Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Na moji M3 2018 G120 so zadaj TRW ploščice (še prve), spredaj pa ne vidim. Sem pa za spredaj na zalogo nabavil ATE.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Hvala. Mam isto. Bom kr vse 4 ATE nabavil.

Mam pa 67.kkm. prevoženih pa na cajte grozno grdo škriplje. Je že opozorilni pleh začel drgnit.

Napisano
Pred eno uro je Gregster napisal:

Hvala. Mam isto. Bom kr vse 4 ATE nabavil.

Mam pa 67.kkm. prevoženih pa na cajte grozno grdo škriplje. Je že opozorilni pleh začel drgnit.

Pri meni je tudi tako👍 Pravilno,da si se za ATE odločil....😉👍

Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Gregster napisal:

Hvala. Mam isto. Bom kr vse 4 ATE nabavil.

Mam pa 67.kkm. prevoženih pa na cajte grozno grdo škriplje. Je že opozorilni pleh začel drgnit.

Še to, z Brembo ploščicami so se mi na šestki pred leti zvili prvi diski. Samo s previdnosti jih nisem vzel - čisto možno, da ploščice sploh niso bile krive. So pa odlično prijele in morda tudi zato pregrele diske. Morda je bila kriva samo montaža (pooblaščeni servis). 😉 Morda samo splet okoliščin.

 

Pred naročilom sam še nisem vedel, da so gor TRW - sem se preveč zanesel na pretekle objave tega foruma. 😄

 

Če bi vedel, bi vzel TRW, spet s previdnosti ... "ne diraj dok radi"

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Še to, z Brembo ploščicami so se mi na šestki pred leti zvili prvi diski. Samo s previdnosti jih nisem vzel - čisto možno, da ploščice sploh niso bile krive. So pa odlično prijele in morda tudi zato pregrele diske. Morda je bila kriva samo montaža (pooblaščeni servis). 😉 Morda samo splet okoliščin.

 

Pred naročilom sam še nisem vedel, da so gor TRW - sem se preveč zanesel na pretekle objave tega foruma. 😄

 

Če bi vedel, bi vzel TRW, spet s previdnosti ... "ne diraj dok radi"

Kakšna je pa razlika v ceni 🤔

TRW Vs ATE

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Janez007 napisal:

image.png

image.png

Je kar razlika, ampak ziher je ziher. 👍

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 7 minutami je NevLado napisal:

Meni je Majes enkrat povedal, da so TRW super ploščice.

Možno, da res ampak potem so krivi diski za problem tresenja.... 🤔

Tako se je pač pisalo tukaj, da jih na uradnem niso znali porihtati..... 😟

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Možno, da res ampak potem so krivi diski za problem tresenja.... 🤔

Tako se je pač pisalo tukaj, da jih na uradnem niso znali porihtati..... 😟

 

Meni je treslo minimalno pri visokih hitrostih na AC - ko sem to povedal na uradnem servisu so mi ob rednem servisu kot sem že zapisal takrat spucali ploščice, namazali vodila in sestavili nazaj pa je sedaj mir. Se pač zabije okoli čeljusti cel kup prahu in se začne vse pregrevat - če saniraš takoj se mogoče mogoče rešiš zvijanja diskov, je pa to pač klasična hiba teh mazd.

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Meni je Majes enkrat povedal, da so TRW super ploščice.

Meni pa, da so krive za zvijanje diskov. 

 

 

Napisano

Jaz ima zadaj ate diska in textar ploščice, spredaj pa oboje ATE in zaenkrat špila b.p. Tudi cviljenja ni nobenega.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Zdravo, z mazdinimi diski bom dobesedno znorel. Sem menjal ne dolgo nazaj vse diske in ploščice zdaj pa mi po par 1000km spet trese. Diski seveda zimmermanovi ta jači, ploščice zimmermanove tajače. Opazil sem da tulke kar prime v čeljusti, zdaj pa nwm če manšeta na tulki toliko drži. Vglavnem razmišljam o EBC yellow programu. 

Kak predlog razen EBC program?

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 2
Napisano

Mogoče original?

 

Jaz sem na Mazdi 5 originalne spredaj menjal, ko je avto imel 300.000. Baje so bili pretanki, da bi jih lahko imel še naprej. Zadnje so bile še originalne, ko sem avto prodal... Je pa res, da sem vedno kupoval tudi originalne ploščice. Pa tudi to je res, da sem s hribov doma. Ja, pa tudi to je res, da imajo dizli boljši zavorni učinek motorja kot ne-dizli...

 

Na BTjki so še vedno originalni diski, pa ima blizu 210.000 km. Tudi vedno originalne ploščice...

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Mogoče original?

