Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pozdrav vsem uporabnikom foruma,

 

Letos prodal vse Nemce (VW) in presedlal na Mazdo 5 (2011) in kot drugi avto 323F (1999). 

 

Nabavil sem Mazdo 5, 1.6 dizel (2011) z 255k KM in takoj obnovil injektorje, turbina je pregledana in je OK. S padcem temperatur (pod 10 stopinj Celzija) pa se mi po vžigu dogaja sledeče:

- če takoj odpeljem, mi jo po cca. 1 minuti vrže v Safe mode, varni način, kakorkoli to poimenujem, motor ima manj moči;

- če ogrevam na mestu (kar ni OK), se zgodi isto vendar z nekaj zamika;

- še IZJEMA: če ogrevam na mestu, mi jo je vrglo v Safe mode šele po 10km, ko sem bil že na avtocesti (neprijetno);

 

Začasna rešitev, ki se jo poslužujem. Ponovem zagon motorja potem se to več ne ponovi...

 

Kakšna ideja? Kje začeti? Vse ostalo deluje OK, tudi v porabi ni sprememb, razen lučke za TPMS je armaturka črna :)

 

Hvala v naprej.

Popravljeno od Gregor Muc-Up
Napisano

Zakaj ne s 300 000 km? Saj imajo vsi na netu 300 000 in več, števec kaže pa magično številko.

  • Gregor Muc-Up je spremenil naslov v Mazda 5 (2011) - Safe mode (varen način) v mrzlih dneh
Napisano
pred 15 urami je Boss napisal:

Zna bit kakšna lambda...

 

Hvala za namig.

 

pred 5 urami je Brane napisal:

Lahko je tudi kakšna umazanija v rezervoarju,senzor pritiska turbine ali vakum cevke .....

 

Uporabil sem kar nekaj aditivov Liqui Moly za čiščenje. A bom preveril še ostalo.

 

Za začetek sem zamenjal akumulator, ki je bil po merjenju na 60% kapacitete takoj po vožnji. Bil je tudi občutno podhranjem za dizla 60Ah in 420A. Sedaj je 75Ah in 750A.

 

Test pa sem si tudi rezerviral. Zaenkrat hvala in javim kaj bo pokazal tester.

Napisano (urejeno)

meu 1.6 mazdo... zrihtu turbo...pol sobe...pol dpf.. pol..... ma nakonc vseen krepal ... skoda vsazga evra in zivcev... prodej pa kup 2.0 vw  2014+ pa se bos vozu ...

Popravljeno od gregc88
Napisano
dne 15. 10. 2020 ob 20:07 je gregc88 napisal:

meu 1.6 mazdo... zrihtu turbo...pol sobe...pol dpf.. pol..... ma nakonc vseen krepal ... skoda vsazga evra in zivcev... prodej pa kup 2.0 vw  2014+ pa se bos vozu ...

 

:) Imel tega Golfa Variant VII 2018 R-Line plus 2.0 TDI (150KM in 380 NM) skoraj dve leti pa mi tale Mazda nudi veliko več užitkov v vožnji.

 

dne 15. 10. 2020 ob 20:28 je SpEkTr napisal:

Al pa ne kupi Mazde s psa motorjem..

 

Načeloma je vsak motor dober, so samo slabi vzdrževalci le teh. Imamo v družini, moj "študentski avto", Clio II 1.5 DCI (kupljen kot nov), z 410k KM in z rednim vzdrževanjem dela kot prvi dan.

20200515191941.JPG

20200516_103526.jpg

Napisano (urejeno)

Se strinjam načeloma je vsak motor dober, če se pravilno vzdržuje.  Je pa res da nekateri motorji rabijo malo več vzdrževanja kot drugi oz. imajo kake dodatne specifike pri vzdževanju.

Kaj Mazdo si mel na testerju? kaj pokazalo za napake?

Btw.: Golf je bil kr lep, kako to da si prodal skoraj nov avto in kupil starejšega? malo sem firbc 🤪

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Aless napisal:

Se strinjam načeloma je vsak motor dober, če se pravilno vzdržuje.  Je pa res da nekateri motorji rabijo malo več vzdrževanja kot drugi oz. imajo kake dodatne specifike pri vzdževanju.

Kaj Mazdo si mel na testerju? kaj pokazalo za napake?

Btw.: Golf je bil kr lep, kako to da si prodal skoraj nov avto in kupil starejšega? malo sem firbc 🤪

 

 

Test imam jutri, petek (2020-10-23) pri Pelkotu. Zapišem kaj bo pokazalo.

 

Sem pa jo te dni pustil nekaj več kot 1 minuto na mestu in potem te napake ni bilo, pogoji enaki...

