Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni.

Imam Mazdo3 l. 2014. V zadnjem času se mi dogaja, da pri vžigu javlja, da ključa ne najde, dogaja se tudi, da med vožnjo sporoči, da ključa ne najde. Drugače pa avto odklenem iz hiše na dvorišče, baterija je polna, probal sem tudi z rezervnim ključem. Torej samo odklepanje vrat deluje normalno, težava je pri vžigu in ta se pojavlja naključno.

Ima kdo rešitev, ali je stvar za na servis?

lp

Popravljeno od etcho
  • etcho je spremenil naslov v Mazda3 - problem z vžigom (ne najde ključa)
Napisano (urejeno)

Kaj pa ce je problem na drugi strani? Torej da avtu prevec niha napetost. Kdaj pa potem neha tezit s kljucem, takoj?

Ce mas moznost probat k ti napise sporocilo, probi uzgat tako, da s kljucem pritisnes, start-stop tipko (torej tako kot bi uzigal brez baterije). To bi ti lahko dalo vedet al je problem v kljucu al v avtu.

 

Popravljeno od 50keda
Napisano

Pri meni je bilo isto in sem menjal bat.in je bilo takoj ok, brez kakršne koli sinhronizacije tako, da bo verjetno potrebno obiskati servis, če po menjavi ni boljše! Drugi ključ pa ima lahko tudi izrabljeno baterijo! :rolleyes:

Napisano

Danes sem poljubno izprobaval in v celem dnevu ni bilo opozorila, da ne najde ključa. Sem tudi testiral, da ne moti kakšen mobitel in ne vpliva. Včeraj mi je enkrat "našlo" ključ tik ob gumbu, enkrat pol metra stran, enkrat 1 meter stran, torej na različne razdalje ...

Glede rezervnega ključa, uporabil sem isto baterijo, kot v originalnem in tudi čisto novo.

Napisano

Zdej probi najdit tist cajt, k ne bo delal, pa potem probaj vse zgoraj naštete stvari. Kar tak iskat, kaj mu ne paše, po mojem ne bo obrodilo sadov. A k ti pa napiše, da ne najde ključa, to napiše samo pred prvim zagonom, al večkrat?

Napisano

Jaz bi rekel, da ti počasi peša akumulator. Zelo verjetno je bil izdelan še leta 2013 in bo star 7 let, kar je za avto z i-stop kar lepa starost. Naj ti ga na servisu pomerijo, da ne bo težav čez zimo.

Napisano
dne 4. 10. 2020 ob 15:49 je Bini napisal:

Pri meni je bilo isto in sem menjal bat.in je bilo takoj ok, brez kakršne koli sinhronizacije tako, da bo verjetno potrebno obiskati servis, če po menjavi ni boljše! Drugi ključ pa ima lahko tudi izrabljeno baterijo! :rolleyes:

Ja Bini a ni tvoja mazda letnik 2018, tako kot moja?

Napisano
pred 5 urami je Gregster napisal:

Ja Bini a ni tvoja mazda letnik 2018, tako kot moja?

Seveda, najboljši letnik :bravo:

Napisano
On 10/8/2020 at 10:17 AM, dady said:

Jaz bi rekel, da ti počasi peša akumulator.

Tudi jaz mislim, da je težava v starem in zmatranem akumulatorju. Najprej ga lahko napolniš pa boš videl, če bo par dni vse bp.

Napisano
dne 8. 10. 2020 ob 18:12 je Bini napisal:

Seveda, najboljši letnik :bravo:

Ja, sam baterija je pa hitro pošla.

Napisano
pred 13 minutami je Gregster napisal:

Ja, sam baterija je pa hitro pošla.

Ne pa ni saj je bla vgrajena leta 2013,ko so pričeli delat ta model M3.:bravo:

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
dne 8. 10. 2020 ob 10:17 je dady napisal:

Jaz bi rekel, da ti počasi peša akumulator. Zelo verjetno je bil izdelan še leta 2013 in bo star 7 let, kar je za avto z i-stop kar lepa starost. Naj ti ga na servisu pomerijo, da ne bo težav čez zimo.

Akumulator sem zamenjal 2018.

Napisano
pred 9 minutami je etcho napisal:

Akumulator sem zamenjal 2018.

Jaz bi najprej menjal baterijo v ključu, enostavno menjat, strošek minimalen potem bi pa iskal naprej če nebi bilo to.

Kaj pa rezerva? 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Saj je dandanes na vozilih veliko stvari, ki so zgolj in samo strošek. Je tudi na tem forumu veliko debat, kje se jih da izklopit in kako imajo nekatera vozila poenostavljen postopek, druga kompliciran, kako pri nekaterih vozilih odklopiš in je mir, pri drugih pa moraš pred vsako vožnjo odklopit...     Včasih se počutim, ko da sm kmet an s hribu doma an ga ta mestn prou nč ne zastopjo...   ABS je asistenčni pripomoček za zaviranje. Ampak, ker cesta ni poligon, se je že velikokrat izkazalo, da nas spravi v težave - ker podaljša zavorno pot. Zato pri nas, ko vžgemo avto, še preden sploh speljemo, ugasnemo ABS. Da med vožnjo ne iščemo stikala in da smo že takoj pripravljeni na zaviranje v sili.   Pri nas ima ABS s speljevanjem samo to povezavo, da ga izklopimo, preden speljemo. Zato, da ne dela težav, ko je treba ustavit in da ne iščemo stikalo za izklop ABSa, ko smo že v težavah, ker takrat običajno ni časa.   A se zdaj razumemo?       V glavnem, nabavil gume Uniroyal Rain Expert 3 v dimenziji 245/70R16, inteks nosilnosti 111.   Cena? 569,30€ z dostavo (za vse štiri).
    • To je to. Rešujemo svet z zelenim prehodom. Prečudovito
    • Ali pa, če se premakne v ''telefonija'', k je kar pereča tema tole z Android Auto
    • Here we go again...110 EV-jev na tovorni ladji,in se je moralo zgoditi,kar se je...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.