Skoči na vsebino

Bo Mazda 6 res počasi izginila?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 minutami je Deeyan napisal:

 

to šele bo ekološka katastrofa, da gre vse na elektriko.... to bi kr velik stvari potegnlo za sabo ena izmed njih bi bla po velki potrebi po gradnji novih elektrarn, elektrarne pa vsi vemo kakšni onesnaževalci so... če bi se šlo na eko varianto kot je fotovoltaika bi se spet ogromno parcel uničlo zarad tega, za vetrno velja enako.... poleg tega bo treba 1x rabljene akumolatorje nekam odlagat...

Pri nas bodo pa s premogom, ki ima ful žvepla, delali v TEŠ

"eko-bio  elektriko". 🤣🤣

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Pri nas bodo pa s premogom, ki ima ful žvepla, delali v TEŠ

"eko-bio  elektriko". 🤣🤣

 

tega lignita v Velenju ni ostalo kej dost... za par let še bo, zarad tega pa tut v TEŠ počas prehajajo na plin

Napisano
pred 3 urami je Deeyan napisal:

 

to šele bo ekološka katastrofa, da gre vse na elektriko.... to bi kr velik stvari potegnlo za sabo ena izmed njih bi bla po velki potrebi po gradnji novih elektrarn, elektrarne pa vsi vemo kakšni onesnaževalci so... če bi se šlo na eko varianto kot je fotovoltaika bi se spet ogromno parcel uničlo zarad tega, za vetrno velja enako.... poleg tega bo treba 1x rabljene akumolatorje nekam odlagat...

poleg tega bi morali celotno omrežje posodobiti, ker ne premore takih zahtev, se pojavljajo že v kakšnih manjših/starih vaseh, ko se ob prenovi hiš večina folka priklopi na toplotne črpalke in enostavno omrežje ne da oz. ne more dati takega "throughput-a" skozi, tako da za moje pojme je ta elektro zgodba malo prenapihnjena....(kot to da bodo enkrat smo elektro vozila, rad bi videl kamione, ki mora 42t vleč in sedaj tanka po 1200l dizla :))

Napisano

Ja, res je zelo optimističen, in se mu vid, kak bi rad, dobu modele k imajo  večjo štalo za konje pa so bolj premium :)

 

Ampak vrjetno nek "premium" model namesto šestke bo moral bit, ali? Enostavno ne vrjamem, da bi mazda kr naenkrat šla all-in v "SUV" pa cross modele :)

Napisano

Če bo to to, potem bo to velik avto z veliko ekstravagantne veliko denarja in malo prostora pa ravno takega na forumu večina noče.... :nevem:

Še 3ka bo imela notri več prostora. :vskalo:. Če bo situacija takšna kot kaže sedaj bo moja verjetno face liftana cx30 ali pa celo...... 🤔

Napisano

Ta stavek pove vse, zakaj se bo 6-ka poslovila v letu 2022.

"Last year, Mazda sold nine CX-5s for every Mazda 6, and Mazda sold fewer 6s in 2020 than Honda sells Accords each month." 🤔

 

 

Napisano

Sam jaz nikakor ne morem razumeti zakaj ima Mazda tako majhen tržni delež. Ima najlepse serijske avtomobile, ki so povrh vsega se zelo zanesljivi in tudi varčni. Edino kar Mazdi manjka je še kakšen močnejši motor pa mal več reklame. Pa sem to že večkrat ugotavljal pa ne vidim kje se zašteka pri prodaji, da folk raje kupi npr. Octavio namesto M6.

 

Da pa vsi palijo na te SUVe mi tud nikakor ne potegne, pa kje je ostala eleganca, uporabnost in užitek v vožnji... sam da si modern in gremo.

  • Všeč 3
  • Ljubim 2
Napisano
Pred eno uro je ignacij napisal:

Sam jaz nikakor ne morem razumeti zakaj ima Mazda tako majhen tržni delež. Ima najlepse serijske avtomobile, ki so povrh vsega se zelo zanesljivi in tudi varčni. Edino kar Mazdi manjka je še kakšen močnejši motor pa mal več reklame. Pa sem to že večkrat ugotavljal pa ne vidim kje se zašteka pri prodaji, da folk raje kupi npr. Octavio namesto M6.

 

Da pa vsi palijo na te SUVe mi tud nikakor ne potegne, pa kje je ostala eleganca, uporabnost in užitek v vožnji... sam da si modern in gremo.

