100.000km   leta 1989   https://www.torquenews.com/1084/subaru-history-how-they-set-2-world-records-and-13-international-records-set-same-time-video

224.823 km/h   160.934km   leta 2005   http://www.motorsportscenter.com/printer_625.shtml

221.076 km/h       5.305km   leta 2014   https://www.topspeed.com/cars/car-news/mazda6-diesel-breaks-the-24-hour-speed-record-ar165950.html

Napisano

Mazda ima rekord med dizel motorji z prostornino 2.0-2.5 litra. In v tem obmo?ju je velika ve?ina dizlov, ?e odmislimo razne 3.0 in mo?nej?e.

 

 

Napisano

Ti ne pozna? Japoncev.

Oni so tiho, gledajo, se u?ijo,tuhtajo,dajo skupaj glave, stvar naredijo in to ponavadi-najbolj?e. Tako jim je uspelo tudi z dizli skayactiv motorji, naredili so najbolj?e. :)

ne prbiji, ker pojma nima? s ?im japonci slu?ijo oz. kateri trgi so jim pomembni, za evropo in tvoj traktor se jim gladko jebe.. ?e bi kdaj videl ameri?ki ali azijski avtomobilski trg nebi take nebuloze pisal (in ja bil sem kar nekajkrat na tih trgih)..

Napisano

ne prbiji, ker pojma nima? s ?im japonci slu?ijo oz. kateri trgi so jim pomembni, za evropo in tvoj traktor se jim gladko jebe.. ?e bi kdaj videl ameri?ki ali azijski avtomobilski trg nebi take nebuloze pisal (in ja bil sem kar nekajkrat na tih trgih)..

Najprej bi ti svetoval, da gre? malo ven hodit, na svezi zrak, da se malo umiri?, da sprosti? napetost. :) A si res bil na teh trgih ali samo redno spremlja? travel chanel?

Za raliko od tebe, ki japonce vidi? samo, ko pridejo k nam kot turisti, sem jaz z njimi dolgo let delal.

Od njih smo kupovali cnc stroje pa tudi servisirali so jih.

In poznan japonsko razmi?ljanje in njihovo mentaliteto v nulo, ker so bili ne?tetokrat pri nas v firmi.

Ti se pa lepo malo pozanimaj o stvareh,o katerih nima? blage veze in "potuj" po svetu ?e naprej.

Za ameri?ki trg je na voljo sedaj samo model mazde 6 benzin, 2,5.Karavana ni. In, ?e gre? malo na ameri?ki mazda forum si bo? lahko prebral, da so fou? evropejcem in ostalim, ki imajo na voljo tudi karavana in to-dizel. Ja, prav si prebral, veliko njih si ?eli dizla, sedaj, ko ni na voljo ve? mo?nej?ih benzinarjev.

Kar se ti?e pa Japoncev in dizlov so pri Mazdi skoraj edini, ki jim uspe narediti euro 6 motor brez laganja in prirejanja rezultatov.Najbolj gre v nos to nem?kim proizvajalcem dizlov.?e ne bi bilo te gonje s strani grete, bi v kratkem povozili ostale z zmogljivimi, var?nimi in ?istimi dizli. :)

 

 

Napisano

Ej..Alex..se strinjam tvojo razlago. .dobro..zoom zoom lp

Napisano

Najprej bi ti svetoval, da gre? malo ven hodit, na svezi zrak, da se malo umiri?, da sprosti? napetost. :) A si res bil na teh trgih ali samo redno spremlja? travel chanel?

Za raliko od tebe, ki japonce vidi? samo, ko pridejo k nam kot turisti, sem jaz z njimi dolgo let delal.

Od njih smo kupovali cnc stroje pa tudi servisirali so jih.

In poznan japonsko razmi?ljanje in njihovo mentaliteto v nulo, ker so bili ne?tetokrat pri nas v firmi.

