Skoči na vsebino

Skyactiv-D se poslavlja

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Kako grda je pa ta mazda... 

Ja kakor komu ... meni je predvsem zanimiva in čisto ok; ni kičasta kot kakšna Kia. V živo in ob barvi, ki ji paše je prav fletna. Mi je pa občutku ob ogledu od zunaj sama potniška kabina manjša kot pri cx 30. Lahko pa da me občutek vara. 

Napisano
pred 31 minutami je Nejc1986 napisal:

Meni je tudi všečna. Sploh v primerjavi z večino elektricarjev.

Meni izgledajo vsi tej električarji avti kot kosilnica od makite. Baje, da bodo tudi baterije konpaktibilne za prvo pomoč, ko ti avto ostane na cesti. 🤗

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano (urejeno)

Zelo zanimiva bi bila mazda s skyactive G motorjem (z dvojnimi šobami neposredni vbrizg in posredni vbrizg (v sesalni kolektor)) in hybridnim sistemom od toyote.

Popravljeno od scania
Napisano
19 hours ago, scania said:

Zelo zanimiva bi bila mazda s skyactive G motorjem (z dvojnimi šobami neposredni vbrizg in posredni vbrizg (v sesalni kolektor)) in hybridnim sistemom od toyote.

Mislim da ima toyota točno tak motor sedaj v corolli/chr-ju, tisti 2.0 hibrid s 180 "konji". Edino ni večjega. 

Napisano
2 hours ago, scania said:

NevLado oblika od Mazde manjka pri Toyoti :) :) 

Normalno, ampak so pokazali, da bodo sedaj design prilagodili v pravo smer in so šli iz tistih tradicionalnih zadržanih okvirjev. Je Corolla in sedaj nov Yaris lep primer.

Napisano
pred 38 minutami je NevLado napisal:

Normalno, ampak so pokazali, da bodo sedaj design prilagodili v pravo smer in so šli iz tistih tradicionalnih zadržanih okvirjev. Je Corolla in sedaj nov Yaris lep primer.

Res so se popravili v dizajnu za 100%. Predvsem so se približali evropski obliki. Ja, zame so oblikovno všečni avti. Recimo Corolla caravan je zelo lep avto. Seveda ni lep kot mazdin karavan a se trudijo. 

 

 

Napisano

Hja corollo sem sam imel na testu tole zadnjo, in se strinjam, vzuni je lušna. Tam se pa konča.
Noter je obup, kar se tiče kompozicije in kam umestijo kakšen material. Zgornji del povsod trda plastika. No potem pa se pelješ pa doživiš CVT ... in že ti je jasno čemu tista trda plastika, ker se furaš z traktorjem :D

Napisano

Kar se karavana tiče...ne, ni mazda6 zame, ampak kia optima. Če bi kupil karavana, bi bila to KIA OPTIMA SW plug-in hybrid...

Napisano

Mene moti pri toyoti ta sredinski zaslon ki se lahko upravlja samo z dotikom. Ce se peljes po nasih cestah ki so vse prej kot ravne stisnes vse prrj kot tisto kar si mislil. Ta kontroler pri mazdi med sedezi je zakon. Glede cvt v toyoti, menjalnik je konstrukcijsko top zgrajen iz dveh planetnih gonil in jeklenega jermena. Ni zakompliciran kot kaksen drug cvt, traja skorajda vecno, vzdrzevanje je preprosto, je pa res da je na avtocesti zelo glasen. Ce hoces obupen menjalnik probaj getragov menjalnik dct v renaultu, vsaj letnkk 2017 je bil za razjokat, tudi glede vzdrzevanja. Se mi zdi da japonci gredo na metodo trotl ziher in meni je vsec ker je trajno.

Napisano

Noter v teh novih toyotah nisem sedel in če je res tako obupna trda plastika noter, je podobno kot pri folcvagnih. Tak avto takoj odpade. Če dodamo še šarjenje po zaslonu za vsako komando je pa to pika na i. Taki avti takoj odpadejo pri meni. Upam, da so pri Mazdi toliko pametni, da pustijo vsaj klimo na gumbih. Ja, tudi meni je ta kontrole med sedeži top zadeva. 

 

 

Napisano

Mah pri cvtju mam jst problem, da to sploh ni menjalnik. Ja vzdrzljiv bi pa reku da je ja 😉

 

mah dere se skos isto kak mal na gas stopis, to me najbolj "moti" k da bi skos na sklopki furu xD

 

mas pa instant navor skor, tak da za dizelase, k s bolj leni na prestavljanju, bi kr blo :D

Napisano

To je res mors se ga privadit. Ce primerjas z cvt ostalih znamk je ta life time. Samo da spomnim multitronik od audija saj ko dela je ok, samo kaj ko dela samo krstek cas.

  • Všeč 1
  • Haha 2
  • Žalosten 1
Napisano
pred 5 urami je scania napisal:

 

... ... ... ... Se mi zdi da japonci gredo na metodo trotl ziher in meni je vsec ker je trajno.

