Skoči na vsebino

MAZDA MX-30 – ELEKTRIČEN AVTO ZA OKOLJE … IN VOZNIKA

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Ne vem no, izgleda da vas večina pozablja, da Slovenija ni ciljna država za tak avto ... za večja velemesta Evrope pa je po moje že drugače. Živečim tam ali na obrobju pa bo verjetno bolj odgovarjal; pa verjetno se boš lahko pripeljal bližje centru velemesta, kamor pa fosilci ne bodo smeli več. Tako boš za tisti t.i. "zadnji kilometer" lahko uporabil noge ali skiro ali kolo ne da bi ti bilo treba še koristiti javni prevoz. Pa tudi do letališča ali žel.postaje boš prišel z njo. 

 

Dopust: niso vsi obremenjeni z Jadranom in tudi nimamo vsi nepremičnin pri Hrvatih ... saj ne rečem da ni lepo, ampak je pa fino  dupostovat še kje drugje ... 30 let v isti camp na Krku pri meni pa res ne gre.

 

Road trip: saj je tudi opcija najema vizila in še izbereš takega, ki je za načrtovano pot bolj ustrezen ... coupe, cabrio, avto dom, .....

 

O okusih pa ne bi, saj imajo vsake oči svojega malarja. Ampak meni "v živo"  ne izgleda tako slabo. 

Napisano
pred 47 minutami je Civic napisal:

... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Ampak meni "v živo"  ne izgleda tako slabo. 

 

Poznam enega dobrega okulista, če mogoče potrebuješ...

Napisano
dne 3. 11. 2020 ob 7:27 je Jest napisal:

 

Na enak nacin, kot lahko ti s tvojim avtom spravis 14 metrski drog za elektricno napeljavo iz Ljubljane v Kranj :D ... Pac niso vsi avti namenjeni vsemu ... 

Mislim da bi šlo.

 

Električni avti so namenjeni čemu? Prevozu oseb ali kaj? Zakaj pa imajo potem maksimalno dovoljeno obremenitev manjšo kot tehtajo 4 odrasle osebe?

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Meni je smešno, da tako nasprotujete električnim vozilom.

Treba se je zavedati, da so ta šele na začetku razvoja in da ta hip še niso idealna.

Jih bomo pa čez 20 let verjetno v večini že vsi vozili. Tudi zato, ker bodo boljša od vsega ostalega.

 

Posebej napačno pa se mi zdi razmišljanje o t. i. robnih primerih - vleka prikolice, 1x letno pot v dolžini 500+ km ipd. Ja, za tisti en ali dva izolirana primera boš pač izbral drug način prevoza ali pa se sprijaznil s tem, da boš naredil dve daljši pavzi za polnjenje/hlajenje baterij. Zaradi tega pa res ne bo konec sveta, posebej v luči dejstva, da se npr. pelješ na dopust (in že sicer presediš par ur v gneči na cesti).

 

Pač, moja dva centa na to debato ...

 

Jaz bi že danes pogledoval proti električnemu vozilu, a sem v bloku (beri: ga nimam kje elegantno polniti). Če bi imel hišo, bi bilo zelo drugače ...

Napisano

Recimo, da kupim po nesreči kakšen baterijski avto. Se teoretično odpravim na smučanje. Noter štiri odrasle osebe in ful nakrcan avto.Cilj:360km Domet avta teoretično:360km. Zima, mraz. Se odpravim v Dolomite. Na poti me doleti sneženje. Ker je ful mrzlo domet pade na 260km. Zaradi sneženja se ustvarijo kolone. Stojim v koloni, gretje in vsi ostali uporabniki delujejo. Domet se znižuje, jaz pa čakam v koloni nekje med hribi. Ko se končno premaknem, domet 120km, jaz še vedno bogu za hrbtom v hribih. Gledam kot mona v ekran, kjer se domet prehitro znižuje. V bližini nobene polnilnice. Pade mrak, tema. Sedaj gledam samo še kje se bom ustavil, da ne ostanem sredi noči sredi ničesar in sredi ceste. Adrenalin zagarantiran. Kaj bi iskal doživela na smučanju, če je že sama vožnja adrenalin na max. 

