mazda_gg Napisano 24. oktober, 2020 Prijavi Napisano 24. oktober, 2020 Zakaj u stanici za tehnički pregled vozila gledaju koliko okretaja u minuti se može maksimalno postiči? Pri koliko okretaja se uljuči zaštita? U uputama mazde 6 2007 lijepo piše Ne iči u crveno jer se motor može teško oštetiti. Majstor u mazdi isto kaže da se to ne smije. Tehničar u stanici za pregled vozila kaže da je to dio procedure. Rade li tako i u Sloveniji? Vidi video, uključi zvučnike: https://youtu.be/g4Gjzy0m1Zc Citiraj
Jest Napisano 24. oktober, 2020 Prijavi Napisano 24. oktober, 2020 To delajo takrat, ko merijo izpusne pline... mimogrede... videoposnetek se ne da pogledat, ker je “zaseben”... 1 Citiraj lp Thomas mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura
Boss Napisano 24. oktober, 2020 Prijavi Napisano 24. oktober, 2020 Men niso noben avto turiral v rdeče.... tam nekje do 3000 so največ probavali, kar je tudi logično saj se 99,99% vožnje dogaja do teh obratov - govorim za dizle seveda. 1 Citiraj
mazda_gg Napisano 24. oktober, 2020 Avtor Prijavi Napisano 24. oktober, 2020 (urejeno) Zapisnik o tehničkom pregledu Točka 12 Ispitivanje ispušnih plinova (eko test) Regul. isključuje min: 4900 maks: 5200 ......... 4900 Dobro Se vidi rezultat, znači da pokušavaju u crveno. Ali regulator ne pušta. I bilježi se rezultat. Popravljeno 24. oktober, 2020 od mazda_gg image added Citiraj
Z M A J Napisano 25. oktober, 2020 Prijavi Napisano 25. oktober, 2020 Ne, pri nas ne nabijajo toliko po obratih, da bi prišlo do rdečega polja in blokade. Nisem še tega doživel. 1 Citiraj Lepa kot slika, na sliki pa traktor
Aless Napisano 25. oktober, 2020 Prijavi Napisano 25. oktober, 2020 Pri nas kot je Boss napisal nekje do 3000rpm in to je to, za dizle. Nvm zakaj hrvati nabijajo v blokado in kaj bi to sploh naj bilo za eko testa da spobavaš blokado motorja🙄 2 Citiraj 2008 Mazda 6 2004 Mazda 3
zimurg Napisano 25. oktober, 2020 Prijavi Napisano 25. oktober, 2020 najbrž preverjajo, da niso blokade ven zmetal 1 Citiraj
g.Wankel Napisano 25. oktober, 2020 Prijavi Napisano 25. oktober, 2020 Ker je star avto, ker si ga pripeljal neogretega. Turirajo, da segrejejo katalizator, da prideš čez pri plinih. Sicer pa ne vem, če je za to potrebna ravno blokada Citiraj
Bini Napisano 25. oktober, 2020 Prijavi Napisano 25. oktober, 2020 3 leta nazaj so mi ga dali na 3000 obratov in to bencinarja. Imajo pa različne države različne standarde za teh.preglede. Evropska unija daje samo priporočila. 1 Citiraj
Boss Napisano 25. oktober, 2020 Prijavi Napisano 25. oktober, 2020 pred 10 urami je zimurg napisal: najbrž preverjajo, da niso blokade ven zmetal Sej še dobr, da marsikateri avto več sploh ne dovoli turiranja do blokade, ko se ne premika. 1 Citiraj
mazda_gg Napisano 26. oktober, 2020 Avtor Prijavi Napisano 26. oktober, 2020 Vlasnici dizelaša, kad bude vremena, pogledajte papire od tehničkog pregleda. Ima li nešto kao kod mene, točka 12? Jer ako nema, mogu apelirat da to ukinu. Citiraj
dvorjan Napisano 26. oktober, 2020 Prijavi Napisano 26. oktober, 2020 V Sloveniji držijo dizel motorje na cca. 3000 rpm na tehničnem pregledu ... 1 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.