Dadasa Napisano 6. marec, 2020 Prijavi Napisano 6. marec, 2020 Prosim za izku?nje v zvezi z delovanjem diezelskega 2,2 skyactive motorja pri mazdi 6. Meni se dogaja, da se ob zagonu motorja, ne glede na zunanjo temperaturo, obratomer povzpne na 2000 obratov. To traja kak?no minuto. Ponovi pa se ve? krat dnevno ob ponovnem v?igu motorja. Hvala! Citiraj
Tilen5 Napisano 6. marec, 2020 Prijavi Napisano 6. marec, 2020 Slaba odmi?na gred. predvidevam da ima? letnik 2013.Druga?e mazde majo po defaultu da se obrati dvignejo na 2000obratu vendar po 3-4sekundah padejo. 1 Minuta pa ni normalno. Citiraj
Tilen5 Napisano 6. marec, 2020 Prijavi Napisano 6. marec, 2020 Uff. Potem mogo?e le kak senzor. Citiraj
Dadasa Napisano 6. marec, 2020 Avtor Prijavi Napisano 6. marec, 2020 Letnik 2018 je... Kaj jaz vem, pravijo, da je to zaradi ?i??enja dpf filtra in, da je to normalno, a meni ne izgleda tako Citiraj
Alex Napisano 6. marec, 2020 Prijavi Napisano 6. marec, 2020 To je normalno. Ko je temperatura pod 10?C nekje, se to ne dogaja.To "nabijanje" naj bi trajalo toliko ?asa, dokler se temperatura ne dvigne na 50?C.Takrat obrati padejo na normalno vrednost. Je dobro po?akati in ?ele potem odpeljati.Ni ni? narobe, samo gasa. 1 Citiraj
Dadasa Napisano 6. marec, 2020 Avtor Prijavi Napisano 6. marec, 2020 Hvala! No vedno smo vozili diezele, pa nikoli ni motor tako deloval. Doma imamo trenutno ?e vozilo z diezelskim motorjem..isto euro6 motor, pa se to ne dogaja. Zato me tak?no delovanje bega... Citiraj
Boss Napisano 6. marec, 2020 Prijavi Napisano 6. marec, 2020 Ne vem, sam men se to ne dogaja. :ne vem: Citiraj
jacques33 Napisano 6. marec, 2020 Prijavi Napisano 6. marec, 2020 Minuta je vsekakor predolga. Meni traja nekje do 10 sekund, avto pa isto 2018 letnik. Citiraj Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex Mazda6 SPC CD 150 Revolution
50keda Napisano 6. marec, 2020 Prijavi Napisano 6. marec, 2020 @alex: dokler se temperatura cesa ne dvigne ma 50? motorja? Citiraj
Tilen5 Napisano 7. marec, 2020 Prijavi Napisano 7. marec, 2020 Jaz tudi pravim da ni normalno da mu dela to eno minuto. Citiraj
Alex Napisano 7. marec, 2020 Prijavi Napisano 7. marec, 2020 @alex: dokler se temperatura cesa ne dvigne ma 50? motorja?Ja.Ampak to ni poglaviten namen. Segreva katalizator. Jaz tudi pravim da ni normalno da mu dela to eno minuto.Sej ni eno minuto. Traja pa? toliko ?asa,dokler se motor ne segreje. Opazujte kazalec temperature, kako se dvigne na dolo?eno temperaturo.Verjetno je to pri enih motorjih hitreje pri drugih traja malo ve? ?asa. Poleti se to ne dogaja.Ne vem, sam men se to ne dogaja. :ne vem:Mogo?e pa pri novej?ih motorjih tega ni ve?? Citiraj
Alex Napisano 7. marec, 2020 Prijavi Napisano 7. marec, 2020 Letnik 2018 je...Kaj jaz vem, pravijo, da je to zaradi ?i??enja dpf filtra in, da je to normalno, a meni ne izgleda takoTako pravijo Mazdini in?enirji: After a cold start, the regulator valve and the wastegate valve are fully open to enable the exhaust gas to flow through the turbochargers without loosing much exhaust gas heating capacity. Also the VVL mechanism slightly opens on exhaust valve per cylinder during intake stroke in order to recirculate a certain amount of high temperature exhaust gas back to the cylinder.This is for early activation of catalytic converter and improved gas purification. This does not indicate defect of the parts. Water temperature (ECT) at engine starting: from 15 to 32 degrees Celsius. Intake air temperature (IAT) at engine start: from 15 to 35 degrees Celsius. Barometric pressure at (BARO) at engine start: from: 91 to 200 kPa.Pa ?e tole: Skyactiv Technology Tips Have you noticed that your engine sounds different on some cold mornings? If so, you're hearing a unique piece of SKYACTIV combustion technology at work. The Accelerated Warm up System (AWS) uses higher engine RPM (about 1500 rpm) and a different combustion process to quickly warm up the catalyst for cleaner exhaust emissions. Listen closely and you can hear the engine sound get quieter and the RPM drop when the catalyst is up to temperature (this takes less than 30 seconds after a cold start). NOTE: You don't need to wait for this warm up process before driving. Citiraj