 

Jaz sem na Mazdi 5 originalne spredaj menjal, ko je avto imel 300.000. Baje so bili pretanki, da bi jih lahko imel še naprej. Zadnje so bile še originalne, ko sem avto prodal... Je pa res, da sem vedno kupoval tudi originalne ploščice. Pa tudi to je res, da sem s hribov doma. Ja, pa tudi to je res, da imajo dizli boljši zavorni učinek motorja kot ne-dizli...

 

Na BTjki so še vedno originalni diski, pa ima blizu 210.000 km. Tudi vedno originalne ploščice...

Že probal pa nič, zvije takoj. Zgleda je problem v tej tulki, ker mali drži zraven diska, vbistvu vakum nastane znotraj tulke, bom probal manšeto zarezat da nebo podtlaka, pa da vidim.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je scania napisal:

Zdravo, z mazdinimi diski bom dobesedno znorel. Sem menjal ne dolgo nazaj vse diske in ploščice zdaj pa mi po par 1000km spet trese. Diski seveda zimmermanovi ta jači, ploščice zimmermanove tajače. Opazil sem da tulke kar prime v čeljusti, zdaj pa nwm če manšeta na tulki toliko drži. Vglavnem razmišljam o EBC yellow programu. 

Kak predlog razen EBC program?

 

Kakšen je tvoj način vožnje? Pogovarjal sem se namreč z enim mehanikom, ki je rekel, da se to ponavadi dogaja voznikom, ki lepo vozijo oz. malo zavirajo in se na diskih in ploščicah nabira oksidacija. Sam sem se v njegovi razlagi prepoznal in se sedaj trudim, da večkrat zaviram 🫣

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 4 minutami je ignacij napisal:

 

Kakšen je tvoj način vožnje? Pogovarjal sem se namreč z enim mehanikom, ki je rekel, da se to ponavadi dogaja voznikom, ki lepo vozijo oz. malo zavirajo in se na diskih in ploščicah nabira oksidacija. Sam sem se v njegovi razlagi prepoznal in se sedaj trudim, da večkrat zaviram 🫣

Se prepoznam v opisu, cim bolj enakomerna gladka voznja z neznim zaviranjem 😕

Napisano (urejeno)
pred 35 minutami je ignacij napisal:

 

Kakšen je tvoj način vožnje? Pogovarjal sem se namreč z enim mehanikom, ki je rekel, da se to ponavadi dogaja voznikom, ki lepo vozijo oz. malo zavirajo in se na diskih in ploščicah nabira oksidacija. Sam sem se v njegovi razlagi prepoznal in se sedaj trudim, da večkrat zaviram 🫣

Po domače se oksidaciji železa reče rja. 🙂

 

Sicer pa, tudi sam uporabljam stopalko zavore zelo nežno in se diski na sedanjih Mazdah še niso zvili ... So se pa zvili na prejšnji - originalni pri 95.000 km, po tem, ko se namontirale nove ploščice Brembo.

 

Še nekaj ugotavljam na teh Mazdah ... manj ko jih diraš (scania), manj je problemov. 😀

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1
Napisano

Jaz pa moje diske in ploščice  kar konkretno "pilim" in bremzam na polno. Prejšnji oh in sploh narezani brembo diski so po enem letu začeli konktetno opletat. Mi je pa bilo čudno od vsega začetka, ko sem jih montiral gor, da mi je spredaj "treslo". Kolesa sem dal balansirani pri treh različnih vulkanizerjih in nikoli ni bilo zares v redu. Ko pa sem pred enim letom in pol zamenjal sprednje ploščice in  diske z coated Textar pro, naenkrat ne trese čisto nič. 

Bremzajo pa fenomenalno. 

 

 

Napisano

Res je. Vodila spucat in namazat ob menjavi.

 

Samo niti Pelko ne vzamem vodil narazen ob menjavi. Pa ne bi škodlo, če bi si mojstri vzeli teh 5min.

Napisano
pred 2 urama je Brane napisal:

Kaj so to tulki?Če so vodila sigurno nisi šparal na masti

Vodila da, seveda narazen vzel sčistil namazal ze xxx krat pa vedno isto. Za znoret. 

Napisano (urejeno)

Pa ko imas razdrte celjusti in ko namazes "tulke" se normalno gibljejo ven/notri, ce jih pritisnes ? Da ni tebi slucajno prsla voda notri v te odprtine na celjustih kamor grejo "tulke" in ti je notri zarustalo? Gume oz. tesnila ne rezi, ker bos naredil samo se hujse in bo na koncu cela umetnost dobiti tulke sploh ven.

 

 

To sem imel v mislih:
 

 

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)
pred 14 urami je scania napisal:

Vodila da, seveda narazen vzel sčistil namazal ze xxx krat pa vedno isto. Za znoret. 

 

Sem se danes oglasil na enem Mazdinem servisu in vprašal glavnega mehanika glede zvijanja diskov. Odgovor je bil v smislu, da bo treba zamenjat še pesto z ležajem in seveda diske ... Ko se zvije pesto-ležaj bi pomagalo samo drejanje na samem avtu (tega se seveda ne dela)... če se kdarkoli odmontira diske in iste namontira nazaj, jih je treba postaviti na isti položaj.

