Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ah brezveze spet ta debata... Predlagam ti da se podas na testno voznjo tako z dizlom kot z bencinarjem pa se potem odlocis. Vmes se se pozanimaj na potencialne probleme pri obeh razlicicah in se potem odloci.

Napisano

Ampak (to sem ?e vsaj 2x opazil v tej temi); avtor teme ?e ima dizelsko 6ko...

 

Zakaj naj bi se potem sploh moral odlo?ati in iti na testno vo?njo in se odlo?ati med B. in D.

 

Pa? kupil je kar je kupil in zdaj ga pa? zanima koliko paznje mora polagati na dpf in ga zanima ?e je ?e kaj drugega na kar mora biti pozoren....

 

Ali sem jaz kaj spregledal?

Napisano

To je tudi odgovor za vse ostale k se bojo odlocali za nakup in bojo brali to temo :)

Res je... ko bodo pri?li proti koncu teme in bodo prebrali o te?avi tudi pri benzinarju, mislim, da se ne bodo posebej te?ko odlo?ili za nakup. :)

 

 

Napisano

al pa pe? hodili po zaslugi Grete...

Obsedenost z greto? Sej ni tak?en bau bau.Prav lepe pesmice poje. :)

 

 

Napisano

Greta van fleet ?e mogo?e, una ?vedska Greta pa bolj histeri?ne elegije.

33112_1.png

Napisano

?tirje dnevi, pa pet strani...

 

In o dizela?ih ?e najve? vedo lastniki bencinarjev...

 

Janez007, ne sekiraj se. Mazdini dizela?i so taki, da ve? ko jih vozi?, bolj?e delajo. Ti pazi na cestno-prometne predpise, za ostalo bo poskrbela Mazda. Tudi mene so stra?ili z ne vem kak?nimi stro?ki in te?avami. Pa imamo na na?i Mazdi 5 preko 280.000 kilometrov. In ?e vedno se vrti. Sicer je res, da imamo precej dalj?e vo?nje, ampak dobro.

 

Kar se zavor ti?e, samo ne "aftermarket". Tu na forumu jih je nekaj, ki so pri?li na katerega od MPL. Ti lahko razlo?ijo, kje ?ivim. Hribi, dolgi spusti,... Imam 5 otrok, tako da so v Mazdi 5 vsi sede?i zasedeni. Kar pomeni, da je vozilo obremenjeno. Na po?itnice gremo s po?itni?ko prikolico. Glede na to, da nas je sedem, ima prikolica poleg kopalnice s strani??em in kuhinje tudi sedem le?i??. Torej je jasno, da ni ravno ?epna izdaja, ampak da je "en kos prikolice". Zavorne plo??ice sem vedno dajal originalne na poobla??enem servisu. In glej ?udo, zavorni diski so ?e originalni - pri ve? kot 280.000 prevo?enih kilometrih! Brez tresenja, brez slabega prijemanja, brez te?av. Stvar dela. Ogromno pa jih je tukaj na forumu, ki so bili pametni, menjali plo??ice, naslednji? morali menjati ?e diske in ?e vedno so nezadovoljni. Ampak tu bi lahko ?e za?eli debato o na?inu vo?nje, ne pa o kvaliteti zavor. Ker ?e meni zdr?ijo po vseh teh hribih (in ne vozim samo jaz ampak tudi ?ena), potem zavore niso problemati?ne...

 

Turbina? Kako so mene stra?ili, da je potrebno dizela?a pustiti kak?no minuto ali dve na mestu te?, preden ga ugasne?, da se turbina ohladi. Ko se peljem domov, imam ravno zadnje tri kilometre strm vzpon z zmerno do prete?no 12% naklonom. Doma ?e nikoli nisem hladil turbine. Pripeljem na dvori??e, parkiram v gara?o in obrnem klju?. Pa je turbina po 280.000 km ?e vedno originalna.

