Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ah brezveze spet ta debata... Predlagam ti da se podas na testno voznjo tako z dizlom kot z bencinarjem pa se potem odlocis. Vmes se se pozanimaj na potencialne probleme pri obeh razlicicah in se potem odloci.

Napisano

Ampak (to sem ?e vsaj 2x opazil v tej temi); avtor teme ?e ima dizelsko 6ko...

 

Zakaj naj bi se potem sploh moral odlo?ati in iti na testno vo?njo in se odlo?ati med B. in D.

 

Pa? kupil je kar je kupil in zdaj ga pa? zanima koliko paznje mora polagati na dpf in ga zanima ?e je ?e kaj drugega na kar mora biti pozoren....

 

Ali sem jaz kaj spregledal?

Napisano

To je tudi odgovor za vse ostale k se bojo odlocali za nakup in bojo brali to temo :)

Res je... ko bodo pri?li proti koncu teme in bodo prebrali o te?avi tudi pri benzinarju, mislim, da se ne bodo posebej te?ko odlo?ili za nakup. :)

 

 

Napisano

al pa pe? hodili po zaslugi Grete...

Obsedenost z greto? Sej ni tak?en bau bau.Prav lepe pesmice poje. :)

 

 

Napisano

Greta van fleet ?e mogo?e, una ?vedska Greta pa bolj histeri?ne elegije.

33112_1.png

Napisano

?tirje dnevi, pa pet strani...

 

In o dizela?ih ?e najve? vedo lastniki bencinarjev...

 

Janez007, ne sekiraj se. Mazdini dizela?i so taki, da ve? ko jih vozi?, bolj?e delajo. Ti pazi na cestno-prometne predpise, za ostalo bo poskrbela Mazda. Tudi mene so stra?ili z ne vem kak?nimi stro?ki in te?avami. Pa imamo na na?i Mazdi 5 preko 280.000 kilometrov. In ?e vedno se vrti. Sicer je res, da imamo precej dalj?e vo?nje, ampak dobro.

 

Kar se zavor ti?e, samo ne "aftermarket". Tu na forumu jih je nekaj, ki so pri?li na katerega od MPL. Ti lahko razlo?ijo, kje ?ivim. Hribi, dolgi spusti,... Imam 5 otrok, tako da so v Mazdi 5 vsi sede?i zasedeni. Kar pomeni, da je vozilo obremenjeno. Na po?itnice gremo s po?itni?ko prikolico. Glede na to, da nas je sedem, ima prikolica poleg kopalnice s strani??em in kuhinje tudi sedem le?i??. Torej je jasno, da ni ravno ?epna izdaja, ampak da je "en kos prikolice". Zavorne plo??ice sem vedno dajal originalne na poobla??enem servisu. In glej ?udo, zavorni diski so ?e originalni - pri ve? kot 280.000 prevo?enih kilometrih! Brez tresenja, brez slabega prijemanja, brez te?av. Stvar dela. Ogromno pa jih je tukaj na forumu, ki so bili pametni, menjali plo??ice, naslednji? morali menjati ?e diske in ?e vedno so nezadovoljni. Ampak tu bi lahko ?e za?eli debato o na?inu vo?nje, ne pa o kvaliteti zavor. Ker ?e meni zdr?ijo po vseh teh hribih (in ne vozim samo jaz ampak tudi ?ena), potem zavore niso problemati?ne...

 

Turbina? Kako so mene stra?ili, da je potrebno dizela?a pustiti kak?no minuto ali dve na mestu te?, preden ga ugasne?, da se turbina ohladi. Ko se peljem domov, imam ravno zadnje tri kilometre strm vzpon z zmerno do prete?no 12% naklonom. Doma ?e nikoli nisem hladil turbine. Pripeljem na dvori??e, parkiram v gara?o in obrnem klju?. Pa je turbina po 280.000 km ?e vedno originalna.

