Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Prenežna vožnja dvomim, da bi bila razlog, saj razen dopusta, ko nisem sam v avtu, vedno pogleda proti rdečemu polju.

Sploh po koncu kakšnih del na cesti ipd. si rad dam duška, da pohodim vsaj do 3500 rpm, tudi na AC se vsak teden peljem vsaj nekaj km 150 km/h.

 

Saj ta "kratka regeneracija" traja samo par km in zaenkrat še ne opažam pravila, kdaj se pojavi.

 

Lahko pa naslednji tank čisto "po moško" vozim, pa bom videl, če se bo pojavila ...

Napisano

Mislim, meni se je pri prejšnji to zgodilo, kaj vem, mogoče zaradi relacij, ker kaj drugega skoraj da ni moglo biti, ker sem 90% spremljal potek regeneracij in poskrbel da se izvedejo. Torej, ali se sistem res tok zapaca , sesalnega kolektorja nismo tikali, je pa takrat Pelko rekel, da je bil EGR čist zabit, ena mala luknjica je bila še. To je bilo spucano, ampak to je pljunek v morju. 

 

Zakaj je bilo tako zabasano pa ne vem. Avto je imel cca 140 tisoč takrat.

Napisano
pred 21 urami je dvorjan napisal:

Zadnje čase opažam spremenjeno obnašanje regeneracije DPF. No, mogoče prej nisem bil dovolj pozoren in se drugače obnaša odkar je bil na avto nameščen oni tovarniški popravek (update) programske opreme zaradi loput.

 

2.2D mi sicer večinoma regeneracijo dela na cca. 250 km, tako kot "oglaševano". Ta regeneracija traja nekako od 15-19 km vožnje.

 

Zadnje par tankov pa opažam, da dela še eno krajšo regeneracijo po cca. 130-160 prevoženih kilometrov, ampak ta traja samo 5-7 kilometrov vožnje. Je še kdo opazil kaj podobnega?

 

Če pa lepo vozim in imam veliko AC normalne vožnje, se regeneracija lahko zažene tudi šele po 350 km.

Pozdravljeni!

 

Popolnoma enako se je dogajalo meni; moja zgodba; Zadnjih nekaj avtov je bilo dieslov; tankam zadnjih nekaj let v Avstriji, zelo zelo redko v Sloveniji. Tako je bilo tudi z Mazdo 6, 2013,2.2 D; regeneracija na nekje 250 km, trajanje nekje 15 km, vožnja izven in naselje AC nič. Pride korona ,meje zaprejo in tankam v Sloveniji; po nekje 3-4 tankih nafte opazim da se regeneracija začne prej, nekje pri 150-170 km in cca. 40 % zasičenosti DPF ja. No in končno meje odprejo, tankam spet v Avstriji, in zadnje 3 ali 4 regeneracije se spet zaćnejo na nekje 62 % zasičenosti DPF oz, nekje na 250 ali 260 prevoženih km; spremljam preko OBD. Zanimivo,je nekaj očitno v nafti? Moja izkušnja je taksna...

 

Lp jani

Napisano
pred 10 minutami je tdk napisal:

Pozdravljeni!

 

Popolnoma enako se je dogajalo meni; moja zgodba; Zadnjih nekaj avtov je bilo dieslov; tankam zadnjih nekaj let v Avstriji, zelo zelo redko v Sloveniji. Tako je bilo tudi z Mazdo 6, 2013,2.2 D; regeneracija na nekje 250 km, trajanje nekje 15 km, vožnja izven in naselje AC nič. Pride korona ,meje zaprejo in tankam v Sloveniji; po nekje 3-4 tankih nafte opazim da se regeneracija začne prej, nekje pri 150-170 km in cca. 40 % zasičenosti DPF ja. No in končno meje odprejo, tankam spet v Avstriji, in zadnje 3 ali 4 regeneracije se spet zaćnejo na nekje 62 % zasičenosti DPF oz, nekje na 250 ali 260 prevoženih km; spremljam preko OBD. Zanimivo,je nekaj očitno v nafti? Moja izkušnja je taksna...

