Skoči na vsebino

Kako resetirati DPF indikator - mazda 6 2.0 gg 2007

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Upalila mi se lampica DPF, a 80 km sam od mazda servisa. Zovem servis: halo, mogu li voziti ili da idem na šlep? On pita: vuče li normalno? Ako da, onda je servisni interval. Ako ne u servis. Odgovaram: hvala, to mi je bitno, mogu voziti. Ne moram na šlep.

Nekako nisam obračao pažnju na spominjanje servisni interval.

Mislim si, samo mi još fali da se mazda ubaci u zaštitni mod i da ne mogu voziti na više od 2000-3000 okretaja. Zato googlam RESET DPF MAZDA GG.

Pronalazim na više mjesta se kaže kako se DPF lampica pali svakih 10.000 milja. Igrom slučaja računalo motora sam kupio u Engleskoj pa sam siguran da procedure koje daju Englezi odgovaraju.

Slijedio sam upute iz priloženog you tube. Jedno 5 puta i ništa. Zatim sam malo niže pročitao točnu proceduru, I od prve ugasio DPF indikator. U video snimci se ne spominje pauza od 5 sekundi.

I po novim uputama sam papučicu gasa stisnuo 10 puta (u videu kaže 5 do 10 pa sam stiskao 9x bez pauze 5 sekundi - bez rezultata).

Dakle, ovo je točna procedura, a treba pogledati video da sve bude jasno. Ista je procedura i za mazdu 6 II (2008. - 2010.) ali najbolje da pogledate odgovarajuči video. Uočio sam da za cx-7 nije ta procedura.

 

the sequence is:

- key off the dashboard (important)

- connect cable between negative and top right

- go in car and close doors

- insert key

- turn key (no engine on)

- wait 5 secs

- press 10 times accelerator

- turn key off

- take off cables

- turn again key on

- wait 5 secs

- turn engine on

 

in case repeat 2-3 times.

 

 

Popravljeno od mazda_gg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To te ne rabi skrbet, ker ni to niti h od hibridnega pogona  Ena baterija pa mal logike na altenatorju   Preveri, da je res X186... prva verzija X180 je imela določene težave s kompresorji   Ali gre za nemški avto?   Preveri redne servise olja in pa da so bile svečke menjanje na 60kkm   Pri 120kkm jih boš mogu spet menjat, tam cca 400 eur te pride ker imajo pooblaščenci prizadete cene, imaš lahko dobro pogajalsko izhodišče.   Pri 100kkm zna bit tut že zavorni sistem znucan, sepravi bodo tudi že ploščice lahko pri konc - preveri tudi to mogoče v sklopu pogajanja.
    • Posodobijo se samo zemljevidi na SD kartici ... Infotainment se posodablja drugace (naceloma samo na servisu... ampak se da tudi doma... to je pa opisano ze drugje... Gre pa s pomocjo USB kljuka in tapravi firmware moras najti, kar pa je v zadnjem casu tudi malo vezje ... Jaz ponavadi pisem uporabniku ASH8 na faksnem od tujih mazda forumov (cx70forum.com, mazda3revolution.com,...)
    • Glede posodobitev osnovnih Mazda zemljevidov tudi mene zanima - Mazda 6, letnik 2019. Ali se posodabljajo samo zemljevidi ali še kaj drugega v infotainment sistemu?   Glede HUD-a in Google maps - to tudi pri meni ne deluje. Samo Mazda zemljevidi na HUD-u kažejo napotke. Mogoče je možno pri novejših Mazda letnikih?
    • Mene pa zanima mnenje starejšega modela Mazda CX-30 2.0 X-186 MHEV. Gledam rabljenega, letnik 2022, prevoženih 100k kilometrov, blagi hibrid bencinar 2.0.  Ali je vreden nakupa? So kakšni večji problemi? Je naredil kdo že kaj več kot 100k kilometrov? Da ne kupujem jamo brez dna. Bolj me skrbi tisti hibridni del pogona
    • Drugače to se pa res strinjam,imel sem dva brez turba in ubiti vem kako da ih pelješ, sam zdaj je meni Zmanjkalo denarja da bi pa res kupil dobrega benzinca a nisem hotel iti pod 150 KS pa sem še rabil avtomatik.in sem potem odluco da kupim dizla ker spet dost  ih nimajo težave ,seveda narede vse da do tega ne pride ,in zaradi tega sam se  prepričo da kupim dizla.do včeraj sem prodajo svojega cx-7 2.3 T od včeraj sem odluco da ne gre ker sploh nikoli nisem imel težave .tak da 300 KS ostaje pri meni 😂🤌
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.