Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
  dne 30. 10. 2020 ob 13:24 je TiEn napisal:

Kaj pa če kupiš avto z 124k km in to še ni bilo delano? 😛  So pa tudi že na tem forumu menjavali olje v avtomatskem menjalniku po 150kkm in niso imeli težav

Razširi  

 

Ja saj lahko ti bo delal 300kkm brez težav, lahko ti pa v naslednjih kilometrih crkne. 

Tudi če ne menjaš olja v motorju ti avto ne bo takoj crknil. 

 

Gre se za preventivo, da zmanjšaš odstotek možnih težav. 

Če si kupil avta za katerga ne moreš 100% rečt da je bilo menjano olje v menjalniku, bi jaz zagotovo menjal, da vsaj veš na čem si. 

 

Je pa na uporabniku kaj bo z avtom naredil, ali bo iz preventive naredil kak servis in menjal tekočine, ali pa se bo vozil dokler pač kaj ne crkne. 😉

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
  dne 30. 10. 2020 ob 15:54 je Aless napisal:

 

Ja saj lahko ti bo delal 300kkm brez težav, lahko ti pa v naslednjih kilometrih crkne. 

Tudi če ne menjaš olja v motorju ti avto ne bo takoj crknil. 

 

Gre se za preventivo, da zmanjšaš odstotek možnih težav. 

Če si kupil avta za katerga ne moreš 100% rečt da je bilo menjano olje v menjalniku, bi jaz zagotovo menjal, da vsaj veš na čem si. 

 

Je pa na uporabniku kaj bo z avtom naredil, ali bo iz preventive naredil kak servis in menjal tekočine, ali pa se bo vozil dokler pač kaj ne crkne. 😉

 

Razširi  

Sej bi ga menjal marca ko imam servis, takrat bo avto imel recimo 155kkm. Lahko pa s tem naredim večje sranje ?

 


image.jpeg

 

Napisano

Jaz prisegam na original in ravenol fz. Original je pri eurotonu 25-27€ se da shandlat nizje. Ravenol fz je pa nekje 17€.

  dne 30. 10. 2020 ob 19:38 je TiEn napisal:

Sej bi ga menjal marca ko imam servis, takrat bo avto imel recimo 155kkm. Lahko pa s tem naredim večje sranje ?

Razširi  

Neboš nič sranja nardil. Menjaš olje v karterju brez spiranja in filter. To rabiš od oka 4,5litra olja.

Napisano
  dne 30. 10. 2020 ob 19:40 je scania napisal:

Jaz prisegam na original in ravenol fz. Original je pri eurotonu 25-27€ se da shandlat nizje. Ravenol fz je pa nekje 17€.

Razširi  

Sprasujem zato, ker je Aisinov menjalnik pa najbrz tut Aisinovo olje ne more skodit ali? 

 

Pa se eno informacijo, ce mogoce kdo ve... Sta navaden avtomatski menjalnik in za AWD avtomatski menjalnik enaka? 

Napisano (urejeno)

Osnova je aisinova to je res, nisem še pa nikoli menjal z aisinovim oljem. Če gledaš specifikacije aisin je njihovo olje še za toyote in nwm kaj še vse. Pri ravenol fz piše samo za mazdine fw6ael menjalnike skyactive.

Menjalnika fwd in awd sta enaka

Popravljeno od scania
Napisano
  dne 30. 10. 2020 ob 20:04 je scania napisal:

Osnova je aisinova to je res, nisem še pa nikoli menjal z aisinovim oljem. Če gledaš specifikacije aisin je njihovo olje še za toyote in nwm kaj še vse. Pri ravenol fz piše samo za mazdine fw6ael menjalnike skyactive.

Menjalnika fwd in awd sta enaka

Razširi  

Kakšno specifikacijo pa ima M.za ročne menjalnike in katero olje je ok,da vem ko prilezem do tja.....

