Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 9 urami je Boss napisal:

 

Evo kako to izgleda v živo in kako nevarno je. Mazdi je vseeno, da sem počasi zmanjševal hitrost z zaviranjem in da je bilo do sprednjega avta še dovolj prostora. Odloči se, da to ni dovolj in zabremza na polno do zaustavitve brez opravičljivega vzroka, un z BMW-jem pa glih tolk da ni prletel zadaj vame.

 

Naj vas ne zavede hitrost, saj ima GPS na kameri nekje 2 sekundi zamika in tudi do križišča je omejitev 60km/h tako, da sem bil pod omejitvijo. V glavnem tole je precej čudno in precej preveč panično.

 

 

Pa tudi če bi za nalšč tako zabremzo nima kaj palamudit, kje je mel pa varnostno razdaljo?! Res je pravi model..... :vskalo:

Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

Verjetno si prehitro zacel pospesevati... pa je avtomatika ukrepala... Meni se kaj podobnega se ni zgodilo...

 

Un beemvejaš je pa čist po beemvejevsko reagiral ... :lol: Takoj ven skočit... pa na gobec... ;) 

Pospeševati? Saj sem bil na bremzi... glej kako pada hitrost na GPS-u. Par sekund je sicer v zaostanku. Ampak do tega avta je bilo še vedno nekje 6 metrov. Kamera precej zavaja. In ko je avtomatsko zavrlo je bila hitrost nižja kot 30km/h in zato je vse skupaj dejanko izpadlo kot da bi se šel brakecheck.

 

OK, BMW-jaš je sicer odregiral tako kot večina prepotentnežev, ampak ker ni glih pizdil sem bil prijazen do njega. Na kameri se sicer ni slišalo ampak njegov prvi stavek je bil "uff to je blo pa blizu..."Zato sem mu tudi začel razlagat kaj se je zgodilo, drugače sigurno ne bi.

 

Ampak če bi počilo... kaj pa potem. Res bi un odzadi prletu ampak, če bi pa gledali posnetke kamere pa bi lahko to spadalo tudi v rubriko nepotrebno naglo zaviranje. Kdo bi bil kriv? Po trenutni zakonodaji jaz, ker avtomobil pač ne pa čeprav je bremzal precej idiotsko in predvsem nepotrebno na polno, saj je bilo še ogromno prostora za počasi ustavit pri tej hitrosti. Tud približno ni bila kritična situacija, ki pa je res ratala potem, ko je avto takole zaviral.

pred 7 urami je Mraušk Mčk napisal:

Boss ti prav izzivaš da ti bo nekdo enkrat zobe poravnal.:unsure:

Zakaj že :nevem:

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Kako imaš pa nastavljen ta sistem?

 

Ne vem, bom danes popoldne preveril.

pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Boss, jaz za teboj ne bi rad vozil, pa čeprav z mazdo :D 

Sam res... od zadaj je verjetno izgledalo "kater kreten"

33112_1.png

Napisano
pred 12 urami je Boss napisal:

 

Evo kako to izgleda v živo in kako nevarno je. Mazdi je vseeno, da sem počasi zmanjševal hitrost z zaviranjem in da je bilo do sprednjega avta še dovolj prostora. Odloči se, da to ni dovolj in zabremza na polno do zaustavitve brez opravičljivega vzroka, un z BMW-jem pa glih tolk da ni prletel zadaj vame.

 

Naj vas ne zavede hitrost, saj ima GPS na kameri nekje 2 sekundi zamika in tudi do križišča je omejitev 60km/h tako, da sem bil pod omejitvijo. V glavnem tole je precej čudno in precej preveč panično.

 

 

Mislim, da je tukaj bolj problem, da te je on obvozil tam po pasu za zavijanje v levo kot to, da si se ti naglo ustavil. :D 

 

V primeru nesreče bi moral policistom na licu mesta pokazat posnetek kamere, da bi oni lažje presodili, kaj se je dogajalo. Ker potem če pride do sojenja baje tam posnetek ne velja več. Ali kako že?