Alex Napisano 7. marec, 2020 Prijavi Napisano 7. marec, 2020 Jaz sem dosedaj vedno po?akal, da se ta postopek kon?a a o?itno ne rabi in lahko spelje? takoj z mesta. Citiraj
323 BA Napisano 7. marec, 2020 Prijavi Napisano 7. marec, 2020 Pri bencinarjih je enako, recimo 10 sekund. Minuta ni normalno. Citiraj
Alex Napisano 7. marec, 2020 Prijavi Napisano 7. marec, 2020 Nekje do 30 sekund je normalno. Ve? pa res ne. Citiraj
Dadasa Napisano 7. marec, 2020 Avtor Prijavi Napisano 7. marec, 2020 Pri nas ni 30s. Je bistveno dalj ?asa. Poleg tega smrdi..tako, da mora? po v?igu gara?o prezra?iti. Tudi s temperaturo okolice ni povezano. Neglede na stopinje,se to dogaja. Najbolj ?udno je, da se lahko ponovi. Motor zalaufa, se ti obrati porihtajo, torej padejo na nekje 900, pa ob ponovnem zagonu po kratkem ?asu (miruje mogo?e pol ure) spet isto... Citiraj
Alex Napisano 7. marec, 2020 Prijavi Napisano 7. marec, 2020 Pri nas ni 30s. Je bistveno dalj ?asa. Poleg tega smrdi..tako, da mora? po v?igu gara?o prezra?iti. Tudi s temperaturo okolice ni povezano. Neglede na stopinje,se to dogaja. Najbolj ?udno je, da se lahko ponovi. Motor zalaufa, se ti obrati porihtajo, torej padejo na nekje 900, pa ob ponovnem zagonu po kratkem ?asu (miruje mogo?e pol ure) spet isto...Mislim, da so se tu poklopile dve stvari, hladen v?ig in regeneracija. Pri regeneraciji pride do smrada, ko dpf filter se?iga saje. Najbr? ne po?aka?, da dokon?a regeneracijo do konca in ugasne? avto. Ko ga ponovno v?ge? se nadaljuje in ?e naredi? veliko takih kratkih vo?enj se to stalno ponavlja. Kar se ti?e obratov, je normalno, da se tudi drugi? isti dan zgodi enako. Razen, ?e je motor ?e topel in ga kmalu v?ge?. Takrat se to ne bo zgodilo. Citiraj
SpEkTr Napisano 7. marec, 2020 Prijavi Napisano 7. marec, 2020 Okoli 10s je normalno. Segreva se katalizator ne voda. Voda se v teh 10s ne bo segrela. Citiraj
Alex Napisano 7. marec, 2020 Prijavi Napisano 7. marec, 2020 Okoli 10s je normalno. Segreva se katalizator ne voda. Voda se v teh 10s ne bo segrela. Sej sem napisal, da je to zaradi katalizatorja. Voda pa se tudi posledi?no segreje. Ko speljem, je pri meni temperatura vode ?e okoli 50?C.Tudi gretje za?ne pozimi delati zaradi tega prej. Citiraj
SpEkTr Napisano 7. marec, 2020 Prijavi Napisano 7. marec, 2020 50c ne more met takoj po speljevanju. Mogo?e poleti ko je 35 stopinj zunaj Citiraj
Alex Napisano 7. marec, 2020 Prijavi Napisano 7. marec, 2020 Bom jutri prav pogledal to?no, da ne govorim na pamet. Pa ?topal bom, koliko ?asa nabija obrate. ?e ne bo pretoplo. Citiraj
Tilen5 Napisano 7. marec, 2020 Prijavi Napisano 7. marec, 2020 Sej ni eno minuto. Traja pa? toliko ?asa,dokler se motor ne segreje. Opazujte kazalec temperature, kako se dvigne na dolo?eno temperaturo.Verjetno je to pri enih motorjih hitreje pri drugih traja malo ve? ?asa. Poleti se to ne dogaja.Mogo?e pa pri novej?ih motorjih tega ni ve??A si mogo?e si prebral kaj je napisal v prvem stavku teme ? "Meni se dogaja, da se ob zagonu motorja, ne glede na zunanjo temperaturo, obratomer povzpne na 2000 obratov. To traja kak?no minuto" 1 Citiraj
Alex Napisano 7. marec, 2020 Prijavi Napisano 7. marec, 2020 Mogo?e se mu samo zdi minuta...Najbolj?e bi bilo, da preveri to?no, koliko ?asa traja. Citiraj
Hixxy Napisano 7. marec, 2020 Prijavi Napisano 7. marec, 2020 Meni traja par sekund, okoli 10s V tem ?asu lepo odprem vzvratna ogledala, se udobno namestim, kliknem radio in potem ?tartam Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.