Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je SpEkTr napisal:

Jaz sem dal zadnji pokrov dol, ker je to res enostavno.

Kako si dal pokrovček dol,kako sliko prlimi....👃

Napisano

Tisti pokrovček ko je v barvi, potegneš dol. Meni so včeraj menjali. Bom pa probal z kakšne razbite mazde dol vzet pa razstavit da vidim ki je problem

Napisano
pred 16 minutami je SpEkTr napisal:

Jaz grem s tistim plastičnim orodjem notr v zarezo, mal potegnem po špuri in pade dol emoji3.png

Se pravi, da lahko to naredim tudi s kitarsko trzalico? 😊

pred 54 minutami je scania napisal:

Tisti pokrovček ko je v barvi, potegneš dol. Meni so včeraj menjali. Bom pa probal z kakšne razbite mazde dol vzet pa razstavit da vidim ki je problem

Si jih vprašal,da do kaj mislijo s temi motorčki zafrkavati nas lastnike? 🤔 Res mi ne gre v glavo, da v vseh teh letih odkar so ta ogledala zunaj, niso naredili kake izboljšave. 

 

 

 

Napisano
pred 4 minutami je Alex napisal:

Se pravi, da lahko to naredim tudi s kitarsko trzalico? 😊

Vzemi rajši špohtl,da jo ne zlomiš....🤣

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Se pravi, da lahko to naredim tudi s kitarsko trzalico? 😊

Si jih vprašal,da do kaj mislijo s temi motorčki zafrkavati nas lastnike? 🤔 Res mi ne gre v glavo, da v vseh teh letih odkar so ta ogledala zunaj, niso naredili kake izboljšave. 

 

Smo debatirali in ni neke resitve na vidiku, zgleda bomo sami prej pogruntali in mazdi prodali idejo 😁😁😁😁😁

Napisano
dne 13. 1. 2022 ob 14:55 je 50keda napisal:

Ah, nisem dost nazorno napisal, torej: kje se zej šprica:

1. skozi sprednjo stran ogledala mimo šipce v tisto območje označeno z zeleno?

2. direktno na pregib med gibljivim in statičnim delom ogledala označeno z rdečo? če tle, to se dela iz kateregakoli položaja ne?

image.thumb.png.a655af0af2ab12578d44a9b690fd07df.png

Evo včeraj sem posprejal brez razdiranja ogledala z WD-jem po rdečem in po notranji strani do zelenega, potem ga pa parkrat poklopil ko sem bil ziher da je blo nad 0 stopinj.

 

Sicer zdaj med zimo nočem uporabljat poklopa zaradi nizkih temperatur (da ne zmrzne voda kje in bam) ampak bomo videli. Škodi ne, razen da je še pou vrate lisaste od wdja 😂

Napisano

Takole, danes sem si vzel čas in odstranil pokrov ogledala,zlahka se odstrani... 👍 Že na prvi pogled je notranjost drugačna od 6tke, mislim, da je nekaj izboljšav a vseeno sem ga posprejal s silikonskim sprejem in dodal par kapljic olja. 👌Če kdo spreja-šprica s strani šipce ogledala nima nomenega haska-koristi ker ne doseže curek tega mesta kjer je ta prepogib pri ohišju ogledala. Če je to to bo ok👍, če pa sam motorček crkne pa tako ne moreš nič... 🤪

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Tako, da koncno napisem. Pred kratkim sem menjal se motorcek desnega ogledala, kjer sem potem ob prevzemu, dobil eden izmed starih nedelujocih motorckov za domaco analizo.

 

Ko motorcek razstavimo, dobimo tele komponente:

IMG_20220123_114133.thumb.jpg.cc6c9d1145f8a53188ebf2e86d250ba0.jpg

 

Zadeva je dokaj enostavna, plasticni tulec (2. zadeva iz desne) je vtaknen v celotno ohisje, nakar iz zgornje strani sledi zobnik (4. z desne), potem se en zobnik za prisilno sklaplanje ogledal, feder in na koncu nasekana podlozka, ki ta feder drzi v stisnenem polozaju, ko se zatakne na tulec.

In ko smo to razstavli v notranjosti ni blo nobene sledi o kaksni umazaniji, motorcek je v razstavljenem polozaju normalno laufal.

Nakar smo to sestavl nazaj in zopet probal in seveda stvar je ostala nespremenjena, motorcek se ni sukal kot bi se moral, kljub temu da ni blo nobene umazanije.

Potem pa smo to fedro stisnil v sraufstoku, da je bla krajsa za 2 mm v nestisnenem polozaju, in glej ga zlomka, motorcek je zacel delovat.

 

Tk da jst sumim, da pac je problem v trenju med tulcem in ohisjem (to kar smo ze domneval prej), kjer se premika plastika ob plastiko, zdej kak pa to lubricirat, ce ne razneses cel ogledal je pa prasanje. Ena vrjanta je tut mehkejsi fedr, kar bom vrjetno nardil v kolikor bom z ogledali mel problem po garanciji.

