SpEkTr Napisano 14. september, 2022 Prijavi Napisano 14. september, 2022 Zaniimvo bi bilo videti log preko obd. Takole na prvi uč, če se to zgodi samo med regeneracijo, bi rekel da ECU nekako zmanjša moč motorja, ker je temperatura v filtru previsoka oz na zgornji meji. Lahko pa da ga kak senzor v DPFu serje, ki meri pač temperaturo. Če kdo spremlja regeneracijo bo videl, da ECU stalno prilagajo temperaturo v filtru, oz teži k temu da je nekje okoli 600 stopinj. Če kaj ni v redu, in bi šla temperatura v višave bi bilo možno, da omeji moč motorja, da se filter ne poškoduje. 1 Citiraj
marko72 Napisano 14. september, 2022 Prijavi Napisano 14. september, 2022 Aha, hvala za odgovor. Mislim, da se je takrat vršila regeneracija, saj so bili obrati malo pod 1000 obrati, poraba višja in bolj globok zvok motorja (lučke nima za regeneracijo, ker je 2014 letnik). Zanima me še nekaj, ali je za dokončanje regeneracije dovolj da stojiš na mestu in počakaš do konca ali se moraš še vedno voziti po ac? Prej sem imel alfo 159 in sem že po moči in števcu za pritisk turbine vedel kdaj dela regeneracijo in sem dokončanje počakal na mest - v leru.. Hvala Citiraj
dvorjan Napisano 14. september, 2022 Prijavi Napisano 14. september, 2022 Lahko počakaš na mestu, ampak je bolje, če se pelješ ... 2 Citiraj
Alex Napisano 14. september, 2022 Prijavi Napisano 14. september, 2022 pred 5 minutami je marko72 napisal: Aha, hvala za odgovor. Mislim, da se je takrat vršila regeneracija, saj so bili obrati malo pod 1000 obrati, poraba višja in bolj globok zvok motorja (lučke nima za regeneracijo, ker je 2014 letnik). Zanima me še nekaj, ali je za dokončanje regeneracije dovolj da stojiš na mestu in počakaš do konca ali se moraš še vedno voziti po ac? Prej sem imel alfo 159 in sem že po moči in števcu za pritisk turbine vedel kdaj dela regeneracijo in sem dokončanje počakal na mest - v leru.. Hvala Takrat je najboljše, da voziš nad 2000 obrati in se regeneracija prej konča. A problem je, da bolj kot je dpf in vse ostalo zabito, prej ti dela regeneracije in dlje časa trajajo, ker ne uspe sežgati vedno več saj v njem. Je pa najbrž krivo kaj drugega (podložke injektorjev, injektorji, kak senzor) ,da imaš prebogato mešanico in s tem nepopolno izgorevanje. Tako se pojavi prekomerno dilmljenje in posledično se zabije dpf. Citiraj
SpEkTr Napisano 14. september, 2022 Prijavi Napisano 14. september, 2022 Če boš na mestu čakal ne bo nič. Lučke za regeneracijo pa nima noben letnik. Citiraj
Janez007 Napisano 14. september, 2022 Prijavi Napisano 14. september, 2022 (urejeno) pred 31 minutami je marko72 napisal: Aha, hvala za odgovor. Mislim, da se je takrat vršila regeneracija, saj so bili obrati malo pod 1000 obrati, poraba višja in bolj globok zvok motorja (lučke nima za regeneracijo, ker je 2014 letnik). Zanima me še nekaj, ali je za dokončanje regeneracije dovolj da stojiš na mestu in počakaš do konca ali se moraš še vedno voziti po ac? Prej sem imel alfo 159 in sem že po moči in števcu za pritisk turbine vedel kdaj dela regeneracijo in sem dokončanje počakal na mest - v leru.. Hvala Tako se začne in počasi lahko postane Mazda 2.2 tudi