 

Lp jani

Na kateri pumpi si pa tankal,skoraj stavim,da na Petrolu?

Napisano
pred 8 minutami je tdk napisal:

Ja res je, samo Petrol

 

Lp jani

Sem že enkrat,dvakrat napisal bejžte proč od tam četudi je naš!:zoom-zoom:

Napisano

Že veš,ampak jaz bi jo,oziroma jo nebi,ker že tamkam tam (OMW) Če bi lahko ibiral bi na MOLu.:prstgor:

Napisano

Oh ja ... jaz pa skos na Petrolu... to je vse BS kaj je boljše. Ja so pa obstajale par desetletij stare debate o tem pa očitno še kar zgodbice krožijo naokoli.

33112_1.png

  • Boss je spremenil naslov v Mazda 6 CD175 - regeneracija oziroma kako vozit, da ne bo težav?
Napisano

Jaz se zadnje čase ne sekiram kje tankam. Ponavadi raj na MOLu v Ajdovščini

 

image.jpeg

 

Napisano

Jaz tudi vecinoma tankam na Petrolu... iz enostavnega razloga, ker je ponavadi ob poti, kjer se vozim, najvec Petrolovih crpalk ... Sicer ce se pojavi ob cesti kaksna druga, ko je potreba po tankanju, zavijem tudi tja... mi je vseeno, tudi ce je OMV, MOL ali katera tretja ... Edino planiram tako, da ni treba iti na AC tankat, kjer je kar nekaj drazje ... Ne bom se pa vozil 10 km naokoli, zato, da bi nasel drugo crpalko... 

 

Nisem pa se nikoli imel problemov zaradi goriva ... niti ne opazim, ali kaj manj ali vec zre ali bolje gre, ce tankam drugje :D ... Se mi zdi, da je to samo "placebo efekt" ... Kdor verjame, da ima ena crpalka boljse gorivo, kot druga... naj zaradi mene verjame :) ... Sam imam take izkusnje, kot sem napisal ... 

  • Všeč 3
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Samo to... 

Pri petih ali šestih litrih se 10% ne pozna, če je pa poraba 35 litrov in se dela čez 120 000 km letno, je pa druga pesem...

V glavnem, je pri OMV 10% nižja poraba. Testiral sem osebno jaz. 

Primerjava s PETROLom... 

  • Zmeden 1
  • Ljubim 1
Napisano (urejeno)

Jaz sem 99%, da tam v luki v Kopru vse cisterne natočijo iz iste nafte, ki pride k nam. Potem pa mogoče kdo kaj doda notr in to je to. :D Kot pravi shrek, mogoče je kak deci razlike, to je pa to. Pa saj vi veste, da so naše mazde (in ostala novejša vozila) že tako pametni, da režim delovanja motorja prilagodijo gorivu, ki ga dobijo? Avto ne gre nič več, nič manj. :) 

 

EDIT: to prilaganje motorja pomeni, da ti čutiš iste performance in iste pospeške pri različnem gorivu...

Popravljeno od NevLado
Napisano

Pri benzu menda ni tako. Sploh pri turbo benzu, kjer menda konji varirajo od 250 do nekje 220, glede na število oktanov.

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Jaz sem 99%, da tam v luki v Kopru vse cisterne natočijo iz iste nafte, ki pride k nam. Potem pa mogoče kdo kaj doda notr in to je to. :D Kot pravi shrek, mogoče je kak deci razlike, to je pa to. Pa saj vi veste, da so naše mazde (in ostala novejša vozila) že tako pametni, da režim delovanja motorja prilagodijo gorivu, ki ga dobijo? Avto ne gre nič več, nič manj. :) 

 

EDIT: to prilaganje motorja pomeni, da ti čutiš iste performance in iste pospeške pri različnem gorivu...