Meni je pa še vedno fascinantno to, da skoraj vsi rečejo, kako lep avto je Mazda, a kupi jih ga zelo malo od njih. Na koncu se ponavadi odločijo za kako konfekcijsko kio ali "suva" peugeota. Ja, pa golfa tudi, čeprav je ta zadnji serije 8 res grd. Še dacie bodo kmalu lepše oblikovane. Na žalost so ljudje izgubili smisel za estetiko in bi kupili tudi plastično škatlo na štirih kolesih z ful ledicami, samo, da je moderno in so v trendu. In da bi pisalo gor suv. Vsi tej novodobni avti  postajajo vedno bolj oglati, brezosebni, podobni so kot jajce jajcu. Škoda, da tudi Mazda kar hitro sledi tem trendom in bi tudi sama, če bo tako nadaljevala, lahko  pristala v povprečju. 🤔

 

 

Napisano

Pri novih je tako, da folk velikokrat kupuje popuste in ne avta… torej vecji je procent popusta, prej ga bodo kupili… Pri Mazdi pa vemo, da ni nekih velikih popustov… Poleg tega se vedno krozi okoli fama, da VW-ji dobro drzijo ceno…  Pa nekateri imejomdopor do vsega, kar ni Evropskega porekla… Predvsem staresja populacija je taka… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Pa ne pozabit, da razen šestke, ki je več ne bo, modeli vseeno niso tako poceni za svoj rang (moja opažanja). Če vzamem samo par P2008 pa CX-30 recimo: v P ti prodajo dosti več "bonbončkov", ki ljudi privlači, na koncu je pa še cena manjša in M  gladko odpade.

Hkrati pa mazda tut ni za vsakega, ma dosti svojih for, k ene sploh ne zanimajo, še manj pa privlačijo :)

Napisano

Malo narobe primerjavo si dal, P3008 vs cx30 je isti rang. Isto kot P308 vs M3.... Te cene so pa ok, če primerjaš.:whatever: Res pa je, da je P3008 na zunaj velik znotraj pa mali kot cx30.... :nevem:

Napisano
pred 11 minutami je Bini napisal:

Malo narobe primerjavo si dal, P3008 vs cx30 je isti rang. Isto kot P308 vs M3.... Te cene so pa ok, če primerjaš.:whatever: Res pa je, da je P3008 na zunaj velik znotraj pa mali kot cx30.... :nevem:

Tako je... 2008 je konkurenca cx3

Napisano (urejeno)

Možno, da je res. Mislil sem predvsem, glede na velikost notranjosti, s kufrom in zunanje mere. Morm kuj prevert ...

EDIT: Ja nisem se motil, oba sta dolga 4300mm in mata kuferan v rangu 430l. Po kakšnem kriterju pa vidva to rangirata?

Popravljeno od 50keda
Napisano
Pred eno uro je 50keda napisal:

Možno, da je res. Mislil sem predvsem, glede na velikost notranjosti, s kufrom in zunanje mere. Morm kuj prevert ...

EDIT: Ja nisem se motil, oba sta dolga 4300mm in mata kuferan v rangu 430l. Po kakšnem kriterju pa vidva to rangirata?

Mazda cx30: 4395mm

Mazda cx3: 4275mm

 

Tudi po tem je 2008ka bližje cx3. 

 

Saj vemo da so s temi Suvi različnih velikosti naredili samo zbrko. 2008ka je tudi bistveno novejša kot cx3 in je že zato malo večja (avti rastejo z vsako generacijo)...

 

Itak pa ni vse v dimenzijah, ampak meni je cx3 čista konkurenca 2008ki,capturju, jukeu,t-rocu, kamiqu že žato ker je narejena na osnovi mazde2, ostali našteti pa na osnovi 208ke,clia, ki spadajo v isti rang kot dvojka...

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Nejc1986 napisal:

Mazda cx30: 4395mm

Mazda cx3: 4275mm

 

Tudi po tem je 2008ka bližje cx3. 

 

Saj vemo da so s temi Suvi različnih velikosti naredili samo zbrko. 2008ka je tudi bistveno novejša kot cx3 in je že zato malo večja (avti rastejo z vsako generacijo)...

 

Itak pa ni vse v dimenzijah, ampak meni je cx3 čista konkurenca 2008ki,capturju, jukeu,t-rocu, kamiqu že žato ker je narejena na osnovi mazde2, ostali našteti pa na osnovi 208ke,clia, ki spadajo v isti rang kot dvojka...

Točno tako,tudi Golf je na zunaj manjši od 3ke,notri pa je večji od nje in sta v istem razredu!😛 Tudi pri vsporednih testih novinarjev sta v istem paketu s temi avti kot piše Nejc...:bravo:

 

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)

Jah, različni ludje različni kriteriji, nimaš kej.

 

In kot praviš @Nejc1986 s temi novimi trendi so res čist razkosal razrede (kar ni nujno slabo, pač moraš zdej dejansko cel vozni park pri vseh znamkah pogledat, ko iščeš kej novega). Po mojem zato, da lahko rečejo, da oni majo pa neki boljš kot "konkurenca", čeprav si to konkurenco na koncu koncev mala vsak sam, eni s prtlažnikom in zunanjimi merami, drugi spet s tem kolk bojo moral za to na koncu odštet.

