Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Vedno, ko je govora o tem olju in pravim, da ni najvolj?e, sko?ijo tu gor v luft.:)

Ne vem, kako mobil 1,pa motul je vrhunsko... Pazi samo, da ima prave specifikacije za na?e motorje.Kjer nabavi? ti bodo znali svetovati.

 

 

Napisano

Pred leti sem govoril z direktorjem ene ve?jih naftnih dru?b v Sloveniji in mi rekel, da so zgodbe o tak?nih in druga?nih vrhunskih oljih v glavnem komercialni nateg.Vsa olja naj bi naredilo 3 do 5 tovarn na svetu, ostalo so kao ?ude?ni dodatki, tako da je med olji (seveda enakih specifikacij, npr. 5-30W) morda le nekaj % razlike,

 

Se ?e spomnim, ko so mi pred 12 leti na servisu v Hondo 2.2. CTDi dali olje in mi ga zara?unali 29 ?/l. Potem sem malo razlskal ... in ugotovil, da je moj servis olje nabavljal po 18?/l, dobavitelj pa ga je kupoval po 8?/l. Tako je takrat to ?lo. Od takrat naprej sem v TAPOSU kupoval OPEL DEXOS2 5W30 po 5 ?/l in moja Honda diesel ?e danes pri 250.000 km prede kot nova, vmes pa nobenih te?av z motorjem.

 

lp Janez

Sej na mazda servisu ti tudi ra?unajo 19? za liter. Isto original olje je 7? na mimovrste ali drugih podobnih prodajalnah.

Moje izku?nje z olji so, da nekaterih olj popije avto ve?, drugih ni?. Res je, da je le par firm, ki izdelujejo olja a je nekaj razlike v kvaliteti.

Sicer so majhne a vendarle.

Jaz zase vem, da ne bom ve? dajal dexelie v avto.

 

 

Napisano

Takoj postane ?rno in smrdi po zapaljenem olju, ga nekaj popapca,me?ano z nafto je ?e bolj nikakvo.Pravim, vsak ve, kaj je za njegov avto dobro.:)

 

 

Napisano

glej, ?lovek je lepo vpra?al za informacije, ne rabi? mu zdaj pamet solit... odlo?itev kaj bo kdo vozil je njegova in ne od nas ostalih.

@Boss noben mu ne soli pameti , seveda je odlo?itev njegova tako kot je od vseh biloje pa? samo vpra?anje ?e ne vidi? ni zraven nobenega modrovanja , prepri?evanja da se ne spla?a ali bilo ?esa kar je v navadi pri vas dizela?ih. Pa brez zamere  :ne vem:

Napisano

@Boss noben mu ne soli pameti , seveda je odlo?itev njegova tako kot je od vseh biloje pa? samo vpra?anje ?e ne vidi? ni zraven nobenega modrovanja , prepri?evanja da se ne spla?a ali bilo ?esa kar je v navadi pri vas dizela?ih. Pa brez zamere  :ne vem:

 

Jaz nikoli nisem nikomur rekel zakaj si je pa kupil bencinarja... vsak najbolje ve zase zakaj. Je pa drugo, ko nekdo ?e ni ni? kupil pa spra?uje, kaj naj vzame - takrat pa seveda je vsako mnenje na mestu.

Druga?e pa z moje strani ni zamere nikakr?ne, ker nimam ni? od tega, samo postavi se v njegovo ko?o, ko pride gor z vpra?anjem, nazaj gre pa lahko s slabim ob?utkom zakaj je kupil tak avto.

Si predstavlja?, da ti zdajle re?em, zakaj si kupil SUV-a, ker preve? po?re pa ?e KIO za povrh - a ti Renault Clio ni dovolj? :rolleyes::hudicek: 

33112_1.png

Napisano

Jaz nikoli nisem nikomur rekel zakaj si je pa kupil bencinarja... vsak najbolje ve zase zakaj. Je pa drugo, ko nekdo ?e ni ni? kupil pa spra?uje, kaj naj vzame - takrat pa seveda je vsako mnenje na mestu.