 

Mrzlega dizela?a ne sme? ?gat na obrate? Hja, dobro, tu mogo?e imam eno posebnost, pa mogo?e nisem ravno merodajen za to izjavo. Zakaj? Ko grem zjutraj od doma, prestavim v drugo prestavo in spustim po bregu navzdol. In prve tri kilometre te?a avta rine motor na obrate. ?e mrzel gre tja do 4500 obratov na minuto. Po treh kilometrih pa se naklon toliko poravna, da ?e malo "gas" pritisnem. Ampak res malo. Torej, mrzel sicer gre v obrate, ampak ne pa pod obremenitvijo. In ker ni pod obremenitvijo, se ne segreva prehitro, zato se ni za bati, da bi pri?lo do kak?nega pokanja zaradi hitrega temperaturnega raztezanja in podobno. Le?aji pa dr?ijo. ?eprav mrzlo olje nima take mazalne sposobnosti kot segreto. Ampak Mazge to ne moti.

 

Na servis jo pa vedno vozim v A-Cosmos v BTCju. Enkrat (pravzaprav trikrat: prvi?, zadnji? in nikoli ve?) sem jo peljal v Koper. Odsvetujem. Pa na?o drugo Mazdo (BT-50) sem vozil v Kromberk, dokler je servis ?e bil tam. Po pravici povedano nisem jokal, ko so ga zaprli... ?e preden so ga zaprli, sem se mimo njega vozil v BTC...

 

Pa sre?no vo?njo!

Napisano

Ti pa ta tvoja greta :hohoho: How dare you to speak her name

Zdajle se smeje?, me pa zanima ?e se bo? ?e ?ez nekaj let, ?e jim slu?ajno rata tale agenda prevar in manipulacij.

33112_1.png

Napisano

Saj si sli?al tudi od nas pohvale za te nove in stare dizel motorje. Vedno mora? vpra?ati na tistem forumu, ki je merodajen, v tem primeru na?.

Zunaj pa itak sli?i? mnenja kav? strokovnjakov, ki v mazdah niso niti sedeli najbr?.

Kolega, ki je imel v?asih Mazdo 6 in je vmes imel kup drugih znamk, pravi, da je bil to edini avto, s katerim res ni imel problemov.In z njo, dizel seveda, je naredil 280000 kilometrov.Sedaj jo vozi njegov sin in je trenutno na 370000 kilometrih in kar gre in gre...

 

 

Napisano

ne poslusat slivke glede zavor...

90% foruma ti potrjuje (tudi testi revij) da imajo mazde (razen zadnjih letnikov) zanic bremze...

se pa resi dokaj enostavno z boljsimi diski in ploscicami in primernim oljem (npr ATE ploscice/diske, in olje 5.1)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Moja ima ?e original gor ate plo??ice, za diske ne vem. Mo?no je, da jih montirajo za nem?ki trg? Za modele kizoku in kizoku intense? Kako je z ostalimi, ki ste uvozili avte iz Nem?ije? Za mojo lahko zatrdim, da delujejo bremze v nulo in zelo efikasno. Mogo?e je, da so za slovenski trg druga?ne in bolj boge.

Janez, ne omenjaj drugih motorjev, ?e vemo, da so Mazdini najbolj?i. :)

 

 

Napisano

Janez 007...

 

Moje LAICNO mnenje in nisem lastnik Mazde, niti dizla nasplosno... Vozim pa ogromno kilometrov s slu?benimi kombiji z DPFjem...

 

Plusi in minusi , tako kot povsod v ?ivljenju.

 

Jaz ?e sli?im da se dela regeneracija, avta ne ugasnem, ?e si lahko privo??im , da avto laufa recimo 5' pred nadaljevanjem poti. Ampak, ?e se to zgodi ko ga grem tankat-ga ugasnem in natankam.

 

?e se to zgodi ko po 12ih urah zaklju?ujem s slu?bo ga pustim laufati 15' preden ga o?istim in potem ugasnem in grem domov.

 

?e pridem do stranke, ki me ?aka, avto ugasnem. Brez nadzora ga ne bom puscal pri?ganega pred blokom.

 

In isto bi delal s privat avtom; ne bom se ?el voziti ?e 1krog po obvoznici (tudi nafta za ta krog ni zastonj), ok edino na drugo pumpo bi se mogo?e zapeljal (ok,to tudi s kombijem delam).

