Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

sigurno  dpf ni tolk ?ist  kokr vi mislite da je.... ujame tiste ?rne saje ki jih vidimo mi z o?mi ja... drga? pa vseen spusti mimo strupe, ne gre druga?e....  drga? pa ?e re?emo da je avto nov in kvaliteten - pol tud brez dpf ne bi svinjal veliko.... problem je kasneje ko kaki senzorji.. ?obe itd za?nejo srati ko ma  avto ve? km... in za?ne kadit oz svinjat x100...

brez dpf takoj vidi? ?e je avto 'bolan' ..ker pa? vidi? da pokadi preve?.....z dpf pa vidi? pol k je prepozno ko ti ga zabije in ?e kej druzga posledi?no sfuka.... 

glih na na?i mazdi je blo to... senzor hin, narobe zgoreval,posledi?no dimil in zabasalo dpf...lu?ke nobene itak...sam ustavl se je enkt.  pol pa ugotavlat kaj je... in k je ?e vse razstavlen...spucat turbino( k je saje nazaj zabival in je bla pregreta )pa  obnova ?ob usput, pa nov maf ...pol so pa stro?ki ja... 

 

bencinarji novi so pa vsi mlin?ki, nikamr ne gre pa kurijo preve?.... nevem kam bo to ?lo, same jajce delajo

Napisano

Nov DPF stane okoli 300?, skupaj z menjavo okroglih 500?.

 

Zdaj pa vzemimo en hipoteti?ni primer: Janez007 danes iz svojega dizela?a odstrani DPF.

 

Kako skozi tehni?nega? Na tehni?nih pregledih pregledniku stisne 100? in on mu potrdi. Torej se bo Janez007 5 let vozil brez DPFa in brez regeneracij, kar pomeni, da mu tudi kraj?e vo?nje ne bodo te?ava. V petih letih pa bo pregledniku izpla?al ?e toliko, kolikor bi dal za nov DPF. Ampak...

 

?ez pet let bo njegov avto star okroglih 10 let. Glede na to, da ima zdaj 125.000 km, jih bo ?ez 5 let imel vsaj 250.000 - manj jih gotovo ne dela, druga?e ne bi vzel dizela?a. Deset let star avto z vsaj 250.000 km je pa po?asi ?e itak zrel za menjavo...

 

In glede na to, da smo kljub vsemu Balkanci (?eprav bi radi bili Evropejci in se imamo za "nekaj ve?", primerjave ka?ejo druga?e), so pri nas vedno bile "mu?ke" in vedno bodo0. Noben zakon, nobene kamere, noben program tega ne bodo prepre?ili. Zakon je zato, da se kr?i, glede kamer bo uredila Nata?a Pirc Musar, program bodo pa ?e "shekali"...

Ampak.... Za podkupiti majstra na tehni?nih je dovolj ze dosti manj kot 100eur... Na ?alost. Ker to ljudje ne delajo zgolj za dpf, ampak tudi za stvari, ki neposredno vplivajo na varnost...

Napisano

Jaz sem dal en primer in sem izbral vozilo kar od avtorja teme (upam, da mi ne zameri!). Hotel sem samo prikazat to, kako hitro lahko ljudi spelje? na "kriva pota"...

 

Sploh, ker nih?e od komentatorjev ni omenil, da tudi odstranitev DPFa nekaj stane. Na tak na?in se ljudi v gostilni hitro prepri?a v "dober posel". Krivo je pa potem vse drugo, samo pomanjkanje zdrave kme?ke pameti ne...

Napisano

Slivka pozabljas da je folk placeval da se odstrani DPF ker tega (se) ne kontrolirajo na tehnicnem. Kaksna bo situacija, ce zacnejo kontrolirati nevem, ampak vrjetno nebojo placali za odstranitev in potem se vsako leto 100e na tehnicnem. Poleg tega moras tako osebo na tehnicnem poznati in ni to kar tako, kot da si prisel v trgovino. Vrjetno ce bojo to dejansko uvedli se bo polovica oseb ze avtomaticno premislila, ker se bojo bali kako priti cez tehnicnega.