IMG_20220123_114138.jpg

Napisano
pred 21 minutami je 50keda napisal:

Tako, da koncno napisem. Pred kratkim sem menjal se motorcek desnega ogledala, kjer sem potem ob prevzemu, dobil eden izmed starih nedelujocih motorckov za domaco analizo.

 

Ko motorcek razstavimo, dobimo tele komponente:

IMG_20220123_114133.thumb.jpg.cc6c9d1145f8a53188ebf2e86d250ba0.jpg

 

Zadeva je dokaj enostavna, plasticni tulec (2. zadeva iz desne) je vtaknen v celotno ohisje, nakar iz zgornje strani sledi zobnik (4. z desne), potem se en zobnik za prisilno sklaplanje ogledal, feder in na koncu nasekana podlozka, ki ta feder drzi v stisnenem polozaju, ko se zatakne na tulec.

In ko smo to razstavli v notranjosti ni blo nobene sledi o kaksni umazaniji, motorcek je v razstavljenem polozaju normalno laufal.

Nakar smo to sestavl nazaj in zopet probal in seveda stvar je ostala nespremenjena, motorcek se ni sukal kot bi se moral, kljub temu da ni blo nobene umazanije.

Potem pa smo to fedro stisnil v sraufstoku, da je bla krajsa za 2 mm v nestisnenem polozaju, in glej ga zlomka, motorcek je zacel delovat.

 

Tk da jst sumim, da pac je problem v trenju med tulcem in ohisjem (to kar smo ze domneval prej), kjer se premika plastika ob plastiko, zdej kak pa to lubricirat, ce ne razneses cel ogledal je pa prasanje. Ena vrjanta je tut mehkejsi fedr, kar bom vrjetno nardil v kolikor bom z ogledali mel problem po garanciji.

IMG_20220123_114138.jpg

Super,sedaj točno vemo kaj je treba naredit👍

Najprej sprejat,mazat dokler gre,potem pa feder stisnat da ima manjšo moč,bravo.....:ouje:

Napisano
pred 3 urami je 50keda napisal:

Tako, da koncno napisem. Pred kratkim sem menjal se motorcek desnega ogledala, kjer sem potem ob prevzemu, dobil eden izmed starih nedelujocih motorckov za domaco analizo.

 

Ko motorcek razstavimo, dobimo tele komponente:

IMG_20220123_114133.thumb.jpg.cc6c9d1145f8a53188ebf2e86d250ba0.jpg

 

Zadeva je dokaj enostavna, plasticni tulec (2. zadeva iz desne) je vtaknen v celotno ohisje, nakar iz zgornje strani sledi zobnik (4. z desne), potem se en zobnik za prisilno sklaplanje ogledal, feder in na koncu nasekana podlozka, ki ta feder drzi v stisnenem polozaju, ko se zatakne na tulec.

In ko smo to razstavli v notranjosti ni blo nobene sledi o kaksni umazaniji, motorcek je v razstavljenem polozaju normalno laufal.

Nakar smo to sestavl nazaj in zopet probal in seveda stvar je ostala nespremenjena, motorcek se ni sukal kot bi se moral, kljub temu da ni blo nobene umazanije.

Potem pa smo to fedro stisnil v sraufstoku, da je bla krajsa za 2 mm v nestisnenem polozaju, in glej ga zlomka, motorcek je zacel delovat.

 

Tk da jst sumim, da pac je problem v trenju med tulcem in ohisjem (to kar smo ze domneval prej), kjer se premika plastika ob plastiko, zdej kak pa to lubricirat, ce ne razneses cel ogledal je pa prasanje. Ena vrjanta je tut mehkejsi fedr, kar bom vrjetno nardil v kolikor bom z ogledali mel problem po garanciji.

IMG_20220123_114138.jpg

Mogoče bi bila rešitev, da bi  postružili tanko podložko (par desetink) iz teflona, jo dobro podmazati z kako grafitno mastjo preden bi jo montirali in kot si napisal še stisniti fender. 

Potem bi moralo vse skupaj lepše laufat, ker ne bi bilo toliko trenja🤔

Jaz sem opazil še eno stvar pri ogledalu. Namreč stikalo, ki je na vratih in služi za ročno-avtomatsko in izklop ogledala, je zelo low budget in izgleda, da nima vedno prav dobrega stika. 

Izmeril sem ga med tem, ko se je ogledalo odpiralo in vmes je za trenutek izgubilo kontakt. 

Ogledalo se je zaustavilo. Nato sem ga ročno odprl do konca. Tudi to bi bilo mogoče za zamenjati z kakim bolj kvalitetnim. 

 

 

Napisano
pred 10 urami je Janez007 napisal:

Da do teh komponent prideš, pa mora najbrž najprej tapeta vrat dol?

Mislim da ne....🤔

Napisano
pred 11 urami je Bini napisal:

Super,sedaj točno vemo kaj je treba naredit👍

Najprej sprejat,mazat dokler gre,potem pa feder stisnat da ima manjšo moč,bravo.....:ouje:

 

Fedr je verjetno zato toliko močan, da pri brzini preko 200km/h zračni upor ne zapre ogledal in pa seveda, da ne trese ogledala. Če bo prešvoh bo pol to težava, tako da je tukaj velik preizkušanja in verjetno na pamet ne bo šlo, ampak bo treba probavat.