Druga?e pa z moje strani ni zamere nikakr?ne, ker nimam ni? od tega, samo postavi se v njegovo ko?o, ko pride gor z vpra?anjem, nazaj gre pa lahko s slabim ob?utkom zakaj je kupil tak avto.

Si predstavlja?, da ti zdajle re?em, zakaj si kupil SUV-a, ker preve? po?re pa ?e KIO za povrh - a ti Renault Clio ni dovolj? :rolleyes::hudicek:

Zakaj bi imel zaradi mojega vpra?anja slab ob?utek , saj si je verjetno sam izra?unal kaj in kako jaz sem samo vpra?al splo?no ; dizel za 36km ni to malo premala kilometrina za dizla pa ?e 5km od tega stoji v koloni. ?e mi pa ti re?e? zakaj sem kupil SUV in povrh ?e KIO , me pa prav ni? ne gane jaz sem se tako odlo?il in tako pa? je in ne Clio ?al ni dovolj za 4 ?lansko dru?ino in njene izlete :jupiii:  :jupiii:  :jupiii:

Napisano

Dejansko obe strani ponudijo argumente za. Nobeden ne vsiljuje ni?esar. Na koncu se vdakdo odlo?i po svoje.

Ni pa prav, da eventuelne interesente za dizel motorje stra?ite z nekim "rekla kazala".

" :)

 

 

Napisano

Sem ?e enkrat izra?unal pot .. v obe smeri 2 x 26 km/delovni dan. Je to ?e kaj bolj v prid dieslu? Res pa je, da od teh 26 km v eno smer pribli?no 8 v koloni in po mestu.

 

Kar je v resnici pomembno je, da ima? dovolj kilometrine, da zaklju?i? cikel regeneracije. To pomeni, da se avto ogreje na delovno temperaturo in da v nekem trenutku dose?e? ve? kot 2000 rpm (verjetno ?e kak?en drugi pogoj). Ko dose?e? omenjene pogoje, potrebuje? ?e cca. 15 km. Po mojem mnenju 26 km v eno smer verjetno zadostuje (je pa to neka mejna vrednost). 

Napisano

Seveda, da zadostuje.?e se ne bo regeneracija v enem ciklu kon?ala, se bo definitivno v drugi vo?nji.To so idealne vo?nje za dizel. Pri gorivu bo? prihranil nekje 300? na leto napram benzinski opciji, ?e ra?unamo povpre?je tvoje 6 l/100,benzinarke pa 7,5l/100.

Zmaga za tvoj ?ep, pa ?e vo?nja z manj stresa. :)

S to regeneracijo ?e malo pretiravamo vsi po vrsti in ji pripisujemo prevelik pomen.

Moj sodelavec vozi cx5, vozi se vsak dan 1 km v slu?bo in nazaj, v?asih naredi kak?no dalj?o vo?njo.?e nikoli ni imel problemov z dvigom olja ali kak?nih drugih. Izgleda, da je to res re?eno z novej?imi posodobitvami softwerja in ne bo ve? tak problem, kot je bil pri prvih modelih.

 

 

Napisano

Za tako relacijo sigurno ni diesel motor...oziroma je, ?e se ja po dveh ali treh letih proda...

10 let ne zdr?i tak avto, da bi ne bilo problema s filtrom...

Pri teh km pa ni 300? razlike na letni ravni...

Je pa servis dra?ji...

Napisano

Kar je v resnici pomembno je, da ima? dovolj kilometrine, da zaklju?i? cikel regeneracije. To pomeni, da se avto ogreje na delovno temperaturo in da v nekem trenutku dose?e? ve? kot 2000 rpm (verjetno ?e kak?en drugi pogoj). Ko dose?e? omenjene pogoje, potrebuje? ?e cca. 15 km. Po mojem mnenju 26 km v eno smer verjetno zadostuje (je pa to neka mejna vrednost). 

Pri teli moji novi je tako, da regeneracija deluje tudi pri manj kot 2000 obratih in se zaklju?i v 5-8kilometrih. V 5km ?e sem na AC s hitrostjo nad 100km/h. Ja sem bil kar presene?en, da se tako hitro izvede in da se vklopi nekje med 300 in 350km.