Napisano

Slivka pozabljas da je folk placeval da se odstrani DPF ker tega (se) ne kontrolirajo na tehnicnem. Kaksna bo situacija, ce zacnejo kontrolirati nevem, ampak vrjetno nebojo placali za odstranitev in potem se vsako leto 100e na tehnicnem. Poleg tega moras tako osebo na tehnicnem poznati in ni to kar tako, kot da si prisel v trgovino. Vrjetno ce bojo to dejansko uvedli se bo polovica oseb ze avtomaticno premislila, ker se bojo bali kako priti cez tehnicnega.

Ne, folk je pla?eval odstranitev, ker uradni servisi z vso opremo ne znajo ugotovit vzroka in ko ti predlagajo obnovo turbine in ?e ?e vedno ne bo OK ?e menjavo celotnega DPF-ja s senzorji za cca 2500 EUR ali recimo polovico vrednosti avta je pa? to to. Ko bodo zakonsko prepovedali 1000% mar?e na rezervne dele, verjemi, da se bo zelo malo DPF-jev odstranjevalo.

33112_1.png

Napisano

Meni je to vse logicno in hvala bogu da obstaja ta opcija, ker ce ne vprasanje kdo bi sploh se kupu tak avto.

Napisano

Ok zdaj me pa res firbec matra kje je nov DPF 300 eur??? ok mogoce pri strajnar-ju

 

uradni servis ko sem sam spraseval je dobrih 2500 eur + 3je senzorji ker so zaradi vrocine zazrti notr in jih je potrebno dat nove dobrih 1000k + delo se pravi si pri cca 4.000 eur za nov DPF (spraseval sem v Mazda BTC) .... pri mazdi 2008-2010 ki je vredna koliko? mogoce 3500?

 

Ce bi bil nov dpf 300 eur + menjava 200 eur bi se verjetno velika vecina odlocala za to opcija. Tako je pa cena popolnoma nerazumna in je tako kot pac je.

Napisano

Saj tudi pri nas na tehni?nem merijo koliko pokadi - absorbcijski koeficient, vendar pri polovico max obratov.

Ampak to ni isto kot ?tevilo trdih delcev.

Meje absorbcijskih koeficientov niso tako strogo zastavljene, zato grejo skozi ta na? test dimljenja tudi avti brez dpfa.

Prilagam en izpisek tehni?nega od enga na?ega Actrosa, brez dpf, meja za to vozilo je 1,4 absorbcijski koeficient.

 

Mene zanima, na podlagi ?esa se izpi?e temperatura olja??? Saj ni?esar ne priklaplja na OBD.

To je sicer res, ampak saj nikjer ne pi?e da mora? ravno na uradnem servisu to narediti. Obstajajo alternative, ki so precej cenej?e. Se strinjam, da ?e deli ne bi bili tako zasoljeni, bi marsikdo to uredil tudi na uradnem servisu. Ampak, my point je, da obstaja pot. Ni najla?ja ali pa najhitrej?a, in v tem je ponavadi problem. 

 

Jaz osebno, ne bi nikdar rezal ven tega. Za isti denar dobim obnovljeni vlo?ek, oz ti ga (?e se da ) spucajo v nulo. 

 

Ok zdaj me pa res firbec matra kje je nov DPF 300 eur??? ok mogoce pri strajnar-ju

 

uradni servis ko sem sam spraseval je dobrih 2500 eur + 3je senzorji ker so zaradi vrocine zazrti notr in jih je potrebno dat nove dobrih 1000k + delo se pravi si pri cca 4.000 eur za nov DPF (spraseval sem v Mazda BTC) .... pri mazdi 2008-2010 ki je vredna koliko? mogoce 3500?

 

Ce bi bil nov dpf 300 eur + menjava 200 eur bi se verjetno velika vecina odlocala za to opcija. Tako je pa cena popolnoma nerazumna in je tako kot pac je.

Napisano

Ja za novej?e sem na?el samo tega obnovljenega za 420, ?e pa gredo zraven ?e sonde in delo si pa hitro na 1000+?

 

https://www.ebay.de/itm/ORIGINAL-Dieselpartikelfilter-DPF-MAZDA-CX5-CX3-6-4x4-SkyActive-SH022050XE/192687947549?hash=item2cdd18bf1d:g:3WwAAOSwcnxbwQCD

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 8 mesecev kasneje...
Napisano

Zadnje čase opažam spremenjeno obnašanje regeneracije DPF. No, mogoče prej nisem bil dovolj pozoren in se drugače obnaša odkar je bil na avto nameščen oni tovarniški popravek (update) programske opreme zaradi loput.