 

Nič ne de, mazda 6 bo še vseeno izginila xD

Popravljeno od 50keda
Napisano
pred 36 minutami je 50keda napisal:

Jah, različni ludje različni kriteriji, nimaš kej.

 

In kot praviš @Nejc1986 s temi novimi trendi so res čist razkosal razrede (kar ni nujno slabo, pač moraš zdej dejansko cel vozni park pri vseh znamkah pogledat, ko iščeš kej novega). Po mojem zato, da lahko rečejo, da oni majo pa neki boljš kot "konkurenca", čeprav si to konkurenco na koncu koncev mala vsak sam, eni s prtlažnikom in zunanjimi merami, drugi spet s tem kolk bojo moral za to na koncu odštet.

 

Nič ne de, mazda 6 bo še vseeno izginila xD

Edino, če bodo dali ven kako nadomestno vozilo, še bolj premium in še lepše, kot je mazda 6. In močnejše. 🤔

 

 

Napisano

Ja sam bo pricetag tako visok, da bo verjetno nedosegljivo oziroma se nam bo neumno zdelo dat tolk denarja za Mazdo. Izgleda namreč, da se bodo šli še bolj butično proizvodnjo tako, da bo do verjetno cene hiter skočile na 50, 60kEUR in več.

33112_1.png

  • 1 leto kasneje...
Napisano

To je pa zdaj staro k zemlja in nas še vedno dražijo s konceptom Vision iz leta 2017, ki je bil naslednik koncepta RX-vision iz leta 2015.

 

 

33112_1.png

Napisano

Mazda se bo osredotočila samo še na suve. Mogoče bo ostala edino M3 in MX 5. Ostalo. Bo samo še zgodovina. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ti to resno? Stara babica, ki si kupi steklenico donata raje vzame plastenko, ki je lažja za nosit. Že tko ne more nosit težjih stvari zdaj pa misliš, da bo jemala steklenice. 🤪    Odkupovali bi embalažo samo v trgovinah, kaj pa v gostilnah, bencinskih, avtomatih za pijačo, itd itd? Resno, vzameš piksno iz avtomata v službi pol pa s prazno piksno letaš po firmi ,jo daš v žep, ko greš na bus in pizdiš na vsakega, ki se ti približa, da ti jo ja ne bo zmečkal, ker pol je ne moreš več vrniti. Nato dol z busa v trgovino, dat v avtomat, dobit listek, it notri v trgovino stat v vrsto, da ti da blagajničarka nazaj 20 centov. Oooo jeee res fucking krasno.
    • Resno? Kdor je tak prasec, da bo vrgel plastenko, ker je ni mel kam odložit, a resno misliš, da bo za 20 centov jo cel dan trogal v roki, da bo prihrani? Edina rešitev je vedno samo ta, da omogočiš najlažji sistem vračila embalaže in to je več ustreznih smetnjakov. Kavcijski sistem pa zgolj otežuje enostavnost odlaganja embalaže v zabojnike za reciklažo. Zanimivo je to, da najbolj navijajo za ta sistem prav proizvajalci, ki dajejo na trg to embalažo. Zakaj? Zato, ker upajo, da se toliko in toliko embalaže ne bo vrnilo in bodo pobasali še teh 20 centov. Boli njih kurac za ekologijo, žene jih samo dobiček folk pa spet naseda.   Naš trenutni sistem in dokaj visoka zavest je velika prednost pred svinjuharskimi državami, da že danes dosegamo standarde o količini pobrane embalaže. Če povečamo samo še količino odlagalnih mest smo tudi na 90% pobranih plastenk in piksen. Teh je namreč zgolj 5% od vse embalaže dane na trg. In zdaj bomo iz teh 5% naredili celo znanost in stroškovno potraten sistem, ki bo naredil le to, da se bo za vzdrževanje tega pijača podražila še za 10-20 centov. To ni kavcija, ampak stroški pokrivanja avtomatov za prevzem in odvoz v ustrezne centre. Kljub temu, da bi se zmanjšala količina embalaže v zabojnikih zaradi tega pa stavim vse kar imam, da komunala ne bo znižala cene odvoza.
    • Še enkrat. ZDA so bile zmagovalke v največjem konfliktu 20. stoletja ter potem tudi v hladni vojni s SZ in to rezultat, pa ne da bi mi želeli kimati. Tako je, mogoče bo kdaj drugače, danes še ne. Primat zdaj zaradi notranjih razprtij in dvigom drugih nacij počasi izgubljajo in to ni enostavno prenesti. 
    • Ja, nima turbo luknje je pa za polnit luknje.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.