33112_1.png

Napisano
pred 3 minutami je Boss napisal:

 

Fedr je verjetno zato toliko močan, da pri brzini preko 200km/h zračni upor ne zapre ogledal in pa seveda, da ne trese ogledala. Če bo prešvoh bo pol to težava, tako da je tukaj velik preizkušanja in verjetno na pamet ne bo šlo, ampak bo treba probavat.

Zaenkrat si ne belim glave,ker dala vse "bp",ko bo pa šlo kaj narobe in bo še v garanciji bom menjal,po garanciji pa poizkusit  porihtat čim boljš.....:nevem:

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Fedr je verjetno zato toliko močan, da pri brzini preko 200km/h zračni upor ne zapre ogledal in pa seveda, da ne trese ogledala. Če bo prešvoh bo pol to težava, tako da je tukaj velik preizkušanja in verjetno na pamet ne bo šlo, ampak bo treba probavat.

Samo res, že sedaj trese pri višjih hitrostih ogledalo. Kaj šele potem? 🤔

 

 

Napisano
pred 9 urami je Alex napisal:

Samo res, že sedaj trese pri višjih hitrostih ogledalo. Kaj šele potem? 🤔

Vprašanje,če vam trese zaradi tega,lahko da samo ogledalo trese na nosilcih 🤔

Na trojki mi ni nič treslo, na CX30 pa še nisem poizkusil....😊

Napisano

Pomembno je vedeti funkcije te fedre, js vem vsaj za ene tri :D :

1. ta feder prepreči, da se ogledalo ne sname

2. omogoča trdi preklop

3. preprečuje preklop pri velikih hitrostih

 

Tak da to, kar sem jst delal je bil samo test, in ja, moral bi ta motorčekt potem montirat na avto in preverit, kolk sile rabiš napram tistemu originalnemu.

Vrjetno niso dali tak močne fedre notr brezveze.

Hkrati pa je prašanje, če nebi to s časoma spet ustvarlo tolik trenja, da bi prenehal delovat.

 

Tako da, se bolj nagibam @Alex rešitvi z zmanjševanjem trenja med tulcem in ohišjem motorčka.

 

@Alex to da stikalo izklopi, to je normalno, ker pride prevelik tok. Enako je delal motorček sam, ko smo ga dali pod napetost. Ta motorček ima notri tudi PCB z nekimi elementi, torej ma neko upravljalno logiko in ko pride sunek prevelike obremenitve se enostavno izklopi.

Napisano (urejeno)

Je ja, uporabis ror kljuc ali nastavek gedore pa sraufstok. Pa ja se tisto kronasto podlozko je treba prej nazaj zravnat, da potem skoci v rob tulca ( pozabil sem slikat ko je vse sestavleno 😕 )

 

Popravljeno od 50keda
Napisano

Kot pravim, na roke to ne moreš stisnit, se pa da rešit brez napora, kot sem opisal zgoraj ;)

 

Kolk pa hoče kdo menjavat, je pa njegova stvar, če se ti ne da ubadat, maš pač špegle skozi odprte in je to to. Če pa hočeš jih pa lahk na roke zapiraš tudi :D

Napisano
pred 29 minutami je 50keda napisal:

Kot pravim, na roke to ne moreš stisnit, se pa da rešit brez napora, kot sem opisal zgoraj ;)

 

Kolk pa hoče kdo menjavat, je pa njegova stvar, če se ti ne da ubadat, maš pač špegle skozi odprte in je to to. Če pa hočeš jih pa lahk na roke zapiraš tudi :D

😲 a na roke, pol pa dnar nazaj.... :vskalo:

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Pošprical z WDjem levo ogledalo na cx3, ker se ne zapira🤔.

 

Kakšna je rešitev? Garancija je že potekla.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še jaz nadaljujem zgodbo s 130 € dragim kompresorjem. Berem navodila in piše, da je pred zagonom potrebno preveriti, ali so vijaki na glavi ustrezno zategnjeni - z navorom 10 Nm. In kupim UNIOR momentni ključ 3/8 5-110 Nm za 60€, nakar ugotovim, da nimam ustreznih nastavkov (imam UNIOR garnituro z nastavkom 1/2" in eno ID Tools z nastavkom 1/4"). Pogledam koristen video, ki ga je glede garnitur objavil @skritikrt in na osnovi slišanega sem danes naročil še UNIOR garnituro  3/8 za 150 € ... če mi je ne ukradejo ali je ne izgubim, bo zdržala še ene 3 generacije za mano. Gledal sem tudi na Amazon.de Gedore Red line, ampak imam občutek, da so UNIOR boljše kakovosti.   Kompresor me bo tako koštal 130 € + 210 € za orodje, skupaj 340 €, da ustrezno zategnem 4 vijake ... 😁  
    • Se strinjam. V vsakem primeru pa Covid ni tako nedolžen. 
    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.