Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Na moji M3 2018 G120 so zadaj TRW ploščice (še prve), spredaj pa ne vidim. Sem pa za spredaj na zalogo nabavil ATE.

Popravljeno od Janez007
Napisano

Hvala. Mam isto. Bom kr vse 4 ATE nabavil.

Mam pa 67.kkm. prevoženih pa na cajte grozno grdo škriplje. Je že opozorilni pleh začel drgnit.

Napisano
Pred eno uro je Gregster napisal:

Hvala. Mam isto. Bom kr vse 4 ATE nabavil.

Mam pa 67.kkm. prevoženih pa na cajte grozno grdo škriplje. Je že opozorilni pleh začel drgnit.

Pri meni je tudi tako👍 Pravilno,da si se za ATE odločil....😉👍

Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Gregster napisal:

Hvala. Mam isto. Bom kr vse 4 ATE nabavil.

Mam pa 67.kkm. prevoženih pa na cajte grozno grdo škriplje. Je že opozorilni pleh začel drgnit.

Še to, z Brembo ploščicami so se mi na šestki pred leti zvili prvi diski. Samo s previdnosti jih nisem vzel - čisto možno, da ploščice sploh niso bile krive. So pa odlično prijele in morda tudi zato pregrele diske. Morda je bila kriva samo montaža (pooblaščeni servis). 😉 Morda samo splet okoliščin.

 

Pred naročilom sam še nisem vedel, da so gor TRW - sem se preveč zanesel na pretekle objave tega foruma. 😄

 

Če bi vedel, bi vzel TRW, spet s previdnosti ... "ne diraj dok radi"

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Še to, z Brembo ploščicami so se mi na šestki pred leti zvili prvi diski. Samo s previdnosti jih nisem vzel - čisto možno, da ploščice sploh niso bile krive. So pa odlično prijele in morda tudi zato pregrele diske. Morda je bila kriva samo montaža (pooblaščeni servis). 😉 Morda samo splet okoliščin.

 

Pred naročilom sam še nisem vedel, da so gor TRW - sem se preveč zanesel na pretekle objave tega foruma. 😄

 

Če bi vedel, bi vzel TRW, spet s previdnosti ... "ne diraj dok radi"

Kakšna je pa razlika v ceni 🤔

TRW Vs ATE

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Janez007 napisal:

image.png

image.png

Je kar razlika, ampak ziher je ziher. 👍

Popravljeno od Bini
Napisano
pred 7 minutami je NevLado napisal:

Meni je Majes enkrat povedal, da so TRW super ploščice.

Možno, da res ampak potem so krivi diski za problem tresenja.... 🤔

Tako se je pač pisalo tukaj, da jih na uradnem niso znali porihtati..... 😟

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Možno, da res ampak potem so krivi diski za problem tresenja.... 🤔

Tako se je pač pisalo tukaj, da jih na uradnem niso znali porihtati..... 😟

 

Meni je treslo minimalno pri visokih hitrostih na AC - ko sem to povedal na uradnem servisu so mi ob rednem servisu kot sem že zapisal takrat spucali ploščice, namazali vodila in sestavili nazaj pa je sedaj mir. Se pač zabije okoli čeljusti cel kup prahu in se začne vse pregrevat - če saniraš takoj se mogoče mogoče rešiš zvijanja diskov, je pa to pač klasična hiba teh mazd.

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

Meni je Majes enkrat povedal, da so TRW super ploščice.

Meni pa, da so krive za zvijanje diskov. 

 

 

Napisano

Jaz ima zadaj ate diska in textar ploščice, spredaj pa oboje ATE in zaenkrat špila b.p. Tudi cviljenja ni nobenega.

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Zdravo, z mazdinimi diski bom dobesedno znorel. Sem menjal ne dolgo nazaj vse diske in ploščice zdaj pa mi po par 1000km spet trese. Diski seveda zimmermanovi ta jači, ploščice zimmermanove tajače. Opazil sem da tulke kar prime v čeljusti, zdaj pa nwm če manšeta na tulki toliko drži. Vglavnem razmišljam o EBC yellow programu. 

