Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Labijo po nastavitvi novega software-a avto te?e lep?e, motor je bolj umirjen, in baje lep?e te?e... Meni pa tudi.... meni so ga ?e 2krat na novo nalo?ili.... trenutno imam up-to-date verzijo---- :bravo:

Feel free....

  • Odgovori 158
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Napisano

Na gami nekak poznam vse, tko da ce hocem sem lahko zraven...ponavadi sem zraven ko je kaksna majhna stvar npr. instaliranje novega software-ja...pri rednih servisih pa niti priblizno se mi ne da biti tam.

 

Mogo?e je tole letelo na mene, ko sem omenla prej ?e sem lahko zraven ko delajo rednis servis.

Mene je full ?okiralo ko sem ?la na neobvezen servis (1000 km) iz ce v lj in pol mi en bu?man (serviser) re?e da ne smem bit zraven avta. :angry: Avto sem mela komi dober mesec - moj pri avto, ko pazi? njega kot na svoj del telesa. Nisem mogla verjet kk je to mo?no da kupi? tk drag avto pol se pa vede kot da je njihov. Mogo?e sem res mal ?udna sam tk jaz ?utim. sramezljiv

love.gif

2160_1.png

 

Napisano

Prvi servis na 1000 km sem bil po 4 dneh od nakupa....in to na A Cosmosu... najprej sva se nasmejala z glavnim serviserjem kako hitro sem te km naredu, pol sem pa v delavnico pokukal in ?el na kavo..... no povedat sem tel da bi lahko gledal kaj delajo.... sam ne daaa seee miii.....

Feel free....

Napisano

No sej na konc sem bla jaz tud v delavnici, ker so mi mogl neki povedat :rolleyes: sam ne bi ?la ve? tja na servis, ?e ne smem bit zraven. Bom ?e nesla dnar v tisto delavnico kjer sem lahk zraven. No mogo?e ko bom mela pa 20.000 km se pa ne bom ve? tk sekirala za avto. :hohoho:

love.gif

2160_1.png

 

  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

pozdravljeni!

 

sem novi clan tega foruma. zena kupuje mazdo2 dizel. ker pa treba misliti tudi na vzdrzevanje avtomobila me zanima kako je s serviserji na dolenjskem koncu ter v posavju?

slisal sem za dva: makoma NM in baumkircher BREZICE. ima kdo kaksne izkusnje z njima?

 

hvala za odgovor

Napisano

Mogo?e je tole letelo na mene, ko sem omenla prej ?e sem lahko zraven ko delajo rednis servis.

Mene je full ?okiralo ko sem ?la na neobvezen servis (1000 km) iz ce v lj in pol mi en bu?man (serviser) re?e da ne smem bit zraven avta. :angry: Avto sem mela komi dober mesec - moj pri avto, ko pazi? njega kot na svoj del telesa. Nisem mogla verjet kk je to mo?no da kupi? tk drag avto pol se pa vede kot da je njihov. Mogo?e sem res mal ?udna sam tk jaz ?utim. sramezljiv

 

 

Pravilno,da si zraven.Jaz sem na vseh servisih zraven.Moja 3 je bila 5.11 stara 3 leta in je ?al ne zaupam ,brez da sem zraven.Izku?nje.Le bodite zraven,avto je va? :bravo:

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

servis je pogodba o delu (podjemna pogodba) po Obligacijskem zakoniku, kar pomeni, da serviser odgovarja za uspeh posla - servisa, torej mora biti servis opravljen strokovno, kot se smatra, da ga opravlja strokovnjak v tem poslu. Serviser odgovarja tako za delo kot za material. ?e prinese? svoj material (dele), ti odgovarja? za material. Ker je avto premi?na stvar, si kot lastnik premi?ne stvari ob njenem popravilu lahko vedno zdraven, ni va?no, ali je servis reden, izreden; lahko celo daje? navodila serviserju, lahko pove? da dolo?ena popravila no?e?, da se opravijo. Prisotnost lastnika premi?ne stvari ni pogojevana z privolitvijo serviserja, direktorja servisa, servisne hi?e ali kogarkoli drugega, ima? celo pravico nadzorovati servis in dajati navodila, ?e smatra? za potrebno. Stvar je v tem, da je torej serviser dol?an izvr?iti servis po dogovoru in po pravilih posla, ti pa si mu dol?an za to pla?ati. ?e celo, ?e se med servisom izka?e, da serviser ne dela, kot bi moral in da bo imel servis oz. delo serviserja napake, ga lahko na to opozori?, da napako popravi. Seveda si po servisu dol?an (nisi pa obvezen) pregledati izvr?eni servis in o eventualnih napakah obvestiti serviserja.

