Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zaniimvo bi bilo videti log preko obd. Takole na prvi uč, če se to zgodi samo med regeneracijo, bi rekel da ECU nekako zmanjša moč motorja, ker je temperatura v filtru previsoka oz na zgornji meji. Lahko pa da ga kak senzor v DPFu serje, ki meri pač temperaturo. Če kdo spremlja regeneracijo bo videl, da ECU stalno prilagajo temperaturo v filtru, oz teži k temu da je nekje okoli 600 stopinj. Če kaj ni v redu, in bi šla temperatura v višave bi bilo možno, da omeji moč motorja, da se filter ne poškoduje. 

Napisano

Aha, hvala za odgovor. Mislim, da se je takrat vršila regeneracija, saj so bili obrati malo pod 1000 obrati, poraba višja in bolj globok zvok motorja (lučke nima za regeneracijo, ker je 2014 letnik). Zanima me še nekaj, ali je za dokončanje regeneracije dovolj da stojiš na mestu in počakaš do konca ali se moraš še vedno voziti po ac? Prej sem imel alfo 159 in sem že po moči in števcu za pritisk turbine vedel kdaj dela regeneracijo in sem dokončanje počakal na mest - v leru..

 

Hvala 

Napisano
pred 5 minutami je marko72 napisal:

Aha, hvala za odgovor. Mislim, da se je takrat vršila regeneracija, saj so bili obrati malo pod 1000 obrati, poraba višja in bolj globok zvok motorja (lučke nima za regeneracijo, ker je 2014 letnik). Zanima me še nekaj, ali je za dokončanje regeneracije dovolj da stojiš na mestu in počakaš do konca ali se moraš še vedno voziti po ac? Prej sem imel alfo 159 in sem že po moči in števcu za pritisk turbine vedel kdaj dela regeneracijo in sem dokončanje počakal na mest - v leru..

 

Hvala 

Takrat je najboljše, da voziš nad 2000 obrati in se regeneracija prej konča. 

A problem je, da bolj kot je dpf in vse ostalo zabito, prej ti dela regeneracije in dlje časa trajajo, ker ne uspe sežgati vedno več saj v njem. Je pa najbrž krivo kaj drugega (podložke injektorjev,  injektorji, kak senzor) ,da imaš prebogato mešanico in s tem nepopolno izgorevanje. Tako se pojavi prekomerno dilmljenje in posledično se zabije dpf. 

 

 

Napisano (urejeno)
pred 31 minutami je marko72 napisal:

Aha, hvala za odgovor. Mislim, da se je takrat vršila regeneracija, saj so bili obrati malo pod 1000 obrati, poraba višja in bolj globok zvok motorja (lučke nima za regeneracijo, ker je 2014 letnik). Zanima me še nekaj, ali je za dokončanje regeneracije dovolj da stojiš na mestu in počakaš do konca ali se moraš še vedno voziti po ac? Prej sem imel alfo 159 in sem že po moči in števcu za pritisk turbine vedel kdaj dela regeneracijo in sem dokončanje počakal na mest - v leru..

 

Hvala 

Tako se začne in počasi lahko postane Mazda 2.2 tudi psihičen problem voznika. So vožnje dovolj dolge za moj motor? Vozim pod dovolj obrati? Bolje, da ga ne ugasnem, dokler regeneracija še ni končana oz turbina lepo namazana. Bo cenejša nafta dovolj dobra, ali raje kupim dražjo boljšo, pa še kakšen aditiv za injektorje zraven? Že 10.000 km je od zadnjega servisa, čimprej moram zamenjati olje. Za vsak slučaj bo najbolje, da sčistijo še saje po vseh kanalih, MAP in MAF senzor, pa DPF, pa sperejo mašino, očistijo sito, pa zamenjajo verižico oljne črpalke, da se slučajno ne strga in gre cel motor v maloro (ja, jih je že nekaj pri 170.000 km). Pa podložke injektorjev sem skoraj pozabil. 😔

 