 

Skratka; na kombiju se je zadelal filter po 400t km...

 

?e ga konkretno vozim v obratih ga pustim minuto ali dve , da se ohladi... Koliko mu to pomaga.. nimam pojma.

 

 

Mislim da lahko avtu koristis tudi z drugimi, bistveno bolj preprostimi pa tudi cenej?imi ukrepi , kot s temle ukvarjanjem z regeneracijami... In po drugi strani ga nekatere neumnosti, ki jih vsakodnevno vidimo na cestah bolj uni?ujejo kot kak?na na silo prekinjena regeneracija.

 

Kar se ti?e vojne med bencinarji in dizli tu... Mah,moras vedeti , da je tu tudi kar dosti hecanja, ampak za razliko od kakih drugih gostilni?kih debat, tu izves tudi kar nekaj uporabnih informacij. Pa?, selektivno branje pomaga. Saj vsi vemo katero gorivo nam ustreza, meni je pa? lpg zaenkrat zakon,pa to ne pomeni da pravim da je ultimativno najbolj?i - DALEC OD TEGA.

 

Skratka, u?ivaj, vozi po pameti , avto je hud pa naj bo dizel in bencinar in ne sekiraj se preve?,saj je konec koncev samo avto...

Napisano

V na?em prometu ki je ve?inoma samo cincanje v prometu in cijazenje je vseeno po moje kaj imamo ker tudi bencinar malo pije, danes na primer vo?nja v koloni ki jo ne more? obiti imel porabo 5.0 kar je v primerjavi z dizlom zelo malo! In kaj bi bilo bolj?e pri dizlu v takih primerih ki so v 90% na?e vo?nje? Razen brnenja in tresenja od vibracij. Za tistih 10% se pa ne sekiram ko bi mi pomagala krivulja pri prehitevanju.

Napisano

V na?em prometu ki je ve?inoma samo cincanje v prometu in cijazenje je vseeno po moje kaj imamo ker tudi bencinar malo pije, danes na primer vo?nja v koloni ki jo ne more? obiti imel porabo 5.0 kar je v primerjavi z dizlom zelo malo! In kaj bi bilo bolj?e pri dizlu v takih primerih ki so v 90% na?e vo?nje? Razen brnenja in tresenja od vibracij. Za tistih 10% se pa ne sekiram ko bi mi pomagala krivulja pri prehitevanju.

To je konkretno nizka poraba... Verjetno je to redkokdaj? Moj rekord z xp je 6,0 bencina / 100km, ampak tam bi mi dizel zelo verjetno pil pod 5l... Na koncu ?e vedno odlo?a to , koliko km ima? namen imeti avto in pa? racunica kdaj se ti povrne vi?ja Nabavna cena.

 

Seveda pa, nekaterih bencinarjev nebi kupil (tsi od VAG), pa tudi nekateri dizli so pojem kvarljivosti.

Napisano

Ah ne sem imel ?e tudi manj na kakih 50km,ampak povp.pa imam na polni tank v vsakdanjem prometu na kratke relacije 6.5. Zato pa imam bencinarja ker delam manj kot 10k na leto!

Napisano

Saj sem ze enkrat napisal da imajo zadnje generacije ATE bremze ravno zaradi tega ker je bilo preeeevec problemov in reklamacij na racun bremz. Vrjamem, da se najde en na 100 k pa nima problemov. Jest osebno tudi nikoli nisem imel problemov pa je imela prva generacija cez 300k km preden sem jo prodal. Je pa res, da so bile gor vedno ATE bremze. Ce kdo ne verjame lahko vprasa na servisu in mu bojo isto povedali. Da o zadnjih zavornih klescah sploh ne izgubljam besed in kot opazam ima tudi kar nekaj zadnjih generacij nove klesce. Skratka ene in iste napake se iz prve generacije. No vsaj kar se tice rje je napredek :)

Napisano

Moja ima ?e original gor ate plo??ice, za diske ne vem. Mo?no je, da jih montirajo za nem?ki trg? Za modele kizoku in kizoku intense? Kako je z ostalimi, ki ste uvozili avte iz Nem?ije? Za mojo lahko zatrdim, da delujejo bremze v nulo in zelo efikasno. Mogo?e je, da so za slovenski trg druga?ne in bolj boge.