psihičen problem voznika. So vožnje dovolj dolge za moj motor? Vozim pod dovolj obrati? Bolje, da ga ne ugasnem, dokler regeneracija še ni končana oz turbina lepo namazana. Bo cenejša nafta dovolj dobra, ali raje kupim dražjo boljšo, pa še kakšen aditiv za injektorje zraven? Že 10.000 km je od zadnjega servisa, čimprej moram zamenjati olje. Za vsak slučaj bo najbolje, da sčistijo še saje po vseh kanalih, MAP in MAF senzor, pa DPF, pa sperejo mašino, očistijo sito, pa zamenjajo verižico oljne črpalke, da se slučajno ne strga in gre cel motor v maloro (ja, jih je že nekaj pri 170.000 km). Pa podložke injektorjev sem skoraj pozabil. 😔 Res, to ni OK (z Mazdami 2.2 mislim). Ali pa z nami Mazdaši. Pelko mi je enkrat rekel, samo vozi se in ne se obremenjevat s temi zadevami. Popravljeno 14. september, 2022 od Janez007 1 Citiraj
Alex Napisano 14. september, 2022 Prijavi Napisano 14. september, 2022 pred 3 minutami je Janez007 napisal: Tako se začne in počasi postane Mazda 2.2 tudi psihičen problem voznika. So vožnje dovolj dolge za moj motor? Vozim pod dovolj obrati? Bolje, da ga ne ugasnem, dokler regeneracija še ni končana oz turbina lepo namazana. Bo cenejša nafta dovolj dobra, ali raje kupim dražjo boljšo, pa še kakšen aditiv za injektorje zraven? Že 10.000 km je od zadnjega servisa, čimprej moram zamenjati olje. Za vsak slučaj bo najbolje, da sčistijo še saje po vseh kanalih, MAP in MAF senzor, pa DPF, pa sperejo mašino, očistijo sito, pa zamenjajo verižico oljne črpalke, da se slučajno ne strga in gre cel motor v maloro (ja, jih je že nekaj pri 170.000 km). Pa podložke injektorjev sem skoraj pozabil. 😔 Res, to ni OK (z Mazdami 2.2 mislim). Ali pa z nami Mazdaši. Pelko mi je enkrat rekel, samo vozi se in ne se obremenjevat s temi zadevami. Je pa tudi drugi recept... In večino te sekirancije odpade. 😉 2 Citiraj
Janez007 Napisano 14. september, 2022 Prijavi Napisano 14. september, 2022 (urejeno) pred 15 minutami je Alex napisal: Je pa tudi drugi recept... In večino te sekirancije odpade. 😉 To bi šlo in bi bilo veliko lažje za dihat (strupene pline 🤭). Potem ostanejo samo še sladke skrbi: za ketnico (zamenjava na 170.000 km), injektorje, podložke injektorjev (zamenjava na 60.000 km), turbino (sam bi dal loputo čimprej privarit, če avto ni več v garanciji), dvomasno sklopko v primeru MT Popravljeno 14. september, 2022 od Janez007 Citiraj
marko72 Napisano 14. september, 2022 Prijavi Napisano 14. september, 2022 pred 10 minutami je Alex napisal: Je pa tudi drugi recept... In večino te sekirancije odpade. 😉 Odstranitev dpf 🙂 Sem že razmišljal ja..cx 5 sem kupil z 127000 km in takoj zamenjal olje. Zdaj imam 133000 km in je olje še vedno na max. Prejšnja lastnica ni imela vinjete in menim, da ni kaj dosti koristila AC, saj so bile regeneracije na cca 160 km. Zdaj imam 133000 km in je olje še vedno na max. V kolikor se bo nafta začela mešati bi odstranil dpf. A kdo mogoče ve približen strošek odstranitve in preprogramiranja? Hvala Citiraj