 

Mrzlega dizela?a ne sme? ?gat na obrate? Hja, dobro, tu mogo?e imam eno posebnost, pa mogo?e nisem ravno merodajen za to izjavo. Zakaj? Ko grem zjutraj od doma, prestavim v drugo prestavo in spustim po bregu navzdol. In prve tri kilometre te?a avta rine motor na obrate. ?e mrzel gre tja do 4500 obratov na minuto. Po treh kilometrih pa se naklon toliko poravna, da ?e malo "gas" pritisnem. Ampak res malo. Torej, mrzel sicer gre v obrate, ampak ne pa pod obremenitvijo. In ker ni pod obremenitvijo, se ne segreva prehitro, zato se ni za bati, da bi pri?lo do kak?nega pokanja zaradi hitrega temperaturnega raztezanja in podobno. Le?aji pa dr?ijo. ?eprav mrzlo olje nima take mazalne sposobnosti kot segreto. Ampak Mazge to ne moti.

 

Na servis jo pa vedno vozim v A-Cosmos v BTCju. Enkrat (pravzaprav trikrat: prvi?, zadnji? in nikoli ve?) sem jo peljal v Koper. Odsvetujem. Pa na?o drugo Mazdo (BT-50) sem vozil v Kromberk, dokler je servis ?e bil tam. Po pravici povedano nisem jokal, ko so ga zaprli... ?e preden so ga zaprli, sem se mimo njega vozil v BTC...

 

Pa sre?no vo?njo!

Napisano

Ti pa ta tvoja greta :hohoho: How dare you to speak her name

Zdajle se smeje?, me pa zanima ?e se bo? ?e ?ez nekaj let, ?e jim slu?ajno rata tale agenda prevar in manipulacij.

33112_1.png

Napisano

Saj si sli?al tudi od nas pohvale za te nove in stare dizel motorje. Vedno mora? vpra?ati na tistem forumu, ki je merodajen, v tem primeru na?.

Zunaj pa itak sli?i? mnenja kav? strokovnjakov, ki v mazdah niso niti sedeli najbr?.

Kolega, ki je imel v?asih Mazdo 6 in je vmes imel kup drugih znamk, pravi, da je bil to edini avto, s katerim res ni imel problemov.In z njo, dizel seveda, je naredil 280000 kilometrov.Sedaj jo vozi njegov sin in je trenutno na 370000 kilometrih in kar gre in gre...

 

 

Napisano

ne poslusat slivke glede zavor...

90% foruma ti potrjuje (tudi testi revij) da imajo mazde (razen zadnjih letnikov) zanic bremze...

se pa resi dokaj enostavno z boljsimi diski in ploscicami in primernim oljem (npr ATE ploscice/diske, in olje 5.1)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Moja ima ?e original gor ate plo??ice, za diske ne vem. Mo?no je, da jih montirajo za nem?ki trg? Za modele kizoku in kizoku intense? Kako je z ostalimi, ki ste uvozili avte iz Nem?ije? Za mojo lahko zatrdim, da delujejo bremze v nulo in zelo efikasno. Mogo?e je, da so za slovenski trg druga?ne in bolj boge.

Janez, ne omenjaj drugih motorjev, ?e vemo, da so Mazdini najbolj?i. :)

 

 

Napisano

Janez 007...

 

Moje LAICNO mnenje in nisem lastnik Mazde, niti dizla nasplosno... Vozim pa ogromno kilometrov s slu?benimi kombiji z DPFjem...

 

Plusi in minusi , tako kot povsod v ?ivljenju.

 

Jaz ?e sli?im da se dela regeneracija, avta ne ugasnem, ?e si lahko privo??im , da avto laufa recimo 5' pred nadaljevanjem poti. Ampak, ?e se to zgodi ko ga grem tankat-ga ugasnem in natankam.

 

?e se to zgodi ko po 12ih urah zaklju?ujem s slu?bo ga pustim laufati 15' preden ga o?istim in potem ugasnem in grem domov.

