Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

na svojo novo mazdo 6 bi dal 18" alu platišča za zimsko sezono. Ker tovarniško nima vpisanih 18" platišč, bi jih moral dati homologirati.

Našel sem kar nekaj zanimivih felg ampak se zatakne pri TUV certifikatu. Vse imajo TUV certifikat za GH ali GJ ampak za novi model ki ima oznako GL pa tudi eden nima TUV certifikata.

Homologacijska oznaka se ujema razen hudičevega modela. Ali ima mogoče kdo zmontirane in homologirane 18" felge na novem GL modelu? Hvala za pomoč.

 

LP Gašper

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Lokacija? Poljane?

 

Špan to štima ali pa če poznaš kakšnega avtoličarja da ti na črno

Napisano

 

pred 8 urami je Hixxy napisal:

Lokacija? Poljane?

 

Špan to štima ali pa če poznaš kakšnega avtoličarja da ti na črno

Odlično! Hvala.

Napisano

Pozdravljeni, ne bom odpiral nove teme ampak me zanima če je možno na mazdo 3 letnik 2016 katera ima 18 col platišča v dimenzijah 7jx18 et 50 zamenjat z platišči 8jx18 vendar je et 38?

Napisano
pred 54 minutami je Saso5 napisal:

Pozdravljeni, ne bom odpiral nove teme ampak me zanima če je možno na mazdo 3 letnik 2016 katera ima 18 col platišča v dimenzijah 7jx18 et 50 zamenjat z platišči 8jx18 vendar je et 38?

Možno je, samo ne vem če mogoče potrebuješ homologirat platišča.

Napisano
pred 5 urami je Saso5 napisal:

Pozdravljeni, ne bom odpiral nove teme ampak me zanima če je možno na mazdo 3 letnik 2016 katera ima 18 col platišča v dimenzijah 7jx18 et 50 zamenjat z platišči 8jx18 vendar je et 38?

Širina gum sedaj in potem? 

 

 

Napisano

8jodov in ET38 bo malo mogoče malo knap, bi blo potrebno probat. 

Ponavadi pa že v homologacijskih TUV papirjih pišejo opombe kaj je potrebno naredit da se platišča lahko homologirajo za določen avto. 

Včasih je pottebno širit blatnike, včasih rezat plastične koloteke, včasih pa nič, v glavnem piše v TUV papirjih. 

Homologirat bo pa definitivno potrebno. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Jest imam 8.5J  ET 40 ,zadaj je OK , spredaj je pa bi rajše imel ET 45 . Zadaj bi šel tudi ET 35 , sevede so pa dimenzije gum original 215/45/18  stretch 👍 .

Napisano
pred 8 urami je koroska18 napisal:

Jest imam 8.5J  ET 40 ,zadaj je OK , spredaj je pa bi rajše imel ET 45 . Zadaj bi šel tudi ET 35 , sevede so pa dimenzije gum original 215/45/18  stretch 👍 .

Podobno je pri M6. Spredaj hitro "poravnaš" gumo z blatnikom (jaz imam recimo 8,5x19 ET 45). Pa je glih še v redu. Če bi vzel ET 40 spredaj, bi najbrž že bilo vse na meji. Zadaj bi pa komot lahko montiral tudi ET 38.

Nemci imajo navado vzeti različne ET za sprednje feltne in zadnje. Je pa potem problem z menjavo koles-naprej, nazaj. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Shella sem linkal zato, ker sem nasel en odgovor clana v ZS, ki je priporocal A3/B3 olje. Kaksna je torej razlika med A3/B3 in A5? Sklepam da je vseeno katerega dam v G120.   The biggest difference between A3/B3 and A5/B5 is HTHS. For A5 it's a min of 2.9 and a max of 3.5 but for A3 the HTHS must be above 3.5 (or equal at a min). So with A3 oil you have a thicker & stronger oil but at a minor cost to fuel economy. ILSAC 5W-30 synthetics typically have a HTHS of 3.0 to 3.1, so they must be A5. Euro oils for BMW & MB require a min HTHS of 3.5, so they must be A3.   The biggest difference between A3/B3 and A3/B4 is TBN. The A3/B3 needs a TBN of 8 or more, while a A3/B4 requires a TBN of 10 or more (similar to a EP oil).   All ACEA oils are also required to pass a shear stability - stay in grade test, which requires the use of high quality shear stable VII polymers.   So when you say a A3/B4 oil, you are really saying a high quality, shear stable oil, with a high HTHS (min 3.5) and a high TBN (min 10). A very robust oil.
    • Vem vem, za mojga je ta  :  Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 - za Skyactiv motorje OLJE-DG.SI Mazda Supra-X Skyactiv 0W-20 je sintetično motorno olje z najnovejšo tehnologijo in zasnovano posebej za zmogljive bencinske Mazdine Skyactiv motorje.   Do zdaj sem imel servise na pooblascenem, bo pa v kratkem potekla garancija pa bomo "doma" delali servise.   Drgac pa hvala za link! Se priporocamo tudi v naprej  
    • Npr.: https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=20279022&display=Mazda CX-60   Gledal sem taksne in podobne oglase... 5.500€ popusta.
    • je tale stran cenejša - https://olje-dg.si/trgovina/mazda-dexelia-dpf-5w-30/   tukaj @Janez007 naroča   drugače pa pozor, piše ti v profilu da imaš X motor, tole olje je pa ultra dpf, da ne boš narobe ulil!!!
    • To je ze kdo nabavljal pri Mimovrste?   /i/31811036/550/550 Mazda olje Mazda Dexelia Ultra DPF 5W30, 1L | mimovrste=) WWW.MIMOVRSTE.COM Motorno olje Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30, je originalno motorno olje za vozila Mazda.  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.