 

2.2D mi sicer večinoma regeneracijo dela na cca. 250 km, tako kot "oglaševano". Ta regeneracija traja nekako od 15-19 km vožnje.

 

Zadnje par tankov pa opažam, da dela še eno krajšo regeneracijo po cca. 130-160 prevoženih kilometrov, ampak ta traja samo 5-7 kilometrov vožnje. Je še kdo opazil kaj podobnega?

 

Če pa lepo vozim in imam veliko AC normalne vožnje, se regeneracija lahko zažene tudi šele po 350 km.

Napisano
12 hours ago, SpEkTr said:

Kako veš da ti dela vmes še eno? Predlagam spremljanje s forscanom.

No, saj ne vem, ampak simptomi so prakticno identicni.

 

Za tiste par kilometrov voznje mocno poveca povprecno porabo goriva - isto kot pri klasicni regeneraciji. Pa se to ne dela vedno, 1x mogoce 2x na cel tank goriva.

 

Zdaj imam nastavljen prikaz na trenutno porabo goriva, da ga opazujem, kaj dela, pa sem to pogruntal.

Napisano

Hm, ja zanimivo bi bilo s Forscanom preverit. Parameter PM_ACC_DSD recimo bi bilo zanimivo spremljati..vsaj za začetke. Koliko imaš prevoženih?

Napisano
43 minutes ago, dvorjan said:

213.000 km

 

Kaj pa kaka mobilna aplikacija, npr. Torque lite, imam BT OBD ...

 

jaz uporabljam torque pro (lahko kupljen, lahko nekupljen  https://1337x.to/torrent/2718113/Torque-Pro-OBD-2-Car-v1-8-194-apk/)z vnešenimi kodami za mazdo.

exportedPIDs.csv

in ja dejansko vidiš kdaj dela regeneracijo plus ostale stvari

 

Napisano

Najbolje je spremljat parametre prek OBDja, nastavi si prek Forscana ali Torque PIDe: DPF PM DSD, DPF ACC, DPF PM GEN, DPF REG DIS in DPF REG. Lahko še dodaš še temperature izpuha CAT B2S1, B1S2

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Se bojim, da če je to res kar pišeš, da padeš v eno zanko, s katere še ne vemo povratka. To ugotavljamo tudi na ene poljskem forumu ,ter na forscan forumu, kjer se zgodi to,da se interval regeneracije prepolovi. 

In nekateri so probali že vse živo, pa nekega haska ni bilo. Od podložk, čiščenje DPF, čiščenje sesalnega kolektorja, menjavo EGR,ipd...Zgleda pa kot bi se PCMu nekaj zmešalo..

 

