Bego10 Napisano 22. julij, 2020 Prijavi Napisano 22. julij, 2020 Zdravo. Ko sem se peljal z morja se mi je na avtocesti prižgala rumena opozorilna lučka motorja. Imam mazdo 6 2015 letnik, dizel motor,133K prevoženih. Na pregledu mi je rekel mehanik da mi morajo speskati kolektor saj in da me bo koštalo od 250-350. Ima mogoče kdo kak izkušenj s tem? Se da to kako drugace mogoc s kakimi dodatki za disel urediti. Hvala za odgovor. Citiraj
Boss Napisano 22. julij, 2020 Prijavi Napisano 22. julij, 2020 Brez fizičnega odstranjevanja saj in drugih oblog žal ne bo šlo. Citiraj
Scr3am Napisano 22. julij, 2020 Prijavi Napisano 22. julij, 2020 Pa glede na to da se ti je ze aktivirala lucka za motor je vrjetno ze veliko oblog in razni aditivi odpadejo. 1 Citiraj
Aless Napisano 23. julij, 2020 Prijavi Napisano 23. julij, 2020 Z dodatki ne boš mogel odstranit zapečenih saj, reši te samo demontaža in fizično čiščenje. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
Bego10 Napisano 23. julij, 2020 Avtor Prijavi Napisano 23. julij, 2020 Ok. Hvala. A ma kdo kak predlog kako naprej da se mi ne bo to ponavljalo. Hvala za pomoč. Citiraj
Scr3am Napisano 23. julij, 2020 Prijavi Napisano 23. julij, 2020 Odstrani DPF pa blindiraj EGR pa mir. 2 1 Citiraj
Shrek Napisano 23. julij, 2020 Prijavi Napisano 23. julij, 2020 Ne odstranjuj filtra. Raje očisti... Ko se bo na tehničnih meril izpust, bo pa jok in stok... 2 Citiraj
50keda Napisano 23. julij, 2020 Prijavi Napisano 23. julij, 2020 Jap, če se bo že vse jemalo narazen, je pametno dat ostalo (DPF, EGR). Me pa sploh zanima, če se da ostranit dpf na teh novih, glede na to da je v enem s katalizatorjem. Citiraj
Aless Napisano 23. julij, 2020 Prijavi Napisano 23. julij, 2020 (urejeno) Mah na tehničnem tega še dolgo ne bodo merili, bo prej Mazda razpadla🤪 Drgač pa če bi že prišlo da bi začeli merit, kupiš za cca300€ drug DPF. In ja se da odstranit tudi pri novi, saj tudi stara ima enako nared DPF, v istem ohišju je prvo satovje katalizatorja in nato satovje dpfja, odpre se samo zaden del tam ko je satovje dpfa in se odstrani, catalizator pa ostane. No nekateri odstranijo tudi katalizator, za max power😁 . Popravljeno 23. julij, 2020 od Aless 2 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
dvorjan Napisano 27. julij, 2020 Prijavi Napisano 27. julij, 2020 dne 23. 7. 2020 ob 10:52 je Bego10 napisal: Ok. Hvala. A ma kdo kak predlog kako naprej da se mi ne bo to ponavljalo. Hvala za pomoč. Malce bolj dinamična vožnja, da se obloge ne nabirajo. Pa menjava olja - na takšnega, ki je kar najbolj "low-saps". In pogostejše menjave olja - na 10.000 ali 15.000 km, če imaš več mestnih voženj. Citiraj
Alex Napisano 27. julij, 2020 Prijavi Napisano 27. julij, 2020 dne 23. 7. 2020 ob 15:55 je Shrek napisal: Ne odstranjuj filtra. Raje očisti... Ko se bo na tehničnih meril izpust, bo pa jok in stok... Po mojih I formacijah tega še dolgooooo ne bo. Naprave za to merit stanejo veliko preveč za naše tehnične preglednike. dne 23. 7. 2020 ob 19:26 je Aless napisal: Mah na tehničnem tega še dolgo ne bodo merili, bo prej Mazda razpadla🤪 Drgač pa če bi že prišlo da bi začeli merit, kupiš za cca300€ drug DPF. In ja se da odstranit tudi pri novi, saj tudi stara ima enako nared DPF, v istem ohišju je prvo satovje katalizatorja in nato satovje dpfja, odpre se samo zaden del tam ko je satovje dpfa in se odstrani, catalizator pa ostane. No nekateri odstranijo tudi katalizator, za max power😁 . V bistvo to naredijo tako, da se sploh ne opazi, da ni gor dpf. Pa nekaj konjičev pridobiš s tem. Mnogo jazbecev se za ta poseg odloči hkrati z čipiranjem. Citiraj
Bego10 Napisano 27. julij, 2020 Avtor Prijavi Napisano 27. julij, 2020 Hvala vsem za predloge. Sm zdej od parih ljudi slišal, da bi lahko recimo šel na avtocesto in držal avto 10 minut nad 3000 obratov, da naj bi to pomagalo. Citiraj
Alex Napisano 27. julij, 2020 Prijavi Napisano 27. julij, 2020 pred 2 urama je Bego10 napisal: Hvala vsem za predloge. Sm zdej od parih ljudi slišal, da bi lahko recimo šel na avtocesto in držal avto 10 minut nad 3000 obratov, da naj bi to pomagalo. To moraš delati vsakokrat ko ti dela regeneracijo. Pri višjih obratih bolj spihaš vse skupaj, smrt za to je pa cijazenje po mestu in preklinjanje regeneracij.A tebi kaj narašča olje nad max? A kaj kontroliraš? 1 Citiraj