Napisano

Za ročni menjalnik sem jaz da not redline 75w80 gl4 redline oznaka je mtl, rabis ga 1.7 litra cena je okoli 25€ na liter. Ampak se splača, razlika je se res občuti, lahko potrdi tudi Alex

  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
  dne 31. 10. 2020 ob 7:49 je scania napisal:

Za ročni menjalnik sem jaz da not redline 75w80 gl4 redline oznaka je mtl, rabis ga 1.7 litra cena je okoli 25€ na liter. Ampak se splača, razlika je se res občuti, lahko potrdi tudi Alex

Razširi  

Res je. Še posebej zjutraj, ko je mrzlo in je olje še hladno. Meni se je prej včasih menjalnik  malo zatikal v peto brzino sedaj pa gre tako gladko, da se včasih kar zabijem v ročico, ko gre tako gladko. Ko se pa segreje pa itak ne veš, kdaj gre v posamezno brzino. 

Jaz to olje definitivno priporočam. Tudi mehanik, ki mi je zamenjal olje se je pozanimal, kje sem ga nabavil. Takoj je tudi on ugotovil razliko prej-potem. 

Noter ga je spravil 1,7l ,kot je napisal že Scania. 

 

 

Napisano
  dne 31. 10. 2020 ob 7:46 je Bini napisal:

Kakšno specifikacijo pa ima M.za ročne menjalnike in katero olje je ok,da vem ko prilezem do tja.....

Razširi  

 

Predpisana je 75w80 GL4, znamke pa z Redline ne boš zgrešil, čeprav jst mam z cenovno ugodnim Total Gear8 tudi dobre izkušnje. 

Zelo pomembno pri menjlaniškem olju je da je GL4, ker GL5 je preagresiven in lahko poškoduje sinhrone. 

Zato moje priporočilo za ročne menjalnike 75w80 GL4. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Evo kaj pravi  Tim Eckart o Lifetime polnjenju olja v avtomatskih menjalnikih, pravtako tudi prizvajalec menjalnikov ZF se strinja z njegovimi trditvami. 

Sem dal prevest z googleprevajalnikom, zato je malo popačena slovenščina ampak se da prebrat bistvo:

 

Zakaj in kako v kakšnih presledkih!
 Skoraj vsi proizvajalci vozil zaradi stroškov navajajo doživljenjsko polnjenje, čeprav se ostankom in usedlinam ni mogoče izogniti.  Posledično se v praksi pojavljajo večje napake, kot so težave pri samodejnem prestavljanju menjalnika, slabosti zagona ali blokirne sklopke pretvornika itd. Posebno poudarjeni so vozila z visokim navorom in težka vozila ali priklopniki in vozila na kratke razdalje.  Redna menjava olja ATF lahko znatno podaljša življenjsko dobo menjalnika.  Koeficient trenja sklopk lahko ostane konstanten.  Umazanija in odrgnine v menjalniku se zmanjšajo.  Čist oljni filter zagotavlja stabilne tlačne pogoje v menjalniku.  Naloge ATF (Automatic Trans Fluid) so: prenos moči v pretvorniku, delovanje hidravličnega krmiljenja in aktiviranje stikalnih elementov, ciljno vplivanje koeficienta trenja na stikalne elemente, odvajanje toplote in mazanje.  Temperaturno območje za ATF je približno -30 ° C do maks.  400 ° C.  Eden od razlogov za težave z avtomatskim menjalnikom je staranje olja, ki ne vpliva le na viskoznost, temveč tudi spodbuja korozijo v sestavnih delih menjalnika z vpijanjem vlage, kar običajno povzroči napake.  Abrazija je sestavljena iz kovine (vključno s prahom iz aluminija iz proizvodnje!) In delcev torne obloge, kot so plošče sklopke.  Ti se namestijo v celotnem sistemu in vplivajo na delovanje občutljivih regulacijskih ventilov (ti se lahko nato zataknejo v toplem ali hladnem stanju) in dušilnih elementov, zamašijo ali ovirajo pretok olja, začenši s cedilnikom olja prek hidravlične krmilne enote in pretvornika.  Črpalko olja za zobnike poudarja tudi odrgnjenje sintranih kovinskih sklopk.  Tudi mazanje je oslabljeno, kar posledično vodi do večje obrabe aluminijastih komponent (prepoznavno po črnem olju).  Vse to lahko bistveno skrajša življenjsko dobo menjalnika.  Naloge lahko odstranite le s "popolno zamenjavo olja za avtomatski menjalnik".

Če proizvajalec vozila ne določi krajših intervalov, je še posebej koristna sprememba po 3-6 letih ali 60-120.000 kilometrih, odvisno od obremenitve.