Vzrok zato, bi bil mogoče prenežne vožnje.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi tu so kot lastniki glavni akterji židje, tudi zato mora trajat. Brez pogajanj!   Orožarska industrija si mane roke: tečaj delnic Rheinmetalla se je letos podvojil WWW.RTVSLO.SI Evropske borze po Trumpovi zmagi izgubljajo. Indeks STOXX 600 je v torek pristal najnižje v zadnjih treh mesecih. Dodatno je razpoloženje...  
    • Pa ro je dejstvo, ampak a veš da najbolj brezbrižni so navadno tudi najbolj arogantni. takih je največ med premožnimi. Ta bo kljub dodatnim 20 centom zmečkal pločevinko in jo fuknil iz avta, ker se mu jebe za kavcijo. In nismo naredili nič, oziroma kontra efekt, ker si bo arogantnež mislil, da naj to kar kak revež pobere za njim.   Kdo od vas tukaj si upa stavit, da bodo kavcije izboljšale trenutno stanje z reciklažo. Jaz si in istočasno si upam stavit, da naredimo veliko več, če na bolj obljudenih destinacijah kot so recimo igrišča, športni objekti, parki, raznorazne destinacije, kjer se zbira več ljudi postavimo še kakšen namenski koš za reciklažo več. Se pravi ne samo nekega univerzalnega kamor leti vse, ampak takega, da se da ločevat tudi tam.   Tako bo več ustreznih odpadkov priromalo nazaj v reciklažo. Bistveno več kot si mislimo.   Osebno sem si izračunal glede na mojo porabo plastike in pločevink, da bi v primeru 20 centne kavcije me to prišlo 8€ na mesec. Po pravici povedano , mi zajebancija ni vredna tega denarja, tako da bom še vedno delal kot zdaj in odlagal v rumeni kontejner. Lahko pa 1x mesečno za teh 8€ nekdo pride do mene pa mu dam vso embalažo in naj si jo sam vnovči, če želi.
    • Drži, ampak ne s pučem temveč z volitvami. Problem z oblastjo je vedno v tem, da dokler se ljudje ne pojavijo na ulicah, ne reagirajo oziroma se delajo da so gluhi in slepi. Ampak spet - protesti morajo bit smiselni, ne pa v stilu hočemo jurja penzije ampak, da je recimo dovolj nesorazmernih ukrepov in maltretiranja ljudstva. Verjetno so to Štajerci doživeli ob tistih radarjih zato taki protesti.
    • No ja... to trdi zahod, ki vedno pravi, da za vsako pizdarijo so vedno krivi Rusi. To je fajn, ker vedno imaš sovražnika, ki ga uporabiš za prikrivanje vseh možnih nesposobnosti.   Jaz bi jih prej vprašal, kako je Kamala zmagala le v tistih državah, kjer nisi rabil osebnega dokumenta za avtentikacijo na volitvah. Njihov volilini sistem je leta in leta tako luknjast (namenoma uporabljen ta izraz), da je v primerjavi z našim volilnim sistemom, ZDA kot država nekega tretjega sveta. Pa sem prepričan, da za tako stanje niso krivi Rusi, ampak kar ameri sami.   Je pa v veliki večini vedno tako, da ljudje nekomu drugemu očitajo to kar počnejo sami. Zato ker vedo, da lahko to sami počnejo in so prepričani da tako delajo tudi drugi. Pri vmešavanju v volitve drugih držav pa mislim, da so ameri najbolj zverzirani z največ znanja kako to počet in da jim nihče ne seže niti do kolen.
    • Nekaj mi je padlo na pamet, da sem povezal dve stvari v eno.... tole ni resno mišljeno ampak le kot nek timeline v multiverzu, ki bi mogoče celo bil možen.   Torej zakaj bi lahko bila Ukrajinska/Rusko krizo povezana z Izraelsko/Palestinsko/Iransko krizo?   Namreč glavni akterji tako na strani Ukrajine kot Amerike so presenetljivo celo sami židi. Od Zelenskega, Blinkna, Nuland, še celo Biden ima v familiji Žide. Dejmo po vrsti.   1. vzpostavi se situacija, ki se jo pripravlja skoraj dve desetletji, da bi pahnili Ukrajino v vojno z Rusijo. Ampak ta vojna ne sme biti hitra, preveč uničujoča ampak mora biti dolga izćrpljujoča, ter predvsem Ukrajino je treba zadolžiti finančno do nezavesti. 2. namreč na vse Putinove prošnje za umiritev situacije, so s strani zahoda odzivi k vse večji eskalaciji. Ohranitev nevtralne Ukrajine sploh ni bila več opcija, urjenje vojske s strani zahoda je bilo na dnevnem redu tako, da se je zadevo samo pripravljalo za vojno. Rusija dolgo na te fore ni reagirala. 