Skoči na vsebino

Mazda CX 5 vs Mazda 6 - kateri je varnejši

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Dejstvo je, da je 6-ica res bolj varna, kar se ti?e prevra?anja na bok zaradi ni?jega te?i??a. ?e samo ime za 6-ko "?portni karavan" pove veliko. To pomeni, da se da z njim voziti-?portno.Hitreje,bolj varno.

Sem pa na?el tole tabelo, kjer je vse skoraj identi?no, razen pri za??iti sovoznika pri trku spredaj.

 

NHTSA Crash Test Results

OVERALL.

 

Mazda 6 Mazda cx5

 

5 stars 5 stars

FRONT CRASH OVERALL

5 stars 5 stars

FRONT CRASH DRIVER

5 stars 5 stars

FRONT CRASH PASSENGER

4 stars 5 stars

SIDE CRASH OVERALL

5 stars 5 stars

SIDE BARRIER DRIVER

5 stars 5 stars

SIDE BARRIER PASSENGER

5 stars 5 stars

SIDE POLE DRIVER

5 stars 5 stars

 

 

Napisano
  dne 17. 2. 2020 ob 6:17 je Bini napisal:

Razpravljate kot da bi vozili na reliju ne v vsakdanjem prometu.

Sej to je vsakdanji promet, ?e posebej na na?ih adrenalinskih cestah.Za normalno vo?njo in normalnega voznika sta dobra Oz. vrhunska avta oba.S tem, da je za vo?njo malo bolj?a 6-ka.

 

 

Napisano
  dne 17. 2. 2020 ob 6:17 je Bini napisal:

Razpravljate kot da bi vozili na reliju ne v vsakdanjem prometu.

Saj se tudi zaletava? ne vsak dan, ?emu bi potem potreboval zvezdice s crash testov.

 

Dobro lego na cesti potrebuje?, ko re?uje? situacijo, to se je vsaj meni zgodilo le nekajkrat v ?ivljenjski dobi vsakega avta, je pa bistvena stvar da ni treba preizku?at a zvezdice res dr?ijo.

 

?e precej let je od takrat, ko so pri renoldu razvojniki ?tartali izklju?no na zvezdice crash testov, in potem ogla?evali da so njihovi avti najvarnej?i ?eprav so imeli zaendrek lego na cesti.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ne vem v katerem vzporednem vesolju ?ivi?, ampak ?e kaj, imajo renaulti dobro lego na cesti. Pa ne pi?em za RS izvedenke, ampak povsem obi?ajne avte, ?e celo SUV ?e ho?e?.

 

Recimo

 

Kadjar

 

vs.

 

CX-5

 

Sicer je dale? od prevra?anja, a CX-5 precej nervozno dviguje notranje zadnje kolo in na splo?no deluje zelo ?iv?no.

Napisano

Pa ne morete primerjati teh dveh avtov. Kadar je samo preoble?en clio nasajen na malo vi?jih nogah, medtem ko je CX 5 pravi suv.

 

 

Napisano
  dne 17. 2. 2020 ob 12:58 je Aless napisal:

Saj sta skoraj enakih dimenzij, edino CX je dost te?ja.

Vse isti SUV ?morn

 

 

CX-5 je menda okoli 100 kg lazja od Kadjarja :D  >> https://www.drivek.co.uk/compare/mazda-cx-5/renault-kadjar/

 

Verjetno pa je odvisno tudi od opremljenosti posameznega modela  ... 

 

EDIT: Ko sem dodal se dizelsko CX-5 pa je CX-5 tezja ... >> https://www.drivek.co.uk/compare/mazda-cx-5/renault-kadjar/mazda-cx-5?versions=100013033520200101%7C100021098420181206%7C100022411820200101

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
  dne 17. 2. 2020 ob 12:47 je Alex napisal:

Pa ne morete primerjati teh dveh avtov. Kadar je samo preoble?en clio nasajen na malo vi?jih nogah, medtem ko je CX 5 pravi suv.

Tisti je captur, malo me?a?.

 

Pa ?e koleos, ki je ve?ji kot cx-5, bolj je primerljiv s cx-9. Zelo dober rezultat, sploh za tako omaro od avta:

 

 

Videa cx-3, ki je primerljiv s capturjem, pa raje ne pripenjam. Ga bo morda kdo drug. :)

Napisano
  dne 16. 2. 2020 ob 18:26 je TiEn napisal:

In to napi?e? ti ki primerja? alexov avto z 150 konji in civica z 320, bravo

?e ne razume? moje poante se raje ne ogla?aj....Alex pa? vsak bencinar ocenjuje za nepremi?nino in za delanje kolon na klancih , ?e bi tako gledali kaj pa je potem kak navaden dizel brez turbota??? A tisto je pa navorski ?ude? al kaj???