Zamenjava olja s sistemom za samodejno menjavo olja se izplača ne le zaradi daljše življenjske dobe lastnika vozila, temveč tudi zato, ker se s hitrejšim prestavljanjem prihrani 0,3-1 litra goriva. By Tim Eckart

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
  dne 31. 10. 2020 ob 5:12 je Slash13 napisal:

Kaj pa glede menjave olja v zadnjem diferencialu pri awd? Kak je pa tam (priporočen) interval?

Razširi  

 

v zadnji diferencial gre olje API GL-5 SAE 80W-90, menja se pa na cca. 150kkm

Napisano
  dne 31. 10. 2020 ob 5:12 je Slash13 napisal:

Kaj pa glede menjave olja v zadnjem diferencialu pri awd? Kak je pa tam (priporočen) interval?

Razširi  

Maš v mazda navodilih notr v knjigici napisano na koliko, sem ravno zadnič zasledil

 


image.jpeg

 

Napisano
  dne 31. 10. 2020 ob 7:49 je scania napisal:

Za ročni menjalnik sem jaz da not redline 75w80 gl4 redline oznaka je mtl, rabis ga 1.7 litra cena je okoli 25€ na liter. Ampak se splača, razlika je se res občuti, lahko potrdi tudi Alex

Razširi  

Sem gledal malo po netu in Red line MT90 je z specifikacijo 75w 90gl4. MT80 nisem našel. V čem pa je razlika,a ni še boljše,če je 90?

Napisano
  dne 31. 10. 2020 ob 21:15 je Bini napisal:

Sem gledal malo po netu in Red line MT90 je z specifikacijo 75w 90gl4. MT80 nisem našel. V čem pa je razlika,a ni še boljše,če je 90?

Razširi  

 

Ti rabiš  Redline MTL 75w80 GL4. 

MT90 je gostejši druga sestava in ni boljši če je predpisano 75w80. 

0000255_mtl-75w80-gl-4-gear-oil_464.jpeg
WWW.REDLINEOIL.COM

Popular for BMW (before 1993), Honda and Acura, Ford Focus, late-model Mini Cooper, Dodge...

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
  dne 31. 10. 2020 ob 21:35 je Aless napisal:

 

Ti rabiš  Redline MTL 75w80 GL4. 

MT90 je gostejši druga sestava in ni boljši če je predpisano 75w80. 

0000255_mtl-75w80-gl-4-gear-oil_464.jpeg
WWW.REDLINEOIL.COM

Popular for BMW (before 1993), Honda and Acura, Ford Focus, late-model Mini Cooper, Dodge...

 

Razširi  

V Slo. ga dobiš tukaj:

https://airnshox.com/product.php?id=70

 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Hvala 1

 

 

Napisano (urejeno)
  dne 31. 10. 2020 ob 19:47 je Slash13 napisal:

Nisem najdu. Nekje sem samo zasledil, da se menja na 45kkm, v primeru, da imaš kratke vožnje.

 

 

Razširi  

Za naš trg je tudi za awd na kratke razdalje, zaprašene ceste itd.. predvideno menjavo na 45000km. 

 

Kopirano iz knjige glede zadnjega diferenciala:

Če se vozilo uporablja v kateri od spodaj naštetih okoliščin, zamenjajte olje zadnjega diferenciala vsakih
45.000 km:
a) Vleka prikolice ali vožnja s strešnim prtljažnikom
b) Vožnja po prašnih, peščenih ali mokrih področjih
c) Dolgotrajno delovanje v prostem teku ali pri nizkem številu vrtljajev motorja
d) Pogoste kratke vožnje, krajše od 16 km

Popravljeno od scania
Napisano

Glede menjave olja in intervala, si lahko preberete tukaj od Maktransa ki se ukvarja z obnovo in popravilom menjalnikov na Poljskem, so znani da ne obnovijo kar tako za brezveze ampak probajo odpravit težavo in se poglobijo v menjalnik.

link: 

mainphoto-800x600.jpg
MAKTRANS.NET

Valve body repair FW6AEL FW6AXEL GW6AEL GW6AXEL (using valves in standard + size)

 

Kopirano besedilo preko google translate če kdo ne razume:

 

FW6A-EL (GW6A-EL) - je sodoben 6-stopenjski samodejni menjalnik, ki ga je razvil Aisin Warner posebej za Mazdo, večinoma najdemo na Mazdi CX3, CX5, CX7, 3, 6.

