Skoči na vsebino

Bo Mazda 6 res počasi izginila?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 6 urami je ignacij napisal:

Ne, oni se rajši ukvarjajo s 3 različicami CX60 in se bratijo s kitajci.

Ko bi bile samo tri... celo štiri so  CX-60, CX-70, CX-80 in CX-90 so kot jajce jajcu podobni v škatli jajc, ki jih dobiš v maloprodaji. Pol maš pa rebadgano Mazdo 2 hybrid, ki je zgolj in samo Toyota, zdaj nam bi pa porinili na isto foro še kitajca. Budale res, a ne vedo, da so Mazdini kupci drugačni in da te fore ne palijo. Kot bi si želeli znebiti tradicionalnih kupcev in jih zamenjati z neko ogromno čredo nezahtevnih ovc, ki jim je vseeno kaj kupijo sam, da je poceni.

 

Brez privržencev je Mazda kot proizvajalec nula in bo šla papa al jo bo pa kak Kitajc kupil. Še enkrat, sam nisem čustveno navezan na značko Mazda, zato mi ni problem zamenjat znamko. Bolj sem navezan na filozofijo v avtomobilizmu, ki pa jo prinaša Mazda. Če se oziroma so se očitno že odrekli te filozofije, ki so jo gradili praktično od sredine 80 let mi pač Mazda kot znamka pomeni glih ene toliko kot KIA al pa Škoda al pa kdo drug, ki ima ustrezen izdelek.

 

Odreči se tradicionalnim kupcem in iskat neke novodobne instant kupce je strel v lastno koleno.

 

Žal mi je da moram tole povedat, ampak Mazda ne bo zdržala 10 let kot Japonska znamka.

33112_1.png

Napisano
pred 14 minutami je Boss napisal:

Ko bi bile samo tri... celo štiri so  CX-60, CX-70, CX-80 in CX-90 so kot jajce jajcu podobni v škatli jajc, ki jih dobiš v maloprodaji. Pol maš pa rebadgano Mazdo 2 hybrid, ki je zgolj in samo Toyota, zdaj nam bi pa porinili na isto foro še kitajca. Budale res, a ne vedo, da so Mazdini kupci drugačni in da te fore ne palijo. Kot bi si želeli znebiti tradicionalnih kupcev in jih zamenjati z neko ogromno čredo nezahtevnih ovc, ki jim je vseeno kaj kupijo sam, da je poceni.

 

Brez privržencev Mazda kot proizvajalca je Mazda nula in bo šla papa al jo bo pa kak Kitajc kupil. Še enkrat, sam nisem čustveno navezan na značko Mazda, zato mi ni problem zamenjat znamko. Bolj sem navezan na filozofijo v avtomobilizmu, ki pa jo prinaša Mazda. Če se oziroma so se očitno že odrekli te filozofije, ki so jo gradili praktično od sredine 80 let mi pač Mazda kot znamka pomeni glih ene toliko kot KIA al pa Škoda al pa kdo drug, ki ima ustrezen izdelek.

 

Odreči se tradicionalnim kupcem in iskat neke novodobne instant kupce je strel v lastno koleno.

 

Žal mi je da moram tole povedat, ampak Mazda ne bo zdržala 10 let kot Japonska znamka.

So se oženli z Toyoto tako, da kitajc glih nebo.... 🥴

Napisano
pred 9 minutami je Bini napisal:

So se oženli z Toyoto tako, da kitajc glih nebo.... 🥴

 

Zelo hitro bodo šli narazen, če ne bo furala ta naveza in kot kaže ne fura dobro, da že zdaj iščejo rešitev med Čajnizi. Od tu, do prodaje Kitajcu, ki rabi le in samo ime je pa zgolj korakec.

 

Resno vprašanje - kdo od forumašev bo še kupoval Mazde, če bodo dizajnirane in izdelane na Kitajskem?

33112_1.png

Napisano
pred 15 minutami je Boss napisal:

 

Zelo hitro bodo šli narazen, če ne bo furala ta naveza in kot kaže ne fura dobro, da že zdaj iščejo rešitev med Čajnizi. Od tu, do prodaje Kitajcu, ki rabi le in samo ime je pa zgolj korakec.