Ne vem za vas ostale a jaz zase vem, da ne bom nikoli vozil takega avta. 😏

  • Všeč 2
  • Žalosten 1

 

 

Napisano

V takem primeru se ustaviš pri prvi gostilni (ali pa dobesedno pri prvi hiši) in prosiš za prosto električno vtičnico - ter ponudiš ustrezno finančno nadomestilo.

 

Oziroma, ker si pameten in načrtuješ pot, gledaš, kje bo zadnja polnilnica - in pač ne iztrosiš baterije do konca, temveč jo napolniš npr. na zadnji polnilnici na AC na poti do smučišča.

 

V nekaj letih bodo imele tudi t. i. smučarske rovte električne polnilnice ... Npr. v Bovcu jo imaš prav na parkirišču kaninske žičnice.

Napisano

To je za evropo... 

Pojdi na Balkan... Tam še črne avte vozijo...euro 1 ali euro 2... 

Romunija, Bolgarija, Moldavija, Ukrajina... Pa ne v mesta... Na deželo pojdi...tam še v hišah ni elektrike. Pa da bojo tam električne avte vozili... 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano
pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

Zakaj pa imajo potem maksimalno dovoljeno obremenitev manjšo kot tehtajo 4 odrasle osebe?

 

Kje si pa nasel ta podatek in koliksen je?

 

Sem sel sedajle gledat na https://www.mazda.si/konfigurirajte-svojo-mazdo/MAZDA MX-30/5WGN/ in sem nasel samo tale podatek:

 

Konfigurator_vozila_Mazda___Mazda_Slovenija.png.de750fe69911b21ffc3780be60083cab.png

 

Razlika med maso praznega vozila vkljucno z voznikom (75kg) in najvecjo dovoljeno skupno maso vozila je 444 kg ... Voznik je ze vstet v masi praznega vozila... torej so 4 dodatne osebe in prtljaga lahko tezki 444 kg ... 😉 ... Ali pa sem kaj narobe razumel ... :D 

 

 

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

Recimo, da kupim po nesreči kakšen baterijski avto. Se teoretično odpravim na smučanje. Noter štiri odrasle osebe in ful nakrcan avto.Cilj:360km Domet avta teoretično:360km. Zima, mraz. Se odpravim v Dolomite. Na poti me doleti sneženje. Ker je ful mrzlo domet pade na 260km. Zaradi sneženja se ustvarijo kolone. Stojim v koloni, gretje in vsi ostali uporabniki delujejo. Domet se znižuje, jaz pa čakam v koloni nekje med hribi. Ko se končno premaknem, domet 120km, jaz še vedno bogu za hrbtom v hribih. Gledam kot mona v ekran, kjer se domet prehitro znižuje. V bližini nobene polnilnice. Pade mrak, tema. Sedaj gledam samo še kje se bom ustavil, da ne ostanem sredi noči sredi ničesar in sredi ceste. Adrenalin zagarantiran. Kaj bi iskal doživela na smučanju, če je že sama vožnja adrenalin na max. 

Ne vem za vas ostale a jaz zase vem, da ne bom nikoli vozil takega avta. 😏

Ni panike. Potem prideva midva s Slivko + 50kW dizl power💥

 

Vsekakor elektrika je prihodnost. In veliko nas bo električarjev.... 

Žal el. omrežje še dolgo ne bo pripravljeno na to. 

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 53 minutami je Shrek napisal:

To je za evropo... 

Pojdi na Balkan... Tam še črne avte vozijo...euro 1 ali euro 2... 

Romunija, Bolgarija, Moldavija, Ukrajina... Pa ne v mesta... Na deželo pojdi...tam še v hišah ni elektrike. Pa da bojo tam električne avte vozili... 