Zato obstaja seveda tudi garancija na opravljeno delo oz. servis. S trenutkom, ko po opravljenem servisu podpi?e? nalog, ali pla?a? ra?un ali v?ge? avto, brez vsakih pripomb, se smatra, da je delo serviserja prevzeto oz. da je servis opravljen brez napak.

 

?e servis daje garancijo na opravljeno delo, se odgovornost serviserja seveda podalj?a do konca garancije. Garancija na vgrajene dele pa seveda tudi ostane do konca roka garancije.

IPB Image
Napisano

servis je pogodba o delu (podjemna pogodba) po Obligacijskem zakoniku, kar pomeni, da serviser odgovarja za uspeh posla - servisa, torej mora biti servis opravljen strokovno, kot se smatra, da ga opravlja strokovnjak v tem poslu. Serviser odgovarja tako za delo kot za material. ?e prinese? svoj material (dele), ti odgovarja? za material. Ker je avto premi?na stvar, si kot lastnik premi?ne stvari ob njenem popravilu lahko vedno zdraven, ni va?no, ali je servis reden, izreden; lahko celo daje? navodila serviserju, lahko pove? da dolo?ena popravila no?e?, da se opravijo. Prisotnost lastnika premi?ne stvari ni pogojevana z privolitvijo serviserja, direktorja servisa, servisne hi?e ali kogarkoli drugega, ima? celo pravico nadzorovati servis in dajati navodila, ?e smatra? za potrebno. Stvar je v tem, da je torej serviser dol?an izvr?iti servis po dogovoru in po pravilih posla, ti pa si mu dol?an za to pla?ati. ?e celo, ?e se med servisom izka?e, da serviser ne dela, kot bi moral in da bo imel servis oz. delo serviserja napake, ga lahko na to opozori?, da napako popravi. Seveda si po servisu dol?an (nisi pa obvezen) pregledati izvr?eni servis in o eventualnih napakah obvestiti serviserja.

Zato obstaja seveda tudi garancija na opravljeno delo oz. servis. S trenutkom, ko po opravljenem servisu podpi?e? nalog, ali pla?a? ra?un ali v?ge? avto, brez vsakih pripomb, se smatra, da je delo serviserja prevzeto oz. da je servis opravljen brez napak.

 

?e servis daje garancijo na opravljeno delo, se odgovornost serviserja seveda podalj?a do konca garancije. Garancija na vgrajene dele pa seveda tudi ostane do konca roka garancije.

 

Dobro napisano!!!Ko bi vsaj to vpo?tevali vem da bi morali apak so tak?ni ki se jim je*e za ceu svet

Napisano

jst pa k sre?i sploh nimam teh problemov z serviserji

ker nikoli ne hodim k njimi enostavno te preve? oberejo!

 

jst mam zaenkrat ?e kr najbol? kolega k je mehanik in mi ?ist use popravi

pa ?e bolj? naredi ko kak serviser k se mu ne ljubi in ti kr nahiter skupi spravi

 

kolega mi je do zdej ?e vse porihtu brez problemov pa ?e kasiru mi ni kej velik

mu ?e najbolj zaupam!! :mi pijemoo:

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

Napisano

Pozdravljeni.

 

To je pa moja jubilejna 500 objava :jupiii:.