3. V začetku 2022 se Zelenski in vojaški vrh ukrajinske armade javno hvalijo, da bodo izvedli invazijo na vzhod in potolkli seperatistične upornike. Rusija končno izvede tisto kar so določeni ljudje na zahodu želeli. Napade Ukrajino konec februarja 2022. Zanimivo, je namreč bilo, da navkljub vsem indicom, da Rusija lahko napade, Ukrajinska armada sploh ni bila v obrambi, kot da bi nekdo želel, da Rusi zasedejo dokaj globoko. 4. Ker Ukrajinska armada ni bila pripravljena kot bi bilo potrebno se zelo hitro znajde v škripcih in določene strukture , so pripravljene se pogajat z Rusijo o premirju. Takrat na sceno stopi Boris Johnson, ki se je javno hvalil, da ima tudi delno ćidovske korenine pridrvi v Ukrajino in zminira kakršenkoli poskus pogajanj. Zelenski takrat to sprejme in sporoči, da bo vsako dogovajanje z Rusijo o premirju označeno kot narodno izdajstvo in kaznovano s smrtjo. Za primer ubijejo enega od teh pogajalcev. 5. Kolektivni zahod obljubi, da bo finančno in z orožjem na veliko podpiral Ukrajino ter jih naplahtal, da bodo z njihovo pomočjo sigurno zmagali. Od tod zgodbice o lopatah, čipih iz pralnih strojev in skorajšnjem kolapsu Rusije. 6. Zato vojna divja že toliko časa in kmalu bodo minila tri leta pri tem pa Ukrajina finančno, gospodarsko kot tudi pri prebivalstvu čedalje bolj propada. Ves danar, ki ga dobi iz zahoda bo oziroma je spremenjen v javni folg, katerega nikoli ne bodo mogli odplačat finančno ampak le na nek drug način.   7. Zdaj pa Izrael. Napad Hamasa oktobra 2023 na kibuce izgleda kot, da bi bil lahko celo dogovorjen. Mosad in druge top varnostne agencije pa izpadejo kot neki prvošolčki, ki ne zaznajo ničesar nenavadnega. KOt, da bi dejasnko želeli, d anastane čimveč škode in ubitih Izralecev. 8. To je odličen povod, da udarijo po Palestincih v Gazi, kejr vse skupaj izgleda kot legitimno povračilo. Ampak nadaljevati morajo toliko časa, da povzročijo ne samo odzive arabskih držav ampak celega sveta. Če je premalo še malo napadejo Hezbolah v Libanonu, pa Hutije v Jemnu pa mal si izmenjujejo rakete z Iranom in samo slabašajo in slabšajo varnostno sliko  v Izraelu. Kot da bi to bil cilj, da bi na koncu lahko rekli svojim prebivalcem, da imajo preveč sovražnikov okoli sebe in da so židje, dovolj pretrpeli, da morajo biti v stalnem strahu in vojaški pripravljenosti.   Zdaj pa twist   9. Ko se bo Ukrajina tako izčrpala in zadolžila in bo razklana tako, da enostavno ne bo mogla več funkcionirat kot država, bo jugo vzhodni del tako ali tako pripadel Rusiji, Del bi prevzeli Poljaki, le okrog Kijeva bi še obbstajala država z imenom Ukrajina. 10. Nabolj zanimiva je pa Odessa in ozemlje do Dnepra. Odessa je bila pred drugo svetovno vojno center židovstva in v njej je baje živelo okoli 40% židovskega prebivalstva vključno z zaledjem. 80% teh židov je bilo pobiti s strani Romunske in Nacistične vojske, ko so tja vkorakali leta 1941. Nekaj židov je uspelo pobegniti celo v Izrael. Odessa je do takrat veljala ena od največjih židovskih koncentracij prebivalstva.   Kaj pa če: je vse to plan, preselit Židovsko državo iz Izraela, ki je vkleščen med samimi arabci/muslimani, v Evropo? Lokacija v okolici Odesse je podobna obmorska kot v Izraelu. Ker dandanes prostih lokacij za preselitev prebivalstva ni, so pač "morali" sprazniti neko ozemlje in ena izmed najbolj idealnih je Ukrajina. Kaj če bo morala globoko zadolžena na robu prepada za odpis vseh dolgov reskirati toliko ozemlja, da nastane tam nova židovska država z Odesso kot glavnim mestom. S tem bi ji židovski lobiji odpisali dolgove, pokrili dolgove tudi do drugih.   Židje bi s tem dobili državo, kjer v okolici ni nobene nevarnosti, Rusi bi dosegli svoje cilje, Židje bi spet izpadli kot žrtve, da so bili pregnani iz Izraela in da so najbolj srečni, da jin hje Ukrajina "odstopila" ozemlje.       Če se je kdo do sem prebil - še enkrat tole je samo neko razkladanje, na osnovi podatkov in iformacij, ki jih imamo nekaj zadnjih let. Verjetnost je majhna, ampak si pa upam trditi, da ni pa enaka nič, ker čist preveč stvari nekako čudno sovpada tako časovno kot z udeležbo določenih subjektov. Naključje - mogoče.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.