Skoči na vsebino

poraba Mazda CX-5

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Si ?e probal na?e nasvete in ugotovil na kak?no razdaljo ti dela regeneracije filtra?

Regeneracije gor ali dol, to je ob?utno preve? za tak motor. Po mestu ne bi smel it ?ez 7/100,da ne govorimo o relacijah po predpisih. Nekaj definitivno ne ?tima.

 

 

Napisano

Preve? je. Priporo?am, da pelje? na servis.

Tako porabo nisem imel niti, ko sem 4x4 ril po snegu (zimske radosti), prebijal zamete,.... 

Napisano

Ja regeneracije gor al dol. ?e se ti pogosto vklaplja, ?isto mo?no da bi poraba toliko narasla. 

 

?e sam nima? idej, servis. Lahko je marsikaj, vklju?no s kalibracijo injektorjev, slab injektor, EGR,..

Napisano

Kaksna ideja kaj bi lahko bilo? Je mozno da je prejsnji lastnik kaj saril po motorju?

Lahko da ti "??ije" en injektor. Kako je z motornim oljem - nivo ?ez max? Vonj po nafti?

Napisano

@Alex: kot spektr pravi regeneracije lahko ?tejejo, ?e se ti izvajajo na 100 km ali pa 60 km (kot so nekateri poro?ali v preteklosti na drugih forumih) je to definitivno lahko vzrok.

 

Poglej nivo olja kot pravi 323BA, ?e bo? meu bluzi X oznake potem je skoraj ziher nekaj na temo preve?ih nedokon?anih regeneracij.

Napisano

Kolk kilometrov pa ima tale SUV ?e za sabo? ?e si bliz 200kkm je res lahko tudi kaj na DPF-ju, ki pa je lahko posledica injektorjev, EGR ventila, turbine, MAF senzorja ali pa res samo golega DPF, ki se ne regenerira ve? tako kot se je nov.

33112_1.png

  • 1 leto kasneje...
  • 9 mesecev kasneje...
Napisano (urejeno)

Načeloma lahko nepravilno opravljeno storitev (redni servis, ko niso menjali podložk, pa bi jih morali) reklamiraš, podjetje (pooblaščeni servis)  pa tožiš v civilni tožbi za povzročeno škodo 12.000 €, ker niso menjali podložk, kar so celo sami ugotovili. Upam, da imaš kje pisno (na SMS, e-pošti, ... delovnem nalogu,...). 

 

WWW.PISRS.SI

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot). SOP 1998-01-0815. EPA 0457

image.png

 

PISRS.SI

Obligacijski zakonik (OZ). SOP 2001-01-4287. EVA 1998-2011-0020. EPA 1544

 

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano
pred 19 minutami je Janez007 napisal:

Načeloma lahko nepravilno opravljeno storitev (redni servis, ko niso menjali podložk, pa bi jih morali) reklamiraš, podjetje (pooblaščeni servis)  pa tožiš v civilni tožbi za povzročeno škodo 12.000 €, ker niso menjali podložk, kar so celo sami ugotovili. Upam,da imaš kje pisno (na SMS, e-pošti, ... delovnem nalogu,...). 

null

WWW.PISRS.SI

Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot). SOP 1998-01-0815. EPA 0457

image.png

 

PISRS.SI

Obligacijski zakonik (OZ). SOP 2001-01-4287. EVA 1998-2011-0020. EPA 1544

 

image.png

to je lepo napisano na papriju, v praksi to iztožiti oz. dobiti nazaj pa ni ravno enostavno, da boš en dopis napisal, tega se moraš lotiti potem resno, z svojim odvetnikom, itd....kar pa tudi ni for free, razen če imaš kakega kolega pravnika-odvetnika.....navadne "neuke" uporabnike pa odkantajo, tako da zase ne vedo.....žal....

Napisano
pred 2 minutama je sportman333 napisal:

to je lepo napisano na papriju, v praksi to iztožiti oz. dobiti nazaj pa ni ravno enostavno, da boš en dopis napisal, tega se moraš lotiti potem resno, z svojim odvetnikom, itd....kar pa tudi ni for free, razen če imaš kakega kolega pravnika-odvetnika.....navadne "neuke" uporabnike pa odkantajo, tako da zase ne vedo.....žal....

 

V prvi fazi ni treba pravnika. Začneš s pisnim zahtevkom zaradi slabo opravljenega servisa (če je od njega manj kot 2 leti) (pošlješ priporočeno s povratnicoservisu) na osnovi 38. člena ZVPot. Če odgovora v 8 dneh ni, ali je zahtevek zavrnjen, greš na Tržno inšpekcijo. Kdaj že njihov obisk vse uredi (se jih firma ustraši). 

 

 

Napisano
pred 47 minutami je Janez007 napisal:

 

V prvi fazi ni treba pravnika. Začneš s pisnim zahtevkom zaradi slabo opravljenega servisa (če je od njega manj kot 2 leti) (pošlješ priporočeno s povratnicoservisu) na osnovi 38. člena ZVPot. Če odgovora v 8 dneh ni, ali je zahtevek zavrnjen, greš na Tržno inšpekcijo. Kdaj že njihov obisk vse uredi (se jih firma ustraši). 

 

 

Jaz bi isto naredil kot praviš ti....👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
    • Še enkrat. ZDA so bile zmagovalke v največjem konfliktu 20. stoletja ter potem tudi v hladni vojni s SZ in to rezultat, pa ne da bi mi želeli kimati. Tako je, mogoče bo kdaj drugače, danes še ne. Primat zdaj zaradi notranjih razprtij in dvigom drugih nacij počasi izgubljajo in to ni enostavno prenesti. 
    • Ja, nima turbo luknje je pa za polnit luknje.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.