 

Tukaj ni tak "balkan"... in govorimo o stanju tukaj ali? Vedno (ampak res VEDNO) se bo nasel kdo, ki bo imel kaj za pripomnit, da to ni OK, ono ni OK... Kako se je pa vcasih vozilo, ko je imel recimo spacek ali katrca ali fico tudi dokaj malo prostora in dokaj majhen rezervoar ... Dosega z enim rezervoarjem je bil recimo toliko kot je sedaj doseg kaksnega e-avta z malo vecjo baterijo, kot jo ima MX-30 ... Saj vem... odgovor bo, da si lahko imel v prtljazniku se kantico z gorivom :) ... 

 

Pac razvoj gre naprej... in jaz sem tudi mnenja, da bo cez 10, 20 let vecina avtov elektricnih ... Ce se bomo sploh se kam lahko vozili :D:D:D 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 5 urami je dvorjan napisal:

Meni je smešno, da tako nasprotujete električnim vozilom.

Treba se je zavedati, da so ta šele na začetku razvoja in da ta hip še niso idealna.

Jih bomo pa čez 20 let verjetno v večini že vsi vozili. Tudi zato, ker bodo boljša od vsega ostalega.

Vsega ostalega ne bom komentiral, me je pa močno zmotil tale drugi stavek.  

 

Francoski časopis "Petit Journal" je za 22. julij 1894 (tisoč osemsto štiriindevetdeset - napišem še z besedo, da ne bi kdo mislil, da sem se zatipkal) priredil dirko med Parizom in Rouenom. Prijavilo se je kar 102 vozili in kar 20 različnih vrst vozil: 38 bencinskih, 29 parnih, 5 električnih, 5 na stisnjen zrak in 25 drugačnih izvedb. Kdo je opravil kvalifikacije in se sploh uvrstil na tekmo in kdo je nazadnje zmagal, zdaj sploh ni pomembno. Pomembno je dejstvo, da so že pred 126 leti pripeljali na tekmo električne avtomobile. Torej niso tako zelo na začetku razvoja...

 

 

pred 2 urama je Jest napisal:

 

... ... ... ... Voznik je ze vstet v masi praznega vozila... torej so 4 dodatne osebe in prtljaga lahko tezki 444 kg ... 😉 ... Ali pa sem kaj narobe razumel ... :D 

 

 

 

 

Mislim, da jaz tebe ne razumem. Sicer je voznik od 75 kg malo anoreksičen, ampak dobro. Če oni štejejo, da ima voznik 75 kg, potem je to avto za študente. Če pa ta avto pride v roke možakarju od 95 kg (tehta se ponavadi zgolj v gatah, torej lahko dodamo še 5 kg obleke in čevljev) in se zraven usedejo še štirje taki, ti pa od tiste bajne nosilnosti ostane za smučarsko opremo in potovalke samo še 19 kg. Če ima vsak od njih s seboj 5 kg težko potovalko, si že presegel dovoljeno obremenitev. In potem bi se s tem radi odpravili npr. na smučanje, se pravi bi vzeli s seboj še 5 parov smuči in 5 parov pancerjev. In ker je prtljažnik premajhen, se bo na strehi znašel še strešni nosilec - kar povečuje upor in posledično zmanjša domet. Ki pri polni obremenitvi že tako ne bo tak, kot ga reklamira proizvajalec...

 

pred 2 urama je Jest napisal:

Pac razvoj gre naprej... in jaz sem tudi mnenja, da bo cez 10, 20 let vecina avtov elektricnih ... Ce se bomo sploh se kam lahko vozili :D:D:D 

 

Seveda se bomo. Ampak ne zato, ker bi si to želeli, tudi ne zato, ker bi to bilo praktično, cenovno ugodno, prikladno, kakorkoli privlačno za nas, uporabnike. Ampak se bomo na elektriko vozili enostavno zato, ker nas bodo v to prisilili. In ker jih bo prav malo brigalo, koliko se bomo kot uporabniki je***i s temi električnimi pokvekami...

Napisano

Podobno imajo tudi druga "konvencionalna" vozila ... 