Kak predlog razen EBC program?

  • Všeč 2
  • Začuden 1
  • Zmeden 2
Napisano

Mogoče original?

 

Jaz sem na Mazdi 5 originalne spredaj menjal, ko je avto imel 300.000. Baje so bili pretanki, da bi jih lahko imel še naprej. Zadnje so bile še originalne, ko sem avto prodal... Je pa res, da sem vedno kupoval tudi originalne ploščice. Pa tudi to je res, da sem s hribov doma. Ja, pa tudi to je res, da imajo dizli boljši zavorni učinek motorja kot ne-dizli...

 

Na BTjki so še vedno originalni diski, pa ima blizu 210.000 km. Tudi vedno originalne ploščice...

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Mogoče original?

 

Jaz sem na Mazdi 5 originalne spredaj menjal, ko je avto imel 300.000. Baje so bili pretanki, da bi jih lahko imel še naprej. Zadnje so bile še originalne, ko sem avto prodal... Je pa res, da sem vedno kupoval tudi originalne ploščice. Pa tudi to je res, da sem s hribov doma. Ja, pa tudi to je res, da imajo dizli boljši zavorni učinek motorja kot ne-dizli...

 

Na BTjki so še vedno originalni diski, pa ima blizu 210.000 km. Tudi vedno originalne ploščice...

Že probal pa nič, zvije takoj. Zgleda je problem v tej tulki, ker mali drži zraven diska, vbistvu vakum nastane znotraj tulke, bom probal manšeto zarezat da nebo podtlaka, pa da vidim.

  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano (urejeno)
pred 2 urama je scania napisal:

Zdravo, z mazdinimi diski bom dobesedno znorel. Sem menjal ne dolgo nazaj vse diske in ploščice zdaj pa mi po par 1000km spet trese. Diski seveda zimmermanovi ta jači, ploščice zimmermanove tajače. Opazil sem da tulke kar prime v čeljusti, zdaj pa nwm če manšeta na tulki toliko drži. Vglavnem razmišljam o EBC yellow programu. 

Kak predlog razen EBC program?

 

Kakšen je tvoj način vožnje? Pogovarjal sem se namreč z enim mehanikom, ki je rekel, da se to ponavadi dogaja voznikom, ki lepo vozijo oz. malo zavirajo in se na diskih in ploščicah nabira oksidacija. Sam sem se v njegovi razlagi prepoznal in se sedaj trudim, da večkrat zaviram 🫣

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 4 minutami je ignacij napisal:

 

Kakšen je tvoj način vožnje? Pogovarjal sem se namreč z enim mehanikom, ki je rekel, da se to ponavadi dogaja voznikom, ki lepo vozijo oz. malo zavirajo in se na diskih in ploščicah nabira oksidacija. Sam sem se v njegovi razlagi prepoznal in se sedaj trudim, da večkrat zaviram 🫣

Se prepoznam v opisu, cim bolj enakomerna gladka voznja z neznim zaviranjem 😕

Napisano (urejeno)
pred 35 minutami je ignacij napisal:

 

Kakšen je tvoj način vožnje? Pogovarjal sem se namreč z enim mehanikom, ki je rekel, da se to ponavadi dogaja voznikom, ki lepo vozijo oz. malo zavirajo in se na diskih in ploščicah nabira oksidacija. Sam sem se v njegovi razlagi prepoznal in se sedaj trudim, da večkrat zaviram 🫣

Po domače se oksidaciji železa reče rja. 🙂

 

Sicer pa, tudi sam uporabljam stopalko zavore zelo nežno in se diski na sedanjih Mazdah še niso zvili ... So se pa zvili na prejšnji - originalni pri 95.000 km, po tem, ko se namontirale nove ploščice Brembo.