 

Je kar uredu ta feature, zdej vsaj veš da dela, če slučajno zaspiš ali karkoli. Moja CX-3 tega še nima, ima pa "city breaking".. In potem se vozim do rampe, ko grem iz šihta, in če sem slučajno prehiter (tudi če že bremzam) auto takoj po žlajfih. :D 

Napisano

Ja se bomo mogli sprijaznit, da to kar smo delal včasih pač ne gre več. Avto ne more ocenit kako hitro se bo on pred tabo spravu s ceste in tudi, če ti veš, da bo šlo on ne ve in poslednično premza.

 

Ne glede na to kakšna je bila pa hitrost, si se mu pa kar hitro približeval, js si tega ne upam nardit. Po mojem je bil to največji vzrok. Punto je imel zelo malo hitrost ti pa vsaj 2x večjo in elektronika je pač ugotovila, da je to preveč in bam. In ja si se že sam ustavljal, ampak ker ga je radar že dosti prej zaznal, se mu je vseen zdel, da pa to le ne bo dost in bam.

 

Definitvno ti pa priporočam, da preveriš nastavitve. Mene dostkrat opzarja, interveniral mi pa še nikoli ni, na srečo.

Napisano
pred 5 urami je Boss napisal:

Pospeševati? Saj sem bil na bremzi... glej kako pada hitrost na GPS-u. Par sekund je sicer v zaostanku. Ampak do tega avta je bilo še vedno nekje 6 metrov. Kamera precej zavaja. In ko je avtomatsko zavrlo je bila hitrost nižja kot 30km/h in zato je vse skupaj dejanko izpadlo kot da bi se šel brakecheck.

 

OK, BMW-jaš je sicer odregiral tako kot večina prepotentnežev, ampak ker ni glih pizdil sem bil prijazen do njega. Na kameri se sicer ni slišalo ampak njegov prvi stavek je bil "uff to je blo pa blizu..."Zato sem mu tudi začel razlagat kaj se je zgodilo, drugače sigurno ne bi.

 

Ampak če bi počilo... kaj pa potem. Res bi un odzadi prletu ampak, če bi pa gledali posnetke kamere pa bi lahko to spadalo tudi v rubriko nepotrebno naglo zaviranje. Kdo bi bil kriv? Po trenutni zakonodaji jaz, ker avtomobil pač ne pa čeprav je bremzal precej idiotsko in predvsem nepotrebno na polno, saj je bilo še ogromno prostora za počasi ustavit pri tej hitrosti. Tud približno ni bila kritična situacija, ki pa je res ratala potem, ko je avto takole zaviral.

Zakaj že :nevem:

Ti nikakor nisi kriv pri trčenju od zadaj, ker tudi nisi zaviral brez potrebe in namenoma! On bi moral dokazovati namerno tvoje bremzanje, drugače pa je to trčenje zaradi premajhne var.razdalje.:prstgor:

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Bini napisal:

Ti nikakor nisi kriv pri trčenju od zadaj, ker tudi nisi zaviral brez potrebe in namenoma! On bi moral dokazovati namerno tvoje bremzanje, drugače pa je to trčenje zaradi premajhne var.razdalje.:prstgor:

Ne Boss ni kriv. Ko je pretila nevarnost od voznika BMVja se je takoj začel zgovarjat da je kriv avto.

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 5 minutami je Shrek napisal:

Tle pa sploh ne vem, če je bil tip v BMWju vreden besed in odpiranja okna... 