 

Se mi zdi, da ne Japonci ne gredo na metodo Trotl-zihr. Polovico Nissanov poganjajo Renaultovi motorji, Toyota Proace Verso ima pa Peugeotov motor. Ali pa Citroënov... No, bistvene razlike ni, pa naj bo eden ali drugi...

Napisano (urejeno)

Jaz teh ne stejem med cistokrvne japonce 🤣🤣🤣 . Mercedes se je ze pocasi losal renaultovih motorjev, upam da tudi nissan pride k pameti. Drugace pa toyota je imela bmw dizel motor v ponudbi in ga vec ni je bilo kar problem z njimi. Se drzim raje cistokrvnih japoncev pa se tu se kaj najde 😁😁

Popravljeno od scania
  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Ojoj, Tojota BMW motor, BMW Citroenov, kdo je koga nasral? Ampak Citroenov motorji so bomba, vsaj zadnjih nekaj let. Ima gdo kake slabe izkušnje? Dizle mislim. :nevem:

Napisano

Sestra ima novega berlingota starega leto z 1.6hdi 130KM zaenkrat vse ok. Nmw pa kako imajo servisne intervale se zmeraj 30000km ali 2leti. Ce imajo jih zna to pokopati. Kaj je te strosek olja in filtra, mislim da minimum kaj lahko das avtu.

Napisano
3 hours ago, scania said:

Jaz teh ne stejem med cistokrvne japonce 🤣🤣🤣 . Mercedes se je ze pocasi losal renaultovih motorjev, upam da tudi nissan pride k pameti. Drugace pa toyota je imela bmw dizel motor v ponudbi in ga vec ni je bilo kar problem z njimi. Se drzim raje cistokrvnih japoncev pa se tu se kaj najde 😁😁

Tako, stari aurisi (in ostalo) so imeli 1.6 motor od BMW, 1.4, 2.0 in 2.2 pa od jote. 1.4 in 2.2 so bili vrhunski motorji. Verjamem, da moj še vedno veselo "klekla" naprej pri novem lastniku. Določena serija 2.0 pa je imela probleme s pitjem olja, namreč pila ga je tako hitro kot dolenc cviček.

 

Glede CVT se pa strinjam gor z vami, normalno, da tuli, ko ga stisneš po gasu, ker gre takoj motor v vrtljaje z optimalnim navorom. Ampak prej bo avto zgnil kot da bi tist CVT odpovedal. Ravno to tuljenje je pa še dodatno izpostavljeno pri teh hibridih, ker je avto "tiho", potem pa stisneš gas in greš iz 35 dB na gladko enih 80 :D

 

Sem se zadnjič fural za enim starejšim parom z CHR-jem po regionalki skos 70-75. Sem rekel evo, ko sem imel na testu ta avto je ravno tam nekje vklapljal bencinski motor tudi na ravnini in verjetno se mu je smilil motor, ko je tako tulil, če bi dal na gas. :D 

 

Napisano (urejeno)
pred 15 urami je scania napisal:

Sestra ima novega berlingota starega leto z 1.6hdi 130KM zaenkrat vse ok. Nmw pa kako imajo servisne intervale se zmeraj 30000km ali 2leti. Ce imajo jih zna to pokopati. Kaj je te strosek olja in filtra, mislim da minimum kaj lahko das avtu.

Glej pri meni je bilo podobno,servis na 30k km in eno leto v knjigi pa dodan listek 15k in eno leto,drugače gre garancija u franže. Naj pogleda v knjigo z navodilo..:nevem:

Popravljeno od Bini
Napisano
14 hours ago, scania said:

Sestra ima novega berlingota starega leto z 1.6hdi 130KM zaenkrat vse ok. Nmw pa kako imajo servisne intervale se zmeraj 30000km ali 2leti. Ce imajo jih zna to pokopati. Kaj je te strosek olja in filtra, mislim da minimum kaj lahko das avtu.

Saj bi vprašal po sestri, ampak če vozi berlingota ima verjetno že najmanj 2 otroka. :D 

Napisano
pred 18 urami je Bini napisal:

Glej pri meni je bilo podobno,servis na 30k km in eno leto v knjigi pa dodan listek 15k in eno leto,drugače gre garancija u franže. Naj pogleda v knjigo z navodilo..:nevem:

Sem preveril 1.5hdi 130Km ima interval na 25000km ali eno leto. Malo dosti, 15000km ali eno leto se mi zdi realno vse kar je vec se mi ne zdi ok. 

  • Všeč 2
  • Začuden 1
Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Sem preveril 1.5hdi 130Km ima interval na 25000km ali eno leto. Malo dosti, 15000km ali eno leto se mi zdi realno vse kar je vec se mi ne zdi ok. 