Ti se pa lepo malo pozanimaj o stvareh,o katerih nima? blage veze in "potuj" po svetu ?e naprej.

Za ameri?ki trg je na voljo sedaj samo model mazde 6 benzin, 2,5.Karavana ni. In, ?e gre? malo na ameri?ki mazda forum si bo? lahko prebral, da so fou? evropejcem in ostalim, ki imajo na voljo tudi karavana in to-dizel. Ja, prav si prebral, veliko njih si ?eli dizla, sedaj, ko ni na voljo ve? mo?nej?ih benzinarjev.

Kar se ti?e pa Japoncev in dizlov so pri Mazdi skoraj edini, ki jim uspe narediti euro 6 motor brez laganja in prirejanja rezultatov.Najbolj gre v nos to nem?kim proizvajalcem dizlov.?e ne bi bilo te gonje s strani grete, bi v kratkem povozili ostale z zmogljivimi, var?nimi in ?istimi dizli. :)

V ameriki si ne ?elijo dizla...samo pickupi V8 so dizelski...ker je nafta ob?utno dra?ja in ni in...ne jebejo krivulje...
Napisano

O, bi hoteli imet dizle bi. In to zato, ker so navajeni na v8 in podobne stroje, ki vle?ejo kot traktorji. Tega v mazdinih benz 2.5 motorjih definitivno ni. :)

 

 

Napisano

200 konjov je premalo za v "fasungo" in nazaj. Premalo strma krivulja :D

Ni vse v konjih. Pri normalni vo?nji z 2000 obrati, koliko jih ostane na razpolago? 100,mogo?e malo ve?. To uporabno obmo"je je pomembno ne pa, koliko jih ima pri 4500 obratih, ki jih uporablja? mogo?e dvakrat, ko prehiteva? kak kamion.

 

 

Napisano

Saj imajo 2.5T, ki ima toliko navora, kot dizel, s tem da vle?e (samo z eno turbino) od 1.500 do 6.300, na 1000 obratih ima toliko navora, kot ga imajo max. Pri 2000 obratih navadne 2.0 bencinarke. Tako krivuljo imel bi tudi jaz.

 

Je pa res, da bi dali levo ledvico za karavana. :)

Napisano

Najprej bi ti svetoval, da gre? malo ven hodit, na svezi zrak, da se malo umiri?, da sprosti? napetost. :) A si res bil na teh trgih ali samo redno spremlja? travel chanel?

Za raliko od tebe, ki japonce vidi? samo, ko pridejo k nam kot turisti, sem jaz z njimi dolgo let delal.

Od njih smo kupovali cnc stroje pa tudi servisirali so jih.

In poznan japonsko razmi?ljanje in njihovo mentaliteto v nulo, ker so bili ne?tetokrat pri nas v firmi.

Ti se pa lepo malo pozanimaj o stvareh,o katerih nima? blage veze in "potuj" po svetu ?e naprej.

Za ameri?ki trg je na voljo sedaj samo model mazde 6 benzin, 2,5.Karavana ni. In, ?e gre? malo na ameri?ki mazda forum si bo? lahko prebral, da so fou? evropejcem in ostalim, ki imajo na voljo tudi karavana in to-dizel. Ja, prav si prebral, veliko njih si ?eli dizla, sedaj, ko ni na voljo ve? mo?nej?ih benzinarjev.