Sem ?e enkrat izra?unal pot .. v obe smeri 2 x 26 km/delovni dan. Je to ?e kaj bolj v prid dieslu? Res pa je, da od teh 26 km v eno smer pribli?no 8 v koloni in po mestu.

Ne sekiraj se... eni pa? malo dobijo pikice, ko sli?ijo dizel. Tako je ?e vsa leta. :lol:

33112_1.png

Napisano

Glede regeneracij na Mazdinih dizlih, se izvaja tudi pod 2000rpm, tudi pri moji stari M6 GH 2.0dizl, prekine se ?e so obrati pod cca1300rpm, in hitrost pod 30kmh. Pogoj za regeneracijo je da je ogret motor nad 50C, in da je Dpf toliko poln da je regeneracija potrebna, ter da je EGR zaprt. Regeneracija se nadaljuje tudi ?e vmes ugasne? avto.

 

Glede kratkih relacij za dizla pa pri Mazdi tudi za bencinarje ni najbolj dobra!

Novej?i Mazdini DI bencinarji (Skyactive) imajo tudi problem z gorivom v olju, nemci dost po?iljajo svoja rabljena olja na analizo in tudi Skyactive bencinarji imajo pove?ano koli?ino goriva v olju. Kar pomeni da olje izgubi mazalne sposobnosti in posledi?no ve?ja obraba materiala.

 

Pri novej?ih DI bencinarjih na kratkih razdaljah je tudi ?e problem da se nabirajo saje na ventilih in batu.

Dolgoro?no na kratke razdalje je glede zdravja motorja isti ?morn ?e je bencinc ali dizel pri Mazdi, oba imata podobno te?avo.

Sicer to ne pomeni da bo motor crknil pri 100kkm, ampak kak dolgo bo zdr?al brez problemov je pa vpra?anje.

Ekologija terja svoj davek na zdravje samega motorja. Hvala, Greta.

 

post-5522-0-20648400-1580638093_thumb.jpgM3 G120 na kratke razdalje, po prevo?enih 3000km ima 3,44% bencina v olju.

 

post-5522-0-27224400-1580638313.jpgMazda CX-5 2.5l G194 po 20kkm, kratke razdalje.

post-5522-0-19136200-1580638601.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sem ?e napisal enkrat, pa bom ?e enkrat.

Relacija 5 km v eno stran, mazda5 diesel 110 konji?ev, poraba 8 l.

Relacija 5 km v eno stran, mazda6 bencin 150 kolni?ev, poraba 8 l.

Se pravi, ista relacija, isti voznik.

Servis za mazdo5 bil 350?+, za mazdo6 pa med 200 in 250?, oba enkrat letno. Govorim o poobla??enem servisu.

Je pa res, da je na relacijo petica pri?la na cca 5,5 l, ?estica pa na 7 l.

Da ne govorim o ?iv?nosti zaradi lu?ke od filtra na mazdi5. Sedaj pa ne razmi?ljam ve? o regeneraciji...tudi to ?teje in je nekaj vredno...?ivciranje ima ceno...

Novega avta z diesel motorjem ne marm, pa tudi ?e delam 500 km dnevno...jebe se mi za krivuljo.

Je diesel pri hi?i, ampak brez filtra, mazda6 04 letnik. Ima 312000 km, pa bo letos ?la v Rusijo...in Tur?ijo mogo?e...

Napisano

Sem ?e napisal enkrat, pa bom ?e enkrat.

Relacija 5 km v eno stran, mazda5 diesel 110 konji?ev, poraba 8 l.

Relacija 5 km v eno stran, mazda6 bencin 150 kolni?ev, poraba 8 l.

Se pravi, ista relacija, isti voznik.

Servis za mazdo5 bil 350?+, za mazdo6 pa med 200 in 250?, oba enkrat letno. Govorim o poobla??enem servisu.

Je pa res, da je na relacijo petica pri?la na cca 5,5 l, ?estica pa na 7 l.

Da ne govorim o ?iv?nosti zaradi lu?ke od filtra na mazdi5. Sedaj pa ne razmi?ljam ve? o regeneraciji...tudi to ?teje in je nekaj vredno...?ivciranje ima ceno...

