Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

.... pozdravljeni.....

Mam problem z geretjem v kabini avta. Ko sem avto pripelu domov sm ga u?gal in pustil da se lepo ogreje med tem sm mu pa doluvu vodo v hladilnik ker jo je mal manjkalo :( , seveda toplo vodo, ko je avto laufu cca pol ure sm pogledu kak?na je temperatura bla je okrg 90 -100 stopinj pol je pa naenkrat kazalc za temp. padu na nulo. <_< nakar sem cez nekaj dni zamenjal termostat nakar je zadela ?pilala :jupiii: sam se je pa pojavu drug problem, ne dobim tople vode v kabinski hladilnik. Pri motorju sem snel cevi spusti vodo ?ez hladilnik da ga je s?istlo potem sem pa dal nazaj samo tisto cev iz kateri gre voda v kabinski hladilnik avto zalaufu in po?aku da pride voda skozi morm re? da je ful po?asi prtekla tako da sn ugotovil da voda sploh ne kro?i ?ez kabinski hladilnik :(

Iskal sm ?e ?rpalko za vodo pa je nisn na?el al je mogo?e kej drugega narobe?

Bi mi znal to kdo mal razlo?it

lp Mi?o

Napisano

ojla, s?isti kabinski hladilnik. ker pomojm je v njem problem, saj ti voda skoz ta hladilnik po?as te?e. Snem ga dol, probi spu??at toplo vodo skoz, dodaj zraven ?e malo sode bikarbone, v naslab?em primeru probi z dratom not ?tocat. Ni hudi? de ne bo ratalo.

Pa pozdravljen mazdist karavanovc, malo nas je z 323 karavan :D

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

Napisano

Vodna ?rpalka je pri jermenih in je v ohi?ju bloka, si ?e menjal zobati jermenj, ker takrat se menja tudi pumpa.

 

Lahko tudi proba? da s cevjo iz pipe natakne? na kabinski kiler in ?ez spusti? vodo ?e bo prebilo, jaz nisem ?e ni? v tem smislu delal tako da je samo teorija, bo kdo drug bolj natan?no povedal.

 

Najbolj u?inkovito pa je da podre? pe?ko pre?isti? in pregleda?, ?e je ?e kje kaj rjav in se mogo?e re?i? kasnej?e poplave.

 

 

Pa pozdravljen na forumu!

 

 

LP!

 

 

Marko

Napisano

s?isti kabinski hladilnik. ker pomojm je v njem problem, saj ti voda skoz ta hladilnik po?as te?e.

 

....ej to sm ?e nardil vodo s pipe sm pustil tako dolgo te?t skozi hladilnik da je prtekla popolnoma ?ista voda. preden sem ?e pa nataknu cevi nazaj sm pa tut po?aku tolk da je voda pri?ela kro?it da sem vidu da je voda zelo po?asi tud skozi cev prtekla tako da mislim da bi lohk bla to le ?rpalka. <_< A mi zna kdo povedat kako je z menjavo tega?

 

Hvala obema zaenkrat.....

Napisano

Odgovor si si ?e sam povedal, po zamenjavi termostat ti ni ve? kro?ila voda skozi hladilnik gretja kabine. Napaka je v termostatu, ali po doma?e ni pravi, je predolg na tusti strani kjer je vzmet, zato ti pokrije tokokrog vode za gretje kabine.To se je ?e ve?krat zgodilo, ker nobeden ne pogleda dol?ine od spodnjega "klobu?ka" do obode kjer je termostat vpet v ohi?je(ta je v tvojem primeru predolga).

 

ps. ?e bi crknla vodna ?rpalka bi se vozil s parnikom, ker potem tudi voda ki hladi motor nebi kro?ila po hladilniku za hlajenje motorja.Pa ?rpalka vedno crkne samo semering (zamenjat mora? celo), ali pa se zlomi os, potem pa ostane? ?e brez hidravlike na volanu.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ko s ;) m pa menju termostat in preveri tastarega z novim sta bla oba enako dolga, sam ko je bil not tastar je bilo enako kot mi je zdej ta nardil delov je prbli?no en teden to pomen da mi ja kazal temperaturo na armaturki sam ?e vedno pa ni blo toplo v notranjosti avta. nakar sem o?istu naladilnik nalil vodo nazaj kolkolr jo je mankal potem pa je po prbli?n pol ure ko je avto laufu cajger za temperaturo padu na nulo in se ne dvigne ve? oz. se dvigne ?e avto laufa na mestu koker mu pa da? mal gasa obrate pa spet takoj pade oz ?e se pele? tut takoj pade na nulo in se ne dvigne ve?

druga?e pa hvala za info bom probu to zamejat pa bom javu ?e bo delovalo ;)

Napisano

..... a mi ?e zna kdo povedat kak?no drugo varianto kaj bi lahkobilo ler zdej pa res ne vem menjal sem termostat, not je bil popolnoma isti kot sm ga kupu, s?istu hladilnik.... voda pa vedno pride samo do tka ko pride gumjasta cev na kovinsko ki gre v kabino od tam naprej je pa mrzla cev :( ..... ?e pa mam dovodno cev dol pa avto v?gem ?ez mal ?asa voda zelo po?asi prcurlja tk kod da nima nobenga pritiska kje bi ?e lahk bil to vzrok? :blink: a mogo?e pozna kdo kakega mehanika ki dela na mazdinem servisu???

lp

Mitja

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz se ne sekiram glede cene, imam vedno 10 centov cenej pa se naj draži kolikor hoče.... 😁🤗😉
    • Meni je ok čeprav je kitajska. Morate vedet, da so Kitajci že pred nami pri električnih i jih ne bomo dohiteli. Če je nekega.leta ?.? plan, da gremo na elektriko bomo vozili kitajca in tam bo med drugimi mogoče tudi MAZDA!  V resnici pa bom vozil takrat razred ali dva manjši avto in se ne bom sekiral..... 😉
    • Eh...ti nimaš pojma😉...poslušaj VO Australije...vštekaš ponoči,in ti sončna elektrarna zastonj fila😃👍  Ja seveda...ko je tam noč,pri nas sije sonce,in obratno...tako,da imamo v bistvu nonstop štroma k dreka...samo politike je treba poslušati,in bo vse super😂  
    • Večina naprav je narejena za klasične 1,5V baterije,ki jih ne moreš polniti,pri Ni-Mh pa je nazivna 1,2V,in za to kaka naprava prej "odneha",kljub temu,da baterija še zdaleč ni prazna...se pozna...je pa to dejstvo fino ravno pri starejših radijih..."muzejskih primerkih" ipd.,ker so te celice z nižjo napetostjo varnejše za npr. žarnice osvetlitev skale radija ipd... Jaz se za to raje zanašam na NiMh celice,in le redko uporabljam nepolnljive baterije...imam pa za to večjo količino in seveda za to potrebne boljše polnilce...   Moram pa pripomniti,da cena ni nujno odraz kvalitete polnilca!!! Imam npr. celo dva polnilca Ansmann Energy 4,ki se ponašata tudi z refresh funkcijo za 9V NiMh baterije...a sem ugotovil,da AA in AAA celice praktično nikoli popolnoma ne izprazni,ampak zmeraj programsko impulzno polni...in z časom "uniči" celico,ker le ta "izgubi" prvotno kapaciteto...takšno celico je zelooo težko "spraviti k sebi",in je bolje,da jo zavržeš.... Sem tako zmetal najmanj cca. 20kom. Sanyo-2300 NiMh celic v kanto. Skratka-cena ni merilo!
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.