Boss Napisano pred 6 urami Prijavi Napisano pred 6 urami pred 6 urami je ignacij napisal: Ne, oni se rajši ukvarjajo s 3 različicami CX60 in se bratijo s kitajci. Ko bi bile samo tri... celo štiri so CX-60, CX-70, CX-80 in CX-90 so kot jajce jajcu podobni v škatli jajc, ki jih dobiš v maloprodaji. Pol maš pa rebadgano Mazdo 2 hybrid, ki je zgolj in samo Toyota, zdaj nam bi pa porinili na isto foro še kitajca. Budale res, a ne vedo, da so Mazdini kupci drugačni in da te fore ne palijo. Kot bi si želeli znebiti tradicionalnih kupcev in jih zamenjati z neko ogromno čredo nezahtevnih ovc, ki jim je vseeno kaj kupijo sam, da je poceni. Brez privržencev je Mazda kot proizvajalec nula in bo šla papa al jo bo pa kak Kitajc kupil. Še enkrat, sam nisem čustveno navezan na značko Mazda, zato mi ni problem zamenjat znamko. Bolj sem navezan na filozofijo v avtomobilizmu, ki pa jo prinaša Mazda. Če se oziroma so se očitno že odrekli te filozofije, ki so jo gradili praktično od sredine 80 let mi pač Mazda kot znamka pomeni glih ene toliko kot KIA al pa Škoda al pa kdo drug, ki ima ustrezen izdelek. Odreči se tradicionalnim kupcem in iskat neke novodobne instant kupce je strel v lastno koleno. Žal mi je da moram tole povedat, ampak Mazda ne bo zdržala 10 let kot Japonska znamka. 3 Citiraj
Bini Napisano pred 6 urami Prijavi Napisano pred 6 urami pred 14 minutami je Boss napisal: Ko bi bile samo tri... celo štiri so CX-60, CX-70, CX-80 in CX-90 so kot jajce jajcu podobni v škatli jajc, ki jih dobiš v maloprodaji. Pol maš pa rebadgano Mazdo 2 hybrid, ki je zgolj in samo Toyota, zdaj nam bi pa porinili na isto foro še kitajca. Budale res, a ne vedo, da so Mazdini kupci drugačni in da te fore ne palijo. Kot bi si želeli znebiti tradicionalnih kupcev in jih zamenjati z neko ogromno čredo nezahtevnih ovc, ki jim je vseeno kaj kupijo sam, da je poceni. Brez privržencev Mazda kot proizvajalca je Mazda nula in bo šla papa al jo bo pa kak Kitajc kupil. Še enkrat, sam nisem čustveno navezan na značko Mazda, zato mi ni problem zamenjat znamko. Bolj sem navezan na filozofijo v avtomobilizmu, ki pa jo prinaša Mazda. Če se oziroma so se očitno že odrekli te filozofije, ki so jo gradili praktično od sredine 80 let mi pač Mazda kot znamka pomeni glih ene toliko kot KIA al pa Škoda al pa kdo drug, ki ima ustrezen izdelek. Odreči se tradicionalnim kupcem in iskat neke novodobne instant kupce je strel v lastno koleno. Žal mi je da moram tole povedat, ampak Mazda ne bo zdržala 10 let kot Japonska znamka. So se oženli z Toyoto tako, da kitajc glih nebo.... 🥴 Citiraj
Boss Napisano pred 6 urami Prijavi Napisano pred 6 urami pred 9 minutami je Bini napisal: So se oženli z Toyoto tako, da kitajc glih nebo.... 🥴 Zelo hitro bodo šli narazen, če ne bo furala ta naveza in kot kaže ne fura dobro, da že zdaj iščejo rešitev med Čajnizi. Od tu, do prodaje Kitajcu, ki rabi le in samo ime je pa zgolj korakec. Resno vprašanje - kdo od forumašev bo še kupoval Mazde, če bodo dizajnirane in izdelane na Kitajskem? Citiraj
Alex Napisano pred 5 urami Prijavi Napisano pred 5 urami pred 15 minutami je Boss napisal: Zelo hitro bodo šli narazen, če ne bo furala ta naveza in kot kaže ne fura dobro, da že zdaj iščejo rešitev med Čajnizi. Od tu, do prodaje Kitajcu, ki rabi le in samo ime je pa zgolj korakec. Resno vprašanje - kdo od forumašev bo še kupoval Mazde, če bodo dizajnirane in izdelane na Kitajskem? Če bi naredili eno dobro turbo benzinsko, rahlo elektrificitano šestvaljno varianto, zakaj pa ne? Aja, pa lepa bi morala tudi bit. Pa rdečo barvo bi morali še vedno nudit. Sam načeloma nimam nič proti čajnezom, saj imamo itak že pol stvari narejenih pri njih. 1 Citiraj
godlike Napisano pred 4 urami Prijavi Napisano pred 4 urami (urejeno) Če lahko VAG dela Passata karavana, zakaj še Mazda ne bi mogla M6 sedan prodajat. Že firma je, kot se piše tukaj drugačna, zakaj ne bi terali naprej, kar jim je sloves dvignilo?🤔 Popravljeno pred 4 urami od godlike 2 Citiraj
Alex Napisano pred 3 urami Prijavi Napisano pred 3 urami Pred eno uro je godlike napisal: Če lahko VAG dela Passata karavana, zakaj še Mazda ne bi mogla M6 sedan prodajat. Že firma je, kot se piše tukaj drugačna, zakaj ne bi terali naprej, kar jim je sloves dvignilo?🤔 Mazdi je sloves dvignila predvsem mx5 in SUV cx 5. Mazde 6 karavani so bili v manjšini,saj jih v Usa in ruskaji sploh niso prodajali. 2 Citiraj
godlike Napisano pred 44 minutami Prijavi Napisano pred 44 minutami M6 sedan sem napisal. 😉 Miata že. Ampak masovno pa v EU M3 in M6. Citiraj
Boss Napisano pred 24 minutami Prijavi Napisano pred 24 minutami Evo, klele še prtljažnik pokažejo. Širine nima nobene, se pa vsaj odpre do strehe. Citiraj
mazdaman Napisano pred 23 minutami Prijavi Napisano pred 23 minutami V EU rabijo ev avto da lahko prodajajo nam ljube ICE motorje. Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.