Res, to ni OK (z Mazdami 2.2 mislim). Ali pa z nami Mazdaši. Pelko mi je enkrat rekel, samo vozi se in ne se obremenjevat s temi zadevami.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Tako se začne in počasi postane Mazda 2.2 tudi psihičen problem voznika. So vožnje dovolj dolge za moj motor? Vozim pod dovolj obrati? Bolje, da ga ne ugasnem, dokler regeneracija še ni končana oz turbina lepo namazana. Bo cenejša nafta dovolj dobra, ali raje kupim dražjo boljšo, pa še kakšen aditiv za injektorje zraven? Že 10.000 km je od zadnjega servisa, čimprej moram zamenjati olje. Za vsak slučaj bo najbolje, da sčistijo še saje po vseh kanalih, MAP in MAF senzor, pa DPF, pa sperejo mašino, očistijo sito, pa zamenjajo verižico oljne črpalke, da se slučajno ne strga in gre cel motor v maloro (ja, jih je že nekaj pri 170.000 km). Pa podložke injektorjev sem skoraj pozabil. 😔

 

Res, to ni OK (z Mazdami 2.2 mislim). Ali pa z nami Mazdaši. Pelko mi je enkrat rekel, samo vozi se in ne se obremenjevat s temi zadevami.

Je pa tudi drugi recept... In večino te sekirancije  odpade. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je Alex napisal:

Je pa tudi drugi recept... In večino te sekirancije  odpade. 😉

To bi šlo in bi bilo veliko lažje za dihat (strupene pline 🤭). Potem ostanejo samo še sladke skrbi: za ketnico (zamenjava na 170.000 km), injektorje, podložke injektorjev (zamenjava na 60.000 km), turbino (sam bi dal loputo čimprej privarit, če avto ni več v garanciji), dvomasno sklopko v primeru MT :)

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 10 minutami je Alex napisal:

Je pa tudi drugi recept... In večino te sekirancije  odpade. 😉

Odstranitev dpf 🙂 Sem že razmišljal ja..cx 5 sem kupil z 127000 km in takoj zamenjal olje. Zdaj imam 133000 km in je olje še vedno na max. Prejšnja lastnica ni imela vinjete in menim, da ni kaj dosti koristila AC, saj so bile regeneracije na cca 160 km. Zdaj imam 133000 km in je olje še vedno na max. V kolikor se bo nafta začela mešati bi odstranil dpf. A kdo mogoče ve približen strošek odstranitve in preprogramiranja? Hvala

Napisano
pred 15 minutami je Janez007 napisal:

To bi šlo in bi bilo veliko lažje za dihat (strupene pline 🤭). Potem ostanejo samo še sladke skrbi: za ketnico (zamenjava na 170.000 km), injektorje, podložke injektorjev (zamenjava na 60.000 km), turbino (sam bi dal loputo čimprej privarit, če avto ni več v garanciji), dvomasno sklopko v primeru MT :)

Podložke so 10€.😊

 

 

Napisano (urejeno)
AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI

Časi, ko bodo na tehničnih pregledih preverjali, ali so vozila opremljena s filtri trdih delcev so vse bližje

 

pred 11 minutami je Alex napisal:

Podložke so 10€.😊

Govorim o psihi lastnikov, ki vozijo na servise, ki muhastih Mazd ne poznajo najbolj. Če redno voziš na pooblaščene servise, skrbi ne bi smelo biti. In veliko lastnikov jih tja kar vozi.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 minutami je FuManchu napisal:

Radi bi, a še ne vedo točno kako in kaj:D

Marsikdo bi kaj rad, a ne ve točno, kako do tega priti. 😊 

 

 

Napisano

Evo da se oglasim tudi po reseni napaki 🙂racunalnik je pokazal da je bil problem DPF filter in sicer je Pelko naredil regeneracijo filtra in po regeneraciji odtocil staro olje ven in vlil novega. Zadovoljen kako se je izteklo in tudi kar se cene tice 👍

Napisano (urejeno)

Ja, @SpEkTr je na tem področju mladi raziskovalec, če že ne profesor. 😀

 

V glavnem, zamašek se je ščistil in avto je zadihal. Senzorji-računalnik so spet zadovoljni. 👍 Če je bilo samo naključje (kratke vožnje in posledično zaporedje nedokončanih regeneracij) in je prisilna regeneracija odpravila težavo, bi se verjetno moralo videti v kratkem, v mesecu, dveh. Če se obvestilo v bližnji prihodnosti spet pojavi, je Pelko naredil prvi korak v poskušanju in pomeni, da zelo verjetno ni problem v dpf, ampak nekje višje gor, vse do injektorjev. In potem sledijo novi koraki.