Novega avta z diesel motorjem ne marm, pa tudi ?e delam 500 km dnevno...jebe se mi za krivuljo.

Je diesel pri hi?i, ampak brez filtra, mazda6 04 letnik. Ima 312000 km, pa bo letos ?la v Rusijo...in Tur?ijo mogo?e...

Za mazdo 5 je ta dizel malo pre?voh in je 8 litrov absolutno preve?. Moja stara 6-ka ima povpre?je 6.5l.Nova bi imela samo na tej relaciji po 5 l/100.Se pravi, bi bila razlika 3 l in sem ?e malo vzel povpre?je 7,5.Prihranek je na leto ?e ve?ji na ra?un dizla.

 

 

Napisano

@aless.Kon?no eden, ki je objektivno napisal glede obeh motorjev.Povzetek:

-niti dizel niti benzinar ne marata najbolj kratkih relacij.(neodlo?eno)

-v obeh motorjih se nabira gorivo v olju. Zato pravim, da je bolje menjati olje vsakih 10000 km, kot ?akati na redni servis, ?e delamo veliko kometrov(neodlo?eno)

-redni servisi, pribli?no enaka cena, mogo?e je kak filter nafte ve? (neodlo?eno)

-he, he, poraba.Tu ni debate o zmagovalcu. (1:0za dizel)

-navor, :) (2:0)

-krivulja mo?i(3:0)

-pospe?ki,mogo?e malo bolj?i benzinar(3:1)

-zvok, niti benzinarka niti dizelca nimata bogve kakega zvoka,

-udobje na dolgih poteh, dizel, manj menjavanja in manj napenjanja. (4:1).

Vidimo lahko rezultat, in je jasen, kdo je zmagovalec v direktnem dvoboju. :)

 

 

Napisano

To je vse res, ampak nekaj kar tebi predstavlja ogromen plus , je nekomu lahko minimalen plus . In obratno , kar mene zelo moti , je lahko tebi sila nepomembno.

 

Recimo, krivulja... Fu?ka se mi zanjo. Pa je lahko pri dizlu 500x bolj?a.

 

Fu?ka se mi ?e lahko z enim tankom naredim 200km ve? kot z drugim. Nekomu bi to lahko bil jezi?ek na tehtnici.

 

Meni je recimo pomembno, da je Nabavna cena novega avta ?imni?ja, za izgubo vrednosti se mi fu?ka (Kdor pa menjava avto na 3leta , bo gledal tudi na to in za zdaj se dizla la?je in bolje proda), ni mi zanemarljivo da je servis ?imcenej?i in recimo, pomembno mi je da se notranjost pozimi cimhitreje segreje.

 

Zato imam bencinarja , pozno predelanega na lpg (predelal ker se je za?elo delati kar nekaj km na leto , ko je bil avto star 6let).

 

Marsikomu pa recimo lpg ne pride v po?tev zaradi malenkosti, ki mene sploh ne zmotijo...

 

Pa je ?la ?e 1tema v debato dizel vs Benz

 

 

Jeeee :)

Napisano

Nisem napisal, da je bila povpre?na poraba 8l, ampak poraba na tej relacili. ?e se je vozilo kam dlje, je poraba padla in je bilo povpre?je ni?je. Pa tudi drugi dejavniki so va?ni pri porabi. Tura 6 dni 5000 km...en tank sem imel povpre?je 5,7 drug pa 6,5...odvisno od terena, hitrosti... Prva dva tanka sem meril porabo doma...pa kadar kam gremo na turo, ra?unam porabo. Druga?e pa, ko je ?etrt tanka, nato?im polno...Jebe se mi za decimalke... Je pa ob?utek nebe?ki poslu?at bencinarja, ko zapoje do blokade...