Saj verjetno ne bo naredila 25k na leto? Če pa, naj gre pa prej pri 20k. Pri prejšnjem 1.6 hdi brez ad bluja sem tudi jaz imel na 25k/leto, sedaj pa ko ima ad blu ima na 15k km/leto, kar mi je ok, sploh ker plača šef! :prstgor:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • K tole berem mam res občutek, da ne veste kaj je reciklaža in da nimate pojma zakaj so rumeni smetnjaki. Se pravi, edino denar vas samo spametuje al kako?   V življenju nisem pustil ne prazne plastenke ne pločevinke ne steklenice nikjer kamor ne sodijo. In zdaj bi me eni radi kaznovali z dodatnimi pizdarijami, ker znam reciklirat? Noro res, dobr ste oprani.   Kaj pa ostalih 90% embalažnih smeti, ki niso plastenke in pločevinke? A tisto boste pa metal naokoli, ker se ne plačuje kavcije in ne dobiš nič nazaj? Upam, da ne in da se jih bo dajalo kot do zdaj v ustrezne zabojnike. In zakaj tak sistem ni več dober za plastenke? Ne dejmo to zakomplicirat in podražit, da bo blo vzdržno.     To, da pa smeti delajo meni denar je pa sorry čista nebuloza. Nič ne delajo denar samo nazaj dobiš svoj denar, ki si ga založil in zraven za nagrado opravil neko dodatno delo zastonj, da ga ne bo treba nekomu drugemu, ki si ga itak že plačal, da odvaža že sortirane smeti in da opravi reciklažo.   Kar se pa otrok tiče je pa za moje pojme najslabši način, da se jih uči da se splače nekaj narest zgolj zato, ker se finančno splača, drugače pa ne al kako? Jaz svojega otroka učim, da se stvari delajo zaradi dugih vzgibov in ne samo finančnih, da skrb za okolje ni povezano s tem kolk me bo kdo plačal, da to naredim, oziroma, da naredim samo zato, da me ne udari po žepu, ampak da je to osnovna civilizacijska kultura.   Sorry, k sem mal grob z besedami... gre mi na kurac, da namesto, da bi življenje poenostavili, ga čedalje bolj kompliciramo in oblast nas zna samo še grajati in nikoli nismo dovolj dobri in kakorkoli se obrneš že iščejo kaj delaš narobe in kako bi te kaznovali. Še malo pa dobimo socialne točke, pol bo pa šele hec.
    • Amerika je glumila nevtralnost, do napada Japonske na Havajih, ko je bila prisiljena napovedat vojno Japonski. Zaradi sporazuma na osi Nemčija, Italija in Japonska pa sta Nemčija in Italija nekaj dni za tem napovedali vojno ZDA. To se je zgodila dve leti kasneje od samega začetka vojne v Evropi. V aziji pa je to trajalo že precej dlje.   Dejasnko pa so pritisnili na plin v Evropi šele, ko se je že videlo, da se vojna sreča spreobrača in da je Rusija dovolj oslabila Nemške enote na vzhodu. Takrat se je pa dirka kdo bo prevzel nadzor nad povojno Evropo šele dobro začela. Ko so videli, da je rdeča armada potolkla Nemce na vzhodu in da drvi proti jedru Evrope so šele začeli hiteti. Prej se jim ni tako mudilo leta 1944 je pa šele ratala dirka, kdo bo prej porazil in zasedel Nemčijo.   Ampak kljub temu, da se je vojna tudi v Aziji končala avgusta 1945, amerika kar ni in ni mogla odnehati pa se je spet tolkla v Koreji, kjer je malo manjkalo, da ne bi še malo sprobavali jedrsko orožja še na Kitajcih, ki so prišli na pomoč Koreji. General Douglas MAcArthur bi jih vrgel po severni Koreji in Kitajski med 20-40 če bi mu jih odobrili. Skoraj je pa dejasnko dobil 4. Truman je to ustavil.   Pol so se mal šli žogat z jedrskimi raketami v Turčijo, neuspešno naredili invazijo na Kubo, da je ta za obrambo povabila SZ in tako povzročila Kubansko krizo. Pa ker ni bilo dovolj so se šli še malo vojne v Vietnamu, kjer so pobijali na deset tisoče civilistov verjetno samo zato, da ne bi ratali komunisti in tako naprej, da ne bom predolg.
    • Hmmm, Američani pa nimajo jedrskih podmornic z jedrskimi konicami ... celo Kitajci jih imajo. Kdo bi si mislil.
    • Ampak prvi spopad z cesarsko armado pa so imeli šele dva tedna po Pearl Harborju in vojni napovedi. Tko, da do takrat so bili na Kitajskem zgolj kot turisti.
    • Aha tako daleč nazaj gremo.   No ja, uradno to ni bila ameriška baza ampak prostovoljci piloti. Borili so se skupaj z RAF-ovimi piloti na območju Burme in v boj vstopili šele po uradni razglasitvi vojne. Kot zanimivost, da so bili tako uspešni, pa je bila uporaba naprednega sistema obveščanja vključno z britanskimi radarji, da so lahko napadli japonske bombnike iz višine. To taktiko so prevzeli od Sovjetskih pilotov, ki so se borili na strani Kitajske že od leta 1937 do 1940. Japonska je zasedla Mandžurijo in dele Mongolije že leta 1937 so jih sovjeti vrgli iz Mongolije leta 1939 pri tem, da so na tem delu izdatno pomagali Kitajcem. Tako, da Kitajci so bili precej več oskrbovani v tej smeri kot pa iz Burme.    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.