Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 minutama je Janez007 napisal:

 

. Odgovor je bil v smislu, da bo treba zamenjat še pesto z ležajem in seveda diske ... 

Pesta se zmeri z komparatorjem,če odstopajo se jih menja

Napisano
pred 6 minutami je Janez007 napisal:

 

Sem se danes oglasil na enem Mazdinem servisu in vprašal glavnega mehanika glede zvijanja diskov. Odgovor je bil v smislu, da bo treba zamenjat še pesto z ležajem in seveda diske ... Ko se zvije pesto-ležaj bi pomagalo samo drejanje na samem avtu ... če se odmontira diske jih je treba postaviti nazaj na isti položaj.

Smo merili z merilno urico ze xx krat pa je pesta ok. Saj z prejsnjimi zimmerman je bilo vse ok sem naredil 80000km brez tezav, zdaj pa spet je...a

Napisano

Jaz bi ti tudi rekel da ne šparat, sam nimam nobenih problemou (trkam na les), se pozna da imam AC vožnjo - na relaciji pa tako kot ti veliko predvidevanja

Napisano
pred 21 minutami je Brane napisal:

Edino reklamacija te reši, pa ta stare zmontiraj nazaj

Neda se mi z autodoc ubadat, res me mika ebc program. Al pa tako kot je alex rekel textar pro+ verzija. Nisem vec dovolj pameten.

Napisano

Potnik mi je reko, takrat ko je M2 sklopko rihtal, da so trenutno najboljši diski Textar, pakne pa ATE.

 

To je bilo marca.

Napisano
pred 12 urami je godlike napisal:

Potnik mi je reko, takrat ko je M2 sklopko rihtal, da so trenutno najboljši diski Textar, pakne pa ATE.

 

To je bilo marca.

Isto pravi moj mehanik, ki je bil prej mehanik na uradnem mazda servisu. 

Da prisega na textar. In sicer oboje-diski +ploščice. Takoj za njimi pa ATE- vse skupaj. 

 

 

 

Napisano

ATE je ca. 7 let nazaj večino proizvodnje diskov premaknil na kitajsko in tudi prodajne cene nižal.

Že takrat je moj potnik rekel, da se boji, da bo padla kvaliteta.

 

Ta zvestoba eni firmi, pa pravi da kvaliteta niha in on gleda po trenutnih reklamacijah.

Napisano

Update: naročil textar pro+ diske, ki imajo več karbona in ploscice, v pon prevzamem potem pa konc tedna menjam ko bom se kar gume, da bo avto perajt za jugo road trip konc oktobra. Upam da bo bolje.

Napisano
pred 5 urami je scania napisal:

Update: naročil textar pro+ diske, ki imajo več karbona in ploscice, v pon prevzamem potem pa konc tedna menjam ko bom se kar gume, da bo avto perajt za jugo road trip konc oktobra. Upam da bo bolje.

Tej textar so fajn, ker sploh ne rjavijo in izgledajo vedno kot novi. Po moje boš zadovoljen z to kombinacijo. 

Jaz jih bom dal gor tudi na cx30, ko bo čas menjave 

Edino malo več je zavornega prahu na feltnah, kar pomeni, da dobro opravijo svoje delo. 

 

 

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Na temnih feltnah se tako nič ne vidi... 😉

Itak...😉😁😁

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

@scania mogoce bi pa moral iti na večje diske in ploščice, ne vem pa ali je potrebno zamenjati tudi nosilce čeljusti. Meni na cx5 ne delajo težav diski pa je avto težji z AT in pri 100.000 km ni bilo težav so bili obrabljeni prej. Će boš delal kakšne primerjave imam stare diske in ploščice se doma v arhivi

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 3 minutami je mazdaman napisal:

