Skoči na vsebino

Obiščite Mazda Museum v Hirošimi kar preko spleta!

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
  • Obiščite Mazda Museum v Hirošimi kar preko spleta!.Mazda Motor Corporation je pred kratkim predstavila veliko novost v sklopu hišnega muzeja Mazda Museum, ki odslej omogoča virtualni obisk glavnih razstavnih prostorov s pomočjo spletne storitve Google Maps Street View*. Ta nov in nekonvencionalen način predstavitve zgodovine podjetja omogoča neposreden st...

Preberi celoten članek

 

Lep pozdrav

Notification_Center.png.baa6b8bc27d171fb4ea1ec50a39d479a.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To sem si jaz reku ko je bil 450 eur leta 2013
    • Ženska reče svoji sosedi: - "Sem slišala, da so tvojega moža videli z neko blondinko..." - "Ja, kaj si pa pričakovala, da ga bodo videli s kanglico in lopatko?"
    • V celem svetu je alkoholizem bolezen.    Edino na Štajerskem te vprašajo: - "Zakaj ne piješ? Si bolan?"
    • Pokliče sodelavka, ki je na bolniški. Pa pove: - "Dva dni mam že drisko. Pa grem k zdravniku. Pa me tam sprašujejo: 'kašljaste, kihaste, maste vročino?' Pa kak naj kašljam, butel, če še prdnit ne upam!"  
    • Ne morem odgovoriti.   Sprašujem pa se, zakaj nam je tako težko enako vprašanje nasloviti na servis? Gre za našo pravico in njihovo dolžnost - da smo informirani o cenah! Verjetno zaradi izkušenj z njihovim odnosom do strank, kot da nekaj skrivajo ... Smo tudi sami krivi, da je tako. Zato zahtevajmo informacije od njih, da se navadijo.     II. poglavje OZNAČEVANJE CEN IN BLAGA 14. člen   (navajanje in upoštevanje cen) (1) Podjetje za blago, storitev ali digitalno vsebino, ki jo ponuja potrošniku, vidno označi ceno, ki vključuje davek na dodano vrednost, če je podjetje zavezanec za davek na dodano vrednost. (2) Cena blaga, storitve ali digitalne vsebine je označena v eurih. (3) Podjetje upošteva označeno ceno. ... III. poglavje INFORMIRANJE POTROŠNIKOV 18. člen   (predhodne informacije) (1) Podjetje mora potrošniku pred sklenitvijo pogodbe oziroma preden potrošnika zavezuje ponudba na jasen in razumljiv način zagotoviti naslednje informacije, če niso jasne že iz okoliščin: 1.      glavne značilnosti blaga, storitve ali digitalne vsebine v obsegu, ki ustreza nosilcu podatkov in blagu, storitvi ali digitalni vsebini; 2.      firmo, naslov sedeža podjetja in telefonsko številko podjetja, kadar je ta na voljo; 3.      končno ceno blaga, storitve ali digitalne vsebine, vključno z davki, ali način izračuna cene, če je zaradi narave blaga, storitve ali digitalne vsebine ni mogoče izračunati vnaprej; 4.      informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza, dostave ali pošiljanja ali opozorilo, da taki stroški lahko nastanejo, če jih ni mogoče vnaprej izračunati; 5.      plačilne pogoje ter pogoje dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, rok dostave blaga in izvedbe storitve oziroma dobave digitalne vsebine, kadar je to potrebno; ... Če se vgrajeno blago za opravljeno storitev obračuna posebej, mora biti potrošniku na razpolago cenik vgrajenega blaga.     Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) (PISRS) Pravilnik o načinu označevanja cen blaga, digitalnih vsebin in storitev ter objavi znižanja cene blaga (PISRS)    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.