Janez, ne omenjaj drugih motorjev, ?e vemo, da so Mazdini najbolj?i. :)

Sori, ampak tule pa morm ugovarjat, da preprosto izjava, da zdej devajo not ATE nevzrd?i. Nekje sm ?e pisal, da so na moji novi (dva mesca stari) TRW gor in ta avto je biu predviden za nem?ki trg. @Boss ti si kej pogledal, ktere ma?? Me prav zanima al majo ve? dobaviteljev al kak. Lahko, da dobavitelje celo menjujejo ko spodne gate ... :)

 

Druga?e pa o sami rde?i niti te teme ... lahk je govorit kak je dizel ali pa bencinar oh in sploh, ?e ti dela. Ko ma? enkrat slabe izku?nje, bo? pred naslednjim nakupom definitvno 2x pre?tudiru, ?e ?e ho?e? met tist s ?imer si meu probleme. Js osebno sem mel dost eno menjavo turbine na M6 letnik 2015 pred FL pri 110k km, da me je od dizla odvrnilo lani pri nakupu nove.

Napisano (urejeno)

Dr?i ?e ima? slabe izku?nje z dolo?enim avtom ali znamko, pol naslednji? 2x premisli?, ?e je to to.

Glede kratkih razdalj pa kot sem ?e v prej?njem postu povedal imajo tudi Mazdini novej?i direct injection bencinarji, z me?anjem bencina z oljem, nabiranjem saj na batih in ventilih.

Tak da za kratke razdalje novej?e Mazde niso, ne bencin ne dizel.

 

@Janez007 to da se me?a nafta z oljem je tudi pri drugih znamkah pri dizlih z dpf,ki uporabljajo tak sistem kurjenja saj (z dodatnim vbrizgom goriva v valje).

Nekateri redki proizvajalci imajo dodatno ?obo pred dpfom ki vbrizguje gorivo v dpf, tam ni te?av z me?anjem.

 

Glede Mazdinih bencinarjev ki radi me?ajo bencin v olje pa noben ?e to?no ne zna razlo?it zakaj, to ve verjetno samo Mazda, opazi? itak ne razen z analizami rabljenega olja, kjer se vidi kaj vse je v olju.