Boss Napisano 27. julij, 2020 Prijavi Napisano 27. julij, 2020 pred 1 uro je Alex napisal: To moraš delati vsakokrat ko ti dela regeneracijo. Pri višjih obratih bolj spihaš vse skupaj, smrt za to je pa cijazenje po mestu in preklinjanje regeneracij.A tebi kaj narašča olje nad max? A kaj kontroliraš? hehe... preklinjanje regeneracij 🤣 a to se pelješ in fašeš regeneracijo pol jo pa steraš v 3PM 2 Citiraj
Alex Napisano 27. julij, 2020 Prijavi Napisano 27. julij, 2020 Pred eno uro je Boss napisal: hehe... preklinjanje regeneracij 🤣 a to se pelješ in fašeš regeneracijo pol jo pa steraš v 3PM Ha, ha, sem se nasmejal sam sebi. Dobra. 😅 1 Citiraj
uklopko Napisano 28. julij, 2020 Prijavi Napisano 28. julij, 2020 (urejeno) pozdrav vsem, Prilagam slike kako to zgleda ko je zabasano. Edina in pametna rešitev je fizično čiščenje(peskanje) kolektorjev in loput. Tiščanje po AC na 3000rpm ne bo pomagalo verjemi, še posebej če je že tako zapacano. Lahko se kvečjemu odlušči kak delec saj, in pade globje.....dodatne težave. Jaz sem to naredil spotoma v okviru vpoklica in reprogramiranje loput (nekaj takega) seveda mi je na servisu prijazno svetoval kaj naj naredim -in dobro da sem ga poslušal. Avto je res bil len-po čiščenju je avto precej bol odziven. Uredi čim prej . (moje mnenje) p.s. nastajanje teh oblog ne moreš preprečit, lahko pa z bolj dinamično vožnjo in višjimi obrati podaljšaš naslednji poseg čiščenja. lp Popravljeno 28. julij, 2020 od uklopko 3 Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Gelipter Napisano 28. julij, 2020 Prijavi Napisano 28. julij, 2020 Uff...samo to je res zabasono .... Dobro da si to porihtal ...👍😉😆😆😁😁😁lp Citiraj
dvorjan Napisano 28. julij, 2020 Prijavi Napisano 28. julij, 2020 @uklopko: Koliko kilometrov pa ima prevoženih ta avto? In kje tankaš? Citiraj
Slivka Napisano 29. julij, 2020 Prijavi Napisano 29. julij, 2020 To dela Greta, ne pa krivulja... Ko so imeli dizelaši kompresijo 24:1, turbino in izpust ven, se ni tako zabasalo. In krivulje so bile pri isti porabi krepko višje kot so sedaj... Sedaj imajo pa dizelaši kompresijo 16:1, turbino, vračanje izpušnih plinov v sesalni kolektor, katalizator, PDF, čakam samo še, da bodo na koncu imeli še balon, v katerega bodo zbirali izpušne pline, jih reciklirali in vrnili v sesalno cev... ... ... Se pa samo še saje nabirajo po motorju. In pri bencinarjih ni bistveno drugače... Se pa saje malo manj nabirajo, če se dizelaša uporablja tako, kot naj bi se ga: če ga že vžgeš, potem mora narediti min 50 km, preden ga spet ugasneš. Še boljše pa, če jih naredi vsaj 500, preden ga ugasneš. Je pa avto zaradi teča "čistejši", kajti saje so v bistvu ogljik. In če se ogljik v obliki saj nabere v motorju, ga manj reagira s kisikom in v obljiki ogljikovega dioksida zapusti motor - torej je manj izpustov CO2... 2 Citiraj
uklopko Napisano 29. julij, 2020 Prijavi Napisano 29. julij, 2020 pred 20 urami je dvorjan napisal: @uklopko: Koliko kilometrov pa ima prevoženih ta avto? In kje tankaš? Avto sem kupil pri 120kkm zdaj jih imam 160kkm. Na leto naredim 34-37 kkm, kjer se vozim ni cesta, da bi šparal . Imam vse pogoje AC, klanec, in pa mestna vožnja. Tankam različno, večina na petrol-u(ker imam pač plačilno za petrol). Je pa ta poseg čiščenja kar nekako mišljen pri cca 120 kkm kot čiščenje cedila za olje. (če ti to seveda vestni mehaniki povejo in svetujejo) In če kupiš mazdo 6 potem je to potrtebno vzeti v zakup, tako kot še vedno zadneje zavorne čeljusti k še vedno štekajo :(. JBG facking ekologija-se nekje mora poznat in basat sistem lp 2 Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Aless Napisano 29. julij, 2020 Prijavi Napisano 29. julij, 2020 Te saje lahko preprečiš edino če EGR z blindiraš in izbrišeš iz softwara. Ja fa.. ekologija, izpušne pline še enkrat vračaš v motor, to je kot da bi pol izdihanega zraka spet nazaj vdihnil. Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
uklopko Napisano 29. julij, 2020 Prijavi Napisano 29. julij, 2020 OK, če blindiraš EGR ....je možno da potem DPF filter bol na udaru. Pri teh skyactive motorjih ki imajo bi turbo, ima potem 2 EGR ventila? Citiraj 20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide
Alex Napisano 29. julij, 2020 Prijavi Napisano 29. julij, 2020 pred 55 minutami je uklopko napisal: OK, če blindiraš EGR ....je možno da potem DPF filter bol na udaru. Pri teh skyactive motorjih ki imajo bi turbo, ima potem 2 EGR ventila? A ti imaš že skayactiv ali drugo generacijo? Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.