Ja, tisti 1%je pa bio dizel, ki ga zraven dotočijo, pardon x20 in je tista razlika pri porabi 0,3 do 0,5 lit. Preverjeno pred nekaj leti,ko smo še tankali na Petrolu. Ker je bila takrat nafta presuha zaradi bio dizla so crkovale dizl pumpe in smo šli preventivno na OMW, nakar smo ugotovili, da se je poraba zmanjšala za cc0.5 litra! In to je pri naši porabi nekje 40lit.na mesec x 5avtomobilov in je že kar neka razlika! :prstgor:Lahko, da sedaj ni več tako, bogsigavedi? 

Napisano
dne 11. 10. 2020 ob 8:30 je dvorjan napisal:

213.000 km

 

Kaj pa kaka mobilna aplikacija, npr. Torque lite, imam BT OBD ...

Evo, primer avta čez 200Kkm.Ali si zamenjal podložke na 100000 km? 

Glede regeneracije je pa pri meni tako, da včasih jo dela na vsakih 250km,včasih pa tudi na 180. Bral sem, da je to normalno. Če delaš dolde vožnje v enem šusu ti bo ziher delalo na 250, če so vmes tudi mestne, podeželske ceste, pa ustavljanja se ta zgodi prej. 

 

 

Napisano

Se pa vsake toliko zgodi še ena zanimiva stvar ob regeneraciji. Ko se skurijo vse saje, on še kar naprej regenerira, kaj vem še cca par minut dlje, potem pa ko konča se pa PID PM_GEN prestavi na vrednost 1g. Seveda, potem dokler se čisto ne ohladi pade nekje na 0.6g, ampak to pomeni da naslednji cikel regeneracije pride toliko prej.

Zanimivo, to sem sedaj videl da dela že na drugi Mazdi, prej na r2 motorju in sedaj skyactive. Ne vem pa, ali je to bug v programu ali ne.

Napisano
pred 11 urami je SpEkTr napisal:

Se pa vsake toliko zgodi še ena zanimiva stvar ob regeneraciji. Ko se skurijo vse saje, on še kar naprej regenerira, kaj vem še cca par minut dlje, potem pa ko konča se pa PID PM_GEN prestavi na vrednost 1g. Seveda, potem dokler se čisto ne ohladi pade nekje na 0.6g, ampak to pomeni da naslednji cikel regeneracije pride toliko prej.

Zanimivo, to sem sedaj videl da dela že na drugi Mazdi, prej na r2 motorju in sedaj skyactive. emoji16.png Ne vem pa, ali je to bug v programu ali ne. emoji23.png

 

Enako dela tudi RF7J motor (2.0dizl), zgleda da majo vse generacije dizlov isti program 😁

Po moje je tako nastavljeno, ker ponavadi pade na 0g, vsake toliko pa kot si napisal kuri dalj časa, čeprav vidiš da več ni saj

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja, možno da je ista logika ja. Saj me ne moti, če kuri dalj časa vsake toliko. Samo pol premakne števec koliko saj je generiiranih na 1 gram, posledično naslednjič fašeš regeneracijo prej. No kakorkoli, če dela to in dela dobro, me ne moti.

 

Je pa zanimivo še nekaj. Ne vem zakaj so se odločili rešitev zapeljati tako ,da se regeneracij izvaja vsakih ne vem 250km? Zadnjič smo o tem govorili na servisu in je bilo omenjeno češ, če bi bil pa večji filter bi pa težko regenracijo naredil. Klinac, kako ima konkurenca? Eni imajo na 500 ali pa 800 kilometrov. Res pa je , da možno da imajo taki potem dodatno šobo v filter da le -te hitreje zgorijo.

Napisano (urejeno)

Ja saj mene tudi ne moti dokler dobro dela je ok, bolj me moti da se ob regeneracijah mrša nafta v olje, kar pa posledično ob bolj pogostih regeneracijah prihaja večja količina nafte. 

Enkrat sen zasledil da je Mazda nastavila cikle regeneracije da cca. 250km, ker so pri 1.gen imeli problem z zamašitvijo dpfa ker so pustili predolg cikel. Pol so pa parkrat spreminjali sofware. 