Alex Napisano 14. september, 2022 Prijavi Napisano 14. september, 2022 pred 15 minutami je Janez007 napisal: To bi šlo in bi bilo veliko lažje za dihat (strupene pline 🤭). Potem ostanejo samo še sladke skrbi: za ketnico (zamenjava na 170.000 km), injektorje, podložke injektorjev (zamenjava na 60.000 km), turbino (sam bi dal loputo čimprej privarit, če avto ni več v garanciji), dvomasno sklopko v primeru MT Podložke so 10€.😊 Citiraj
Janez007 Napisano 14. september, 2022 Prijavi Napisano 14. september, 2022 (urejeno) Filtri trdnih delcev (DPF): kmalu težave za tiste, ki ga nimajo več? - Novice - Avto Magazin AVTO-MAGAZIN.METROPOLITAN.SI Časi, ko bodo na tehničnih pregledih preverjali, ali so vozila opremljena s filtri trdih delcev so vse bližje pred 11 minutami je Alex napisal: Podložke so 10€.😊 Govorim o psihi lastnikov, ki vozijo na servise, ki muhastih Mazd ne poznajo najbolj. Če redno voziš na pooblaščene servise, skrbi ne bi smelo biti. In veliko lastnikov jih tja kar vozi. Popravljeno 14. september, 2022 od Janez007 1 Citiraj
FuManchu Napisano 14. september, 2022 Prijavi Napisano 14. september, 2022 Radi bi, a še ne vedo točno kako in kaj 2 1 1 Citiraj
Alex Napisano 14. september, 2022 Prijavi Napisano 14. september, 2022 pred 3 minutami je FuManchu napisal: Radi bi, a še ne vedo točno kako in kaj Marsikdo bi kaj rad, a ne ve točno, kako do tega priti. 😊 1 Citiraj
Enos Napisano 14. september, 2022 Prijavi Napisano 14. september, 2022 Evo da se oglasim tudi po reseni napaki 🙂racunalnik je pokazal da je bil problem DPF filter in sicer je Pelko naredil regeneracijo filtra in po regeneraciji odtocil staro olje ven in vlil novega. Zadovoljen kako se je izteklo in tudi kar se cene tice 👍 4 Citiraj
SpEkTr Napisano 14. september, 2022 Prijavi Napisano 14. september, 2022 Samo vzrok boš pa moral najti. Ali je v tebi, ali pa nekje na drugi komponenti v /na motorju. 2 Citiraj
Janez007 Napisano 15. september, 2022 Prijavi Napisano 15. september, 2022 (urejeno) Ja, @SpEkTr je na tem področju mladi raziskovalec, če že ne profesor. 😀 V glavnem, zamašek se je ščistil in avto je zadihal. Senzorji-računalnik so spet zadovoljni. 👍 Če je bilo samo naključje (kratke vožnje in posledično zaporedje nedokončanih regeneracij) in je prisilna regeneracija odpravila težavo, bi se verjetno moralo videti v kratkem, v mesecu, dveh. Če se obvestilo v bližnji prihodnosti spet pojavi, je Pelko naredil prvi korak v poskušanju in pomeni, da zelo verjetno ni problem v dpf, ampak nekje višje gor, vse do injektorjev. In potem sledijo novi koraki. Pelko bi že moral vedeti kaj dela (edini poleg @Enos, ki je avto videl, preizkusil in ki je za to usposobljen). 🤔 Popravljeno 15. september, 2022 od Janez007 2 Citiraj
Alex Napisano 15. september, 2022 Prijavi Napisano 15. september, 2022 pred 3 minutami je Janez007 napisal: Ja, @SpEkTr je na tem področju mladi raziskovalec, če že ne profesor. 😀 V glavnem, zamašek se je ščistil in avto je zadihal. Senzorji-računalnik so spet zadovoljni. 👍 Če je bilo samo naključje (kratke vožnje in posledično zaporedje nedokončanih regeneracij) in je prisilna regeneracija odpravila težavo, bi se verjetno moralo videti v kratkem, v mesecu, dveh. Če se obvestilo v bližnji prihodnosti spet pojavi, je Pelko naredil prvi korak v poskušanju in pomeni, da zelo verjetno ni problem v dpf, ampak nekje višje gor. In sledijo novi koraki. Pelko bi verjetno že moral vedeti kaj dela. 🤔 Te prisilne regeneracije so samo začasne in kratkotrajne rešitve. Problem je nekje drugje. 3 Citiraj