@scania mogoce bi pa moral iti na večje diske in ploščice, ne vem pa ali je potrebno zamenjati tudi nosilce čeljusti. Meni na cx5 ne delajo težav diski pa je avto težji z AT in pri 100.000 km ni bilo težav so bili obrabljeni prej. Će boš delal kakšne primerjave imam stare diske in ploščice se doma v arhivi

Mislim da je ravno to fora - scania je precej varčen voznik, mi z AT bolj obremenjujemo bremze in se “enakomerno obrabljajo” - bomo pa videli kako bo, pri meni zaenkrat bp

Napisano
pred 9 urami je mazdaman napisal:

@scania mogoce bi pa moral iti na večje diske in ploščice, ne vem pa ali je potrebno zamenjati tudi nosilce čeljusti. Meni na cx5 ne delajo težav diski pa je avto težji z AT in pri 100.000 km ni bilo težav so bili obrabljeni prej. Će boš delal kakšne primerjave imam stare diske in ploščice se doma v arhivi

Sem razmišljal tudi v tej smeri. Bom počakal da vidim kakšen bo zdaj rezultat s Textar diski. 

Napisano (urejeno)

Zadnje sem na Focusu obarval vijolčno-modro na spustu z Rogle.

 

Kak mesec so rabli, da so se ščistli obarvanosti, malo so še zamazani po površini in delajo kot prvi dan.

 

Z večjimi ne bo nič rešil, razen če te pregreva in potem po lužah vozi, da jih warp-a. Druga možno pa je tudi krepko pregrevanje in potem nenadni postanek. Pa se disk v čeljusti počasneje ohlaja kot izven, ker se avto ne vozi več.

Popravljeno od godlike
  • 4 meseci kasneje...
Napisano
dne 19. 10. 2023 ob 7:02 je scania napisal:

Sem razmišljal tudi v tej smeri. Bom počakal da vidim kakšen bo zdaj rezultat s Textar diski. 

Kako se kaj obnesejo diski. Tudi sam jih bom moral zaradi tresenja zamenjati. Očitno je problem zvijanja diskov pri malo zaviranja in enakomerni AC vožnji :)

 

Napisano
Pravkar je Carot napisal:

Kako se kaj obnesejo diski. Tudi sam jih bom moral zaradi tresenja zamenjati. Očitno je problem zvijanja diskov pri malo zaviranja in enakomerni AC vožnji :)

 

Najboljše je, da zavore "zmerno" uporabljaš - to se pravi bremzaš k bremzaš, ne držiš iz hriba dol celo pot, če morš na AC zavrt - zaviraš rahlo intervalno.

 

Jaz imam Zimmermann po priporočilu @scania ampak navadne, ne športne - sem zelo zadovoljen po 40kkm prevoženih.

 

 

Napisano
pred 11 minutami je NevLado napisal:

Najboljše je, da zavore "zmerno" uporabljaš - to se pravi bremzaš k bremzaš, ne držiš iz hriba dol celo pot, če morš na AC zavrt - zaviraš rahlo intervalno.

 

Jaz imam Zimmermann po priporočilu @scania ampak navadne, ne športne - sem zelo zadovoljen po 40kkm prevoženih.

 

 

Mislim, da ima sedaj scania gor diske Textar, prav tako tudi jaz (komplet s ploščicami) Zaenkrat (po prevoženih 30000 km) bremzajo ko kot morajo in se niso zvili tudi pri res brutalnih zaviranjih. So pa definitivno najboljša kombinacija do sedaj. Imel sem original diske in ploščice  (sranje) nato sem montiral narezane Brembo in Brembo ploščice (sranje, so se zvili). Upam, da tej Textar zdržijo. 😊

 

 

Napisano
pred 5 urami je Carot napisal:

Kako se kaj obnesejo diski. Tudi sam jih bom moral zaradi tresenja zamenjati. Očitno je problem zvijanja diskov pri malo zaviranja in enakomerni AC vožnji :)

 

Sedaj imam textar pro+ in zaenkrat vse ok. 