 

Še nekaj ugotavljam na teh Mazdah ... manj ko jih diraš (scania), manj je problemov. 😀

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Začuden 1
Napisano

Jaz pa moje diske in ploščice  kar konkretno "pilim" in bremzam na polno. Prejšnji oh in sploh narezani brembo diski so po enem letu začeli konktetno opletat. Mi je pa bilo čudno od vsega začetka, ko sem jih montiral gor, da mi je spredaj "treslo". Kolesa sem dal balansirani pri treh različnih vulkanizerjih in nikoli ni bilo zares v redu. Ko pa sem pred enim letom in pol zamenjal sprednje ploščice in  diske z coated Textar pro, naenkrat ne trese čisto nič. 

Bremzajo pa fenomenalno. 

 

 

Napisano

Res je. Vodila spucat in namazat ob menjavi.

 

Samo niti Pelko ne vzamem vodil narazen ob menjavi. Pa ne bi škodlo, če bi si mojstri vzeli teh 5min.

Napisano
pred 2 urama je Brane napisal:

Kaj so to tulki?Če so vodila sigurno nisi šparal na masti

Vodila da, seveda narazen vzel sčistil namazal ze xxx krat pa vedno isto. Za znoret. 

Napisano (urejeno)

Pa ko imas razdrte celjusti in ko namazes "tulke" se normalno gibljejo ven/notri, ce jih pritisnes ? Da ni tebi slucajno prsla voda notri v te odprtine na celjustih kamor grejo "tulke" in ti je notri zarustalo? Gume oz. tesnila ne rezi, ker bos naredil samo se hujse in bo na koncu cela umetnost dobiti tulke sploh ven.

 

 

To sem imel v mislih:
 

 

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)
pred 14 urami je scania napisal:

Vodila da, seveda narazen vzel sčistil namazal ze xxx krat pa vedno isto. Za znoret. 

 

Sem se danes oglasil na enem Mazdinem servisu in vprašal glavnega mehanika glede zvijanja diskov. Odgovor je bil v smislu, da bo treba zamenjat še pesto z ležajem in seveda diske ... Ko se zvije pesto-ležaj bi pomagalo samo drejanje na samem avtu (tega se seveda ne dela)... če se kdarkoli odmontira diske in iste namontira nazaj, jih je treba postaviti na isti položaj.

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 26 minutami je Scr3am napisal:

Pa ko imas razdrte celjusti in ko namazes "tulke" se normalno gibljejo ven/notri, ce jih pritisnes ? Da ni tebi slucajno prsla voda notri v te odprtine na celjustih kamor grejo "tulke" in ti je notri zarustalo? Gume oz. tesnila ne rezi, ker bos naredil samo se hujse in bo na koncu cela umetnost dobiti tulke sploh ven.

 

 

To sem imel v mislih:
 

 

Tako je. Na Alfi mi je en zaroštal noter. Je moral s brenerom gret. Pol pa je za s fleksom spucal pa namazal.

In seveda novi diski in pakne.

 

Vedel pa sem da nekaj ni ok, ker je samo desni disk zadaj na zunanji strani začel postajat rjav.

Verjetno jebil kriv sneg, ker mi je zimo prej kolo zametlo. In je ziher zmrzal gumico malo stran potegnila.

Popravljeno od godlike

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Meni nebi na pamet padlo, da bi peljal k carglass šalabajzerjem menjat šipe. Na Mazdi sem peljal lokalnem avtoličarju. Res, da v svoji režiji. Sem že čez carglass toliko slišal, da enostavno niso rešitev zame. Glede popravil pa verjetno obstaja še kdo drug.
    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
    • https://www.caszazemljo.si/zelena-energija/kako-v-rotterdamu-s-pomocjo-rastlin-osvetljujejo-park.html
    • Ja, pa cukri iz Hoferja.... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.