Skoči na vsebino

Tehnološka konferenca

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo. A gre mogo?e kdo na tehnolo?ko konferenco v Portoro? ?ez vikend?

Za kaj se pa gre? ?e gre?, bi se lahko kje dobili na kaki pija?i tu ma obali?

 

 

Napisano

Predstavljajo se tehnoloske novosti.

Vtdrzevanje avtomatskih menjalnikov, olja za avtomatske menjalnike, avto diagnostika, vodne crpalke .... je kar dosti tega. Kava bo tezko je cel dan zapolnjen do 21h jutri pa od 9h do 16h.

Napisano

Vceraj je bil predstavljen na konferenci sistem mehkega hibrida. In sicer je bil omenjen tudi mild hybrud fead kit za novo mazdo 3. Sedaj pa me zanima a ima nova mazda 3 tudi alternatorsi zaganjac s funkcijo generatorja. Torej da ob start stop sistemu ne zazene motor starter ker ga ni ampak to vlogo prevzame alternator ki je ob enem starter.

Napisano

mislim, da ja zraven pa pri StopStart sistemu ustavi motor v taki to?ki, da obdr?i kompresijsko me?anico in jo enostavno takoj lahko v?ge s sve?ko z minimalno podporo zaganja?a/alternatorja. Za bencinarje govorim, da se ne bo kdo od smeha dol zavalil, ker dizl nima v?igalnih sve?k.

33112_1.png

Napisano

Aaaa,sedaj smo malo debatirali in mazda bi naj imela 12v in 24v sistem (vw 48v) 24v sistem bi naj napajal vse porabnike in bi naj bil polnjen preko alternatorja/generatorja. Baterije bi naj bile za sovoznikom na podvozju. Torej neka nadgradnja i-eloop sistema s tem da vecja zaloga energije in 24v sistem.

Napisano

Hmh, ni mi v?e? da sta 2 elektri?na sistema 12v in 24v, pri na?ih MB G270cdi-jih imamo eno me?anico 12v in 24v in je obup iskanje napake na elektriki.

Bi raje videl samo 24v sjstem in pol konverter za ostale stvari ?e ?e morajo biti na 12v.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Ja, to zna bit kar naporno si mislim. Drugace pa zgleda gre res vse v hibridna in elektro vozila. Ze zf 8 stopenjski menjalnik je brez wandlerja z elektromotorjem in elektricno sklopko, vglavnem vsi vecji proizvajalci ki so bili delezni na konferenci so povdarjali elektrifikacijo. Zal :-(. Sem imel le malo upanja mogoce pa bo cng prisel v veljavo, ampak zgleda da ne :-/

Napisano

Zdravo, mogo?e bo komu pri?lo prav za preverjanje ali je hladilna teko?ina ?e ok ali je potrebna menjava, na konferenci je bil predstavljen zanimiv postopek preverjanja in sicer.

Pri hladnem motorju odpret? pokrov raztezne posode ali pokrov hladilnika in za?ene? motor, vzame? multimeter nastavi? pri Dc meritvi napestost 20V ali manj, ko motor dose?e delovno temperaturo vstavi? + sondo v hladilno teko?ino, - sondo pa na - pol baterije, obrate dvigne? na 2000 vrtljajev in od?ita? ?e je vrednost med 0,2 in 0,4 je ok, druga?e je potrebna menjava. 

Tehni?ni in?truktor SKF je opisal tudi vodne ?rpalke in sicer da ima vsaka ?rpalka majhen rezervoar kjer se nabira izhlapljena hladila teko?ina in da pri novo gradnji rahlo pu??anje do40km ni ni? kriti?nega ker se potem vstavi, ter da je uporaba tesnil prepovedana seveda za ?rpalke ki imajo tesnila zraven. 

Vglavnem zelo zanimivo, v torek grem na izobra?evanje Ate za zavorne sisteme, konec februarja pa na 4dnevno izobra?evanje o DSG menjalnikih. 

Napisano

Ej ..zanimiva inf..super poro?aj se ...zanima za ATE..zavorni sistem in ostalo...hvala...zoom zoom lp

Napisano

Bom bom :-)

Bomo iz prve roke izvedeli kaj ve? o teh tako opevanih ate plo??icah in diskih ,zakaj so tako dobre.

 

 

Napisano

Super informacije. ?e bo ?e ve? takih bo super.

 

ZA dsg pa tudi prosim za informacije koliko razli?nih tipov je kateri so vzdrzljivi in kateri ne.....