 

Pelko bi že moral vedeti kaj dela (edini poleg @Enos, ki je avto videl, preizkusil in ki je za to usposobljen). 🤔

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 3 minutami je Janez007 napisal:

Ja, @SpEkTr je na tem področju mladi raziskovalec, če že ne profesor. 😀

 

V glavnem, zamašek se je ščistil in avto je zadihal. Senzorji-računalnik so spet zadovoljni. 👍 Če je bilo samo naključje (kratke vožnje in posledično zaporedje nedokončanih regeneracij) in je prisilna regeneracija odpravila težavo, bi se verjetno moralo videti v kratkem, v mesecu, dveh. Če se obvestilo v bližnji prihodnosti spet pojavi, je Pelko naredil prvi korak v poskušanju in pomeni, da zelo verjetno ni problem v dpf, ampak nekje višje gor. In sledijo novi koraki. Pelko bi verjetno že moral vedeti kaj dela. 🤔

Te prisilne regeneracije so samo začasne in kratkotrajne rešitve. 

Problem je nekje drugje. 

 

 

Napisano

Prisilna regeneracija je rešitev, če se zaradi vožnje ali prevečkrat prekinjenih regeneracij DPF ne more očistit. 

Če je kriv kak senzor in se zato regeneracije ne izvajajo pravilno pa se bo težava spet ponovila. 

Spodaj je izsek iz manuala od 2.0diesla ampak logika se ni bistveno spremenila, kjer je opisano kako ECU omejuje delovanje motorja, ko je DPF preveč poln in se regeneracije ne morejo več avtomatsko izvajat. 

Screenshot_20220915_083405_com.android.gallery3d.jpg

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Mogoče kdo ve, so bile kakšne težave z voznikovim sedežem na cx 5. Ima zračnost gor/dol in je zelo moteče pri speljevanju in zaviranju. Sovoznikov je ok, je pa električen.

 

Hvala

Napisano
pred 52 minutami je marko72 napisal:

Mogoče kdo ve, so bile kakšne težave z voznikovim sedežem na cx 5. Ima zračnost gor/dol in je zelo moteče pri speljevanju in zaviranju. Sovoznikov je ok, je pa električen.

 

Hvala

Tole tvoje se mi ne zdi OK, je celo nevarno. Vem pa za tole težavo - brenčanje pri premikanju naprej in nazaj, pri CX-5 in tudi M6.

Napisano
Pred eno uro je marko72 napisal:

Mogoče kdo ve, so bile kakšne težave z voznikovim sedežem na cx 5. Ima zračnost gor/dol in je zelo moteče pri speljevanju in zaviranju. Sovoznikov je ok, je pa električen.

 

Hvala

Za to bi lahko ločeno temo dal, ker ne paše semle.

 

Pa vendar: ali si najprej pogledal, če so sani dobro prišraufane v tla? Lahko se je kak vijak razrahljal ...

Napisano
pred 11 urami je Alex napisal:

Te prisilne regeneracije so samo začasne in kratkotrajne rešitve. 

Problem je nekje drugje. 

Upam, da se motis in da je problem samo v kratkih relacijah. Bo pa cas pokazal svoje, kot za vse stvari 👍

pred 11 urami je Janez007 napisal:

Ja, @SpEkTr je na tem področju mladi raziskovalec, če že ne profesor. 😀

 

V glavnem, zamašek se je ščistil in avto je zadihal. Senzorji-računalnik so spet zadovoljni. 👍 Če je bilo samo naključje (kratke vožnje in posledično zaporedje nedokončanih regeneracij) in je prisilna regeneracija odpravila težavo, bi se verjetno moralo videti v kratkem, v mesecu, dveh. Če se obvestilo v bližnji prihodnosti spet pojavi, je Pelko naredil prvi korak v poskušanju in pomeni, da zelo verjetno ni problem v dpf, ampak nekje višje gor, vse do injektorjev. In potem sledijo novi koraki.