Kaj vem, iz posnetka izgleda kot da je Bosa mal stisnlo, sicer se nebi takoj začel zgovarjat na avto. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

No ja... verjetno me nisi videl v živo. Ker tale zgleda prot men en žgoljo. Sej zato se je pa pol tolk hitro obrnil... češ moram it, ker je zelena.😎

  • Všeč 1
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

No ja... verjetno me nisi videl v živo. Ker tale zgleda prot men en žgoljo. Sej zato se je pa pol tolk hitro obrnil... češ moram it, ker je zelena.😎

Meni je  pa izgledal kot en tipičen predstavnik tiste vrste ljudi, ki bi se bili pripravljeni stepsti, če ne bi bila vidva pred semaforjem in je moral odpeljati.Pa še avto je imel pravi.😛 

 

 

Napisano (urejeno)
dne 21. 8. 2020 ob 22:54 je Boss napisal:

No ja... verjetno me nisi videl v živo. Ker tale zgleda prot men en žgoljo. Sej zato se je pa pol tolk hitro obrnil... češ moram it, ker je zelena.😎

Japonski inženirski pristop kako rešiti tehničen problem. Če imaš inteligentni sustav kočenja, obvezno potrebuješ črni pas.

 

Boss brez heca, za teboj res nebi rad vozil. Pa ne glede na tvoje dimenzije. 

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ampak tole je pa sistem res konkretno prehitro zabremzal. Meni se je v "E klasi" samo 1x sprozilo piskanje (brez zaviranja), pa je bilo bolj na knap kot tole ali pa tam-tam.

 

Se bomo preprosto morali navaditi na še večjo varnostno razdaljo (oziroma tako kot bi že v štartu morala biti), ker nekateri avti pač zgleda malo panično odreagirajo... Po drugi strani pa obstaja tudi kar nekaj voznikov,ki bi sami takole v zadnji sekundi stopili po žlajfu.

 

Verjetno je voznik BMW-ja zato stopil iz avta (mogoče mu je kdo kdaj namenoma zabremzal, ali pa on komu drugemu...). 

Napisano

Taka reakcija po mojem mnenju nikakor ni upravicljiva ... Vecjo pizdarijo je naredil ta, ki skace iz avta sredi krizisca... 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Samo je pa res čudno to samostojno bremzanje pri Bossu. Meni se kaj podobnega nikoli ni zgodilo. Kaj pa, če je kaj narobe z njegovim? 🧐🤔

 

 

Napisano

Noben se ni spotaknil ob vedenje voznika BMWja, avtomatsko bremzanje gor ali dol, tip si zasluži šamar

Napisano
pred 11 minutami je Hixxy napisal:

Noben se ni spotaknil ob vedenje voznika BMWja, avtomatsko bremzanje gor ali dol, tip si zasluži šamar

Lahko ga poiščeš, pozvoniš na vratih, rečeš:"dober dan" in mu upališ šamar. On ti pdgovori:"hvala". Ti pa :" ni za kaj, drugič še". 😏

 

 

Napisano

Hehhe malo sem se razburil, eh s takim dejanjem ne bi bil nič boljši kot on.

 

Sam ja , ipičen BMWjaš nimaš kaj 

Napisano
pred 8 minutami je Hixxy napisal:

Hehhe malo sem se razburil, eh s takim dejanjem ne bi bil nič boljši kot on.

 

Sam ja , ipičen BMWjaš nimaš kaj 

Točno tako. Sej ni  nobenemu bila všeč reakcija modela v BMW - ju. Ne smemo se spuščati na nivo voznikov raznih BMW, audijev... Potem bi tudi nas vsi ostali  normalni vozniki prezirali in nas vlačili po zobeh. 😏

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano
dne 21. 8. 2020 ob 9:10 je Boss napisal:

 

Ne vem, bom danes popoldne preveril.

 

Nastavi si na "Near" pa sistem ne bo več tako živčen (in vozniki bmw-jev tudi ne). Zabremzal bo res samo takrat ko bo nujno.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
    • Osram so jajca. Ne poznam nobenega, ki bi bil zadovoljen z njimi. Crkujejo redoma.
    • Kako potem ves, katere so dobre in katere slabse?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.