 

Recimo Mazda6 karavan ima navedeno maso vozila 1.541 kg, najvecjo skupno skupno maso pa 2.042 kg ... torej lahko nalozis 501 kg ... Mazda CX-5 ima navedeno maso 1.585 kg, najvecjo dovoljeno maso pa 2.140 kg... torej lahko nalozis 555 kg ... Mazda CX-30, ki je recimo podobna MX-30 ima maso 1.484 kg, najvecjo dovoljeno maso vozila pa 1.927 kg, torej lahko nalozis celo 1 kg manj kot v MX-30 (443 kg) :) ... Ce gremo se malo drugam ... VW Golf 8 ima nosilnost 408-585 kg, Renault Megane ima recimo 462 kg, Skoda Octavia ima recimo 452-607 kg ... 

 

Toliko na hitro... vec se mi ne ljubi iskat :D  ... Je pa dejansko tako, da imamo marsikdaj, ko je avto poln, prevec nalozeno ... :) ... Pac to so osebna vozila... in ne tovorna :D ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je Jest napisal:

Podobno imajo tudi druga "konvencionalna" vozila ... 

 

Recimo Mazda6 karavan ima navedeno maso vozila 1.541 kg, najvecjo skupno skupno maso pa 2.042 kg ... torej lahko nalozis 501 kg ... Mazda CX-5 ima navedeno maso 1.585 kg, najvecjo dovoljeno maso pa 2.140 kg... torej lahko nalozis 555 kg ... Mazda CX-30, ki je recimo podobna MX-30 ima maso 1.484 kg, najvecjo dovoljeno maso vozila pa 1.927 kg, torej lahko nalozis celo 1 kg manj kot v MX-30 (443 kg) :) ... Ce gremo se malo drugam ... VW Golf 8 ima nosilnost 408-585 kg, Renault Megane ima recimo 462 kg, Skoda Octavia ima recimo 452-607 kg ... 

 

Toliko na hitro... vec se mi ne ljubi iskat :D  ... Je pa dejansko tako, da imamo marsikdaj, ko je avto poln, prevec nalozeno ... :) ... Pac to so osebna vozila... in ne tovorna :D ... 

 

Tudi meni se ne ljubi iskat - podatke o dovoljeni obremenitvi električnih avtov skrivajo kot kača noge (saj je govora o električnih). Spomnim se podatka 370kil za enega od avtov ki že kar nekaj časa vozi po slo cestah. 

 

Je pa zgleda prednost električne Mazde pred ostalimi elektroavti prav ta, da na račun pol manj baterij se pa lahko ena oseba več pelje (ali pa prikolica z agregatom) 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
11 hours ago, Slivka said:

 

Francoski časopis "Petit Journal" je za 22. julij 1894 (tisoč osemsto štiriindevetdeset - napišem še z besedo, da ne bi kdo mislil, da sem se zatipkal) priredil dirko med Parizom in Rouenom. Prijavilo se je kar 102 vozili in kar 20 različnih vrst vozil: 38 bencinskih, 29 parnih, 5 električnih, 5 na stisnjen zrak in 25 drugačnih izvedb. Kdo je opravil kvalifikacije in se sploh uvrstil na tekmo in kdo je nazadnje zmagal, zdaj sploh ni pomembno. Pomembno je dejstvo, da so že pred 126 leti pripeljali na tekmo električne avtomobile. Torej niso tako zelo na začetku razvoja...

 

Prav imaš. Električen avto je bil pred bencinskim in dizelskim. Ampak kasneje je prišlo do zastoja razvoja električnih (zaradi istih problemov kot so sedaj - baterij). V primejavi z ICE pa se je v vmesnem času zgodila petrokemična revolucija z Rockefellerjem in ostalimi. Služili so bajne denarce na račun črne brozge ... in še vedno jih. Skratka energija proizvedena iz nafte je bila vse cenejša in lažje dostopna. Za razliko baterij s katerimi se skoraj nihče ni ukvarjal. Razvoj pač zahteva čas in denar. In ni provizij in mastnih zaslužkov.

