koroska18 Napisano 2. maj, 2020 Prijavi Napisano 2. maj, 2020 (urejeno) Motor je 1,5 , imel je 101 KM original , no on jih je na valjih pred tuningom nameril 112 KM , res pa je da sem imel pred tuningom prirejen air box - filter od AUTOEXE japan firma in drug dovod zraka in pa seveda PEDALBOX sedaj jih ima toliko kot MX 5 1.5 oroginal , se pravi 131 KM . To je bilo leta 2017 pa Mazda še kr delaaaaaaaaaaa. 👍jah vozi se pa zihr boljše kot G120 👍 . Sicer pa zelo zadovoljen se kr vrti pa vrti 5 prestava 215 km/h po ravnini z lahkoto . Prilagam še od TUNERCA DATA LOG .Pa še to tuning je bil narejen na 100 oktanov .👍 Popravljeno 2. maj, 2020 od koroska18 1 Citiraj
matjazy Napisano 2. maj, 2020 Avtor Prijavi Napisano 2. maj, 2020 pred 1 uro je Alex napisal: Res je. Sem slišal same pohvale o njemu. In kar je najbolj pomembno, da da avto na valje pred in po posegu. Vsak avto obravnava individualno. Jaz sem se zmenil za 270€.Samo čakam na termin, ko bo prost, ker sedaj ima veliko dela. A to je cena z odstranitvijo dpf? Mene mika čipanje predvsem zarad tega, da bi dal še dpf ven. Ker na tak način kot ima mazda to z DPFjem rešeno se pravzaprav zaradi dpfja dela škoda na mašini (mešanje nafte z oljem ) in je po mojem zadeva primerna samo za ven Citiraj
Alex Napisano 2. maj, 2020 Prijavi Napisano 2. maj, 2020 pred 5 minutami je matjazy napisal: A to je cena z odstranitvijo dpf? Mene mika čipanje predvsem zarad tega, da bi dal še dpf ven. Ker na tak način kot ima mazda to z DPFjem rešeno se pravzaprav zaradi dpfja dela škoda na mašini (mešanje nafte z oljem ) in je po mojem zadeva primerna samo za ven Ne, brez dpf. Dpf ostane. Pri FL verziji naj ne bi bilo več problemov s tem. Citiraj
koroska18 Napisano 2. maj, 2020 Prijavi Napisano 2. maj, 2020 pred 19 minutami je matjazy napisal: A to je cena z odstranitvijo dpf? Mene mika čipanje predvsem zarad tega, da bi dal še dpf ven. Ker na tak način kot ima mazda to z DPFjem rešeno se pravzaprav zaradi dpfja dela škoda na mašini (mešanje nafte z oljem ) in je po mojem zadeva primerna samo za ven Cena za tuning DIZLA je višja , tko pač je . Citiraj
Aless Napisano 2. maj, 2020 Prijavi Napisano 2. maj, 2020 pred 36 minutami je Alex napisal: Ne, brez dpf. Dpf ostane. Pri FL verziji naj ne bi bilo več problemov s tem. Daj olje na analizo pa boš videl da še vedno meša nafto zraven, edino malo manj kot prejšnje verzije Mazdinih dizlov z DPFom. Žal je Mazda še posebej znana z bogatim mešanjem goriva v olje in to pri dizlih in bencinarjih. 1 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Alex Napisano 2. maj, 2020 Prijavi Napisano 2. maj, 2020 pred 2 minutama je Aless napisal: Daj olje na analizo pa boš videl da še vedno meša nafto zraven, edino malo manj kot prejšnje verzije Mazdinih dizlov z DPFom. Žal je Mazda še posebej znana z bogatim mešanjem goriva v olje in to pri dizlih in bencinarjih. Verjetno jo je nekaj noter a pri meni je po 9 mesecih olje še vedno na max., normalno in niti pike čez.Do črtice za max. ko je potrebno zamenjati olje je še več kot dva cm. 1 Citiraj
Scr3am Napisano 2. maj, 2020 Prijavi Napisano 2. maj, 2020 Jest imam isto pedal box in je res top zadeva. Mi ni niti malo zal, da sem se to skatlco dokupil zraven. Je pa res, da z njo ne dobis nic vec konjev, ampak hitreje odpira loputa in res avto bolj leti 2 Citiraj
matjazy Napisano 23. maj, 2020 Avtor Prijavi Napisano 23. maj, 2020 Tako, mazda je sedaj nekaj časa z mano. Avto načeloma ni slab. Malo me moti le par zadev - poraba bi lahko bila manjša (meni pije 6.3, evropska konkurenca zmore glede na moje dosedanje izkušnje opazno manj), avto je spredaj prenizek (hitro nasedeš na robnik), občutek ob vožnji je manj "kompakten" kot pri kakšnem primerljivem evropejcu. Všeč mi je menjalnik - natančen in dolg. Motor tudi gre ok za svojo moč. Radio lepo špila. Všeč mi je tudi to, da nisem odkril nobene tehnične pomanjkljivosti, kljub 200k km na števcu. 3 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.