Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni 

 

Na Mazdi 6 l. 2104 bi rad zamenjal diske in ploščice. Kaj mi priporočate? Kater znamke oz mogoče kakšen komplet bi ustrezal?  Sprednje so bile menjane Textar in so včasih cvilile. 

 

 

Napisano

Odvisno od proračuna in želja.

Načeloma z ATE ne moreš zgrešit, imaš pa še tudi Zimmermann ali pa EBC, s katerimi imam zelo dobre izkušnje.

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jaz sem nekaj časa nazaj menjal, ni billo nič pametnega za dobit, pa imam sedaj zadaj voking, spredaj pa kabo, Diski spredaj so pomoje original, zadaj pa textar. Zaenkrat bp, brez kakšnega cviljenja.

Napisano
pred 10 minutami je scania napisal:

Po moje ate zakon brembo so tudi dobre

Ate mislim, da so samo zadnje zavorne ploščice pa še to za modele z klasično ročno zavoro, če se ne motim. 

 

 

Napisano

Tako je ate lahko dobis zadnje lloscice in sprednje diske. Nevem zakaj je tako ampak ok, drugace brembo lahko dobis klmet.

Napisano

EBC dobiš tudi za M6 GJ sprednje zadnje, tudi bolj športni program rezane diske in yellow stuff ploščice. EBC je Topšit roba. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je Aless napisal:

EBC dobiš tudi za M6 GJ sprednje zadnje, tudi bolj športni program rezane diske in yellow stuff ploščice. EBC je Topšit roba. 

Samo v primeru da vzames ebc yellow stuff je potem vrjetno fajn da vzames se diske EBC. Jest sem malo gledal za to firmo, ampak sem se potem odlocil za ATE. EBC je bila vseeno malo predraga. Je pa vrjetno ebc next level napram ate recimo. Ali pac?

Napisano
pred 48 minutami je Scr3am napisal:

Samo v primeru da vzames ebc yellow stuff je potem vrjetno fajn da vzames se diske EBC. Jest sem malo gledal za to firmo, ampak sem se potem odlocil za ATE. EBC je bila vseeno malo predraga. Je pa vrjetno ebc next level napram ate recimo. Ali pac?

Res da so dražje (okoli 75 funtov za par za Mazdo 6) a so verjetno toliko tudi vredne. Verjetno bi bilo za sprobat. 😀

 

 

Napisano (urejeno)

Sem jih najdo na njihovi strani v Angliji komplet diski in ploscice za spredaj 180€. Za zimmermanove z luknjicami in ploscice sem dal mislim da okol 205€. Zdaj ce je res isti nivo kot ate ali celo boljsi bi bilo za probat. 🙂

Popravljeno od scania
Napisano
pred 25 minutami je scania napisal:

Sem jih najdo na njihovi strani v Angliji komplet diski in ploscice za spredaj 180€. Za zimmermanove z luknjicami in ploscice sem dal mislim da okol 205€. Zdaj ce je res isti nivo kot ate ali celo boljsi bi bilo za probat. 🙂

Tudi sam sem prebral par mnenj kupcev. Izgleda, da so kar v redu, uporabljajo jih tudi na športnih avtomobilih in da primejo takoj, tudi ko so še hladne. Ne vem pa edino tega, če kaj zapiskajo kdaj. 🙄

 

 

Napisano

EBC je angleška firna z  tradicijo športnih upgrade zavor, so dost znani v tuning sceni. 

Imajo sicer v ponudbi tudi osnovni program Black Stuff, ki je rang ATE, vsi ostali Green, Yellow, Red in Blue Stuff pa so Next Level in so že bol šport in  race variante. 

Jst mam izkušnje z Black Stuff in Red Stuff.

Black stuff sem mel na M3 z Oem diski, stoping power je bil boljši ood originala. 

Red Stuff sem mel na Hondi z Oem disk, in so diski držali brez problemov zvijanja ali karkoli, edino bolj jih je pobralo. 

Drgač pa tudi next level od Ate so tudi Tarox zavore, jih je mel kolega  na Meganu RS R26 Tarox G88 diski in Red Stuff ploščice, stoping power brutalen, da pri bremzanju misliš da ti bodo oči iz jamic padle, tudi ob zlorabljanu na dirkališču, ni blo problemov. 