 

?e pridem do stranke, ki me ?aka, avto ugasnem. Brez nadzora ga ne bom puscal pri?ganega pred blokom.

 

In isto bi delal s privat avtom; ne bom se ?el voziti ?e 1krog po obvoznici (tudi nafta za ta krog ni zastonj), ok edino na drugo pumpo bi se mogo?e zapeljal (ok,to tudi s kombijem delam).

 

Skratka; na kombiju se je zadelal filter po 400t km...

 

?e ga konkretno vozim v obratih ga pustim minuto ali dve , da se ohladi... Koliko mu to pomaga.. nimam pojma.

 

 

Mislim da lahko avtu koristis tudi z drugimi, bistveno bolj preprostimi pa tudi cenej?imi ukrepi , kot s temle ukvarjanjem z regeneracijami... In po drugi strani ga nekatere neumnosti, ki jih vsakodnevno vidimo na cestah bolj uni?ujejo kot kak?na na silo prekinjena regeneracija.

 

Kar se ti?e vojne med bencinarji in dizli tu... Mah,moras vedeti , da je tu tudi kar dosti hecanja, ampak za razliko od kakih drugih gostilni?kih debat, tu izves tudi kar nekaj uporabnih informacij. Pa?, selektivno branje pomaga. Saj vsi vemo katero gorivo nam ustreza, meni je pa? lpg zaenkrat zakon,pa to ne pomeni da pravim da je ultimativno najbolj?i - DALEC OD TEGA.

 

Skratka, u?ivaj, vozi po pameti , avto je hud pa naj bo dizel in bencinar in ne sekiraj se preve?,saj je konec koncev samo avto...

Napisano

V na?em prometu ki je ve?inoma samo cincanje v prometu in cijazenje je vseeno po moje kaj imamo ker tudi bencinar malo pije, danes na primer vo?nja v koloni ki jo ne more? obiti imel porabo 5.0 kar je v primerjavi z dizlom zelo malo! In kaj bi bilo bolj?e pri dizlu v takih primerih ki so v 90% na?e vo?nje? Razen brnenja in tresenja od vibracij. Za tistih 10% se pa ne sekiram ko bi mi pomagala krivulja pri prehitevanju.

Napisano

V na?em prometu ki je ve?inoma samo cincanje v prometu in cijazenje je vseeno po moje kaj imamo ker tudi bencinar malo pije, danes na primer vo?nja v koloni ki jo ne more? obiti imel porabo 5.0 kar je v primerjavi z dizlom zelo malo! In kaj bi bilo bolj?e pri dizlu v takih primerih ki so v 90% na?e vo?nje? Razen brnenja in tresenja od vibracij. Za tistih 10% se pa ne sekiram ko bi mi pomagala krivulja pri prehitevanju.

To je konkretno nizka poraba... Verjetno je to redkokdaj? Moj rekord z xp je 6,0 bencina / 100km, ampak tam bi mi dizel zelo verjetno pil pod 5l... Na koncu ?e vedno odlo?a to , koliko km ima? namen imeti avto in pa? racunica kdaj se ti povrne vi?ja Nabavna cena.

 

Seveda pa, nekaterih bencinarjev nebi kupil (tsi od VAG), pa tudi nekateri dizli so pojem kvarljivosti.

Napisano

Ah ne sem imel ?e tudi manj na kakih 50km,ampak povp.pa imam na polni tank v vsakdanjem prometu na kratke relacije 6.5. Zato pa imam bencinarja ker delam manj kot 10k na leto!