 

Razlogi za prodajo Golfa:

- Postal je premajhen, dodaten družinski član, pa brez kljuke je bil (voziček in kolesa);

- Strešne nosilce bi moral dokupiti;

- Osebno pa me je strašansko motil neki čriček, ki ga nisem mogel odkriti in to ravno pri hitrosti med 120 in 150 km/h, relacijsko je bil vožen Radovljica-Lj;

- Dal sem 23.200 EUR, prodal za 18.050 EUR cela Mazda 5 v slabih dveh letih; kdo je tu nor :)

- Kar nekajkrat sem bil na garanciji, tudi to ni cool pri avtu za 20k+ EUR;

 

Dobre stvari:

- poraba, realna od 4,6 do 4,9 na zgornji relaciji;

- navor;

- maks sem se fural 228 km/h; pravi gokart;

 

Mazda 5 pa zato:

- kljuka;

- strešni nocilci;

- el. drsna vrata;

- Japonc;

 

Popravljeno od Gregor Muc-Up
dopolnitev posta
Napisano

Ah dej no. Vagn pa ja ni za prodajo. Pa to je ja ljudski avto. Kupi vw  2014+ pa ti bo noro v vožnji :D

 

P.S: Sodelavec je silikoniral okoli zadnje luči ker je zamakalo :D

Napisano

Sem bil pri Simonu in seveda, kot se v takšnih primerih spodobi je računalnik sporočil: brez napak :)

 

Sumi na filter goriva. Počakam na servisno lučko in opravim servis z menjavo filtra goriva. 

 

Namestil sem tudi zimske gume in naredili test TPMS senzorjev, da smo ugotovili kateri so fuč (PD, PL in ZD). Obe napaki injektorji in TPMS sta bili znani pri nakupu avtomobila in upoštevana pri znižani kupnini. Pa še ena slika.

 

Po servisu zapišem ali se je tole uredilo.

 

20200919_150026 (1).jpg

Napisano (urejeno)

Filter goriva priporočam menjavat na vsakem servisu, se ne splača šparat za tistih 10€.

 

Drgače pa glede tvojega probema bi jaz sumil tudi na SCV ventil.

Kam si pa dal obnovit injektorje? So 100% vredu?

Glede na to da Pelko sumi da je kaj z dovodom goriva bi bilo možno da injektorji ne delajo vredu? 

A prej ti je kazalo napako na injektorjih? 

No ideje pač, verjamem pa da bo Pelko to že ugotovil in porihtal, glede na njegove izkušnje z Mazdami😉

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 44 minutami je Aless napisal:

Filter goriva priporočam menjavat na vsakem servisu, se ne splača šparat za tistih 10€.

 

Drgače pa glede tvojega probema bi jaz sumil tudi na SCV ventil.

Kam si pa dal obnovit injektorje? So 100% vredu?

Glede na to da Pelko sumi da je kaj z dovodom goriva bi bilo možno da injektorji ne delajo vredu? 

A prej ti je kazalo napako na injektorjih? 

No ideje pač, verjamem pa da bo Pelko to že ugotovil in porihtal, glede na njegove izkušnje z Mazdami😉

 

Injektorje sem obnovil pri Transmatic d.o.o. po priporočilu prijatelja, ki v Lesca popravlja turbine. Imam račun in garancijo za 1 leto. Strošek je bil 793,00 EUR. 

 

Počakam še na servis, ki bo v kratkem in potem vidim kaj bo z napako.

 

WWW.TRANSMATIC.SI

Diesel - dizel servis, popravilo, obnova injektorjev in črpalk ter zastopstvo vodilnih evropskih znamk - Pichler, specialna orodja...

 

Napisano (urejeno)
dne 24. 10. 2020 ob 9:41 je Gregor Muc-Up napisal:

 

Injektorje sem obnovil pri Transmatic d.o.o. po priporočilu prijatelja, ki v Lesca popravlja turbine. Imam račun in garancijo za 1 leto. Strošek je bil 793,00 EUR. 

 

Počakam še na servis, ki bo v kratkem in potem vidim kaj bo z napako.

 

WWW.TRANSMATIC.SI

Diesel - dizel servis, popravilo, obnova injektorjev in črpalk ter zastopstvo vodilnih evropskih znamk - Pichler, specialna orodja...

 

NAPAKA!

Tudi sam sem tam obnavljal injektorje, pa sem bil skrajno nezadovoljen, ni bilo moči, klenkanje motorja, dim. Nimajo pravega orodja in ne znanja za obnovo Denso šob. Edini ki ti dajo OEM dele je Purič iz Hrvaške, pri njih nabavlja material tudi B-innova. Tam so original obnovljeni injektorji.

WWW.PURIC.HR

Uvoznik i distributer dijelova i opreme za održavanje sustava dizel ubrizgavanja s najsuvremenijom opremom za dijagnostiku i popravak turbopunjača i diesel pumpi, Bosch pumpi, common rail injektora...

 

Popravljeno od dpicul
Napisano

Denso bi naj uradno obnavljal tudi AMZS

WWW.AMZS.SI

V AMZS vam nudimo celovito rešitev ob težavah z visokotlačnim sistemom dovoda goriva.


Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Baje je problem pri obnovi Denso injektorjev  da rabiš testne naprave za Denso, večino teh firm ki obnavlja pa ima testne naprave od Boscha.

In zato ne morejo nastavit in testirat injektorjev po Densotovi specifikaciji. 

Tak info sem dobil od avstrijskega uradnega serviserja za Denso sisteme, zdaj ali je to res ali ne pa nvm. 