Saj če je želja po dobrih zavorah, je polno izbire zelo dobrih zavor, omejitve so ponavadi samo finance🙄

WWW.TAROX.CO.UK

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 urama je denny3891 napisal:

Torej varianta: spredaj disk Ate in ploščice Brembo, zadaj disk Brembo in ploščice Ate

Ja. Ena izmed opcij je tudi ta.

 

 

  • 2 leti kasneje...
Napisano

Preverjam stanje prednjih zavornih ploščic, pa me zanima, koliko je še kaj rezerve?

 

Mazda 3, 67.000 prevoženih km:

 

image.png

 

image.png

 

Mazda 6, 63.000 prevoženih km:

 

image.png

 

image.png

 

Napisano (urejeno)
pred 21 minutami je Aless napisal:

Od oka bi rekel 10-15kkm, odvisno kolk bremzaš😉

Hvala @Aless, torej naslednji servis, ne še takoj. :)

 

Tole sem že naročil, verjetno bo OK? Bile so celo 30% dražje od Brembo ali TRW (TRW so original na zadnjih diskih šestke, spredaj pa nisem mogel ugotoviti)...

 

image.png

https://www.autodoc.si/ate/15801911

 

https://www.autodoc.si/ate/8938909

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 29 minutami je Janez007 napisal:

Hvala @Aless, torej naslednji servis, ne še takoj. :)

 

Tole sem že naročil, verjetno bo OK? Bile so celo 30% dražje od Brembo ali TRW (TRW so original na zadnjih diskih šestke, spredaj pa nisem mogel ugotoviti)...

 

image.png

https://www.autodoc.si/ate/15801911

 

https://www.autodoc.si/ate/8938909

 

Dobro robo si nabavil a mislim, da so stare še za 20-30 pri enaki uporabi kot sedaj. 👍Edino pri 6tki bi jih mogoče prej, da nebi prišlo do kakega zavijanja diskov.... :prstgor:

Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Bini napisal:

Dobro robo si nabavil a mislim, da so stare še za 20-30 pri enaki uporabi kot sedaj. 👍Edino pri 6tki bi jih mogoče prej, da nebi prišlo do kakega zavijanja diskov.... :prstgor:

Pri prejšnji M6 CD175 so se prve ploščice zamenjale pri 85.000 km, namontirali so nove Brembo ploščice, nakar so se pri 90.000 zvili diski. Zato nisem vzel Brembo ploščic, ki so sicer prijele odlično, pa še 1/4 cenejše so bile. Z ATE diski in ploščicami imam do sedaj samo dobre izkušnje.

pred 20 minutami je Brane napisal:

Odpiramo stave -še 40000 km,saj diske bo lastnik plačal

A ne začnejo prej cvilit, da ni prepozno?😮

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Pri prejšnji M6 CD175 so se prve ploščice zamenjale pri 85.000 km, namontirali so nove Brembo ploščice, nakar so se pri 90.000 zvili diski. Zato nisem vzel Brembo ploščic, ki so sicer prijele odlično, pa še 1/4 cenejše so bile. Z ATE diski in ploščicami imam do sedaj samo dobre izkušnje.

A ne začnejo prej cvilit, da ni prepozno?😮

Cviljo samo če imajo jeziček. Vem da TRW imajo, ker zadnje sem par tednov nazaj kupil. Ko pa začnejo cvilit bi jih šel takoj menjat ker takrat je že pozno in znajo kr hitro odpovedat. seveda da se obe ploščici enakomerno obrabljata (notranja/zunanja). 

Napisano
dne 10. 8. 2022 ob 7:47 je Janez007 napisal:

Preverjam stanje prednjih zavornih ploščic, pa me zanima, koliko je še kaj rezerve?

 

Mazda 3, 67.000 prevoženih km:

 

image.png

 

image.png

 

Mazda 6, 63.000 prevoženih km:

 

image.png

 

image.png

 

Za AC vožnjo še enkrat tolk, za relacijsko vožnjo pa 30kkm.

Napisano

Takole bom napisal:

 

Ko sem delal vozniški izpit in je bilo govora o pritrjevanju tovora, je inštruktor razložil: "Koliko boste pritisnili na plin, se boste sami odločali. Koliko boste pritisnili zavoro, bodo odločali drugi."

 

Iz tega sledi, da bodo o trajanju tvojih zavornih ploščic delno odločali drugi udeleženci v prometu - predvsem pešci in kolesarji, pa tudi mopedisti in motoristi... 

Napisano

Zanima me kere so original zavorne ploščice na mazdi 3(2018)? Bo treba menat, ker že cvilijo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.