Skoči na vsebino

MAZDA MX-30 – ELEKTRIČEN AVTO ZA OKOLJE … IN VOZNIKA

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano
pred 22 minutami je Civic napisal:

No pa je pri nas. Novinarji so jo že sprobali. 

Cena: 34 500 € minus 6000 subvencije za premo GT.

Meni na posnetkih ni neki, pa še cena je previsoka... :nevem:

Napisano

Če (Vedno je če) bi bil rang malo vecji (recmo 350km) in da bi imel nek extender (tako kot ima i3), potem bi bil zame zanimiv (sploh po tej ceni).

 

Do 200km dometa pa je na zalost premalo. Do LJ imam cca 110 pa ce se malo po lj si na 140. In pride zima in ne pridem vec domov.

Napisano (urejeno)

Zato pa jo oglašujejo kot primerna za urbana naselja in tiste, ki ne hodijo na šiht 50 km v eno smer ;)

Popravljeno od 50keda
Napisano

Računica že nekaj časa velja, električen avto se ti ob pogoju da ga polniš doma na pocen štrom, izplača če delaš 200 km na dan. To zna biti pod realnim dosegom tega avta. Spljoh ko baterije po dveh, treh, petih letih niso čist sveže.

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 59 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Računica že nekaj časa velja, električen avto se ti ob pogoju da ga polniš doma na pocen štrom, izplača če delaš 200 km na dan. To zna biti pod realnim dosegom tega avta. Spljoh ko baterije po dveh, treh, petih letih niso čist sveže.

 

Razen če narediš 100km v eno smer, nafilas ko si na sihtu in potem čez 8h novih 100km...

Napisano

To je bolj varianta za vožnjo iz predmestja v mesto (Kakih 15-20km) ali pa samo kilometer. In ko prideš v službo ga daš polniti s tem, da te čim več ljudi, ki jih poznaš, vidi. Da si fensi in da si in.

  • Všeč 1
  • Haha 2

 

 

Napisano

Enyak se bo začel z ceno 34.000€ minus subvencija. Z malo večjim range om.
Mazda, bi morala mx-30 ponuditi v cenovnem razredu cx-30 potem bi tudi bila realna cena.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Za nekatere bo čisto ok avto... 

So tudi ljudje, ki imajo 50 km do službe....

So pa tudi taki, ki imajo 4 km in nimajo javnega prevoza... 

 

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Sem zadnjič gledal na oddaji volan, ko so imeli predstavitev te baterijske mazde. Tako grdega avta pa že dolgo nisem videl. V živo (na tv) izgleda še slabše kot na slikah. Pa ta dvojna vrata, ki se odpirajo kot pri rx 8!? Wtf? Pa doseg avta za eno pot od Ljubljane do Kopra. E moja mazda, s tem avtom si ga močno  upihnila mimo. 😕

 

 

Napisano

Enkrat sem bral, da je ta avto mišljen kot drugi avto. In ,da so pri študiji, po kateri so naredili ta avto, dobili podatke, da povprečen voznik na dan naredi 80km. V tem primeru, da živiš nekje v mestu in se voziš v službo/trgovino in nazaj, je tak avto mogoče čist ok. 

 

Je pa res, da ni med najlepšimi in najzmogljivejšimi. Osebno bi raj kakega hibrida. 

Napisano
2 hours ago, Alex said:

Sem zadnjič gledal na oddaji volan, ko so imeli predstavitev te baterijske mazde. Tako grdega avta pa že dolgo nisem videl. V živo (na tv) izgleda še slabše kot na slikah. Pa ta dvojna vrata, ki se odpirajo kot pri rx 8!? Wtf? Pa doseg avta za eno pot od Ljubljane do Kopra. E moja mazda, s tem avtom si ga močno  upihnila mimo. 😕

Če bo dobil wanklov podaljševalnik, zna bit zanimiv.

Napisano
pred 48 minutami je zimurg napisal:

Če bo dobil wanklov podaljševalnik, zna bit zanimiv.

Z wanklovim bi imela porabo ene 6 na sto. Kar se življenjske dobe tiče bi baterije preživele motor.

 

Ne se sekirat zaradi omejene uporabnosti tega avta. Vsi električni avti so omejeno uporabni, mazdin je samo malenkost bolj. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 12 urami je Mraušk Mčk napisal:

Z wanklovim bi imela porabo ene 6 na sto. Kar se življenjske dobe tiče bi baterije preživele motor.

 

Ne se sekirat zaradi omejene uporabnosti tega avta. Vsi električni avti so omejeno uporabni, mazdin je samo malenkost bolj. 

 

 

 

se ne sekiram in vem za omejeno uporabnost...pravzaprav vsake stvari.

 

samo pri mazdi imajo baje res plan dodati wankla kot generator ...zna bit zanimivo...sicer bomo pa vidli kako jim bo uspelo.

Napisano

To so avti za eno osebo, mogoče max. dve, za prevoz iz svoje občine v sosednjo. Ko je to mogoče, seveda. Pojavi se pa problem, ko je občina raztegnjen kot denimo naša. V tem primeru moraš narediti pavzo za dofilanje štroma. 

 

 

Napisano
pred 6 urami je Mraušk Mčk napisal:

Me zanima samo kako s takšnim podaljševalnikom spraviš denimo manjšo kamp prikolico v južno Dalmacijo, ali pa, še bolje, v centralne Alpe.

 

Na enak nacin, kot lahko ti s tvojim avtom spravis 14 metrski drog za elektricno napeljavo iz Ljubljane v Kranj :D ... Pac niso vsi avti namenjeni vsemu ... 