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Počasi bom moral pregledati temo, da vidim če se kakšen servis bliža... ampak glede na to da sem letos naredil velik servis in menjal vse diske ter ploščice, mislim da imam mir za 2-3 lete. Razen seveda malega servisa.
    • Še na mnoga leta... Brez težav, kot do zdaj...
    • Torej kdo bo ukrepal proti amerom, ko bodo šli spet nad kakšno Korejo, Vietnam, Afganistan, Irak, Libijo, Sirijo, Kubo? Polna usta nasvetov, jajc pa nobenih. Ajmo naslednjič sankcije ZDA, ko ga serje po svetu in dela nestabilno okolje... si ne upamo, nimamo jajc. E pol je pa pač vse zaman, da se tukaj širokoustimo in še dodatno izzivamo ter prilivamo olja na ogenj.   Namesto, da bi se konflikt končal, smo očitno vsi pogumni in ratoborni, kako bomo reševali probleme zgolj s silo. Probleme, ki smo bili sami vzrok s hujskanjem Ukrajine, da jebe Rusijo tudi preko terorja nad manjšino, da se naredi puč in vrže legitimno izvoljeno vlado, ki je bila bolj prorusko usmerjena.   NATO ima Rusijo za sovražnika in kot edini vzrok, da sploh še obstaja, ker bi načeloma moral biti ukinjen po padcu Varšavskega bloka. Zdaj pa taisti tiščijoz NATO-m in raketnimi bazami v Rusijo samo. To so vse akcije, ki niso miroljubne narave in vedno prvotni vzrok, da se naredi konflikt. Ni Rusija silila proti NATU, tudi ni mogla pustiti svoje manjšine pod državnim terorjem. Jebat ga ima to moč, katero mi nimamo, če bi se kdo spravil nad našo manjšino recimo v Avstriji. Mi lahko samo bevskamo, Rusija bo pa dejasnko ukrepala, če se dogaja njeni manjšini. Katalonci v Španiji tudi niso imeli zaveznikov in jih je Španska oblast precej nasilno pokorila in obglavila celotno vodstvo Katalonije.   Po puču 2014 in nasilni zamenjavi oblasti se da pogledat kdo vse je prišel v Ukrajinski parlament in kake izjave so dajali proti Ruski manjšini. Zdaj pa pride zabavni del vsega tega, ko je prišlo do oboroženega konflikta med Rusko manjšino v DLR LLR na eni ter Ukrainsko vojsko na drugi je bilo tik pred tem, da Rusija že takrat posreduje. Ker se je vedelo, da bodo Rusi takrat dejansko povozili Ukrajino so na pobudo OVSE in zahoda sprejeli prvi sporazum iz Minska in nato še drugega, ker prvi ni deloval. V drugem je bilo tudi določeno demilitirizirano območje. Ta sporazum je takrat rešil predvsem Ukrajino. Šlo je pa le za prevaro, kar sta povedala kasneje tako Merklova kot Sarkozy saj je šlo le zato, da se Ukrajino dovolj oboroži in predvsem usposobi za vojno proti Rusiji.   Natovi inštruktorji so od takrat v Ukrajini in tudi Ukrajinski poveljniki se od takrat šolajo v NATO in ZDA centrih za usposabljanje. Šlo je pri teh sporazumih le zato, da se da Ukrajini čas in nategne Rusijo, da ne napade. Rusi so res naivni in so padli na foro, kot že mnogokrat prej. Zato pravim, da se vojna ni zgodila iz nič leta 2022, ker je nekdo slabo spal pa je bil ves nadrkan zjutraj.     Ok, da skrajšam, mogoče samo tole. Vse prevečkrat iz zapisov tukaj vidim čisto preveč enostranski vidik vsega in marsikdo piše zadeve v stilu, kot da je bil Gavrilo Princip z antentatom na nadvojvodo Ferdinanda vzrok za prvo svetovno oziroma veliko vojno. Bil je zgolj in samo povod, vzroki so bili pa precej globlji in gromozansko večji. In da tudi tukaj ni nič kej drugače zato ni smiselno gledat povoda, potrebno je videti vzroke.
    • Takoj, ko greš po zgodovini nazaj, najdeš polno neumnosti in svinjarij, ki jih je nekdo naredil in danes čudno izgleda in nihče ne izpade čist - razen Slovencev, seveda, na nas sem pozabil 😂. Je pa res, da zaradi tega nas večina kar udobno živi. Če ne bi bilo tako, verjetno ne bi danes tule o felgah in lepih Mazdah debatirali. Nahajamo se pa v sedanjosti in za naprej pojma nimamo kaj bo. Ja, zahod so trenutno naši, tako pač je, nema pomaganja. Če je to za prihodnost v redu pa pojma nimam in tudi ne veliko vpliva, torej nekako počasi brišem iz glave, ker imam drugih problemov dovolj. Mislim pa da nihče nikomur ne brani, da se ne preseli v S. Korejo, Iran, Kitajsko oz. katerokoli od BRICS-a in njihovo ožjo kompanijo. Kaj pa je lahko tam slabega?
    • jaz imam 182 konjeskega bencinca + ročni menjalnik.   Vzel sem 2.0 150 konjev, dizla, DSG. Vse ostalo je ista oprema kot na Focusu: ogrevano vetrobransko steklo, ogrevani sedeži, 18", boljši radio, metalic, matrični žarometi, head up display, družinski paket + vsi asistenčni sitemi. Octavia po ceniku: 42.824,63€. Pa še za 2-4k opreme sem ven izpustil, ker je na Focusu nimam.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.