Aless Napisano 15. september, 2022 Prijavi Napisano 15. september, 2022 Prisilna regeneracija je rešitev, če se zaradi vožnje ali prevečkrat prekinjenih regeneracij DPF ne more očistit. Če je kriv kak senzor in se zato regeneracije ne izvajajo pravilno pa se bo težava spet ponovila. Spodaj je izsek iz manuala od 2.0diesla ampak logika se ni bistveno spremenila, kjer je opisano kako ECU omejuje delovanje motorja, ko je DPF preveč poln in se regeneracije ne morejo več avtomatsko izvajat. 4 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
marko72 Napisano 15. september, 2022 Prijavi Napisano 15. september, 2022 Mogoče kdo ve, so bile kakšne težave z voznikovim sedežem na cx 5. Ima zračnost gor/dol in je zelo moteče pri speljevanju in zaviranju. Sovoznikov je ok, je pa električen. Hvala Citiraj
Janez007 Napisano 15. september, 2022 Prijavi Napisano 15. september, 2022 pred 52 minutami je marko72 napisal: Mogoče kdo ve, so bile kakšne težave z voznikovim sedežem na cx 5. Ima zračnost gor/dol in je zelo moteče pri speljevanju in zaviranju. Sovoznikov je ok, je pa električen. Hvala Tole tvoje se mi ne zdi OK, je celo nevarno. Vem pa za tole težavo - brenčanje pri premikanju naprej in nazaj, pri CX-5 in tudi M6. https://www.youtube.com/watch?v=nO2NnSMOxpE Citiraj
dvorjan Napisano 15. september, 2022 Prijavi Napisano 15. september, 2022 Pred eno uro je marko72 napisal: Mogoče kdo ve, so bile kakšne težave z voznikovim sedežem na cx 5. Ima zračnost gor/dol in je zelo moteče pri speljevanju in zaviranju. Sovoznikov je ok, je pa električen. Hvala Za to bi lahko ločeno temo dal, ker ne paše semle. Pa vendar: ali si najprej pogledal, če so sani dobro prišraufane v tla? Lahko se je kak vijak razrahljal ... 2 Citiraj
Enos Napisano 15. september, 2022 Prijavi Napisano 15. september, 2022 pred 11 urami je Alex napisal: Te prisilne regeneracije so samo začasne in kratkotrajne rešitve. Problem je nekje drugje. Upam, da se motis in da je problem samo v kratkih relacijah. Bo pa cas pokazal svoje, kot za vse stvari 👍 pred 11 urami je Janez007 napisal: Ja, @SpEkTr je na tem področju mladi raziskovalec, če že ne profesor. 😀 V glavnem, zamašek se je ščistil in avto je zadihal. Senzorji-računalnik so spet zadovoljni. 👍 Če je bilo samo naključje (kratke vožnje in posledično zaporedje nedokončanih regeneracij) in je prisilna regeneracija odpravila težavo, bi se verjetno moralo videti v kratkem, v mesecu, dveh. Če se obvestilo v bližnji prihodnosti spet pojavi, je Pelko naredil prvi korak v poskušanju in pomeni, da zelo verjetno ni problem v dpf, ampak nekje višje gor, vse do injektorjev. In potem sledijo novi koraki. Pelko bi že moral vedeti kaj dela (edini poleg @Enos, ki je avto videl, preizkusil in ki je za to usposobljen). 🤔 Najbolje, da pustimo casu cas. Upam,da so problem samo kratke relacije in se je zato filter zamasil. Bomo pa videli v prihidnosti kak se bo dogajalo z Mazdico 🙂 1 Citiraj