Kar se ti?e pa Japoncev in dizlov so pri Mazdi skoraj edini, ki jim uspe narediti euro 6 motor brez laganja in prirejanja rezultatov.Najbolj gre v nos to nem?kim proizvajalcem dizlov.?e ne bi bilo te gonje s strani grete, bi v kratkem povozili ostale z zmogljivimi, var?nimi in ?istimi dizli. :)

haha ti pa si talent, lahko verjame? da sem bil ve?krat na tih trgih (azija, usa,...) in ne tako kot ti po netu...

sem delal z japonci v prej?nji firmi in v ?e vedno v sedanji firmi in to celo v avto industriji, tvoji cnc stroji nimajo nobene veze s traktorjem ki ga vozi?

govoril sem na splo?no za vse japonske avtomobile, ne samo za mazdo, nevem zakaj vsi po vrsti ukinjajo dizle..

pa ne s takimi, da si ameri?ani ?elijo taktorjev, to jih mogo?e par na tistem forumu ki ga tako zavzeto spremlja?, ostalih 327 milijonov ameri?anov si ga ne ?eli, ker imajo ogromno izbire modelov in motorjev (ne samo mazda)

vidim pa da si tipi?en slovencelj, ki ima rad dizla in mu je vrhunec leta 2 tedna dopusta na hrva?kem

zdaj pa nabijaj in hvali svoj clean traktor z vesoljskim navorom ?e naprej

Napisano

haha ti pa si talent, lahko verjame? da sem bil ve?krat na tih trgih (azija, usa,...) in ne tako kot ti po netu...

sem delal z japonci v prej?nji firmi in v ?e vedno v sedanji firmi in to celo v avto industriji, tvoji cnc stroji nimajo nobene veze s traktorjem ki ga vozi?

govoril sem na splo?no za vse japonske avtomobile, ne samo za mazdo, nevem zakaj vsi po vrsti ukinjajo dizle..

pa ne s takimi, da si ameri?ani ?elijo taktorjev, to jih mogo?e par na tistem forumu ki ga tako zavzeto spremlja?, ostalih 327 milijonov ameri?anov si ga ne ?eli, ker imajo ogromno izbire modelov in motorjev (ne samo mazda)

vidim pa da si tipi?en slovencelj, ki ima rad dizla in mu je vrhunec leta 2 tedna dopusta na hrva?kem

zdaj pa nabijaj in hvali svoj clean traktor z vesoljskim navorom ?e naprej

Ha, ha, keri model. Kot prvo, jaz nisem bil na hrva?kem ?e 20 let za razliko od tebe, ki

si verjetno vsako poletje dol. Mislim, da ti japoncev niti kot turistov nisi videl.Zanimivo, kar naenkrat si tudi ti delal z japonci in to v avto industriji... zanimivo.Me prav zanima v kateri firmi...

Edino, ?e si jim kdaj pisal, da ti kak?na igrica na ra?unalniku ne dela.:)

Zdi se mi, da si ti tipi?en sloven?ek, ki hodi na rab ali eventuelno na pag in se naliva cel dan z pivom, ki si ga dostavi v prtlja?niku.

Benzinarko si pa kupil, ker je to sedaj moderno, ker so to drugi rekli, ne pa, da si to ti ?elel. Verjetno vedno dela? in kupuje? tisto, kar je trenutno moderno.Tipi?en potro?nik.Tipi?no slovenceljno.

Dizla pa imam rad, kot velika ve?ina tistih, ki dela veliko kilometrov in se radi hitreje vozijo in manj onesna?ujejo okolje kot kak drugi.:).Preberi si ?lanek v sosednji temi o elektri?nih avtomobilih.

U?ivaj ?e naprej in lepo sanjaj o japoncih.

 

 

Napisano

Ha, ha, keri model. Kot prvo, jaz nisem bil na hrva?kem ?e 20 let za razliko od tebe, ki

si verjetno vsako poletje dol. Mislim, da ti japoncev niti kot turistov nisi videl.Zanimivo, kar naenkrat si tudi ti delal z japonci in to v avto industriji... zanimivo.Me prav zanima v kateri firmi...

Edino, ?e si jim kdaj pisal, da ti kak?na igrica na ra?unalniku ne dela. :)

Zdi se mi, da si ti tipi?en sloven?ek, ki hodi na rab ali eventuelno na pag in se naliva cel dan z pivom, ki si ga dostavi v prtlja?niku.