Napisano
pred 18 minutami je zimurg napisal:

Prav imaš. Električen avto je bil pred bencinskim in dizelskim. Ampak kasneje je prišlo do zastoja razvoja električnih (zaradi istih problemov kot so sedaj - baterij). V primejavi z ICE pa se je v vmesnem času zgodila petrokemična revolucija z Rockefellerjem in ostalimi. Služili so bajne denarce na račun črne brozge ... in še vedno jih. Skratka energija proizvedena iz nafte je bila vse cenejša in lažje dostopna. Za razliko baterij s katerimi se skoraj nihče ni ukvarjal. Razvoj pač zahteva čas in denar. In ni provizij in mastnih zaslužkov.

Denarci gor ali dol. Ko meni nekdo omeni dober in predvsem "pravi" avto imam pred očmi kak hud športnik z V8 motorjem ali kakim drugim hudim motorjem.Nikakor pa ne kake tesle ali podobnih plastik fantastik avtov. 

Tudi ko mi omeniš moto GP niso to tisti smešni električni motorji pač pa motorji, ki rjovejo in bruhajo ogenj. 

Ko se bo končala doba motorjev z notranjim izgorevanjem se bo končala doba resnih prevoznih sredstev. Začela se bo doba grdih spačkov in v resnici bodo to le prevozna sredstva za zasilni prevoz od točke A do točke B. V tem primeru s temi vozili pozabite na točko G. 😏

 

 

Napisano
1 hour ago, Alex said:

Denarci gor ali dol. Ko meni nekdo omeni dober in predvsem "pravi" avto imam pred očmi kak hud športnik z V8 motorjem ali kakim drugim hudim motorjem.Nikakor pa ne kake tesle ali podobnih plastik fantastik avtov. 

Tudi ko mi omeniš moto GP niso to tisti smešni električni motorji pač pa motorji, ki rjovejo in bruhajo ogenj. 

Ko se bo končala doba motorjev z notranjim izgorevanjem se bo končala doba resnih prevoznih sredstev. Začela se bo doba grdih spačkov in v resnici bodo to le prevozna sredstva za zasilni prevoz od točke A do točke B. V tem primeru s temi vozili pozabite na točko G. 😏

to so včasih govorili tudi za konje in vozove. glej nisem nek zagovornik el. avtov, ampak stvari se spreminjajo. če na boljše ...to bomo pa še videli.

Napisano

Ah, Alex.

 

Naj ti da kdo Teslo (katerokoli) za en krog.

Boš videl, kaj je to pospešek in (takojšnji) navor. 😃

In ne bo več 2.2 dizel vsemogočen ...

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Ah, Alex.

 

Naj ti da kdo Teslo (katerokoli) za en krog.

Boš videl, kaj je to pospešek in (takojšnji) navor. 😃

In ne bo več 2.2 dizel vsemogočen ...

Sorry, sem se že vozil z njo.

In to nedolgo nazaj. Moj dober kolega iz Nemčije, tudi glasbenik, je imel prej Porsche 911 carrera 4.Sedaj je postal  kao "eko" in se je t pripeljal z nov Teslo. Porshea sem vozil tudi sam.

To je prava poezija. To teslo nisem. Obljubil mi je, da jo bom lahko enkrat, ko bo lahko zopet prišel dol. A proti porsheu je to prava kanta. 

Res da ima kao neke pospeške a je žalostno vse skupaj. Če je to bodočnost avtomobilizma... 😕

 

 

Napisano

Električni avti imajo lahko gigantski navor in temu ustrezne pospeške, ampak so za vozit še vedno samo viličarji, ker so pretežki. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

V boschu v Budimpešti sem lahko primerjal notranjost Tesle s in acure, ki so jih imeli za razvoj avtonomne vožnje. Notranjost Tesle žal ni na nivoju kvalitete niti v primerjavi z t-rocom

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 17 minutami je Shrek napisal:

Pa kje si t roka najdu... 

V bistvu je dobra primerjava, saj imajo folcvagni res najbolj  katastrofalno trdo plastiko in notranjost na splošno grdo. To pomeni, da so, kot sem že sam omenil, Tesle res boge. 