Napisano

Captur= cx3

Kadjar= ista osnova kot ka?kaj (torej recimo cx5

Koleos=kodiaq (torej nekaj kar Mazda nima pri nas)

Napisano

Fantje ?e pa na na?ih cestah takole na ivici vozite potem pa bog pomagaj,da se nebi nigdar sre?al z vami(na cesti mislim)!

Napisano
  dne 17. 2. 2020 ob 14:36 je Bini napisal:

Fantje ?e pa na na?ih cestah takole na ivici vozite potem pa bog pomagaj,da se nebi nigdar sre?al z vami(na cesti mislim)!

Bini ni? bat ne vozimo vsi tak na ivici ,lepo po pameti pa je  :jupiii:  :jupiii:

Napisano
  dne 17. 2. 2020 ob 14:51 je robertk6 napisal:

Bini ni? bat ne vozimo vsi tak na ivici ,lepo po pameti pa je :jupiii::jupiii:

?e kljukam one druge.....
Napisano

Ka?kaj ima identi?ne mere kot cx-30

Ka?kaj je osnova za kdjara in dusterja

 

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
  dne 18. 2. 2020 ob 6:08 je 323 BA napisal:

CX30 = 3

CX5 = 6

 

Vsaj po platformah in pp cenah. CX-9 je brez konkurence.

Res je...

Napisano

CX-3 je platforma Mazde 2

CX-30 je Mazda 3

CX-5 pa Mazda 6

 

CX-4 je tudi na platformi Mazde 3

CX-8 je sedemsede?na CX-5, ki se prodaja le v aziji na isti platformi kot Mazda 6

CX-9 je v prvi generaciji res imela Mazdino platformo, ki jo je razvila tudi za Forda, ki pa ji je vrnil z V6 motorji. V zadnji generaciji pa mislim, da je to ista platforma kot jo ima Mazda 6.

33112_1.png

Napisano
  dne 18. 2. 2020 ob 8:30 je Boss napisal:

CX-3 je platforma Mazde 2

CX-30 je Mazda 3

CX-5 pa Mazda 6

 

CX-4 je tudi na platformi Mazde 3

CX-8 je sedemsede?na CX-5, ki se prodaja le v aziji na isti platformi kot Mazda 6

CX-9 je v prvi generaciji res imela Mazdino platformo, ki jo je razvila tudi za Forda, ki pa ji je vrnil z V6 motorji. V zadnji generaciji pa mislim, da je to ista platforma kot jo ima Mazda 6.

Kot je BOSS napisal je res in ni? druga?e(glede velikosti)! Cenovno je pa tudi malo druga?e.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • Dej, naslednjič prosim dopiši, da je notri slika une Bruseljske čarovnice pa da sploh ne odpiram članka. Na kozlanje mi gre ta šefica te mafijske klike.
    • Če še nisi opazil... majhen avto, latrina na kolesih. 😜
    • A ti veš kakšno ima tipično vožnjo, da si takoj določil naj pozabi? Če se veliko vozi po regionalkah po omejitvah brez nekih dramatičnih hribolazanj, je to čisto dosegljivo. Če men rata na dizlo v takih pogojih bit pri štirih litrih zakaj njemu ne bi kakšen deci pod 6 litrov.   Če pa je notri vključena AC in vožnja na omejitvi pa še kakšna mestna je pol pa ne bo šlo in bo znatno višja. Vse je odvisno od pogojev oziroma režima vožnje.
    • Od kdaj pa si ti divjak ratal? Izbral si namreč najbolj nepomemben podatek, ki ga lahko najdeš in ga bi mogoče sprobal 1x v življenju, tko kot sem sam 1x sprobal max brzino moje šestke. Ja gre 220 po števcu.... uuuuaaaa super in to je to.   99% se avto uporablja v tistih režimih vožnje, kjer sta iz primerjalne tabele motorja skoraj identična. Oziroma 2.5 ima tolk več navora v nizkih obratih, da se ga da vozit skoraj kot dizla, kar je za povprečno vožnjo veliko bolj prijazno kot telovadba z menjalnikom, ko hočeš vozit normalno a še vedno dinamično. Za bit pobalin pa ne en ne drug motor nista primerna pa če še tolk tulite o nekih premijcih in nekih nadnaravnih motorjih.   V glavnem, oba motorja sta super, kar neverjetno primerljiva... pri X-u imaš seveda nekoliko več rezerve, samo če boš tisto rezervo uporabljal in vozil tam poraba ne bo nikoli 6 litrov ampak vsaj 8+.   Bottomline - ne glede katerega vzameš nisi naredil napake.
    • Dobri športni avti se vrtijo na 10k obratih pa nihče ne jamra, da bi se morali vrtet na 3k obratih..... 😂😉
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.