  • Všeč 2
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Večina električnih avtov sploh ne sme vleči prikolic. Predvsem zaradi pregrevanja baterij in elektromotorjev. Kot kaže bo verjetno trend v prihodnje, da imaš en štrapacni avto na elektriko za okol skakt, ko pa rabiš konkreten prevoz za na dopust, al pa kaj za sabo vlečt bo pa bil en tak luškan karavanski al pa limuzinski dizel, ki bo opravil resno delo.

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 19 urami je Mraušk Mčk napisal:

Me zanima samo kako s takšnim podaljševalnikom spraviš denimo manjšo kamp prikolico v južno Dalmacijo, ali pa, še bolje, v centralne Alpe.

 

pred 13 urami je Jest napisal:

 

Na enak nacin, kot lahko ti s tvojim avtom spravis 14 metrski drog za elektricno napeljavo iz Ljubljane v Kranj :D ... Pac niso vsi avti namenjeni vsemu ... 

 

Ej, pa to je fenomenalno! Ti električni avtomobili so mi vedno bolj všeč! Upam, da bo kmalu v vsakem stanovanju ali hiši VSAJ po eden!

 

Veš, kaj bi bil to dober biznis zame! Ker z električnim ne more vleč prikolice, pridem jaz z BTjko, potegnem prikolico na želeno destinacijo, družina pa se z električnim pripelje za menoj. Tam jim pustim prikolico in drugemu vlečem prikolico z morja domov, drugi pa se z električnim peljejo za menoj. Vsakemu računam po 0,80€ na kilometer, pa če v enem dnevu potegnem eno prikolico iz Ljubljane v na primer Zadar, in drugo nazaj, pa da odbijem potne stroške, bi mi ostalo na dan okoli 300€. Če v enem mesecu opravim 20 voženj, dobim novo BTjko v štirih mesecih. Zraven pa na keson naložim še en spodoben 25 kW dizel-agregat, pa pomagam, če komu presahne baterija - tako, za dodatek. Bolj ko premišljujem, bolj so mi ti električni avtomobili všeč...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No tko zlo hudo ne delajo, da bi pobijali in grozili z genocidom kot se je to dogajalo v UA - Kijev, Odessa, Mariupol... Če se kje zadeve zataknejo le pri dvojezičnosti verjetno res ni ustrezen vzrok za spopad. Najprej se uporabijo vse možne pravnopolitične opcije za razrešitev spora potem pa le nič ne zaleže se pa žal večinoma poseže v nadaljevanje politike z drugimi sredstvi kar je definicija vojne. Govorimo o državah, ki imajo to moč, da lahko to naredijo. Slovenija bi pač morala sklonit glavc, ker svojih manjšn vojaško ne moremo zaščitit. Ampak hvala bogu to ni treba, ker obstaja visok nivo demokracija in varovanja človekovih pravic, kar pa žal tega ni bilo in niti ni zdaj v Ukrajini. Zelenski uradno celo ni več predsednik, ker mu je mandat potekel pred pol leta, a novih volitev ni razpisal, poleg tega je pa, kako prikladno, razpustil celotno opozicijo in vlada dobesedno avtokratsko diktatorsko.   Aja pa problem manjšin, če sploh temu lahko tako rečemo, ker če je manjšina velika za 25% prebivalstva bi prej rekel, da je to bolj potrebno v taki državi zagotoviti ali federativnost, kot je bilo v jugi, da so se narodi lahko zdrućili v okviru republik z nekim nivojem samoodločanje v okviru širše skupnosti. ali pa konfederacijo. V Jugi smo imeli velikansko srečo, da je Kardelj zahteval vpis v ustavo SFRJ, ki je omogočal tudi odcepitev. Če tega ne bi bilo bi nas lahko centralna oblast potolkla, tako kot je Španska Katalonce ob poskusu osamosvojitve. In zakaj smo se odcepili? Zato, ker se nismo strinjali z odločitvami večine in smo bili prepričani, da nas samo izkoriščajo. Kaj pa če je na jugovzhodu UA tudi tak občutek prevladal leta 2014?   Sicer je pa vedno tako, da je vse odvisno kako se razumeš z ameri. To so ugotovili Srbi leta 1999, ker so bili po pravoslavni strani preveč navezani na Rusijo. Če bi bili na ZDA bi danes še veselo imeli Kosovo in Albanci tam bi morali biti pridno tiho.
    • Samo kazni in to velike bodo nspametne spametovale, ker tisti ozaveščeni bomo zbirali smeti tako ali tako.... 
    • https://www.caszazemljo.si/zelena-energija/kako-v-rotterdamu-s-pomocjo-rastlin-osvetljujejo-park.html
    • Ja, pa cukri iz Hoferja.... 😉
    • Je na sopotnikovi strani, tako da ni moteče za vožnjo....če zalijejo vem da bo pika, ne menja se mi trenutno zdaj cele šipe :), to še vedno lahko naredim kdaj kasneje, no razen če je preveč globoko in mi bo počila v vsakem primeru.....sem se zdaj naročil na carglass pa da vidim kaj bodo mojsti povedali (na spletu ko oddaš obrazec, menijo, da če je manjša razpoka kot eur kovanec potem naj bi to lahko popravili), no bom videl ko bom tam opravil pregled....če bo potrebna menjava bom zahteval original šipo (vem da ste nekateri že pisali o tem), kako je mnenje je bolje iti k ličarju/kleparju, kjer se s tem tudi profi ukvarjajo ali carglass?
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.