Mazda in Fiat sklenila sporazum o sodelovanju
Ustvari kratki URL
-
Zadnja sporočila
-
Kako, da nisi pretiraval z kvaliteto. Textar diski in ploščice so top. Jaz sem z njimi najbolj zadovoljen od vseh, ki sem jih imel na 6-ki. Bremzaho fenomenalno. In se ne zvijajo.
-
Krivulja navora in moči pri določenih obratih pa še v številkah, ki žal niso niti od daleč primerljive s tema dvema motorjema, ki ju primerjamo.
-
Če smo realni, ne gre nobena prav super v šesti brzini v klanec ,ne x186 ne baby dino. V čem je problem pri atmosfercih? Kot je nekdo napisal, voziš v šesti v klanec, recimo 150 / uro in nenadoma nekdo pred teboj upočasni. Upočasniš tudi ti. On ima dejmo rečt turbo dizel, pohodi na gas in gre. Ti pa v šesti kar konkretno zaostaneš. Menjaš v peto, kjer pa pri teh hitrosti 140-150 na uro motor zatuli pa ne poskoči glih ne vem kako. Ta zamik meni pri teh atmosfercih ni všeč. Ko grem z dizelco, greš v klanec kolikor si pač upaš hitro, spustiš gas, ga dodaš in avto hipoma pospeši in si takoj na prejšnji hitrosti. To je turbina, ki mi pri tem avtu manjka. Ne vem koliko časa bom trpel to.
-
Sem tudi sam malo podvomil o tem grafu. Da ima N/A motor pri 1500 obratih preko 200Nm navora.... uff pa sej ni turbo dizel In tukaj je dejanska primerjava, ker kot kaže so kr precej BS-jali tole slikco. Zanimivo, da med 2500 obrati in 3600 obrati ima 2.5 motor več konjev na voljo. In to so dejansko tiste moči s katerimi se normalno vozi in jih vozniki večino uporabljajo.
-
-
Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.