Janez007 Napisano 15. september, 2022 Prijavi Napisano 15. september, 2022 (urejeno) Saj bo kmalu naslednji servis, čez ene 10.000 km, ko lahko narediš na mašini še kaj več. 😉 Zanimivo, meni je Pelko rekel, da bo menjavo male verige oljne pumpe naredil takoj na naslednjem servisu po 150.000 km. Na pooblaščenem servisu so rekli, da jo bodo zamenjali med 150 - 200.000 km. Borut na Selmarju je priporočil še varjenje lopute turbine. Tako se lahko z nekaj 100 € stroška izogneš 10 x večjemu strošku. Svež primer: Temu modelu s Poljske je odtrgalo malo ketnico oljne črpalke pri 208.000 km, pa še loputa turbine je bila že čisto zrahljana. Na srečo se je takoj ob rdeči lučki ustavil in poklical avtovleko. Mehanik mu je potem to zrihtal za sprejemljivo ceno in avto spet dela normalno. 🙂 https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=65&t=2222&start=5430 Popravljeno 15. september, 2022 od Janez007 2 1 Citiraj
Alex Napisano 15. september, 2022 Prijavi Napisano 15. september, 2022 pred 1 minuto je Janez007 napisal: Saj bo kmalu naslednji servis, čez ene 10.000 km, ko lahko narediš na mašini še kaj več. 😉 Zanimivo, meni je Pelko rekel, da bo menjavo male verige oljne pumpe naredil takoj na naslednjem servisu po 150.000 km. Na pooblaščenem servisu so rekli, da jo bodo zamenjali med 150 - 200.000 km. Borut na Selmarju je priporočil še varjenje lopute turbine. Tako se lahko z nekaj 100 € stroška izogneš 10 x večjemu strošku. Primer: Temu modelu s Poljske je odtrgalo malo ketnico oljne črpalke pri 208.000 km, pa še loputa turbine je bila že čisto zrahljana. Na srečo se je takoj ob rdeči lučki ustavil in poklical avtovleko. Mehanik mu je potem to zrihtal za sprejemljivo ceno in avto spet dela normalno. 🙂 https://mazda6forum.pl/viewtopic.php?f=65&t=2222&start=5430 Uh, kje sem še jaz s temi opravili. Pri 70Kkm bom za začetek drugi teden zamenjal bakrene podložke in seveda te nesrečne brembo narezane diske in ploščice, ki so zviti kot presta.🤔 2 1 Citiraj
Janez007 Napisano 15. september, 2022 Prijavi Napisano 15. september, 2022 (urejeno) pred 29 minutami je Alex napisal: Uh, kje sem še jaz s temi opravili. Pri 70Kkm bom za začetek drugi teden zamenjal bakrene podložke in seveda te nesrečne brembo narezane diske in ploščice, ki so zviti kot presta.🤔 "Jaz z Brembo diski in ploščicami nikoli nisem imel problemov z zvitimi diski. " 😉 "Zelo je važna sama montaža in priprava. In pa kar je še najbolj važno pri vsem tem je postopno "ulaufavanje" vsega kompleta prvih 500 km. Jaz naredim to tako, da najprej pazim, da čim bolj na rahko bremzam. Peljem se 30/uro in potem počasi bremzam, na rahlo, dokler ne pridem na 5 km/ uro. Nato ustavim. To ponovim z 40 / uro, nato na koncu z 60 km/ uro do zaustavitve. To ponovim večkrat, da se lepo "uležejo" ploščice na disk. Na začetku zelo slabo prime vse skupaj, nato vsakič bolje. Se je pa res treba izogibati hitrim, močnim bremzanjem vsaj prvih 300-400 kilometrov. Ker potem zna bit hudič." @Alex, pa kaj se to tebi dogaja? Se niti svojih receptov in priporočil ne držiš? 🤣 Popravljeno 15. september, 2022 od Janez007 2 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.