Ko je dosegel tek 100-150 tisoč km. težave z ohišjem ventila zaradi vročega olja, ki vsebuje abrazivne nečistoče, ki uničijo eloksirano prevleko batov.

V ohišju ventila FW6A-EL sta dva visoko obremenjena ventila (baterija akumulatorja), ki prva odpoveta in privedeta do naslednjih simptomov:
 

Hitro zaklepanje pretvornika navora
Drsenje pri preklopu z 2 na 3 in s 4 na 5 prestav

Inženirji Maktrans so razvili tehnologijo popravila, ki vključuje zamenjavo poškodovanih batov z novimi, izdelanimi v velikosti +0,015 mm od standarda.

Glavne prednosti uporabe standardnih ventilov +:
 

Hitrost in enostavnost popravila - ni treba vrtati kanala v hidravlični plošči, samo polirajte luknjo s poceni orodjem.
Zanesljivost - prevleka naših batov je bolj odporna na mehanske poškodbe v primerjavi s tovarniškimi, saj se uporablja hladno trdo eloksiranje.

 

 

Povzetek: Zakaj se obrabi ventil? zaradi neredne menjave olja ker obrablja ventil. Zato menjava na 60000km ni pretiravanje. Drugače pa ta vakum test če bo kdo šiber jemal iz menjalnika lahko opravi pri meni imam od sonaxa vacum test napravico.

 

Zabeležena je tudi težava z ležajem v ohišju ki se nadomesti z toyotinim ampak je potrebna mehanska obdelava ohišja:

link:

IMG_9330-800x600.jpg
MAKTRANS.NET

Case repair (bearing replacing) A/T FW6AEL FW6AXEL GW6AEL GW6AXEL

 

Prevod preko google translate če kdo ne razume:

Pogosto so gostje na bencinskih servisih avtomobili s samodejnim menjalnikom serije FW6A (FW6A-EL / FW6AX-EL za bencinske motorje, GW6A-EL / GW6AX-EL za dizelske motorje - 2 osnovni modifikaciji, razlikujeta se po številu menjalnikov in številu tornih plošč ) (Mazda CX5, Mazda 3, Mazda 6) s pritožbo na mehanski hrup in brenčanje v menjalniku. Razlog je v uničenem dvovrstnem krogličnem ležaju, hrup povzroča videz lupin v ležajnem obroču, zvok se poveča s povečanjem hitrosti in ni odvisen od zobnikov in položaja stopalke za plin. Ležaj je vtisnjen v ohišje škatle in ne obstaja ločeno za prodajo, uradni servis ponuja eno možnost popravila - zamenjavo celotnega ohišja ali celotnega menjalnika.
ustvaril tehnologijo zamenjave tega ležaja - nameščen je preverjen in dobro preizkušen ležaj iz Toyotine škatle U660, ki je po velikosti večji od prvotnega in ima posledično tudi velik delovni vir. Minus je le en, njegova namestitev zahteva posebno in natančno opremo, saj je treba vrtati ležajni sedež in izvesti nekatere druge nadgradnje škatle:

Izrezan je stari ležaj

Ohišje ležaja je dolgočasno za nov premer

Oblikujejo se nove linearne dimenzije ležaja

Za gred je narejen adapter puše

Utori so rezkani na zobnikih

Nov ležaj je stisnjen

 

Zdaj koliko teh napak se je že pojavilo pri nas nevem, za šiber sem slišal dva krat pri pri cx5 in 6ki 2013 letnik pri novejših ne, za ležaj še pa ne.

Napisano

Predlagam podobno temo tej (ki je top) kjer se napiše katera olja, filtre, kose se priporoča in kaj kam paše (npr ta in ta kos, mazda 2.2d od fl naprej al pa 2.0 bencinar 2007 al pa kaj takega).

 

Marsikdo bi bil hvaležen (med njimi tudi jaz :) )

Napisano

Jaz lahko napišem za mazdo 6 letnik 2018 2,0 bencinar 165KM ker imam že izpisano za znamko materiala ki ga najpogosteje uporabljam.

 

Torej ti deli veljajo za bencinski motor skyactive od 2012 naprej 145KM,165KM in 192KM s tem da razlika je pri 192KM v mikro jermenu in jermenu za vodno črpalko.