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Zdravo. Glede izobra?evanja zavor ate. Znamka je top. Povedano toliko vsega da bi lahko tipkal dva dni. Naprimer zelo zanimivo, da zdajsnje ploscice ki so in morajo bit brez asbesta po treh polnih zavirannib posteklenijo in se priporoca menjavo ker ucinek ni vec enak. Diski z luknjicami pozitivni samo v odvajanju toplote, zavorni ucinek slabsi zaradi manjse povrsine in posledicno manjsega trenja. Potem govora je bilo o menjavi diskov in ze vpliv lista med pestom in disko (isto kot da je zvit). Aaa pa se za nase mazde katera dot tekocina, pise dot3 ali dot4. Kar pa ne drzi ker je to Ameriska oznaka, za nase mazde je olje z oznako dot4 sl6 kar je Eu standart in je enakovreden dot4 ameriskemu standardu. Predstavljen je bil tudi sistem odzracevanja novejsih vozil, ki pa brez diagnostike vec negre. Vglavnem top, znamka ate pa je samo se potrdila svoj sloves.

Napisano

Dr?i, sam kaj ko ne dobim ate za zadnji komplet na 6ici

Hmh, kak ne, a niso pri novej?ih Mazdah zavore od ATE??

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Moja jih ima. Ne vem, ?e so gor ?e serijsko?... specialna izvedba, ker moja je imela komplet led noter razen tablice.

 

 

Napisano

Za novejse mazde 6 se da dobit samo spredaj diske in zadaj ploscice, druga ate ne dela.

Ima? prav. Spredaj so trw plo??ice,zadaj ate, sem preveril.Za diske ne vem. Sem mislil, da so vse ate...

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Izobrazevanje za dsg menjalnike zakljuceno. Vglavnem tiptronic (klasicen avtomatski menjalnik) je zakon. Podatkov malo morje. Ce ze dsg pa z mokro sklopko. Ta vw 0am 7stpenjski s suho sklopko zna bit problem. Krmilni sistem ima svoje olje in se ne menja (lahko se ampak ni nivoja, pac zaupas da si tocno not nalil skoz oddusek) potem je se posebaj olje za zobnike. Vglavnem 6stopenjski z mokro sklopko ob rednem vzdrzevanju je kar trpezen. Ce bo kater kaj rabil okoli dsg-ja se lahko javi.

Napisano

Daj mi prosim povej malo ve? o tem zaviranju in posteklenitvi plo??ic. Ko sem se jaz u?il so nam rekli, da plo??ice pobrusimo in s te poravnamo.

 

A na teh novih jih ne more? ve? brusit? Bru?enje seveda na brusilnem stroju.

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Nam je bilo receno da so stare ploscice vsebovale azbest ki zelo dobro prenese toplotne soke pri novejsih ga ni ker je nevaren s tem se pa izgubi ta lastnost in ce parkrat ornk zabremzas se pregreje in postekleni kar pomeni da je zavorni ucinek slabsi, vbistvo priporocajo menjavo ploscic. Samo razlozi to stranki ce lahko, ni sanse. Glede brusenja je en vprasal in odgovor je bil da ni sanse, tako kot brusenje diskov.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Zdravo. Glede izobra?evanja zavor ate. Znamka je top. Povedano toliko vsega da bi lahko tipkal dva dni. Naprimer zelo zanimivo, da zdajsnje ploscice ki so in morajo bit brez asbesta po treh polnih zavirannib posteklenijo in se priporoca menjavo ker ucinek ni vec enak. Diski z luknjicami pozitivni samo v odvajanju toplote, zavorni ucinek slabsi zaradi manjse povrsine in posledicno manjsega trenja. Potem govora je bilo o menjavi diskov in ze vpliv lista med pestom in disko (isto kot da je zvit). Aaa pa se za nase mazde katera dot tekocina, pise dot3 ali dot4. Kar pa ne drzi ker je to Ameriska oznaka, za nase mazde je olje z oznako dot4 sl6 kar je Eu standart in je enakovreden dot4 ameriskemu standardu. Predstavljen je bil tudi sistem odzracevanja novejsih vozil, ki pa brez diagnostike vec negre. Vglavnem top, znamka ate pa je samo se potrdila svoj sloves.