Napisano

Saj sem ze enkrat napisal da imajo zadnje generacije ATE bremze ravno zaradi tega ker je bilo preeeevec problemov in reklamacij na racun bremz. Vrjamem, da se najde en na 100 k pa nima problemov. Jest osebno tudi nikoli nisem imel problemov pa je imela prva generacija cez 300k km preden sem jo prodal. Je pa res, da so bile gor vedno ATE bremze. Ce kdo ne verjame lahko vprasa na servisu in mu bojo isto povedali. Da o zadnjih zavornih klescah sploh ne izgubljam besed in kot opazam ima tudi kar nekaj zadnjih generacij nove klesce. Skratka ene in iste napake se iz prve generacije. No vsaj kar se tice rje je napredek :)

Napisano

Moja ima ?e original gor ate plo??ice, za diske ne vem. Mo?no je, da jih montirajo za nem?ki trg? Za modele kizoku in kizoku intense? Kako je z ostalimi, ki ste uvozili avte iz Nem?ije? Za mojo lahko zatrdim, da delujejo bremze v nulo in zelo efikasno. Mogo?e je, da so za slovenski trg druga?ne in bolj boge.

Janez, ne omenjaj drugih motorjev, ?e vemo, da so Mazdini najbolj?i. :)

Sori, ampak tule pa morm ugovarjat, da preprosto izjava, da zdej devajo not ATE nevzrd?i. Nekje sm ?e pisal, da so na moji novi (dva mesca stari) TRW gor in ta avto je biu predviden za nem?ki trg. @Boss ti si kej pogledal, ktere ma?? Me prav zanima al majo ve? dobaviteljev al kak. Lahko, da dobavitelje celo menjujejo ko spodne gate ... :)

 

Druga?e pa o sami rde?i niti te teme ... lahk je govorit kak je dizel ali pa bencinar oh in sploh, ?e ti dela. Ko ma? enkrat slabe izku?nje, bo? pred naslednjim nakupom definitvno 2x pre?tudiru, ?e ?e ho?e? met tist s ?imer si meu probleme. Js osebno sem mel dost eno menjavo turbine na M6 letnik 2015 pred FL pri 110k km, da me je od dizla odvrnilo lani pri nakupu nove.

Napisano (urejeno)

Dr?i ?e ima? slabe izku?nje z dolo?enim avtom ali znamko, pol naslednji? 2x premisli?, ?e je to to.

Glede kratkih razdalj pa kot sem ?e v prej?njem postu povedal imajo tudi Mazdini novej?i direct injection bencinarji, z me?anjem bencina z oljem, nabiranjem saj na batih in ventilih.

Tak da za kratke razdalje novej?e Mazde niso, ne bencin ne dizel.

 

@Janez007 to da se me?a nafta z oljem je tudi pri drugih znamkah pri dizlih z dpf,ki uporabljajo tak sistem kurjenja saj (z dodatnim vbrizgom goriva v valje).

Nekateri redki proizvajalci imajo dodatno ?obo pred dpfom ki vbrizguje gorivo v dpf, tam ni te?av z me?anjem.

 

Glede Mazdinih bencinarjev ki radi me?ajo bencin v olje pa noben ?e to?no ne zna razlo?it zakaj, to ve verjetno samo Mazda, opazi? itak ne razen z analizami rabljenega olja, kjer se vidi kaj vse je v olju.

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
    • No ja... to trdi zahod, ki vedno pravi, da za vsako pizdarijo so vedno krivi Rusi. To je fajn, ker vedno imaš sovražnika, ki ga uporabiš za prikrivanje vseh možnih nesposobnosti.   Jaz bi jih prej vprašal, kako je Kamala zmagala le v tistih državah, kjer nisi rabil osebnega dokumenta za avtentikacijo na volitvah. Njihov volilini sistem je leta in leta tako luknjast (namenoma uporabljen ta izraz), da je v primerjavi z našim volilnim sistemom, ZDA kot država nekega tretjega sveta. Pa sem prepričan, da za tako stanje niso krivi Rusi, ampak kar ameri sami.   Je pa v veliki večini vedno tako, da ljudje nekomu drugemu očitajo to kar počnejo sami. Zato ker vedo, da lahko to sami počnejo in so prepričani da tako delajo tudi drugi. Pri vmešavanju v volitve drugih držav pa mislim, da so ameri najbolj zverzirani z največ znanja kako to počet in da jim nihče ne seže niti do kolen.
    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.