Tema se navezuje na regeneracijo...al je, al je pa ni... :macek2:

Napisano

@aless.Kon?no eden, ki je objektivno napisal glede obeh motorjev.Povzetek:

-niti dizel niti benzinar ne marata najbolj kratkih relacij.(neodlo?eno)

-v obeh motorjih se nabira gorivo v olju. Zato pravim, da je bolje menjati olje vsakih 10000 km, kot ?akati na redni servis, ?e delamo veliko kometrov(neodlo?eno)

-redni servisi, pribli?no enaka cena, mogo?e je kak filter nafte ve? (neodlo?eno)

-he, he, poraba.Tu ni debate o zmagovalcu. (1:0za dizel)

-navor, :) (2:0)

-krivulja mo?i(3:0)

-pospe?ki,mogo?e malo bolj?i benzinar(3:1)

-zvok, niti benzinarka niti dizelca nimata bogve kakega zvoka,

-udobje na dolgih poteh, dizel, manj menjavanja in manj napenjanja. (4:1).

Vidimo lahko rezultat, in je jasen, kdo je zmagovalec v direktnem dvoboju. :)

Poraba...ok...

Navor...naj ti bo...

Krivulja...ajd...

Pospe?ki...sta tudi tu tu...

Zvok...lej, tle pa ne vem...jaz vozim oba, pa diesel res nima zvoka pravega, ampak bencinar ga pa ima...

Udobje...zakaj pri dieselu manj menjavanja in napenjanja? Vozim oba...pa se bencinar lep?e pelje pri umirjeni vo?nji... Ne vem za novej?e avtomobile, jaz govorim za diesel 04 in bencinar 08...obe ?estice...

 

Nove mazde mi niso ve? v?e?...?al. Te?ko bi kupil nov avto zaradi digitilizacije in lap topa.

?estica od 13 do 15 letnik ?e...in mogo?e cx5 do modela z lap topom mislim, do letnika 16 oziroma 17... bencinarja in 165 konji?ev...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • To pa pišeš, kot da te boli da ga nimajo Ameri? Sej ne vem, če je treba razlagat zakaj Afriške države iščejo povezave raje s Kitajsko, Rusijo, Turčijo, Iranom kot pa z bivšimi imperialističnimi državami, ki še vedno vedno razmišljajo o Afriki kot koloniji. Ameri tudi, verjetno jim k priljubljenosti ne pomagajo tudi delanje pučov v Libiji, Tuniziji, Egiptu....   Človekove pravice pa v Afriki kršijo domala vsi, ki se tam znajdejo, še največ pa Afričani sami. Ampak, da je to tam tako ima pa zadeva dolgo brado. Tako, da danes razlagat kdo je boljši in kdo slabši zunanji partner za Afričane je bolj tko tko...
    • Napačna primerjava.   Sosed se poroči s tvojo sestro. Potem en dan popiva s svojimi prijateljčki, se vrne domov in pijan nabunka tvojo sestro. TI popizdiš in mu zagroziš, da ga boš nalomil, če bo to spet naredil. Ker si karateist in izvedenec v borilnih veščinah se te sosed ustraši in podpiše ter overovi sporazum, da bo s tvojo sestro lepo ravnal... celo 2x, ker mu je prvič mal ušlo izpod nadzora. Nakar njegovi pivski bratci ga nagovarjajo, da ga bodo skupaj natrenirali v borilnih veščinah in da mu bodo pomagali, če mu boš naslednjič spet težil.   Pol ti tko malo ene 8 let psihično, včasih s kakšno focko maltretira tvojo sestro še naprej. Skos mu prigovarjaš naj neha in kličeš policijo za ukrepanje a en od njegovih pivskih kolegov je policaj in zavrača tvoje prijave. Pol pa ga enkrat spet pijejo in ko se vrne pijan domov zagrozi tvoji sestri, da jo bo prebunkal na polno. Sestra te pokliče in teb je dost sranje ter uletiš v njegovo bajto da zaščitiš sestro. Tam so pa že njegovi pivski bratci, ki držijo sosedu štango, da naj te kar na gobec in če ga boš nazaj, da ga bodo sprejeli v svojo borilno bratovščino in da te bodo s skupnimi močmi nalomili.   Tkole bolj avtentično zgleda prikaz tvoje zgodbe s sosedom. A si mel pravico priti v sosedovo bajto brez dovoljenja in povabila... NE. A si mel pravico in dolžnost zaščititi sestro, DA.    
    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.