  • Oljni filter     MANN W6018, MAHLE OC1183
  • Zračni filter  MANN C27019, MAHLE LX4143
  • Filter kabine MANN FP24009 MAHLE LA1139
  • Napenjalec jermena FEBI 100094
  • Vodna črpalka AISIN WPZ-934R, OPTIMAL AQ-2472, SKF VKPA94651
  • Svečke NGK94124
  • Mikro jermen (145KM in 165KM) SKF VKMV6PK962, CONTINENTAL 6PK962
  • Jermen za vodno črpalko (145KM in 165KM) GATES 3PK798SF
  • Mikro jermen (192KM) SKF VKMV6PK971, GATES 6PK970XS
  • Jermen za vodno črpalko (192KM) GATES 3PK817SF
  • Oljni filter in tesnilo avtomatski menjalnik: FEBI 107828

 

  • Všeč 4
  • Hvala 1
Napisano

Sem si vzel čas še za dizelski motor skyactive od 2012 naprej 150KM, 175KM in 184KM.

  • Oljni filter     MANN W7061, MAHLE OC1182
  • Zračni filter  MANN C26028, MAHLE LX3539 
  • Filter kabine MANN FP24009, MAHLE LA1139
  • Naftni filter MANN WK8052, MAHLE KC83D
  • Napenjalec jermena GATES T39388
  • Vodna črpalka SKF VKPC94652, OPTIMAL AQ2473, AISIN WPZ935
  • Mikro jermen SKF VKMV6PK1190, GATES K036PK1190
  • Oljni filter in tesnilo avtomatski menjalnik: FEBI 107828
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
  • Hvala 1
Napisano

Veseli me, da imamo sedaj posebno temo za servisiranje naših vozil. Je bolj pregledno vse skupaj. 

Bravo. 👍

 

 

Napisano
  dne 1. 11. 2020 ob 14:31 je scania napisal:

Jaz lahko napišem za mazdo 6 letnik 2018 2,0 bencinar 165KM ker imam že izpisano za znamko materiala ki ga najpogosteje uporabljam.

 

Torej ti deli veljajo za bencinski motor skyactive od 2012 naprej 145KM,165KM in 192KM s tem da razlika je pri 192KM v mikro jermenu in jermenu za vodno črpalko.

  • Oljni filter     MANN W6018, MAHLE OC1183
  • Zračni filter  MANN C27019, MAHLE LX4143
  • Filter kabine MANN FP24009 MAHLE LA1139
  • Napenjalec jermena FEBI 100094
  • Vodna črpalka AISIN WPZ-934R, OPTIMAL AQ-2472, SKF VKPA94651
  • Svečke NGK94124
  • Mikro jermen (145KM in 165KM) SKF VKMV6PK962, CONTINENTAL 6PK962
  • Jermen za vodno črpalko (145KM in 165KM) GATES 3PK798SF
  • Mikro jermen (192KM) SKF VKMV6PK971, GATES 6PK970XS
  • Jermen za vodno črpalko (192KM) GATES 3PK817SF
  • Oljni filter in tesnilo avtomatski menjalnik: FEBI 107828

 

Razširi  

Zelo bi bil vesel, če bi še zajel 120 KM čeprav vem, da ga 6ke nimajo imamo ga pa lastniki M3 (13-18), zato bi velikim uporabnikom prišlo prav! Se zahvaljujem za tvoj dosedanji čas in zagnanost. :prstgor:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Zadnja sporočila

