Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo. Ko sem se peljal z morja se mi je na avtocesti prižgala rumena opozorilna lučka motorja. Imam mazdo 6 2015 letnik, dizel motor,133K prevoženih. Na pregledu mi je rekel mehanik da mi morajo speskati kolektor saj in da me bo koštalo od 250-350. Ima mogoče kdo kak izkušenj s tem? Se da to kako drugace mogoc s kakimi dodatki za disel urediti.  Hvala za odgovor. 

Napisano

Brez fizičnega odstranjevanja saj in drugih oblog žal ne bo šlo.

33112_1.png

Napisano

Pa glede na to da se ti je ze aktivirala lucka za motor je vrjetno ze veliko oblog in razni aditivi odpadejo.

Napisano

Ne odstranjuj filtra. Raje očisti... 

Ko se bo na tehničnih meril izpust, bo pa jok in stok... 

Napisano

Jap, če se bo že vse jemalo narazen, je pametno dat ostalo (DPF, EGR). Me pa sploh zanima, če se da ostranit dpf na teh novih, glede na to da je v enem s katalizatorjem.

Napisano (urejeno)

Mah na tehničnem tega še dolgo ne bodo merili, bo prej Mazda razpadla🤪

Drgač pa če bi že prišlo da bi začeli merit, kupiš za cca300€ drug DPF. 

In ja se da odstranit tudi pri novi, saj tudi stara ima enako nared DPF,  v istem ohišju je prvo satovje katalizatorja in nato satovje dpfja, odpre se samo zaden del tam ko je satovje dpfa in se odstrani, catalizator pa ostane. No nekateri odstranijo tudi katalizator, za max power😁

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
dne 23. 7. 2020 ob 10:52 je Bego10 napisal:

Ok. Hvala. A ma kdo kak predlog kako naprej da se mi ne bo to ponavljalo. Hvala za pomoč. 

Malce bolj dinamična vožnja, da se obloge ne nabirajo.

Pa menjava olja - na takšnega, ki je kar najbolj "low-saps". In pogostejše menjave olja - na 10.000 ali 15.000 km, če imaš več mestnih voženj.

Napisano
dne 23. 7. 2020 ob 15:55 je Shrek napisal:

Ne odstranjuj filtra. Raje očisti... 

Ko se bo na tehničnih meril izpust, bo pa jok in stok... 

Po mojih I formacijah tega še dolgooooo ne bo. Naprave za to merit stanejo veliko preveč za naše tehnične preglednike.

dne 23. 7. 2020 ob 19:26 je Aless napisal:

Mah na tehničnem tega še dolgo ne bodo merili, bo prej Mazda razpadla🤪

Drgač pa če bi že prišlo da bi začeli merit, kupiš za cca300€ drug DPF. 

In ja se da odstranit tudi pri novi, saj tudi stara ima enako nared DPF,  v istem ohišju je prvo satovje katalizatorja in nato satovje dpfja, odpre se samo zaden del tam ko je satovje dpfa in se odstrani, catalizator pa ostane. No nekateri odstranijo tudi katalizator, za max power😁

V bistvo to naredijo tako, da se sploh ne opazi, da ni gor dpf. Pa nekaj konjičev pridobiš s tem. Mnogo jazbecev se za ta poseg odloči hkrati  z čipiranjem. 

 

 

Napisano

Hvala vsem za predloge. Sm zdej od parih ljudi slišal, da bi lahko recimo šel na avtocesto in držal avto 10 minut nad 3000 obratov, da naj bi to pomagalo. 

Napisano
pred 2 urama je Bego10 napisal:

Hvala vsem za predloge. Sm zdej od parih ljudi slišal, da bi lahko recimo šel na avtocesto in držal avto 10 minut nad 3000 obratov, da naj bi to pomagalo. 

To moraš delati vsakokrat  ko ti dela regeneracijo. Pri višjih obratih bolj spihaš vse skupaj, smrt za to je pa cijazenje po mestu in preklinjanje regeneracij.A tebi kaj narašča olje nad max? A kaj kontroliraš? 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Alex napisal:

To moraš delati vsakokrat  ko ti dela regeneracijo. Pri višjih obratih bolj spihaš vse skupaj, smrt za to je pa cijazenje po mestu in preklinjanje regeneracij.A tebi kaj narašča olje nad max? A kaj kontroliraš? 

hehe... preklinjanje regeneracij 🤣   a to se pelješ in fašeš regeneracijo pol jo pa steraš v 3PM

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

hehe... preklinjanje regeneracij 🤣   a to se pelješ in fašeš regeneracijo pol jo pa steraš v 3PM

Ha, ha, sem se nasmejal sam sebi. Dobra. 😅

 

 

Napisano (urejeno)

pozdrav vsem, 

 

 Prilagam slike kako to zgleda ko je zabasano. Edina in pametna rešitev je fizično čiščenje(peskanje) kolektorjev in loput. Tiščanje po AC na 3000rpm ne bo pomagalo verjemi, še posebej če je že tako zapacano. Lahko se kvečjemu odlušči kak delec  saj,  in pade globje.....dodatne težave.

Jaz sem to naredil spotoma v okviru  vpoklica in reprogramiranje loput (nekaj takega) seveda mi je na servisu prijazno svetoval kaj naj naredim -in dobro da sem ga poslušal. 

Avto je res bil len-po čiščenju  je avto precej bol odziven.  Uredi čim prej .

(moje mnenje)

p.s. nastajanje teh oblog ne moreš preprečit, lahko pa z bolj dinamično vožnjo in višjimi obrati podaljšaš naslednji poseg čiščenja.