 

Pelko bi že moral vedeti kaj dela (edini poleg @Enos, ki je avto videl, preizkusil in ki je za to usposobljen). 🤔

Najbolje, da pustimo casu cas.  Upam,da so problem samo kratke relacije in se je zato filter zamasil. Bomo pa videli v prihidnosti kak se bo dogajalo z Mazdico 🙂

Napisano (urejeno)

Saj bo kmalu naslednji servis, čez ene 10.000 km, ko lahko narediš na mašini še kaj več. 😉 

 

Zanimivo, meni je Pelko rekel, da bo menjavo male verige oljne pumpe naredil takoj na naslednjem servisu po 150.000 km. Na pooblaščenem servisu so rekli, da jo bodo zamenjali med 150 - 200.000 km. Borut na Selmarju je priporočil še varjenje lopute turbine. Tako se lahko z nekaj 100 € stroška izogneš 10 x večjemu strošku.

 

Svež primer: Temu modelu s Poljske je odtrgalo malo ketnico oljne črpalke pri 208.000 km, pa še loputa turbine je bila že čisto zrahljana. Na srečo se je takoj ob rdeči lučki ustavil in poklical avtovleko. Mehanik mu je potem to zrihtal za sprejemljivo ceno in avto spet dela normalno. 🙂

 

https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=65&t=2222&start=5430

 

299555864_780260669833836_3261460034853647953_n_2.jpg

 

299441776_3456143938005501_4337562816873810633_n_2.jpg

 

299343872_811207293381481_3050667222822287009_n_2.jpg

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Zmeden 1
Napisano
pred 1 minuto je Janez007 napisal:

Saj bo kmalu naslednji servis, čez ene 10.000 km, ko lahko narediš na mašini še kaj več. 😉 

 

Zanimivo, meni je Pelko rekel, da bo menjavo male verige oljne pumpe naredil takoj na naslednjem servisu po 150.000 km. Na pooblaščenem servisu so rekli, da jo bodo zamenjali med 150 - 200.000 km. Borut na Selmarju je priporočil še varjenje lopute turbine. Tako se lahko z nekaj 100 € stroška izogneš 10 x večjemu strošku.

 

Primer: Temu modelu s Poljske je odtrgalo malo ketnico oljne črpalke pri 208.000 km, pa še loputa turbine je bila že čisto zrahljana. Na srečo se je takoj ob rdeči lučki ustavil in poklical avtovleko. Mehanik mu je potem to zrihtal za sprejemljivo ceno in avto spet dela normalno. 🙂

 

https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=65&t=2222&start=5430

 

299555864_780260669833836_3261460034853647953_n_2.jpg

 

299441776_3456143938005501_4337562816873810633_n_2.jpg

 

299343872_811207293381481_3050667222822287009_n_2.jpg

Uh, kje sem še jaz s temi opravili. Pri 70Kkm bom za začetek drugi teden zamenjal bakrene podložke in seveda te nesrečne brembo narezane diske in ploščice, ki so zviti kot presta.🤔

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 29 minutami je Alex napisal:

Uh, kje sem še jaz s temi opravili. Pri 70Kkm bom za začetek drugi teden zamenjal bakrene podložke in seveda te nesrečne brembo narezane diske in ploščice, ki so zviti kot presta.🤔

"Jaz z Brembo diski in ploščicami nikoli nisem imel problemov z zvitimi diski. 😉

"Zelo je važna sama montaža in priprava. In pa kar je še najbolj važno pri vsem tem je postopno "ulaufavanje" vsega kompleta prvih 500 km. 

Jaz naredim to tako, da najprej pazim, da čim bolj na rahko bremzam.

Peljem se 30/uro in potem počasi bremzam, na rahlo, dokler ne pridem na 5 km/ uro. Nato ustavim. To ponovim z 40 / uro, nato na koncu z 60 km/ uro do zaustavitve. To ponovim večkrat, da se lepo "uležejo" ploščice na disk. Na začetku zelo slabo prime vse skupaj, nato vsakič bolje. 

Se je pa res treba izogibati hitrim, močnim bremzanjem vsaj prvih 300-400 kilometrov. Ker potem zna bit hudič."

 

@Alex, pa kaj se to tebi dogaja? Se niti svojih receptov in priporočil ne držiš? 🤣

 

image.png

Popravljeno od Janez007

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
    • Pa kaj vam je ljudje. Rusija ima pravico do samoobrambe. Res pa, da je pri tem sila nespretna - za samoobrambo pobije precej manj otrok in žensk kot to za samoobrambo uspeva judovki državi. V opravičilo, vodkarji za pobijanje pač nimajo na razpolago superiornega ameriškega orožja, kot ga imajo židje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.