In ravno to lepo ?tevilko bom izkoristil za pohvalo. Nana?a se zopet na Gama center v BTC-ju. Zadnji? sem ?e v garanciji peljal svojo M6 na manj?e popravilo. Pri mo?nej?ih basih mi je prihajalo v sprednjih desnih vratih do zelo mote?ih vibracij. Kot vedno, je bil g. ?tefan zelo, zelo prijazen in resni?no ustre?ljiv. Kljub temu, da je bilo to popravilo malenkostno in zelo hitro, so mi v tem ?asu brez kakr?negakoli mojega naro?ila posesali notranjost avtomobila, ko pa je bilo popravilo zaklju?eno, so ga brez besed odpeljali ?e v pralnico in mi ga brezpla?no oprali. Ne glede, da je finan?no to malenkost, je gesta zelo lepa in da ?loveku resni?no dober ob?utek :bravo:.

Success is getting what U want, happiness is wanting what U get.

Napisano

Kar se tega ti?e nas pri Gami res pedenajo. No sicer na koli?ino denarja, ki smo ga ?e pustili in ?e bomo pustili tam si to tudi zaslu?imo je pa vseeno to tista pikica na i, ki najbolj pripomore k temu, da se radi vra?amo prav na ta servis.

 

Marsikateri drugi servis bi se lahko zgledoval prav po Gami in ne bi bilo neumno, da bi obstajala kak?na spletna stran, kjer bi lahko uporabniki ocenjevali delo posameznih servisov (ne samo Mazdinih) in zelo hitro bi se oblikovali elitni servisi in vsi ostali pi?mevuharji bi morali zelo izbolj?ati svoj odnos do strank, ?e bi ?eleli pre?iveti.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem ravno zadnji? ?el k njim po filter klime in so mi dali 10% popusta kar tako :bravo:Ampak vseno me je pri?el skoraj 7.000 sit-ov <_< Se pa opazi saj prah me ne zasuje ko vklopim ventilacijo :hohoho: Takrat ko sem imel nesre?o so mi predra?un naredili zastojn druga?e je 1 ali 2% ?kode.Tako da o gami imam zelo dobre izku?nje :rispekt:

Napisano

Slu?ajno na?el nekaj ne temo servisev in sicer tukaj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Jaz mam glede stricev v BTC-ju malo mesane obcutke. Sigurno se psoznajo na posel, dali so popusta, ampak, mam obcutek da si niso ravno cajt vzeli za pregled avta in zamenjavo delov. Zato ker so mi po opravljenem posegu nasteli veliko delov, ki bi jih bilo treba zamenjat, zamenjal so pa samo olje.

Potem sem pac peljal k enemu lokalcu, ki se je dvakrat sprehodil okoli avta povedal kaj moram zmenjat in drug dan popoldne sem lohka bil zraun njega in mu pod prste gledal kaj dela, u bistvu da mi je pokazal kak kaj zgleda, glede na to da glih avti niso moja jaca strana :). Jermeni so bli totalni v riti, bremze takisto.

 

Tisto dvakrat okol avta bi se lahko sprehodil tut tam, glede na to da sem moral potem 4 dni cakat da sem prisel na vrsto, pa ta caj bi lohka pol dele narocil, ce jih niso meli na zalogi. <_<

 

Bo pa treba zdej redni servis spet delat, pa studiram a cem it v BTC, ker pooblascen servis je le nekaj, ampak se bojim da bo isto kot prejsnic. :ne vem:

Napisano

Mi o volku in volk na vrata... glih kar sem oddal vpra?alnik, ki so mi ga poslali MMS-ovci, kako sem zadovoljen s servisom. V glavnem, tri strani vpra?anj in ocen in to je eden od pravih na?inov, da se dvigne nivo servisov :bravo: - predvsem tistih bolj ?lampastih ;)

33112_1.png

Napisano

Kam pa naj dam jst svojo mazdico popravt (zadnja leva vrata in bok)? Kako se re?e unmu servisu v LJ, poleg na?ih sre?anj??? ?e zdj ne vem al je gamma al cosmos al kaj ?e??? Ker v parih dneh gre avto na popravilo.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

BTC je Gamma v ?i?ki ob obvoznici je pa ACosmos oboje je pa ista firma

 

Kje pa misli? da bi bolje popravil avto?

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.