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 26 minutami je Scr3am napisal:

Pa ko imas razdrte celjusti in ko namazes "tulke" se normalno gibljejo ven/notri, ce jih pritisnes ? Da ni tebi slucajno prsla voda notri v te odprtine na celjustih kamor grejo "tulke" in ti je notri zarustalo? Gume oz. tesnila ne rezi, ker bos naredil samo se hujse in bo na koncu cela umetnost dobiti tulke sploh ven.

 

 

To sem imel v mislih:
 

 

Tako je. Na Alfi mi je en zaroštal noter. Je moral s brenerom gret. Pol pa je za s fleksom spucal pa namazal.

In seveda novi diski in pakne.

 

Vedel pa sem da nekaj ni ok, ker je samo desni disk zadaj na zunanji strani začel postajat rjav.

Verjetno jebil kriv sneg, ker mi je zimo prej kolo zametlo. In je ziher zmrzal gumico malo stran potegnila.

Popravljeno od godlike

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • A tole je blo resno al me trolaš? Kakšen zaslužek, če je to KAVCIJA? Ne resno, tole bi rad slišal, od kod ideja, da je tole zaslužek. Upam, da ti ne gre tolk slabo, da boš po cestah in smetnjakih stikal za odvrženimi plastenkami in pločevinkami.   Pa še nekaj, uvedba tega sistema in vzdrževanje je že danes ocenjena, da bo stala okoli 40m€. Računajo, da bo neunovčenih kavcij za maksimalno 6m€. Se pravi zmanjkalo bo 34m€, ki pade na pleča proizvajalcev pijač. Stavaim karkoli želite, da tega proizvajalci ne bodo plačevali iz svojih žepov in bodo ustrezno podražili pijače od 10 do 15 centov, da pokrijejo to.    Pa dajmo izračunat kaj nas vse čaka pri nealkoholnih pijačah kjer je notri sladkor ali sladila.   1. Dvig DDV iz 8,5% na 22% bo pijači, ki danes stane 1€, dvignil ceno na 1,12€ 2. Dvig cene za uvedbo dragega sistema kavcij še dodatnih 10 centov in to je 1,22€ 3. Če bo kavcija 20 centov boš v trgovini dal 1,42€ namesto 1€ kot je to danes in tukaj se še ploska, kako bomo služili, ko boš dobil svojih 20 centov nazaj. 🤡    Aja teh centov sploh ne boš dobil nazaj, ker boš seveda kupil drugo pijačo in moral položiti kavcijo zanjo. In dokler boš krožil s pijačami boš za vse, ki jih imaš doma v obtoku kreditiral proizvajalce še s to kavcijo.     Mislim, pa zaboga, dejte si tole preračunat, ker men stojijo lasje pokonci kaj bo naslednja fora kako nas bodo jebali v glavo. Zakaj, ker to je mišljen drugačen sistem, kot je na Hrvaškem, ker bo narejen tracking vsake plastenke ali pločevinke v obtoku z unikatno kodo. To bo lahko celo pomenilo to, da boš v sami trgovini oddal le plastenke, ki si jih tam kupil oziroma v najboljšem primeru le plastenke tistih proizvajalcev, ki jih tam prodajajo. Teoretično to pomeni, da recimo vzameš Sparov S-budget pa ga ne boš mogel vnovčiti v Mercatorju ampak le nazaj v Sparu. Ne vem, če vam bo takrat še tako zabavno.            
    • Po petih letih je prišel čas, da zamenjam tv. Sedanji Philips Oled ima cel kup burn-in-ov. Sicer je slika še vedno vrhunska a me tej fleki zelo motijo. Ne pomaga nobeno osveževanje.  Odločil sem se za nakup 75" - Sony Bravia 9 (qled). V bistvu je ekran sestavljen iz Micro led točk (niso organske zato ni možnosti burn - in Ima kdo že ta tv in če ja, kake so izkušnje?
    • Cedilo karteja   Cena 20€ rabljeno cedilo karterja brez tesnila   Cena 40€ Novo zapakirano cedilo karterja   Vijaki za karter 15€ 
    • To sva vozila z Etcho-jem samo po brezpotju, skoraj nič asfalta. Bili so pa to kolovozi, skoraj neprehoden gozd (srečala sva celo srno) stopnice, razrit makadam, blato... Bilo je izredno zanimivo, moramo ponovit vajo.  Bo pa Etcho stopnjeval tempo in zahtevnost proge. 
    • Narva so zakon...sem jih imel nekdaj v Daewoo Racer-ju...sicer H-4,a še stekleni žarometi👍...čist nekaj drugega k ta plastika danes.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.