 

Resno vprašanje - kdo od forumašev bo še kupoval Mazde, če bodo dizajnirane in izdelane na Kitajskem?

Če bi naredili eno dobro turbo benzinsko, rahlo elektrificitano šestvaljno varianto, zakaj pa ne? 

Aja, pa lepa bi morala tudi bit. Pa rdečo barvo bi morali še vedno nudit. 

Sam načeloma nimam nič proti čajnezom, saj imamo itak že pol stvari narejenih pri njih. 

 

 

Napisano (urejeno)

Če lahko VAG dela Passata karavana, zakaj še Mazda ne bi mogla M6 sedan prodajat.

 

Že firma je, kot se piše tukaj drugačna, zakaj ne bi terali naprej, kar jim je sloves dvignilo?🤔

Popravljeno od godlike
Napisano
Pred eno uro je godlike napisal:

Če lahko VAG dela Passata karavana, zakaj še Mazda ne bi mogla M6 sedan prodajat.

 

Že firma je, kot se piše tukaj drugačna, zakaj ne bi terali naprej, kar jim je sloves dvignilo?🤔

Mazdi je sloves dvignila predvsem mx5 in SUV cx 5.

Mazde 6 karavani so bili v manjšini,saj jih v Usa in ruskaji sploh niso prodajali. 

  • Začuden 1
  • Zmeden 2

 

 

Napisano

M6 sedan sem napisal. 😉

 

Miata že. Ampak masovno pa v EU M3 in M6.

Napisano

 

Evo, klele še prtljažnik pokažejo. Širine nima nobene, se pa vsaj odpre do strehe.

33112_1.png

Napisano

V EU rabijo ev avto da lahko prodajajo nam ljube ICE motorje.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Meni je ok čeprav je kitajska. Morate vedet, da so Kitajci že pred nami pri električnih i jih ne bomo dohiteli. Če je nekega.leta ?.? plan, da gremo na elektriko bomo vozili kitajca in tam bo med drugimi mogoče tudi MAZDA! 

V resnici pa bom vozil takrat razred ali dva manjši avto in se ne bom sekiral..... 😉

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz se ne sekiram glede cene, imam vedno 10 centov cenej pa se naj draži kolikor hoče.... 😁🤗😉
    • Meni je ok čeprav je kitajska. Morate vedet, da so Kitajci že pred nami pri električnih i jih ne bomo dohiteli. Če je nekega.leta ?.? plan, da gremo na elektriko bomo vozili kitajca in tam bo med drugimi mogoče tudi MAZDA!  V resnici pa bom vozil takrat razred ali dva manjši avto in se ne bom sekiral..... 😉
    • Eh...ti nimaš pojma😉...poslušaj VO Australije...vštekaš ponoči,in ti sončna elektrarna zastonj fila😃👍  Ja seveda...ko je tam noč,pri nas sije sonce,in obratno...tako,da imamo v bistvu nonstop štroma k dreka...samo politike je treba poslušati,in bo vse super😂  
    • Večina naprav je narejena za klasične 1,5V baterije,ki jih ne moreš polniti,pri Ni-Mh pa je nazivna 1,2V,in za to kaka naprava prej "odneha",kljub temu,da baterija še zdaleč ni prazna...se pozna...je pa to dejstvo fino ravno pri starejših radijih..."muzejskih primerkih" ipd.,ker so te celice z nižjo napetostjo varnejše za npr. žarnice osvetlitev skale radija ipd... Jaz se za to raje zanašam na NiMh celice,in le redko uporabljam nepolnljive baterije...imam pa za to večjo količino in seveda za to potrebne boljše polnilce...   Moram pa pripomniti,da cena ni nujno odraz kvalitete polnilca!!! Imam npr. celo dva polnilca Ansmann Energy 4,ki se ponašata tudi z refresh funkcijo za 9V NiMh baterije...a sem ugotovil,da AA in AAA celice praktično nikoli popolnoma ne izprazni,ampak zmeraj programsko impulzno polni...in z časom "uniči" celico,ker le ta "izgubi" prvotno kapaciteto...takšno celico je zelooo težko "spraviti k sebi",in je bolje,da jo zavržeš.... Sem tako zmetal najmanj cca. 20kom. Sanyo-2300 NiMh celic v kanto. Skratka-cena ni merilo!
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.