 

 

Napisano

To dejstvo, da so Teslo razvijali racunalnicarji in ne razvijalci avtomobilov... Zato pa je tudi narejen in sestavljen bolj tako po "domace" ... Je pa poln tehnike, ki jo ostala avtoindustrija sele pocasi uvaja ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 10 minutami je Jest napisal:

To dejstvo, da so Teslo razvijali racunalnicarji in ne razvijalci avtomobilov... Zato pa je tudi narejen in sestavljen bolj tako po "domace" ... Je pa poln tehnike, ki jo ostala avtoindustrija sele pocasi uvaja ... 

Se strinjam, da je tehnološko  dovršen avto. Vozno in pa notranjost  ni na nivoju klasičnih športnikov. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Že dolgo nič konkratnega v tej temi🧐...pa dajmo eno😃   Tokrat nekaj,kar bo mogoče zanimalo večji krog interesentov....en posebnež svoje vrste. Sicer sem pristaš Metabo CAS sistema baterij,a tokrat sem se "pregrešil",ker Metabo ne ponuja nič v tej klasi orodja. Gre za Makitin model T022D (SE-special edition) in lučko-laterno ML102.   To za marsikoga izgleda kot klasični vijačnik,a videz vara...klasični dvohitrostni vijačnik pri Makiti je model DF012DSE,kateri je pa po performansah "daleč zadaj"...je res bolj "švoh".   T022D je pa "čisto drugo vesolje,ker je to udarni vijačnik😲...zmore 0-2450 obratov,0-3000 udarcev na minuto in 25Nm max. Namenjen je za manjše vijake (sestavljanje računalnika ipd),a tudi večjih vijakov npr. lesni spax 4x60 za ta vijačnik ne predstavlja nikakršni problem. Moram izraziti presenečenje nad robustnostjo in kvaliteto izdelave-res narejen kot tank...občutiš šele,ko ga primeš v roke. Torej-izgleda kot igračka,a to absolutno ni. Seveda obstajajo močnejši vrtalni vijačniki (npr. 12V sistemi),a ta ima prednost v kompaktnosti in teži za uporabo tudi v utesnjenih razmerah. Še nekaj,kar zna za koga biti zelo zanimivo-stroj je kompletno simetričen (tako za levičarje,kot desničarje),kot tudi tok za pas!!! Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol : Amazon.de: Baumarkt WWW.AMAZON.DE Elektro- und Handwerkzeuge online - Makita TD022DSE Akku-Knickschlagschrauber 7,2 V, Petrol. Makita TD022DSE...   Ker vem,da je treba za baterije "skrbeti" sem dokupil tudi LED lučko-laterno...nima neke "moderne moči svetilnosti",a kot pripomoček,laterna ob večernih druženjih na prostem-več kot dovolj...slabih 31€ pri Metalka Servis Brnčičeva...stara stvar,pa so bili veseli,da so se losal robe😄 ML102 - Akku-Laterne WWW.MAKITA.DE Product   Naročl tudi manjšo LED svetilko z "nogami",a še ni prišla. Akumulatorska svetilka STEXML705 | Elektroservis in trgovina Povše WWW.ELEKTROSERVIS-POVSE.COM Akumulatorska svetilka STEXML705 -         VID_20241124_104325.mp4
    • Vsi cepljeni kaj jih poznam, so imeli Covid. Kar na koncu se pripiše cepljenju je lažja oblika ali pa malo boljša odpornost. To pa še ni garant, da tokrat ne bi sluha izgubil.
    • Kleber je pod Michelin-om. Dunlop je pa samo licenčni brand. V določenih delih sveta, ga ima Goodyear v drugih pa Sumitomo.
    • Pogubljen ameriški bombnik v objemu slovenskih gora | 24ur.com WWW.24UR.COM Suh sneg je škripal pod nogami, na lase in brado so se lepili beli kristali, ko je začela četica pohodnikov v mrzlem novembrskem jutru gaziti...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.