 

lp

 

IMG_3711.jpg

IMG_3708.jpg

IMG_3707.jpg

Popravljeno od uklopko

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Uff...samo to je res zabasono ....:danzoman:

Dobro da si to porihtal ...👍😉😆😆😁😁😁lp

Napisano

To dela Greta, ne pa krivulja...

 

Ko so imeli dizelaši kompresijo 24:1, turbino in izpust ven, se ni tako zabasalo. In krivulje so bile pri isti porabi krepko višje kot so sedaj...

 

Sedaj imajo pa dizelaši kompresijo 16:1, turbino, vračanje izpušnih plinov v sesalni kolektor, katalizator, PDF, čakam samo še, da bodo na koncu imeli še balon, v katerega bodo zbirali izpušne pline, jih reciklirali in vrnili v sesalno cev... ... ... Se pa samo še saje nabirajo po motorju. In pri bencinarjih ni bistveno drugače... Se pa saje malo manj nabirajo, če se dizelaša uporablja tako, kot naj bi se ga: če ga že vžgeš, potem mora narediti min 50 km, preden ga spet ugasneš. Še boljše pa, če jih naredi vsaj 500, preden ga ugasneš.

 

Je pa avto zaradi teča "čistejši", kajti saje so v bistvu ogljik. In če se ogljik v obliki saj nabere v motorju, ga manj reagira s kisikom in v obljiki ogljikovega dioksida zapusti motor - torej je manj izpustov CO2...

Napisano
pred 20 urami je dvorjan napisal:

@uklopko: Koliko kilometrov pa ima prevoženih ta avto? In kje tankaš?

Avto sem kupil pri 120kkm  zdaj jih imam 160kkm. Na leto naredim 34-37 kkm, kjer se vozim ni cesta, da bi  šparal  :). Imam vse pogoje  AC, klanec, in pa mestna vožnja.

Tankam  različno, večina na petrol-u(ker imam pač plačilno za petrol).  Je pa ta poseg čiščenja kar nekako  mišljen  pri cca 120 kkm  kot čiščenje  cedila za olje. (če ti to seveda vestni mehaniki povejo in svetujejo) In če kupiš mazdo  6 potem je to potrtebno vzeti v zakup, tako kot še vedno zadneje zavorne čeljusti k še vedno štekajo :(.  JBG facking ekologija-se nekje mora poznat in basat sistem 

 

lp

 

 

 

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Te saje lahko preprečiš edino če EGR z blindiraš in izbrišeš iz softwara.

Ja fa.. ekologija, izpušne pline še enkrat vračaš v motor, to je kot da bi pol izdihanega zraka spet nazaj vdihnil.

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

OK, če blindiraš EGR ....je možno da potem  DPF filter bol na udaru.  Pri teh skyactive motorjih ki imajo bi turbo,  ima  potem 2 EGR ventila? 

 

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
pred 55 minutami je uklopko napisal:

OK, če blindiraš EGR ....je možno da potem  DPF filter bol na udaru.  Pri teh skyactive motorjih ki imajo bi turbo,  ima  potem 2 EGR ventila? 

 

A ti imaš že  skayactiv ali drugo generacijo? 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Samo to niso za smrtnike. To so All terrain gume.
    • Sem hotel že nekaj časa nazaj vprašat, pa mi je vedno ušlo iz glave oz. mogoče celo neumno vprašanje. Recimo ADAC testi so letos potekali na teh dimenzijah - 205/55 R16 in 215/55 R17. Kaj to pomeni za mene, ko vozim R19 gume? Ali so testi še vedno relavantni z temi ocenami? Pač, lahko se karakteristike morda spremenijo z širino in tem, ane...🤔
    • Night Braeker so delale ca. 2 leti vedno. Cool blue intense pa od 12-16 mesecev.   Pogosto sem jih kupoval na Amazonu. Tudi Philips so držale ca. 2 leti. Sem imel pred Osramom. Če bi rad da dolgo držijo bi moral kupovati long life. Tiste pa ne svetijo tako dobro.
    • Med glasbeniki (še posebej profiji) je to kar pogist pojav. Recimo sam imam delno okvarjen sluh, s tem, da so mi nastradali visoki toni. Kolega v bandu, ima problem, da mu skalno piska.. To ima tudi veliko glasbenikov. So pa tudi redki primeri, ko zaradi izpostavljenosti glasni glasbi nekdo izgubi velik del sluga ali pa skoraj v celoti gluši. Naš bivši mixerman (znan - delal je z Šank rocki, Sidarto, Pero Lovšinom...) je moral nehati mixati ker se mu je sluh vidno poslabševal.od zdravnika je dobil navodilo, da mora nehati ali bo pa trajno oglušel. Vedeti moramo, da je bil podvžen 100 decibelom ( pa vse do 130) skoraj dnevno.  Tako, da je bolj možen vzrok za znanca - prepogosta izpostavljenost glasni glasbi. Z in-eirom se situacija ni nič izboljšala.   
    • Saj pravim. Te ocene postavljajo proizvajalci in ne neodvisen zavod. Tako da so irelevatne. Poglej si kak so visoke na kitajskih gumah, ki so na testu porazne.   Zaupam določenim firmam (osebne izkušnje) in kombiniram teste (ADAC, Autobild in Tyre review). Tyre review celo testira gume, brez da bi vedel katere vozi.   Za zimo sta bila oba avta na Bridgestone Blizak LM005. Zdaj pa bosta oba na Michelin Pilot Alpin 5. Letne sta na Pirelli PZero (so pri meni dobile minis) in Michelin Primacy 4. Oboje prva vgradnja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.