Benzinarko si pa kupil, ker je to sedaj moderno, ker so to drugi rekli, ne pa, da si to ti ?elel. Verjetno vedno dela? in kupuje? tisto, kar je trenutno moderno.Tipi?en potro?nik.Tipi?no slovenceljno.

Dizla pa imam rad, kot velika ve?ina tistih, ki dela veliko kilometrov in se radi hitreje vozijo in manj onesna?ujejo okolje kot kak drugi. :).Preberi si ?lanek v sosednji temi o elektri?nih avtomobilih.

U?ivaj ?e naprej in lepo sanjaj o japoncih.

 

poglej tipi?en slovencelj, na hrva?kem nisem bil na dopustu ene 15 let, je dosti lep?ega morja po svetu kot verjetno v kak?nem zahojenem campu na hrv kamor ti hodi?.. glede igrice pejdi mamico vpra?at, ?e ti ne dela

druga?e ma boli kita kaj ti meni verjame?.. si se dokazal da si idiot in se mi ne da ve? s tabo ukvarjat.. over&out

Napisano

Saj imajo 2.5T, ki ima toliko navora, kot dizel, s tem da vle?e (samo z eno turbino) od 1.500 do 6.300, na 1000 obratih ima toliko navora, kot ga imajo max. Pri 2000 obratih navadne 2.0 bencinarke. Tako krivuljo imel bi tudi jaz.

 

Je pa res, da bi dali levo ledvico za karavana. :)

Bolj bistveno je, da se jim dokaj jebe za porabo saj 2.5T te?ko pride pod 8 litrov na 100km pri relacijski vo?nji. Ker je cena goriva pri njih tolk ni?ja jim je zato ve? ali manj vseeno za diesle. Oziroma bolje povedano je to, da vse kar je pri njih manj kot 10l/100km je var?no.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Po moje je mišljeno na prodajalca gum,ker eni obračunajo eko takso  eni ne.Taksa pa je okoli 2 eura, osvisno od dimenzije pnevmatike
    • Ja, tale Stanley je res bolj "kar nekaj". Ko želiš do podrobnejših informacij, se zaustavi, da ne govorim, kako je s servisi po Sloveniji - jih ni. V Grosupljem jih prodaja AdriaProfix (za ceno x 2 italijanskih trgovin), in še to določene modele in tudi servisira samo "svoje". Serija Fatmax naj bi bila malenkost boljša (črna ... lepša) od običajnih Stanley (rumenih).    "Zanimvo" je že to, da so na slikah mojega modela, po različnih spletnih trgovinah (tudi, kjer sem kupil), različne izpeljanke tega modela (različna sprednja noga, različen odvod kondenza, tako po ventilu kot po lokaciji ventila, različna pritrditev ročke, različen varnostni ventil, ... itd. Nekaj nametano skupaj.   Priključni kabel je pa še krajši od Interdiskontovega kompresorja - samo dobrih 120 cm!  Pipca za kondenz ni na dnu, ampak malo višje - kateri model (ki ne ve, da voda teče vedno le navzdol) se je spomnil tako dobre rešitve??? In kako naj sedaj nagnem kompresor, da odtočim kondenz? Na eno nogo in lovim "vaservago" na višini ventila  ...   Ampak zaenkrat dela (pri meni bo mogoče delal skupaj pol ure v celem letu), važno mi je, da ne raznese posode, ker 10 barov ni več hec.            
    • Prejle sem bil s kolesom v bike centru v KP. Ugotovila sva, da obroči so tubeless ready, plašči pa ne.  Tako, da  bomo spredaj montirali  maxxis minion DHF Maxx grip, , zadaj pa maxxis minion DHR 2.Pa bo mir.   
    • To je bilo prejšnji teden, v sredo. V četrtek sem dal gor zimske.  Ta teden se moram zmenit še, da vržemo na 6-ko Vredestein-ke. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.