    • A je bila tukaj diskusija o Karcher visokotlačnih čistilcih, da so vam neki o-ringi al kaj v pištolah ostajal? 🤔 Iščem neko pametno hobi varianto, za nekih dobrih 200, mogoče 300€, bi pa vseeno rad, da mi opere kak mah z betona, pa mušice in svinjarijo z avta kolikor toliko normalno. Kak predlog? Žal nimam občutka koliko wattov, al pa barov je nekak minimalno zaželjenih za take zadeve, zato vprašam. Opazil sem neke Karcherje K3, K4, z raznimi kul dodatki, samo se ne bi zajebaval s kakimi čudno narejenimi nastavki in tesnili, ki razpadajo. Če se mi ne bi zdelo, da sem nekaj bral na to temo, bi verjetno vzel. Gledam še Stanley, njihova Fatmax serija mi tudi deluje nekako ok. Hvala za nasvete
    • Opraw plehnatega Netopirja s kompresorjem, ta se zdaj tako sveti, da ne smem gledat vanj. :)))   P.S. glede na moje izkušnje s prejšnjimi črnimi vozili, ta lesk ne bo posebej dolgotrajen, heh
    • Sicer meni do danes nepoznana firma, ampak google pravi, da je maxgear poljska firma.
    • Evo moram mal... ker ta teden se ne odvija tako kot bi se moral pa ne zarad moje krivde.   Vzamem dopust, da zrihtam nakup novega hladilnika, pa nove gume za zamenjat tele Bridgestonke, pa na vikendu odmašit kanalizacijo, pa še nabavit eno el. kosilnico, da ne rabim to tovorit iz Lj.   1. gume naročil prejšnji teden in bi morale prit v ponedeljek. Ok v ponedeljek jih ni bilo pa nisem kompliciral, v torek spet nič. Pokličem popoldan vulkanizerja, se oglasi ena tetice, da bo preverila in poklicala nazaj. Lahko ugibate, da me seveda ni poklicala. Zato sem opustil misel na telefon in sem se danes dopoldne pojavil tam. Pregledujeva naročila in ugotovi, da mu dobavitelj gum sploh ni poslal. Ga kliče in ugotovita, da so nekaj zajebal - hja najbolj mene kot kaže.   Enostavno jih zdaj nimajo več na zalogi in pridejo šele 26.5. - to sicer ni tolk strašno, se pa jutri konča tista GoodYear akcija za 80€ popusta. Tako, da ne bom nič prihranil. Pa še to upam, da ne bo takrat neka druga cena.   2. hladilnik so sicer pripeljali v dveh dneh in je zgledalo vse super. Razen tega, da je bil dostavljalec sam in za povrhu še brez ročnega vozička. Hladilnik pa preko 100kg pa še neroden za prijet. še dobro, da me je nekaj skupaj in ne samo v trebuh pa da sem dostavljalcu pomagal tole prinest do vrat. Ja namesto, da bi pripeljal s kakim kombijem, je mel tovornjak in sva morala prenest kakih 25m daleč, saj kamion je bil previsok za na dvorišče.   Potem mu povem za odpeljat starega in pravi, da ni dobil naloga in da ne more, ker ima tako zloženo, da po vrsti daje stvari ven. Ok obljubi, da bo naročil še odvoz. Seveda nisem verjel, da ne bo pozabil in sem še sam poklical na centralo Interevrope za ziher. Pride naslednji dan en drug možakar in glej ga zlomka, ta tud sam in brez vozičlka. Ok vsaj kombi je imel, da je šlo do vrat pa sva star hladilnik skupaj naložila.   Danes dobil spet sporočilo od Interevrope, da mi dostavijo še en mešalec, ki je bil del nagrade pri prejšnjem nakupu pralnega stroja en mesec nazaj. Fak pa tole bodo prišli 3x v treh dneh jaz naj pa doma dežuram.   3. dogovarjanje z mojstrom za odmaševanje je bilo bolj naporno kot so mirovna pogajanja v Ukrajini.  Al ne dvigne, al ne ve kdaj bo mel čas, al mu nekaj uletava kot intervenca. Zdaj je končno izdahnil, da jutri ob 8 uri. Se pravi moram prit iz Lj in srčno upam, da bo res prišel, ker če ne, ga osebno poiščem.   4. Vsaj nakup kosilnice in kabla je potekal dokaj normalno. Še dobro, da sem imel čas se šetat po Bauhausu in zbirat na kup zadeve, ki so bile na štirih koncih štacune. Aja @Slivka novo kolekcijo lopat so dobili, če te zanima.       In ja vse to čakanje, dogovarjanje je pomenilo, da sem samo v ponedeljek bil na biciklu. Sem kr mal slabe volje, ker če bi vedel kdaj kdo pride bi lahko vse to splaniral, tako pa je blo cel kup nekega čakanja in telefonjade v prazno. Sem od tega bolj utrujen kot pa od 50km brcanja pedal.    
    • Je bla tudi Alfa Giulietta 1.4 170KM in Ford Focus 1.5 182KM, pa tega ni pisalo 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.