Napisano
pred 6 urami je NevLado napisal:

Najboljše je, da zavore "zmerno" uporabljaš - to se pravi bremzaš k bremzaš, ne držiš iz hriba dol celo pot, če morš na AC zavrt - zaviraš rahlo intervalno.

 

Jaz imam Zimmermann po priporočilu @scania ampak navadne, ne športne - sem zelo zadovoljen po 40kkm prevoženih.

 

 

Saj po moje znam bremzat glede na to, da so mi diski pri prejšnjih avtih zdržali cca. 200kkm

Napisano
pred 13 urami je Carot napisal:

Saj po moje znam bremzat glede na to, da so mi diski pri prejšnjih avtih zdržali cca. 200kkm

No, nč slabga nism mislu, bolj se gre za to da sem ti hotel povedat da so te diski in ploščice rak in rana mazde6, od 2018 so spremenili kataloško - izboljšani materiali in imajo na koncu kataloške še pripisan "A".. ugl ne šparat, pa bo, vozi normalno :D 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Srečko si.... 👍😉 Že imaš 200kkm.🤔
    • Se strinjam. Kamorkoli pridejo, se streljajo. Človek dobi celo občutek, da prav iščejo, kje bi se streljali. Tako so, na primer, na Kitajskem leta 1941 postavili ameriško bazo, kjer so imeli 60 letal P-40, s katerimi so rešili Kitajsko pred Japonsko invazijo in branili edino še preostalo oskrbovalno pot preko Burme, ki je oskrbovala Kitajsko vojsko. Enota se je imenovala Leteči Tigri oz. Flying Tigers, čeprav so vsi imeli na nosu narisane zobe morskih psov.    Ravno tako so Američani prikolovratili v Evropo, da jo rešijo pred Evropejcem, ki je sedel pod orlom s svastiko...   Res so judo bojeviti ti Američani. Za razliko od njih Rusi niso tako bojeviti. Oni imajo, recimo, podmornico K329 Belgorod, ki je ena največjih na svetu. Ta podmornica je narejena tako, da ima spodaj lahko pripeto drugo, diverzantsko, podmornico, s katero se lahko potapljajo globje in uničujejo objekte pod vodo, kot so plinovodi, optični kabli, električni kabli, stacionarni pasivni sonarji in podobno... Ima pa tudi šest jedrskih torpedov, s katerimi bi lahko uničevala pristaniška mesta z jedrskimi cunamiji... Ampak to je bolj ali manj pretekla zgodovina, o kateri se v šoli najbrž ne učijo...   Ja, Amerika je agresor. Resnici na ljubo so tudi Rusi. Razlika je samo ta, da so "Rusi" agresivni do "svojega" naroda - zato pa jih veliko beži od tam. Nisem še slišal, da bi kdo iz Aljaske plaval v Daljnovzhodno federalno okrožje. V drugo smer je bilo pa več poskusov in tudi nekaj uspehov... Pa tudi drugod je bilo precej bežanja. In zadnjih nekaj desetletij od njih bežijo cele države. Ampak, glej, ne moreš nekoga prisiliti, da bo s teboj. In tu imajo Rusi malo težav...
    • Živim ob glavni cesti   Letno naberem ene 3 žaklje povratne embalaže smeti, ko folk meče to čez okno   In fora je, da pri sosedih tega ni, ker zbiralci vidijo plastenko, jo poberejo in odnesejo na reciklažo   Tudi jaz pri sosedih v kempu zbiram embalažo in ko grem v nabavo odnesem tisto vrečo, 5 eur pa 5 eur lej   Imam tudi dober občutek, da vem, da bo šlo ziher v reciklažo
    • 15 let vozim dizle, večinoma po Ljubljani. Kratke razdalje, veliko prižiganj in ugašanj avta. Redni servisi na 15000 km. NIKOLI nobenih težav, ki se jih tukaj non stop omenja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.