Zanimivo mi je pa to da so pri 2.gen R2 motorju šli na cca. 500km cikle in pol pri 3.gen spet nazaj na 250km🤪

 

Aja, drgač VAG ima na cca500km, včasih tudi komaj pri 800km, odvisno od vožnje

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 21 minutami je SpEkTr napisal:

Ja pri R2 je bilo tam okoli 450 ja. Ja zanimivo res, ker posledično ti to precej na porabo vpliva potem..

Ja. Res je, da to vpliva na porabo. Res pa je tudi to, da jo dokaj hitro konča in če se voziš po kaki regionalki, hitri cesti ni spet tolikšne razlike. 

 

 

Napisano

@Alex:

Nimam avta od novega, ampak dvomim, da bi bile podložke menjane na 100.000 km, če to ni v sklopu dela rednega servisa.

Jih bom zamenjal na 220.000 km (naslednji servis), pa če bodo švoh, gre še karter dol.

 

Sem pa včeraj namenoma zamaknil svoj urnik, da sem se lahko po AC hitreje peljal, tako da je Mazda dobila okoli 50 km (2x 25 km) vožnje s tempom 160-170 km/h in je lepo dihala. Še tista dva pacienta, ki sta s svojimi 100 in 110 km/h skočila na prehitevalni pas sem potem izkoristil za odločno pospeševanje ...

 

Od zadnje regeneracije je že 250 km, pa se nova še ni prižgala. Moram zdaj res tale Torque zrihtat in posnet parametre ...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Primorci smo dobili Prekmursko Nogavico.
    • Za nadomestnega se moraš pr Selmarju načeloma prej zment. Danes sem ga dobil, tudi bre vnaprejšnjega dogovora.
    • Inženirji na mazdi so zasnovali motor, ki je laufal na 5w30 A5 olju. Oni so to olje zdefinirali kot ustrezno olje za ta motor. To so zapisali v servisno knjižico, ki sem ti jo gor slikal iz neta. Isto knjižico ima tudi vsak v avtu.   Kaj boš nalil v svoj avto je na koncu tvoja odločitev.     V realnosti pa to tako ali tako nima nobene veze, bolj je pomembno, da olje redno menjaš, na 15kkm oz po občutku, kako avto obremenjuješ  
    • Shella sem linkal zato, ker sem nasel en odgovor clana v ZS, ki je priporocal A3/B3 olje. Kaksna je torej razlika med A3/B3 in A5? Sklepam da je vseeno katerega dam v G120.   The biggest difference between A3/B3 and A5/B5 is HTHS. For A5 it's a min of 2.9 and a max of 3.5 but for A3 the HTHS must be above 3.5 (or equal at a min). So with A3 oil you have a thicker & stronger oil but at a minor cost to fuel economy. ILSAC 5W-30 synthetics typically have a HTHS of 3.0 to 3.1, so they must be A5. Euro oils for BMW & MB require a min HTHS of 3.5, so they must be A3.   The biggest difference between A3/B3 and A3/B4 is TBN. The A3/B3 needs a TBN of 8 or more, while a A3/B4 requires a TBN of 10 or more (similar to a EP oil).   All ACEA oils are also required to pass a shear stability - stay in grade test, which requires the use of high quality shear stable VII polymers.   So when you say a A3/B4 oil, you are really saying a high quality, shear stable oil, with a high HTHS (min 3.5) and a high TBN (min 10). A very robust oil.     Drugace pa mislim da bom kar iz Amazona vzel, cedalje vec tam nakupujem. Vedno nekaj caka v kosarici, da se nabere 59 eur za free postnino...
    • Vem vem, za mojga je ta  :  Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 - za Skyactiv motorje OLJE-DG.SI Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 je sintetično motorno olje z najnovejšo tehnologijo in zasnovano posebej za zmogljive bencinske Mazdine Skyactiv motorje.   Do zdaj sem imel servise na pooblascenem, bo pa v kratkem potekla garancija pa bomo "doma" delali servise.   Drgac pa hvala za link! Se priporocamo tudi v naprej  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.