 

Ali lahko pove? ve? o tem zra?enju sistema? Kako ne gre ve? brez diagnostike?  ?zmeden?  :vskalo:

Napisano

Nemores s pritiskom na stopalko ustvarit toliksnega tlaka da bi sel ves zrak ven. Zato se uporabi diagnostika in s pomocjo abs crpalke ustvarja tlak in te vodi na katerem kolesu odzracis. Sam postop lahko traja tudi do 1.5h (mercedes)

  • Jest je spremenil naslov v Tehnološka konferenca

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Spet nekaj zanimivega v moji Knipex zbirki. Nebi predstavljal "kar ene" klešče,a so res "posebne"...mogoče za koga zanimive.   Gre za ščipalne klešče z posebno geometrijo oz. brez klasičnega tečaja-nemogoče,da ste kaj takega kje drugje že videli-Knipex patent drsnega "tečaja",ki prenaša središčnico na začetek rezila,kar je z klasičnim tečajem praktično nemogoče. Klešče so za svojo kompaktnost-dolžino 18cm izjemno zmogljive-zmorejo ščipati piano žico do fi-3mm😲 Presenetljivo je tudi dejstvo,da še zmeraj izgledajo kot klasične ščipalke.   Bom prilimal še slike drugih dveh tipov ščipalk,ki sem jih tukaj že predstavljal...in katera imata oba enako zmogljivost...tukaj se vidi,za kaj pri teh kleščah gre. Seveda ima vsak tip svoje prednosti in slabosti...pač odvisno,za zaj rabiš. Je pa proizvodnja takega tipa klešč izjemno zahtevna,in seveda je za to cena tudi temu primerna-50€ je že zelo lepa cena.      
    • Da ne bomo samo slike "opedenanih" Mazd kazali😄   Včeraj smo v bližnji okolici raziskovali,kje so še zanimive poti za sprehode z psom,pa da je v bližini reka,potok ipd...pač za poletne sprehode in ohladitve štirinožca...in smo z našo "črnuhico" malce "ofroudali"...po takih blatnih jamah čez polja in visoko travo...gor in dol...je draga samo začudeno gledala😅 In,ker nas ni pustila na cedilu v blatu,sem jo danes za nagrado pošteno opral in preobul v letne pnevmatike(nisem slikal). In sem tudi ugotovil,da še ni taka panika za nakup novih zimskih pnevmatik,ker imajo stare še 6,25-6,27mm profila...za eno sezono še bodo,pol pa "adijo".
    • Tako se vozim z i20n in ne s Pumo. Ker mi je isti, ki je dal popust za Focusa, zabrusil da sem lahko srečen, da mi ceno drži. Hvala. Pač štofirim po trgu naprej, če je boljša ponudba, se obrnem.   Sem tak bolj vesel z i20n kot bi bil s Pumo.
    • Se strinjam se tabo in se opravičujem moji Mazdi, da ni prej prejela primerne oskrbe. 😁   V prihodnje bo veliko bolje. Imam vso potrebno kemijo, opremo za njeno razvajanje. Med drugim bo tudi dobila 4-5 letno keramično zaščito. 👍   Sem jo enkrat ali dvakrat želel prej oprati za vikend, pa je bilo napovedano naslednje dneve deževje in je akcija odpadla.   LP
    • Saj smo to že vse jemali v tej temi.   ZOE ima kratek reduktor (beri: menjalnik), ker je pretežno mestni ali primestni avto in ima Vmax naštimano na 150 km/h. Če greš 135 km/h, ga praktično voziš na 90 % zmogljivosti - kot bi vozil tvojega dizla proti 4000 rpm.   Tako da ZOE avtocestna potovalna je lepo 110 km/h na tempomatu in vsakič po gasu na 120-130 km/h, ko se kaj dohiti, da ne ovira drugih udeležencev pri prehitevalnem manevru Drži kot pribito. 😃   Bla-bla-bla. Natankaj za 48,38€ v prazem tank pa se pelji - s katerimkoli od tvojih vozil. Pa boš prebral številko, ko se ustaviš. S tem, da ti celo puščam možnost, da tankaš na lokalni bencinski črpalki in ne tisti avtocestni - po avtocestnih cenah, kot to jaz počnem.   Poleg tega - sem tudi že večkrat napisal - tudi če bi elektrika ob avtocestah stala še več - bi bilo za preživeti, saj teh polnilnic ne koristiš vsak dan, ampak parkrat letno, ko kam greš. Ves ostali čas pa prihraniš z domačim polnjenjem.   V Črni Gori v marini sem danes polnil celo za 0,20€/kWh. Torej 2,5€/100 km za lokalne poti ozr 3€/100 km za po AC - če vam preračunam v vam razumljive metrike.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.