Drugače za M6 2.0dizla mi je ponudil obnovljene po Denso specifikaciji za 180 oz 192€  na injektor, odvisno kateri so pri meni vgrajeni, ker so v tem modelu vgrajevali dvoje različne RF7J13h50 ali RF8G13H50. 

Čist novi pa so 300 oz 360€.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
dne 28. 10. 2020 ob 20:10 je dpicul napisal:

NAPAKA!

Tudi sam sem tam obnavljal injektorje, pa sem bil skrajno nezadovoljen, ni bilo moči, klenkanje motorja, dim. Nimajo pravega orodja in ne znanja za obnovo Denso šob. Edini ki ti dajo OEM dele je Purič iz Hrvaške, pri njih nabavlja material tudi B-innova. Tam so original obnovljeni injektorji.

WWW.PURIC.HR

Uvoznik i distributer dijelova i opreme za održavanje sustava dizel ubrizgavanja s najsuvremenijom opremom za dijagnostiku i popravak turbopunjača i diesel pumpi, Bosch pumpi, common rail injektora...

 

 

Po obnovi injektorjev nimam težav z ničemer od zapisanega. Vem pa, da sem mogel čakati skoraj teden dni, da je dobil neke posebne dele (kaj točno ne vem)... Potem je trajajo je cca. 3,5k do 4k km, da se je zaključil "learnig" program (tudi Pelko je to potrdil) in od takrat motor dela super. Poraba je vztrajno padala do trenutnega min. 5,79 l/100km (MOL diesel). Seveda pa bo čas pokazal kako je bilo delo opravljeno. 

 

Drugače pa hvala za kontatke. Thanks!

 

 

 

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Nekaj časa je minilo od zadnjega pisanja. 

 

Vmes pa se je zgodilo to, da se mi je dejansko prižgala lučka za motor v kombinaciji z omenjeno težavo, kar je napako zabeležilo.

 

Težava: senzor položaja lopute turbine (actuator)

 

V Lescah mi je na Turbine.si zamenjal omenjeni senzor (skupaj 200 EUR = delo + del).

 

Mrzel vžig in takojšnje speljevanje ga tako več ne zmede, tudi občutek je sedaj drugačen. Seveda tega nisem prej vedel, v drugi ga je prej kar malo zadušilo, sedaj je vse skupaj zelo odzivno.

 

Upam, da komu koristi izkušnja in rešitev.

 

Prijetne in mirne praznike vam želim, ter vse dobro v letu pred nami!

20201202_114424.jpg

20201202_084633.jpg

Popravljeno od Gregor Muc-Up
  • Všeč 5
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • "Ne čujem dobro, ne čujem dobro, ali ću pokušati da odgovorim na vaše pitanje..."   Kdor je dovolj star, se bo spomnil, kdo je to bil in v kateri situaciji...   Kakorkoli, ja, tudi VW je dobil zimske gume. Kdor "potegne takratko" in mora z njim na pot, ni treba, da je kaznovan še s slabimi pnevmatikami...
    • Na 2018 lahko dam 225/45R19 in 225/55R17. Ampak za R17 bi moral kupiti 4 felge, saj R17 iz moje 2010 mazde niso kompatibilne. Torej sem konec koncev na istem, ali kupim R19 ali pa R17 + felge. Na dolgi rok, bi bilo seveda ceneje in zato še premišljujem...zunaj pa sneži, jao.   Tele Vredestein so mi dejansko ta trenutek zelo kul in bom resno razmislil o nakupu. Hvala!
    • Tudi na moji 6-ki so že tretjo zimo 17"  Wredstein Wintrac Pro. Vrhunska zimska guma. 👍
    • A 2018 letnik nima več homologiranih 17?   Namreč jaz imam na 2017 leniku homologirane R17 in R19.   Seveda je vožnja z R19 občutno boljša, ampak za pozimi zaradi robov, neznih cestnih razmer, cene,... sem vseeno vzel še en komplet R17.     Sori ker ti solim pamet, pa vseeno je za premislit. Felge so praktično 100 eur neke aftermarket na kos.   Če hočeš ugodno ceno za kvaliteto bi vzel Vredestein Wintrac PRO ali Kleber Krisalp HP3 za 180 eur na kos.   Vredestein vozim jaz v R17 dimenziji in sem zelo zadovoljen (tedensko delam po cca 500 km), Kleberce ima pa precej ljudi na forumu @Bini, @Tilen5,.. Ampak tudi oni v manjši dimenziji.   Pnevmatike Vredestein 225/45 R19 96V XL 3PMSF | Wintrac PRO+ | LiderPnevmatik.si WWW.LIDERPNEVMATIK.SI Pnevmatike Vredestein Wintrac PRO+ 225/45 R19 96V XL 3PMSF na zalogi in ceneje na spletišču LiderPnevmatik · Brezplačna dostava · Enostavno in hitro naročilo.  
    • jaz sem se tudi v pon ustavil na shellu, ker me je zanimalo če imajo tudi v NM tako kot pravi @Alex E5 na navadnem 95... in ja, bomba 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.